fed bash net?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Inderdaad. Ontopic weer graag, mensen.
2-0 in sets voor Del Potro. Nu 1-0 voor Fed en tevens BPquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:57 schreef Syntix het volgende:
Hoeveel staat het nu bij Federer? Bij de belgen gingen ze eruit is het 1-1 in sets of 2-0 voor del potro?
quote:
schattig vrouwtjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:03 schreef Federer-fan het volgende:
Hé, dat scharreltje van Djokovic was even in beeld.
En prompt de bal vol in het net!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:12 schreef alors het volgende:
Een liefdesbriefje van Mirka, nu raakt hij zo helemaal in de war
mirka de vrouw van fedje?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:12 schreef alors het volgende:
Een liefdesbriefje van Mirka, nu raakt hij zo helemaal in de war
Precies, graag volledig zijn met die posts.quote:
Een tiebreak is altijd een beetje een loterij.quote:
Je kan er ook niet echt op trainen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een tiebreak is altijd een beetje een loterij.
Jup zij zet deze strategische stap waardoor Delpo alleen maar aan haar schunnige briefje kan denken als hij naar Fed kijkt...quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:17 schreef alors het volgende:
[..]
Jup zij zet deze strategische stap waardoor Delpo alleen maar aan haar schunnige briefje kan denken als hij naar Fed kijkt...
Als de ballen goed worden ingeschoten kan de keeper er nooit bij.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:17 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Je kan er ook niet echt op trainen.
wow wereldnieuwsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:19 schreef Niox het volgende:
Voor de mensen die geen beeld hebben: Federer eet nu een banaan. Deze informatie kan hier gedeeld worden met dank aan Jan Siemerink.
dat denk je of dat hoop je?quote:
Terwijl eigenlijk Lahyani bij elke wedstrijd de scheidsrechter zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Pascal Maria zal de finale en beide halve finales ook wel doen trouwens?
Lijkt wel of die gast altijd de scheidsrechter is als ik tennis kijk.
Lahyani.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Terwijl eigenlijk Lahyani bij elke wedstrijd de scheidsrechter zou moeten zijn.
[...]
Waarmee, dat DP niet meer goed kan lopen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:34 schreef mitt het volgende:
Heeft Federer wel alle geluk van de wereld zeg.
Ja natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarmee, dat DP niet meer goed kan lopen?
Oké, ja ik keek niet, dus voor hetzelfde geld had hij twee netballen.quote:
Wel sneu voor Del Potro.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:40 schreef Federer-fan het volgende:
Federer nu op *4-0 in de vierde set. Dit is zwaar een gelopen race. Is over een half uur voorbij lijkt me.
2-2 15-30, Tsonga serveert.quote:
Ja, dat zou wel enorm verdiend zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:42 schreef Szura het volgende:
Nadal lacht zich een ongeluk
Wat hoop ik dat Ferrer hem weet te verslaan. Zou vet zijn als ie het toernooi helemaal weet te winnen.
5-0* achter in de vierde.quote:
een 5 setter wordt hetquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:44 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
een 5 setter wordt het
ik zei het toch
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:44 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
een 5 setter wordt het
ik zei het toch
ja dat bedoel ik, wtf gebeurt daarquote:
Knie.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:44 schreef theSummoner het volgende:
Ik tune net pas in, heeft Delpo iets aan z'n been?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |