Ohja Mario Kart idd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:07 schreef Silv het volgende:
[..]
Inderdaad. En Perfect Dark, Ocarina of Time, SSB, Mario Kart.
quote:
Godverdomme, ik hoop echt dat Nintendoland flopt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:10 schreef Writersright het volgende:
[..]
Maar je ziet ze wel in Nintendoland!
rayman legendsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:12 schreef Cubewood. het volgende:
Dit was wel erg slecht![]()
Alleen Pikmin en Zombi U zien er leuk uit.
Hoeveel toffe games lieten ze zien...!?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:11 schreef Jesse_ het volgende:
23 games laten zien en alleen maar gejank krijgen
Dat lijkt mij ook de tofste game op die console ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:12 schreef Klonk het volgende:
Ben ik nou erg maf als ik de Lego game als hoogtepunt zie, lijkt me echt briljant, maar goed ben dan ook behalve gamer een legonerd
1, LEGOquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoeveel toffe games lieten ze zien...!?
Hoop is weg!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
waarop, dat ze wel toffe games laten zien
Hij zei out this summerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:15 schreef Zipportal het volgende:
Flikker toch op Nintendo.
-Geen prijs
-Geen release datum (maar die kunnen we wel gokken)
-Niks over de console zelf (discs, harde schijf etc, HD audio)
-Het is gewoon een tablet. En de console streamt alles
-Je moet bijna gebruiken dingen gebruiken
Wat een poep console. Poep Reggie, Poep Japanners.
Scribblenauts, rayman, mario, lego en pikmin iig.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoeveel toffe games lieten ze zien...!?
Reggie is een baasquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:15 schreef Zipportal het volgende:
Flikker toch op Nintendo.
-Geen prijs
-Geen release datum (maar die kunnen we wel gokken)
-Niks over de console zelf (discs, harde schijf etc, HD audio)
-Het is gewoon een tablet. En de console streamt alles
-Je moet bijna gebruiken dingen gebruiken
Wat een poep console. Poep Reggie, Poep Japanners.
Maar waarom zou ik 40-50 euro voor scribblenauts uitgeven als ik die voor 80 cent kan kopen voor de iPad?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Scribblenauts, rayman, mario, lego en pikmin iig.
verder nog wat meuk die mij niet boeit maar anderen vast wel zoals mass effect, batman, zombiu en zo
Niks geleerd van de Gamecube? De Gamecube was anders toch echt beter dan de Wii.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:16 schreef Yi-Long het volgende:
LEGO was idd tof. Is die ook exclusive!? Verder echt helemaal niets gezien.
Echt no way dat ik de WiiU ga aanschaffen. Nintendo heeft weer helemaal niets geleerd van de Gamecube en Wii. Ja, dat ze blijkbaar geen rekening hoeven te houden met de core-gamers omdat ze straks weer een hypemachine opwekken om de casuals over te halen...
Lego is exclusive ja. Verder ben ik blij dat, net als Nintendo, jij ook nooit veranderdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:16 schreef Yi-Long het volgende:
Echt no way dat ik de WiiU ga aanschaffen. Nintendo heeft weer helemaal niets geleerd van de Gamecube en Wii. Ja, dat ze blijkbaar geen rekening hoeven te houden met de core-gamers omdat ze straks weer een hypemachine opwekken om de casuals over te halen...
nintendo 64 blijft de bestequote:
Heb het gevoel van wel ja, zeker weten doe ik het nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:16 schreef Yi-Long het volgende:
Gamecube was IETS beter dan de Wii, maar ook niet echt veel geweldige games hoor...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:17 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Niks geleerd van de Gamecube? De Gamecube was anders toch echt beter dan de Wii.
Zoals ieder jaar....quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:18 schreef Klonk het volgende:
Veel vaagheden op de Nintende persconferentie
Waarom wil iedereen al die games in het eerste jaar al spelen? Daar heb je toch sowieso geen tijd voor ook? Je kunt wel elke keer het standaard lijstje met franchises opdrammen, maar dat wordt verspreid over vijf jaar.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Maar ik mis nog: Nieuwe 3D Super Mario, Super Smash Bros, F-Zero, Donkey Kong, Mario Kart, Fire Emblem, Battalion Wars, Mario Party, Mario Sports, Zelda en vast nog wel iets.
Heb nog zat Wii-games liggen die ik nog niet heb uitgespeeld, daar niet van, maar hoop wel op een iets uitgebreidere gameslijst
Rodelenquote:
dat laatste ben ik niet met je eens, aan het begin kreeg je een duidelijke walkthrough van dat ding te zien, dat het voor ons als nerds uitgebreider had kunnen zijn dat is ons probleem maar de gemiddelde gebruiker heeft echt niet meer nodig dan de uitleg in dat filmpjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:25 schreef Yi-Long het volgende:
Ook niet eens een toffe next-gen Pokemon game ofzo, wat WEL geweldig zou kunnen werken met die tablet-controller.
Geen nieuwe F-Zero, geen samenwerkingsverband met Sega, geen gigantische lijst aan 3rd party suport, etc etc.
Zo ongelooflijk matig.
Ze lieten niet eens die nieuwe fatsoenlijke controller zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |