OKAY TOPPIEquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nu staat hij weer goed inderdaad, het was maar heel even.
Wat was een grap?quote:
Ben je geen oranjefan trouwens?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nu staat hij weer goed inderdaad, het was maar heel even.
Jawel, maar ik vind die oranje namen nu alweer irritant.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ben je geen oranjefan trouwens?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind die oranje namen nu alweer irritant.
Waarom zou je fan zijn van dat zaadvoetbal van Bertquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ben je geen oranjefan trouwens?
Wat betekend OOP?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
OOP voor morgen (zag ik net op Facebook, nog niet op de RG-site):
Chatrier:
14.00 uur: Kanepi-Sharapova
Gevolgd door: Almagro-Nadal
Lenglen:
14.00 uur: Kvitova-Shedova
Gevolgd door Ferrer-Murray
Ben benieuwd of Almagro meer wint dan de drie games die hij in 2008 van Nadal won op RG.
Order of Play (speelschema).quote:
Oranje gravel?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Elke trommeljosti die nooit voetbal gekeken heeft zit te fappen op dat tagje of kleurtje.
Elke keer maar in Feedback of EK-Forum
WANNEER KOMEN DE ORANJE KLEURTJES NOU
Zoals in 2010, 7-6 7-6 6-4....quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
OOP voor morgen (zag ik net op Facebook, nog niet op de RG-site):
Chatrier:
14.00 uur: Kanepi-Sharapova
Gevolgd door: Almagro-Nadal
Lenglen:
14.00 uur: Kvitova-Shedova
Gevolgd door Ferrer-Murray
Ben benieuwd of Almagro meer wint dan de drie games die hij in 2008 van Nadal won op RG.
Delpo gaat hem pakkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:38 schreef TheGeneral het volgende:
Federer - Delpo lijkt een beetje op 2 jaar geleden.
Toen ook een kansloze 1e set voor Federer en een hele lastige 2e set die hij in de tiebreak won.
Geniale post.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bijzonder goed verdedigd van FedererDie nu 2-1 achterstaat in de tiebreak van de tweede set tegen Juan Martin Del Potro (Tandil, Argentinië; 23 september 1988). De eerste set is verloren gegaan voor Federer, na een matig begin van de wedstrijd. Ze spelen in de kwartfinale van de bovenste helft van het schema, op Court Suzanne Lenglen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Federer, spelend in een donkergrijs shirt met fluorgele accenten, zit momenteel op zijn bankje gepositioneerd naast de scheidsrechter.
quote:
Ik zal het niet steeds blijven zeggen maar mag ik jullie ten laatste malen verzoeken om uit julie post te laten blijken welke van de twee wedstrijden jullie bedoelen die nu aan de gang zijn?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:53 schreef Reya het volgende:
Federer overtuigde eerder ook al niet echt, dus echt verrassend is het ook weer niet.
Inderdaad. Ontopic weer graag, mensen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Genoeg gelachen. Federer staat weer voor.
Ik had het nog over Rus van gisterenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Ik zal het niet steeds blijven zeggen maar mag ik jullie ten laatste malen verzoeken om uit julie post te laten blijken welke van de twee wedstrijden jullie bedoelen die nu aan de gang zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |