quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:12 schreef alors het volgende:
wtf die bal in het netwatser met jou jonge?
We kunnen natuurlijk ook allemaal afspreken om naar dezelfde wedstrijd te kijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:15 schreef Federer-fan het volgende:
Is het misschien een idee als we uit ons posts laten blijken over welke wedstrijd we het hebben? "Prachtige bal" bijvoorbeeld maakt niet echt duidelijk over welke wedstrijd het gaat.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:15 schreef alors het volgende:
Ik heb nu bij elke bal van Fed het gevoel dat ie in het net gaat
Ik heb er eentje in mijn competitieteam zitten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:16 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ken weinig mensen die de bal zo mooi vol met hun frame kunnen raken als Federer.
Want je leest de toernooitopics later nog eens op je gemak terug?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:15 schreef Federer-fan het volgende:
Is het misschien een idee als we uit ons posts laten blijken over welke wedstrijd we het hebben? "Prachtige bal" bijvoorbeeld maakt niet echt duidelijk over welke wedstrijd het gaat.
net zo vaak als Fed? Onmogelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:16 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb er eentje in mijn competitieteam zitten.
Nee, maar ook als je ze nu leest, is het toch vaak helemaal niet duidelijk over welke wedstrijd het gaat? Ik zeg het natuurlijk omdat we nu naar twee wedstrijden tegelijk kijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Want je leest de toernooitopics later nog eens op je gemak terug?
GGGquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:18 schreef alors het volgende:
Okay Nos, nu ook die stream nog even omzetten he, xoxo.
Deden ze gisteren ook al niet. Ik kijk naar Sporza nu, daar is het nog op.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:18 schreef alors het volgende:
Okay Nos, nu ook die stream nog even omzetten he, xoxo.
livescorehunter heeft em vast wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Is er ook een stream voor djo/tso?
Van deze was het me in ieder geval redelijk duidelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar ook als je ze nu leest, is het toch vaak helemaal niet duidelijk over welke wedstrijd het gaat?
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:19 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Van deze was het me in ieder geval redelijk duidelijk
[..]
heb je geen eurosport?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Is er ook een stream voor djo/tso?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:19 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Van deze was het me in ieder geval redelijk duidelijk
[..]
quote:
Belachelijk dat ze tegelijk op de OOP staan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
DJO-TSO en FED-DEL zijn allebei interessant.
quote:
Waarmee?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nu gaat de stream van de NOS naar Djokovic - Tsonga
Hier niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nu gaat de stream van de NOS naar Djokovic - Tsonga
OKAY TOPPIEquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nu staat hij weer goed inderdaad, het was maar heel even.
Wat was een grap?quote:
Ben je geen oranjefan trouwens?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nu staat hij weer goed inderdaad, het was maar heel even.
Jawel, maar ik vind die oranje namen nu alweer irritant.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ben je geen oranjefan trouwens?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind die oranje namen nu alweer irritant.
Waarom zou je fan zijn van dat zaadvoetbal van Bertquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ben je geen oranjefan trouwens?
Wat betekend OOP?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
OOP voor morgen (zag ik net op Facebook, nog niet op de RG-site):
Chatrier:
14.00 uur: Kanepi-Sharapova
Gevolgd door: Almagro-Nadal
Lenglen:
14.00 uur: Kvitova-Shedova
Gevolgd door Ferrer-Murray
Ben benieuwd of Almagro meer wint dan de drie games die hij in 2008 van Nadal won op RG.
Order of Play (speelschema).quote:
Oranje gravel?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Elke trommeljosti die nooit voetbal gekeken heeft zit te fappen op dat tagje of kleurtje.
Elke keer maar in Feedback of EK-Forum
WANNEER KOMEN DE ORANJE KLEURTJES NOU
Zoals in 2010, 7-6 7-6 6-4....quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
OOP voor morgen (zag ik net op Facebook, nog niet op de RG-site):
Chatrier:
14.00 uur: Kanepi-Sharapova
Gevolgd door: Almagro-Nadal
Lenglen:
14.00 uur: Kvitova-Shedova
Gevolgd door Ferrer-Murray
Ben benieuwd of Almagro meer wint dan de drie games die hij in 2008 van Nadal won op RG.
Delpo gaat hem pakkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:38 schreef TheGeneral het volgende:
Federer - Delpo lijkt een beetje op 2 jaar geleden.
Toen ook een kansloze 1e set voor Federer en een hele lastige 2e set die hij in de tiebreak won.
Geniale post.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bijzonder goed verdedigd van FedererDie nu 2-1 achterstaat in de tiebreak van de tweede set tegen Juan Martin Del Potro (Tandil, Argentinië; 23 september 1988). De eerste set is verloren gegaan voor Federer, na een matig begin van de wedstrijd. Ze spelen in de kwartfinale van de bovenste helft van het schema, op Court Suzanne Lenglen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Federer, spelend in een donkergrijs shirt met fluorgele accenten, zit momenteel op zijn bankje gepositioneerd naast de scheidsrechter.
quote:
Ik zal het niet steeds blijven zeggen maar mag ik jullie ten laatste malen verzoeken om uit julie post te laten blijken welke van de twee wedstrijden jullie bedoelen die nu aan de gang zijn?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:53 schreef Reya het volgende:
Federer overtuigde eerder ook al niet echt, dus echt verrassend is het ook weer niet.
Inderdaad. Ontopic weer graag, mensen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Genoeg gelachen. Federer staat weer voor.
Ik had het nog over Rus van gisterenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Ik zal het niet steeds blijven zeggen maar mag ik jullie ten laatste malen verzoeken om uit julie post te laten blijken welke van de twee wedstrijden jullie bedoelen die nu aan de gang zijn?
fed bash net?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Inderdaad. Ontopic weer graag, mensen.
2-0 in sets voor Del Potro. Nu 1-0 voor Fed en tevens BPquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:57 schreef Syntix het volgende:
Hoeveel staat het nu bij Federer? Bij de belgen gingen ze eruit is het 1-1 in sets of 2-0 voor del potro?
quote:
schattig vrouwtjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:03 schreef Federer-fan het volgende:
Hé, dat scharreltje van Djokovic was even in beeld.
En prompt de bal vol in het net!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:12 schreef alors het volgende:
Een liefdesbriefje van Mirka, nu raakt hij zo helemaal in de war
mirka de vrouw van fedje?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:12 schreef alors het volgende:
Een liefdesbriefje van Mirka, nu raakt hij zo helemaal in de war
Precies, graag volledig zijn met die posts.quote:
Een tiebreak is altijd een beetje een loterij.quote:
Je kan er ook niet echt op trainen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een tiebreak is altijd een beetje een loterij.
Jup zij zet deze strategische stap waardoor Delpo alleen maar aan haar schunnige briefje kan denken als hij naar Fed kijkt...quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:17 schreef alors het volgende:
[..]
Jup zij zet deze strategische stap waardoor Delpo alleen maar aan haar schunnige briefje kan denken als hij naar Fed kijkt...
Als de ballen goed worden ingeschoten kan de keeper er nooit bij.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:17 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Je kan er ook niet echt op trainen.
wow wereldnieuwsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:19 schreef Niox het volgende:
Voor de mensen die geen beeld hebben: Federer eet nu een banaan. Deze informatie kan hier gedeeld worden met dank aan Jan Siemerink.
dat denk je of dat hoop je?quote:
Terwijl eigenlijk Lahyani bij elke wedstrijd de scheidsrechter zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Pascal Maria zal de finale en beide halve finales ook wel doen trouwens?
Lijkt wel of die gast altijd de scheidsrechter is als ik tennis kijk.
Lahyani.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Terwijl eigenlijk Lahyani bij elke wedstrijd de scheidsrechter zou moeten zijn.
[...]
Waarmee, dat DP niet meer goed kan lopen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:34 schreef mitt het volgende:
Heeft Federer wel alle geluk van de wereld zeg.
Ja natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarmee, dat DP niet meer goed kan lopen?
Oké, ja ik keek niet, dus voor hetzelfde geld had hij twee netballen.quote:
Wel sneu voor Del Potro.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:40 schreef Federer-fan het volgende:
Federer nu op *4-0 in de vierde set. Dit is zwaar een gelopen race. Is over een half uur voorbij lijkt me.
2-2 15-30, Tsonga serveert.quote:
Ja, dat zou wel enorm verdiend zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:42 schreef Szura het volgende:
Nadal lacht zich een ongeluk
Wat hoop ik dat Ferrer hem weet te verslaan. Zou vet zijn als ie het toernooi helemaal weet te winnen.
5-0* achter in de vierde.quote:
een 5 setter wordt hetquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:44 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
een 5 setter wordt het
ik zei het toch
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:44 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
een 5 setter wordt het
ik zei het toch
ja dat bedoel ik, wtf gebeurt daarquote:
Knie.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:44 schreef theSummoner het volgende:
Ik tune net pas in, heeft Delpo iets aan z'n been?
quote:
quote:
De 1e twee sets is hij toch flink getest hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]![]()
Set Fed: 2-2 in sets.
Maar hoewel Fed dan ongetwijfeld naar de halve finale gaat, heeft hij er weingi aan. Want hij is niet echt getest en speelt ook niet erg geweldig. Wordt erg moeilijk in de halve finale en de eventuele finale lijkt me kansloos.
Had hij eerder in het toernooi al last van.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:46 schreef theSummoner het volgende:
[..]![]()
Maar iets wat 'ie al had of heeft 'ie zich mega verstapt/verzwikt eerder in de wedstrijd?
quote:
Had hij al.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:46 schreef theSummoner het volgende:
[..]![]()
Maar iets wat 'ie al had of heeft 'ie zich mega verstapt/verzwikt eerder in de wedstrijd?
Ja, dat is zo, maar als hij dan op deze manier wint, levert het hem weinig oplijkt mij. Het is dan niet echt zijn eigen verdienste als hij wint.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
De 1e twee sets is hij toch flink getest hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Iedereen is kansloos in de finale tegen Nadal. Het stond al 100% vast dat Nadal Roland Garros zou gaan winnen voordat het toernooi begonnen was.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]![]()
Set Fed: 2-2 in sets.
Maar hoewel Fed dan ongetwijfeld naar de halve finale gaat, heeft hij er weingi aan. Want hij is niet echt getest en speelt ook niet erg geweldig. Wordt erg moeilijk in de halve finale en de eventuele finale lijkt me kansloos.
Djokovic lijkt me niet kansloos tegen Nadal in de finale. Nadal lijkt me zwaar de favoriet maar als ze beiden op hun top spelen lijkt Nadal op gravel me beter dan Djokovic op gravel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:49 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Iedereen is kansloos in de finale tegen Nadal. Het stond al 100% vast dat Nadal Roland Garros zou gaan winnen voordat het toernooi begonnen was.
in de bookermakers staat Nadal heel hoogquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:49 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Iedereen is kansloos in de finale tegen Nadal. Het stond al 100% vast dat Nadal Roland Garros zou gaan winnen voordat het toernooi begonnen was.
Hij is heel snel en vast en krijgt enorm veel spin in zijn slagen. Daardoor springt de bal hoog op en is het moeilijk voor tegenstanders om de bal op een comfortabele hoogte te slaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:50 schreef desportman het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat Nadal zo goed is op gravel? (heb er niet zoveel verstand van)
Ja, duh. Djokovic is ook een grotere kanshebber op toernooiwinst dan Haase - da's ook voorspelbaar.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:51 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
in de bookermakers staat Nadal heel hoog
voorspelbaar
Nadal is een meer gravel speler dan hardquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Djokovic lijkt me niet kansloos tegen Nadal in de finale. Nadal lijkt me zwaar de favoriet maar als ze beiden op hun top spelen lijkt Nadal op gravel me beter dan Djokovic op gravel.
doe niet zo gemeenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, duh. Djokovic is ook een grotere kanshebber op toernooiwinst dan Haase - da's ook voorspelbaar.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:50 schreef desportman het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat Nadal zo goed is op gravel? (heb er niet zoveel verstand van)
Dat, en zijn hele speelstijl is verder op gravel ontwikkeld en daarop toegesneden, en daar dus het effectiefst. Geldt voor veel Spaanse en Zuid-Amerikaanse tennissers, ook Ferrer en Potro maar Nadal momenteel allermeest.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij is heel snel en vast en krijgt enorm veel spin in zijn slagen. Daardoor springt de bal hoog op en is het moeilijk voor tegenstanders om de bal op een comfortabele hoogte te slaan.
Delpo vind ik meer een hardcourtman hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:53 schreef theSummoner het volgende:
[..]
[..]
Dat, en zijn hele speelstijl is verder op gravel ontwikkeld en daar dus het effectiefst. Geldt voor veel Spaanse en Zuid-Amerikaanse tennissers, ook Ferrer en Potro maar Nadal momenteel allermeest.
Hoe kan ik het goedmaken?quote:
lief tegen mij pratenquote:
NOS domme trollquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:55 schreef luckass het volgende:
[..]
Heeft ie bij de NOS gehoord, daar zeiden ze dat ook.
Neu, dacht iets te weten maar dat klopte niet. Ik ben nu wel weer genoeg gebashed hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:55 schreef luckass het volgende:
[..]
Heeft ie bij de NOS gehoord, daar zeiden ze dat ook.
Oké.quote:
Ik zap.quote:
Verwacht je iets anders tegen een Del Potro die nog amper kan bewegen?quote:
Ging me meer om dat punt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Verwacht je iets anders tegen een Del Potro die nog amper kan bewegen?
hij moet stoppen als hij te veel last heeft van zijn kniequote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Verwacht je iets anders tegen een Del Potro die nog amper kan bewegen?
Waar staat dat?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:04 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij moet stoppen als hij te veel last heeft van zijn knie
Oké, zag ik niet. Was weer bij Djokovic.quote:
ik had gehoord dat hij last heeft van kniequote:
Sja, Federer-fans hequote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:04 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Die smileyVoorstaan tegen iemand die niets meer kan door een blessure en dan "
" posten
Dan kan hij toch nog wel mooi tennissen..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:04 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Die smileyVoorstaan tegen iemand die niets meer kan door een blessure en dan "
" posten
Hij hoeft niet veel te doen toch.quote:
Ook niet zo moeilijk als er niets meer op het spel staat en je volledig vrijuit kan spelen. En ja ik kijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dan kan hij toch nog wel mooi tennissen..Of heb je dat punt niet gezien.
Ja, maar welke regel schrijft voor dat ie moet stoppen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik had gehoord dat hij last heeft van knie
Dus? Je ziet vaak genoeg dat spelers dan nog een game willen binnenhalen om het de tegenstander zelf te laten uitserveren zodat ze kunnen beginnen in de volgende set..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:08 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Ook niet zo moeilijk als er niets meer op het spel staat en je volledig vrijuit kan spelen. En ja ik kijk.
En je post kwam overigens heel anders over hoor ook in combinatie met een post uit de 4e set waar je het had over dat Federer nog maar eens moest breaken zodat hij de volgende set kon beginnen. Je kon toen al zien dat zelfs als DP elke game van de 5e set mocht beginnen met serveren hij nog kansloos was met die knie
Triest mannetjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dus? Je ziet vaak genoeg dat spelers dan nog een game willen binnenhalen om het de tegenstander zelf te laten uitserveren zodat ze kunnen beginnen in de volgende set..![]()
Echt weer zo'n 'alleen Grand Slam volger'..
Blijf lekker weg.
Fijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:14 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Triest mannetjeVolg overigens zo goed als letterlijk alles, zal verder aan jou geen woorden meer vuil maken
Zijn jullie er al uit wie de grootste heeftquote:
Ja dat was precies wat we aan het doen waren.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:16 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Zijn jullie er al uit wie de grootste heeft
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:16 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Zijn jullie er al uit wie de grootste heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |