quote:
De 1e twee sets is hij toch flink getest hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]![]()
Set Fed: 2-2 in sets.
Maar hoewel Fed dan ongetwijfeld naar de halve finale gaat, heeft hij er weingi aan. Want hij is niet echt getest en speelt ook niet erg geweldig. Wordt erg moeilijk in de halve finale en de eventuele finale lijkt me kansloos.
Had hij eerder in het toernooi al last van.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:46 schreef theSummoner het volgende:
[..]![]()
Maar iets wat 'ie al had of heeft 'ie zich mega verstapt/verzwikt eerder in de wedstrijd?
quote:
Had hij al.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:46 schreef theSummoner het volgende:
[..]![]()
Maar iets wat 'ie al had of heeft 'ie zich mega verstapt/verzwikt eerder in de wedstrijd?
Ja, dat is zo, maar als hij dan op deze manier wint, levert het hem weinig oplijkt mij. Het is dan niet echt zijn eigen verdienste als hij wint.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
De 1e twee sets is hij toch flink getest hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Iedereen is kansloos in de finale tegen Nadal. Het stond al 100% vast dat Nadal Roland Garros zou gaan winnen voordat het toernooi begonnen was.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]![]()
Set Fed: 2-2 in sets.
Maar hoewel Fed dan ongetwijfeld naar de halve finale gaat, heeft hij er weingi aan. Want hij is niet echt getest en speelt ook niet erg geweldig. Wordt erg moeilijk in de halve finale en de eventuele finale lijkt me kansloos.
Djokovic lijkt me niet kansloos tegen Nadal in de finale. Nadal lijkt me zwaar de favoriet maar als ze beiden op hun top spelen lijkt Nadal op gravel me beter dan Djokovic op gravel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:49 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Iedereen is kansloos in de finale tegen Nadal. Het stond al 100% vast dat Nadal Roland Garros zou gaan winnen voordat het toernooi begonnen was.
in de bookermakers staat Nadal heel hoogquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:49 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Iedereen is kansloos in de finale tegen Nadal. Het stond al 100% vast dat Nadal Roland Garros zou gaan winnen voordat het toernooi begonnen was.
Hij is heel snel en vast en krijgt enorm veel spin in zijn slagen. Daardoor springt de bal hoog op en is het moeilijk voor tegenstanders om de bal op een comfortabele hoogte te slaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:50 schreef desportman het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat Nadal zo goed is op gravel? (heb er niet zoveel verstand van)
Ja, duh. Djokovic is ook een grotere kanshebber op toernooiwinst dan Haase - da's ook voorspelbaar.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:51 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
in de bookermakers staat Nadal heel hoog
voorspelbaar
Nadal is een meer gravel speler dan hardquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Djokovic lijkt me niet kansloos tegen Nadal in de finale. Nadal lijkt me zwaar de favoriet maar als ze beiden op hun top spelen lijkt Nadal op gravel me beter dan Djokovic op gravel.
doe niet zo gemeenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, duh. Djokovic is ook een grotere kanshebber op toernooiwinst dan Haase - da's ook voorspelbaar.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:50 schreef desportman het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat Nadal zo goed is op gravel? (heb er niet zoveel verstand van)
Dat, en zijn hele speelstijl is verder op gravel ontwikkeld en daarop toegesneden, en daar dus het effectiefst. Geldt voor veel Spaanse en Zuid-Amerikaanse tennissers, ook Ferrer en Potro maar Nadal momenteel allermeest.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij is heel snel en vast en krijgt enorm veel spin in zijn slagen. Daardoor springt de bal hoog op en is het moeilijk voor tegenstanders om de bal op een comfortabele hoogte te slaan.
Delpo vind ik meer een hardcourtman hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:53 schreef theSummoner het volgende:
[..]
[..]
Dat, en zijn hele speelstijl is verder op gravel ontwikkeld en daar dus het effectiefst. Geldt voor veel Spaanse en Zuid-Amerikaanse tennissers, ook Ferrer en Potro maar Nadal momenteel allermeest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |