SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou je/jullie op de hoogte.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vertel details als je het gezien hebtIk wil het wel lezen maar niet kijken ohoho
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
zondag 3 juni 2012 @ 19:52:08 #346
346 posts in 1 topic
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
wat is er allemaal verwijderd dan ?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:53 schreef Rafeiro het volgende:
zondag 3 juni 2012 @ 19:52:08 #346
346 posts in 1 topic![]()
Geen idee, maar best veel zo te zien.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat is er allemaal verwijderd dan ?You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
ik hoop het, zou om 8 uur draaienquote:Op zondag 3 juni 2012 19:54 schreef Rafeiro het volgende:
Zou er zo een guppentemmer zijn, ja of nee?![]()
![]()
Binnenkort komt dat 24 uurs kookkanaal ook bij digitenne, maar het word wel 50 cent per maand duurder
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Werkend filmpje gevonden, ga nu kijken.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Is leukquote:Op zondag 3 juni 2012 19:56 schreef Rafeiro het volgende:
Binnenkort komt dat 24 uurs kookkanaal ook bij digitenne, maar het word wel 50 cent per maand duurder
Baby darling doll face honey![]()
Nog best te doen die eerste 2 minuten.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ik moet mn digitenne naar de slaapkamer verhuizen denk ik, 2e kastje vind ik onzin, ik kijk praktisch nooit tv.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ja, echt emopuntgifquote:.
Eerste 3 minuten zijn te doen.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ik kan als het goed is Gup ook uitzetten.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:01 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm ik ruik nog geen beheerders van de vis.
Tenzij er wat veranderd is in de tijd dat ik er niet was.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_![]()
Whut? Die ene vermoord die gast hè, weet niet waar jij naar zit te kijken...quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ja moet toch wel, die schroevendraaier (??) en die gast beweegt nog geen eensBaby darling doll face honey![]()
Ja no shitquote:Op zondag 3 juni 2012 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whut? Die ene vermoord die gast hè, weet niet waar jij naar zit te kijken.... Maar hij beweegt niet, doet niks?!
Met die schroevendraaier of wat ie ook doet, geen enkele beweging?
Gup zou uit moeten zijn nu.
Dus een GO voor jou Wietparkiet.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
Z'n keel is al eerder doorgesneden volgens mij.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja no shit. Maar hij beweegt niet, doet niks?!
Met die schroevendraaier of wat ie ook doet, geen enkele beweging?
Trouwens, alle lichaamsdelen van die Chinees zijn nog steeds spoorloosAlleen z'n romp, een hand en een voet zijn gevonden
![]()
![]()
Aaight, die arm afsnijding tering.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah i get itquote:Op zondag 3 juni 2012 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Z'n keel is al eerder doorgesneden volgens mij.Baby darling doll face honey![]()
![]()
The lonely Island
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
Okay ik kan veel hebben maar die mes en vork en gadverdamme TCHOCK NIET KIJKEN IS ECHT HEEL VIES
Het valt best mee.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:05 schreef Crack_ het volgende:
Okay ik kan veel hebben maar die mes en vork en gadverdamme TCHOCK NIET KIJKEN IS ECHT HEEL VIESAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Okayquote:Op zondag 3 juni 2012 20:05 schreef Crack_ het volgende:
Okay ik kan veel hebben maar die mes en vork en gadverdamme TCHOCK NIET KIJKEN IS ECHT HEEL VIES![]()
![]()
Tot 5:30 vind ik makkelijk te doen. Nu even verder kijken. Hij gaat nu met de arm rondlopen ofzo.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Dat ie daar ligt en dat hoofd met doorgesneden keel en shit, dat is niks nee. Maar dat afsnijden is wel echt heel vies.
.. And this is the tale of Tony Montana
Ik vind het wel grappig eigenlijk.
Ohtering, ja maar dat vond ik meer bijzoner en interessant dan echt viesquote:Op zondag 3 juni 2012 20:07 schreef Tchock het volgende:
Crack_ kan echt veel meer hebben dan ikIk heb dat opengespleten hoofd nog steeds op m'n netvlies
. Dat ie nog leefde
..
Er is toch niet heel veel te zien en zo. Het lijkt ontzettend nep zonder dat bloed.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
ik kan ook veel hebben volgens mijquote:Op zondag 3 juni 2012 20:07 schreef Tchock het volgende:
Crack_ kan echt veel meer hebben dan ikIk heb dat opengespleten hoofd nog steeds op m'n netvlies
maarja ik zag vanaf mijn derde al best vaak dode kalfjes enzo
![]()
Welke film kijk jequote:Op zondag 3 juni 2012 20:06 schreef Crack_ het volgende:
Dat ie daar ligt en dat hoofd met doorgesneden keel en shit, dat is niks nee. Maar dat afsnijden is wel echt heel vies.
? Of ben je een executie aan het bekijken?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En dit is echt anti climax, die gast verkracht hem niet zelf maar doet dat met een fles.
Of je gaat fappen met de arm van de slachtoffer die je zojuist afgesnden hebt...
Nee real filmpje van man die is vermoord en daarna in stukjes wordt gesneden door gekkiequote:Op zondag 3 juni 2012 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke film kijk je? Of ben je een executie aan het bekijken?
Oké maar er zit wel verschil tussen dode kalfjes en necrofiele kannibalistische moord.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kan ook veel hebben volgens mijmaarja ik zag vanaf mijn derde al best vaak dode kalfjes enzo
![]()
Wij hadden gister de zus van Robbert M in de zaal op het werk, vrouw van 34 tussen kindjes van 12-15. ''Ja ik kom hier gewoon om uit te gaan.''![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
Of je gaat fappen met de arm van de slachtoffer die je zojuist afgesnden hebt...
![]()
maarja sterke maag ditdatquote:Op zondag 3 juni 2012 20:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké maar er zit wel verschil tussen dode kalfjes en necrofiele kannibalistische moord.![]()
http://www.nu.nl/buitenla(...)s-gesignaleerd-.html Dit kijken zequote:Op zondag 3 juni 2012 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke film kijk je? Of ben je een executie aan het bekijken?
![]()
![]()
Ahhh balen johquote:Op zondag 3 juni 2012 20:08 schreef Crack_ het volgende:
En dit is echt anti climax, die gast verkracht hem niet zelf maar doet dat met een fles.
Gelukkig!quote:![]()
Uhm...quote:Op zondag 3 juni 2012 20:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik wou al zeggenquote:.
Ik heb gisteren serieus 3 afleveringen van my little pony gekeken om die vuige shit van mijn netvliezen te krijgen, en ik haat my little ponyquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Ja dat filmpje duurt me te lang, ik ben random wat aan het klikken en daarom zie ik alleen maar stukjesquote:.
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:10 schreef Snuf. het volgende:
De komende 2 weken loop ik met een immense zuigzoen in mijn nekPubertjes
![]()
![]()
Nee het is wel vies maar eigenlijk ook weer niet want het lijkt ook super onwerkelijk dusja.
Ik kijk het gewoon helemaal.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat filmpje duurt me te lang, ik ben random wat aan het klikken en daarom zie ik alleen maar stukjes.
/carequote:
Pubergedrag blijft pubergedrag.
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
/care
Pubergedrag blijft pubergedrag.
Goed statement
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DV heeft haar zuigkwaliteiten maar weer eens laten zien![]()
![]()
Wat, ik zie geen huisdierquote:Op zondag 3 juni 2012 20:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, alstie neukt is dat dan een huisdier?![]()
![]()
.
Ik ben nu bij 7 minuten, hij gaat iets met een vork doen.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Oke... Ik zie geen filmpjesquote:Op zondag 3 juni 2012 20:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)s-gesignaleerd-.html Dit kijken ze?
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]GAST, DA FUCKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DV heeft haar zuigkwaliteiten maar weer eens laten zien![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DV heeft haar zuigkwaliteiten maar weer eens laten zien![]()
Nee, dat geluid wat je hoort?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat, ik zie geen huisdier.
Ik ben nu bij 7 minuten, hij gaat iets met een vork doen.
Serieus als Tchock dat bij mij zou doen dan sla ik hem zo hard he, rot op met je zuigzoenen.
Ik kreeg 'm net van Nijnquote:Op zondag 3 juni 2012 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde het videomateriaal wat daar in genoemd wordt..
Ik heb het geluid uitstaan, anders horen mijn ouders het en zoquote:![]()
...
Ik laat andere afdrukken achter, true storyquote:Op zondag 3 juni 2012 20:14 schreef Crack_ het volgende:
Serieus als Tchock dat bij mij zou doen dan sla ik hem zo hard he, rot op met je zuigzoenen.
![]()
Blauwe ogen en zulks?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik laat andere afdrukken achter, true storyYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ja, weet ikquote:Op zondag 3 juni 2012 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik laat andere afdrukken achter, true story. Daarom msn whihaaa
Zuigzoenen zijn echt emopuntgifquote:Op zondag 3 juni 2012 20:14 schreef Crack_ het volgende:
. Mensen die dan niet gewoon even goed meppen
.
Ahh okquote:Op zondag 3 juni 2012 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb het geluid uitstaan, anders horen mijn ouders het en zo![]()
...
.
Ik sla DV niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zuigzoenen zijn echt emopuntgif. Mensen die dan niet gewoon even goed meppen
.
![]()
Lolquote:Op zondag 3 juni 2012 20:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Mijn huisgenoot vroeg of ik een enge ziekte had opgelopen
Ditquote:Op zondag 3 juni 2012 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zuigzoenen zijn echt emopuntgif. Mensen die dan niet gewoon even goed meppen
.
Prille liefde dan. Hoort erbij.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Giving head, maar dan anders ...quote:Op zondag 3 juni 2012 20:16 schreef Crack_ het volgende:
Tchock heeft me wel echt al 100 kopstoten gegeven, true storyAnnihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
Stefan heeft me echt al 5x uit bed gegooid of zoquote:Op zondag 3 juni 2012 20:16 schreef Crack_ het volgende:
Tchock heeft me wel echt al 100 kopstoten gegeven, true story. Per ongeluk dan wel, maar toch
. Maar ik doe dat dat gewoon terug en zo
.
hahahahahaahahhaquote:Op zondag 3 juni 2012 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stefan heeft me echt al 5x uit bed gegooid of zo. Per ongeluk dan wel, maar toch
.
. Hoe dan
Crack en ik knallen dus heel vaak tegen elkaar aan. Kopstoten, neuzen enzo.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stefan heeft me echt al 5x uit bed gegooid of zo. Per ongeluk dan wel, maar toch
.
![]()
Ben jij ook sterker dan Stefan? Ik ben wel sterker dan Tchock true storyquote:Op zondag 3 juni 2012 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben jij ook sterker dan Stefan? Ik ben wel sterker dan Tchock true storySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Door:quote:
- raar om te draaien
- zijn arm ineens weg te doen
- per ongeluk te duwen
- mij anders neer te willen leggen
- mij te plagen
etc.
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben jij ook sterker dan Stefan? Ik ben wel sterker dan Tchock true storyNee dat niet, maar soms lukt dat gewoon en zulks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
En dan gooit ie je uit bed?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Door:
- raar om te draaien
- per ongeluk te duwen
- mij te plagen
etc.
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Door:
- raar om te draaien
- per ongeluk te duwen
- mij te plagen
etc.
quote:![]()
![]()
Hahaha. Okay ik ga over een uur naar huis door deze onzin kom ik te laat
Plagen --> gaat mis --> ik val uit bed.quote:Gaat mis --> ik val uit bed.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Crack_ probeert altijd van alles en het lukt voor geen kut en ik til haar moeiteloos opquote:Op zondag 3 juni 2012 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar soms lukt dat gewoon en zulks.![]()
![]()
Nee net was het nog gooienquote:Op zondag 3 juni 2012 20:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Plagen --> gaat mis --> ik val uit bed.
[..]
Gaat mis --> ik val uit bed.Baby darling doll face honey![]()
Het filmpje is echt matig trouwens. Had er meer van verwacht.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Als het er uit ziet alsof je de builenpest hebt vind het wel nieuwswaardig.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, jij begon ermee met je zuigzoen. Ik wil dat heul niet weten man.![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:20 schreef RockNijntje het volgende:
Het filmpje is echt matig trouwens. Had er meer van verwacht.![]()
![]()
Jij tilt mij helemaal niet opquote:Op zondag 3 juni 2012 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack_ probeert altijd van alles en het lukt voor geen kut en ik til haar moeiteloos op
Ik zou een boze brief schrijvenquote:Op zondag 3 juni 2012 20:20 schreef RockNijntje het volgende:
Het filmpje is echt matig trouwens. Had er meer van verwacht.
Mensen hoeven het niet te weten maar het is onmogelijk het niet te zienquote:Op zondag 3 juni 2012 20:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, jij begon ermee met je zuigzoen. Ik wil dat heul niet weten man.
Morgen maar als een echte G met kraagje omhoog!
![]()
Zou een gevangenis straf op moeten staan, ik heb ooit op de begrafenis van mijn stiefoma met zo'n pleurtes ding op mijn nek moeten lopen. Ook gelijk de laatste keer geweest dat ik met dat meisje ben geweest tho. Zuigzoenen.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het er uit ziet alsof je de builenpest hebt vind het wel nieuwswaardig.![]()
![]()
Lol whatquote:Op zondag 3 juni 2012 20:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind die kont met mes en vork nog het meest vies, de rest wel okay![]()
![]()
Coltrui.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mensen hoeven het niet te weten maar het is onmogelijk het niet te zien
![]()
Deed ik ook in het geval die ik net postte.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mensen hoeven het niet te weten maar het is onmogelijk het niet te zien
![]()
![]()
Het filmpje is behoorlijk onduidelijk. Ik vroeg me af waar het bloed was, toen kwam ik erachter dat die gast al dood wasquote:Op zondag 3 juni 2012 20:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind die kont met mes en vork nog het meest vies, de rest wel okay.
quote:quote:Op zondag 3 juni 2012 20:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren serieus 3 afleveringen van my little pony gekeken om die vuige shit van mijn netvliezen te krijgen, en ik haat my little ponyOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ja.. ik had ook mijn vragen toen die gast niet bewoog en daarna omdat er indd geen bloed was en toen pas snapte ik hetquote:Op zondag 3 juni 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het filmpje is behoorlijk onduidelijk. Ik vroeg me af waar het bloed was, toen kwam ik erachter dat die gast al dood was.
.
Precies. Dat is ook de hele anti-climax voor me.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het filmpje is behoorlijk onduidelijk. Ik vroeg me af waar het bloed was, toen kwam ik erachter dat die gast al dood was.
Oh, zo ranzig is het verder niet. Ik vraag me alleen wel af waarom dat konijn (??) aan die vent zit te knagenquote:.
quote:Ik ben gewoon een gevoelig persoon jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Whutquote:Op zondag 3 juni 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo ranzig is het verder niet. Ik vraag me alleen wel af waarom dat konijn (??) aan die vent zit te knagen.
Bronyquote:Op zondag 3 juni 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gewoon een gevoelig persoon ja![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.. ik had ook mijn vragen toen die gast niet bewoog en daarna omdat er indd geen bloed was en toen pas snapte ik het.
Ja, omdat hij in het begin wel bewoog. Maar hij heeft gewoon niet gefilmd dat hij de keel doorsneed.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Precies. Dat is ook de hele anti-climax voor me.
Maar dat is dus die Canadees van het nieuwsbericht geweest? Die ransaap die met lijken neukt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Aan het eind van het filmpje zie je iets zwart/wit aan die vent knagen. Volgens mij is het een konijn?quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Cute.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gewoon een gevoelig persoon jaJa?quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Oh geen idee maar als hij die vent gaat neuken hoor je ook een dier volgens mij?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aan het eind van het filmpje zie je iets zwart/wit aan die vent knagen. Volgens mij is het een konijn?
Ik heb niks gehoord... Ik zag alleen een konijn aan het lijk vreten en toen dacht ik 'Whut?'.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh geen idee maar als hij die vent gaat neuken hoor je ook een dier volgens mij?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
over 2 weken manquote:Op zondag 3 juni 2012 20:26 schreef wietparkiet het volgende:
Steven wanneer is je volgende brony meet ?
Heb er zin inOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ahw sneu konijnquote:Op zondag 3 juni 2012 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niks gehoord... Ik zag alleen een konijn aan het lijk vreten en toen dacht ik 'Whut?'.
Doen alsof je van niks weetquote:Op zondag 3 juni 2012 20:26 schreef Typisch het volgende:
Ooohh, dat is er 14 juli? Ik heb je door steven.
Ja, alleen geen dikke mensen dus sorry manquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Tuuuurlijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, alleen geen dikke mensen dus sorry manik heb zware botten
![]()
Ja kan je ook niks aan doen, ik geef je ouders ook de schuld ervanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja kan je ook niks aan doen, ik geef je ouders ook de schuld ervan![]()
![]()
Het is bewezen dat zware botten omgezet worden in vet.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 20:29:39 ]![]()
Ja nou, die heeft niet door dat het een dood mens is. Maar ik dacht echt wtfquote:. Zelfs nog drie keer teruggekeken.
Jullie zijn allemaal hommo's.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:30 schreef wietparkiet het volgende:
het zijn ook alleen maar vrouwen die dat filmpje kijkenAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Dafuq @ deze muziek![]()
Het is fascinerendquote:Op zondag 3 juni 2012 20:30 schreef wietparkiet het volgende:
het zijn ook alleen maar vrouwen die dat filmpje kijken. Beetje het two guys one hammer verhaal all over. Of de onthoofding van zo'n journalist door de taliban.
Dat is het niet hoor, het is gewoon de tekst.quote:
Geniaal
Ik welquote:Op zondag 3 juni 2012 20:31 schreef Typisch het volgende:
Waarom kijk je die gore filmpjes. 2 girls one cup heb ik niet eens gezien.Snap die hype niet.
![]()
![]()
Two girls one cup is heel wat anders dan two guys one hammerquote:Op zondag 3 juni 2012 20:31 schreef Typisch het volgende:
Waarom kijk je die gore filmpjes. 2 girls one cup heb ik niet eens gezien.Snap die hype niet.
. De eerste is gewoon ranzig, de tweede is echt zwaar gestoord.
Ik hoef het beide niet te zien.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Two girls one cup is heel wat anders dan two guys one hammer. De eerste is gewoon ranzig, de tweede is echt zwaar gestoord.
![]()
Vergeet 1 guy 1 jar nietquote:Op zondag 3 juni 2012 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Two girls one cup is heel wat anders dan two guys one hammer. De eerste is gewoon ranzig, de tweede is echt zwaar gestoord.
Man man man ik had altijd al moeite bij die programma;s van ziekenhuizen met operaties enzo
De eerste hoefde ik eigenlijk ook niet te zien. De tweede is toch wel het meest disturbing wat ik ooit heb gezien en dan tel ik het filmpje wat daarnet besproken is mee.quote:Die ken ik niet.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dan moet je eens kijken hoe ze sectie verrichten op een lichaam.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Man man man ik had altijd al moeite bij die programma;s van ziekenhuizen met operaties enzo![]()
Hier ben ik het wel mee eens. Die geluiden ook ohmenquote:Op zondag 3 juni 2012 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
De eerste hoefde ik eigenlijk ook niet te zien. De tweede is toch wel het meest disturbing wat ik ooit heb gezien en dan tel ik het filmpje wat daarnet besproken is mee.
[..]
Die ken ik niet.Baby darling doll face honey![]()
Kerel die op een potje gaat zitten, en dat potje breekt in zn reet afquote:Op zondag 3 juni 2012 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
De eerste hoefde ik eigenlijk ook niet te zien. De tweede is toch wel het meest disturbing wat ik ooit heb gezien en dan tel ik het filmpje wat daarnet besproken is mee.
[..]
Die ken ik niet.
Bloeden als een rund, en die vent maar een beetje graaien naar al dat glas in zn anus
Twee meisjes die ongetwijfeld onvrijwillig zulke ranzige dingen moeten doen vind ik wel degelijk zielig.quote:![]()
Ik wil dat zo graag eens zien hequote:Op zondag 3 juni 2012 20:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan moet je eens kijken hoe ze sectie verrichten op een lichaam.! Bij een paard was dat al ronduit fascinerend (nou ja, dat was gewoon een slachthuis), maar bij een mens, woei!
Ik zie geen reden waarom ik dat moet bekijkenquote:Op zondag 3 juni 2012 20:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan moet je eens kijken hoe ze sectie verrichten op een lichaam.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Lijkt me ook mooi om een keer te zienquote:Op zondag 3 juni 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil dat zo graag eens zien he! Bij een paard was dat al ronduit fascinerend (nou ja, dat was gewoon een slachthuis), maar bij een mens, woei!
Ik betwijfel of ze dat onvrijwillig hebben gedaanquote:Op zondag 3 juni 2012 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twee meisjes die ongetwijfeld onvrijwillig zulke ranzige dingen moeten doen vind ik wel degelijk zielig..
Haha omdat ik moet leren kon ik niet mee dus nu eet ik droog pizza terwijl mijn hele familie in de regen zit te bbq'en![]()
Ja ik heb ooit een interview gelezen van die vent. Hij is nooit naar een dokter ofzo geweest toenquote:Op zondag 3 juni 2012 20:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Kerel die op een potje gaat zitten, en dat potje breekt in zn reet af
Bloeden als een rund, en die vent maar een beetje graaien naar al dat glas in zn anusNee joh, allemaal vrijwillig.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twee meisjes die ongetwijfeld onvrijwillig zulke ranzige dingen moeten doen vind ik wel degelijk zielig.Baby darling doll face honey![]()
Dat was enkele jaren geleden op TV op RTL4 volgens mij? Bijzonder interessantquote:Op zondag 3 juni 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil dat zo graag eens zien he! Bij een paard was dat al ronduit fascinerend (nou ja, dat was gewoon een slachthuis), maar bij een mens, woei!
Nieuwsgierigheidquote:Op zondag 3 juni 2012 20:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zie geen reden waarom ik dat moet bekijken![]()
![]()
Studeren is het equivalent voor FOK!enquote:Op zondag 3 juni 2012 20:36 schreef Tchock het volgende:
Haha omdat ik moet leren kon ik niet mee dus nu eet ik droog pizza terwijl mijn hele familie in de regen zit te bbq'en?
Als je kijkt naar hoe het er vaak aan toe gaat in de porno-industrie in die delen van de wereld lijkt het me niet dat ze even iets wilden proberen.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze dat onvrijwillig hebben gedaan.
![]()
Nee, ik bedoel in het echt, niet op tv. Dat heb ik zo vaak gezien.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat was enkele jaren geleden op TV op RTL4 volgens mij? Bijzonder interessant
[..]
Nieuwsgierigheid“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Omg...quote:Op zondag 3 juni 2012 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik heb ooit een interview gelezen van die vent. Hij is nooit naar een dokter ofzo geweest toen
Dit was gewoon vrijwillig, hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 20:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je kijkt naar hoe het er vaak aan toe gaat in de porno-industrie in die delen van de wereld lijkt het me niet dat ze even iets wilden proberen..
Nurt en:quote:Op zondag 3 juni 2012 20:36 schreef Tchock het volgende:
Haha omdat ik moet leren kon ik niet mee dus nu eet ik droog pizza terwijl mijn hele familie in de regen zit te bbq'enquote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Maar die mensen zijn er wel hequote:Op zondag 3 juni 2012 20:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je kijkt naar hoe het er vaak aan toe gaat in de porno-industrie in die delen van de wereld lijkt het me niet dat ze even iets wilden proberen.. Ik denk dat deze meisjes dat wel vrjiwillig deden maar waarom weet ik niet
.
Dan moet je patholoog worden.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel in het echt, niet op tv. Dat heb ik zo vaak gezien.![]()
Nee, daar ben ik niet slim genoeg voor en de opleiding duurt me te lang.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Neuh.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nurt? Is iedereen die leert dat bij jou?
Eerlijk gezegd herkende ik mezelf er zelfs in.![]()
Oh noes, mijn favo collega heeft ontslag genomen!!
En ik heb zes paar schoenen verspreid door m'n kamer staan in 2 dagen.
Denk aan mijn toekomst..quote:Op zondag 3 juni 2012 20:40 schreef Tchock het volgende:
Maar ugh, morgenochtend 9 uur tentamen strafrecht en leren lukt voor geen meter.Baby darling doll face honey![]()
Je hebt kutjes in je slipje?quote:Oh.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Stampûhhh !!!Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
Alt+F4.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:40 schreef Tchock het volgende:
Maar ugh, morgenochtend 9 uur tentamen strafrecht en leren lukt voor geen meter.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
iets over 8, maar ik ben niet op het rooster gezetquote:Op zondag 3 juni 2012 20:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Net begonnen? Omdat je niet op het rooster staat![]()
Ja, dat heb ik er nog niet op gezetquote:Op zondag 3 juni 2012 20:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Net begonnen? Omdat je niet op het rooster staat. Acht tot negen was het geloof ik.
Edit: Nu wel.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Altijd hè.quote:
Daar ook ?Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
Nope, het mocht niet zo zijnquote:
38quote:Op zondag 3 juni 2012 20:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoi,
welk level ben je nu met runescape ?![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:45 schreef Trollscience het volgende:
Stiffler. Al een tijdje niet gezien bro
. What's up?
![]()
Ja, druk met sociaal leven en werk
quote:damnn...
Als het zelfs niet bij jou lukt, moet er toch wel wat aan de hand zijn.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
Het ligt aan de chicksquote:Op zondag 3 juni 2012 20:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]damnn...
Als het zelfs niet bij jou lukt, moet er toch wel wat aan de hand zijn.
:')![]()
quote:Rly....
Dat zal het zijnquote:
quote:Avond
quote:
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: