Ja, dat zou wel enorm verdiend zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:42 schreef Szura het volgende:
Nadal lacht zich een ongeluk
Wat hoop ik dat Ferrer hem weet te verslaan. Zou vet zijn als ie het toernooi helemaal weet te winnen.
5-0* achter in de vierde.quote:
een 5 setter wordt hetquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:44 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
een 5 setter wordt het
ik zei het toch
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:44 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
een 5 setter wordt het
ik zei het toch
ja dat bedoel ik, wtf gebeurt daarquote:
Knie.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:44 schreef theSummoner het volgende:
Ik tune net pas in, heeft Delpo iets aan z'n been?
quote:
quote:
De 1e twee sets is hij toch flink getest hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]![]()
Set Fed: 2-2 in sets.
Maar hoewel Fed dan ongetwijfeld naar de halve finale gaat, heeft hij er weingi aan. Want hij is niet echt getest en speelt ook niet erg geweldig. Wordt erg moeilijk in de halve finale en de eventuele finale lijkt me kansloos.
Had hij eerder in het toernooi al last van.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:46 schreef theSummoner het volgende:
[..]![]()
Maar iets wat 'ie al had of heeft 'ie zich mega verstapt/verzwikt eerder in de wedstrijd?
quote:
Had hij al.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:46 schreef theSummoner het volgende:
[..]![]()
Maar iets wat 'ie al had of heeft 'ie zich mega verstapt/verzwikt eerder in de wedstrijd?
Ja, dat is zo, maar als hij dan op deze manier wint, levert het hem weinig oplijkt mij. Het is dan niet echt zijn eigen verdienste als hij wint.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
De 1e twee sets is hij toch flink getest hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |