OKAY TOPPIEquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nu staat hij weer goed inderdaad, het was maar heel even.
Wat was een grap?quote:
Ben je geen oranjefan trouwens?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nu staat hij weer goed inderdaad, het was maar heel even.
Jawel, maar ik vind die oranje namen nu alweer irritant.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ben je geen oranjefan trouwens?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind die oranje namen nu alweer irritant.
Waarom zou je fan zijn van dat zaadvoetbal van Bertquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ben je geen oranjefan trouwens?
Wat betekend OOP?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
OOP voor morgen (zag ik net op Facebook, nog niet op de RG-site):
Chatrier:
14.00 uur: Kanepi-Sharapova
Gevolgd door: Almagro-Nadal
Lenglen:
14.00 uur: Kvitova-Shedova
Gevolgd door Ferrer-Murray
Ben benieuwd of Almagro meer wint dan de drie games die hij in 2008 van Nadal won op RG.
Order of Play (speelschema).quote:
Oranje gravel?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Elke trommeljosti die nooit voetbal gekeken heeft zit te fappen op dat tagje of kleurtje.
Elke keer maar in Feedback of EK-Forum
WANNEER KOMEN DE ORANJE KLEURTJES NOU
Zoals in 2010, 7-6 7-6 6-4....quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
OOP voor morgen (zag ik net op Facebook, nog niet op de RG-site):
Chatrier:
14.00 uur: Kanepi-Sharapova
Gevolgd door: Almagro-Nadal
Lenglen:
14.00 uur: Kvitova-Shedova
Gevolgd door Ferrer-Murray
Ben benieuwd of Almagro meer wint dan de drie games die hij in 2008 van Nadal won op RG.
Delpo gaat hem pakkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:38 schreef TheGeneral het volgende:
Federer - Delpo lijkt een beetje op 2 jaar geleden.
Toen ook een kansloze 1e set voor Federer en een hele lastige 2e set die hij in de tiebreak won.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |