Ik kreeg 'm net van Nijnquote:Op zondag 3 juni 2012 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde het videomateriaal wat daar in genoemd wordt.
Ik heb het geluid uitstaan, anders horen mijn ouders het en zoquote:
Ik laat andere afdrukken achter, true storyquote:Op zondag 3 juni 2012 20:14 schreef Crack_ het volgende:
Serieus als Tchock dat bij mij zou doen dan sla ik hem zo hard he, rot op met je zuigzoenen.
Blauwe ogen en zulks?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik laat andere afdrukken achter, true story
Ja, weet ikquote:Op zondag 3 juni 2012 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik laat andere afdrukken achter, true story
Zuigzoenen zijn echt emopuntgifquote:Op zondag 3 juni 2012 20:14 schreef Crack_ het volgende:
Serieus als Tchock dat bij mij zou doen dan sla ik hem zo hard he, rot op met je zuigzoenen.
Ahh okquote:Op zondag 3 juni 2012 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb het geluid uitstaan, anders horen mijn ouders het en zo![]()
...
Ik sla DV niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zuigzoenen zijn echt emopuntgif. Mensen die dan niet gewoon even goed meppen
.
Lolquote:Op zondag 3 juni 2012 20:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Mijn huisgenoot vroeg of ik een enge ziekte had opgelopen
Ditquote:Op zondag 3 juni 2012 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zuigzoenen zijn echt emopuntgif. Mensen die dan niet gewoon even goed meppen
.
Prille liefde dan. Hoort erbij.quote:
Giving head, maar dan anders ...quote:Op zondag 3 juni 2012 20:16 schreef Crack_ het volgende:
Tchock heeft me wel echt al 100 kopstoten gegeven, true story
Stefan heeft me echt al 5x uit bed gegooid of zoquote:Op zondag 3 juni 2012 20:16 schreef Crack_ het volgende:
Tchock heeft me wel echt al 100 kopstoten gegeven, true story
hahahahahaahahhaquote:Op zondag 3 juni 2012 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stefan heeft me echt al 5x uit bed gegooid of zo. Per ongeluk dan wel, maar toch
.
Crack en ik knallen dus heel vaak tegen elkaar aan. Kopstoten, neuzen enzo.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stefan heeft me echt al 5x uit bed gegooid of zo. Per ongeluk dan wel, maar toch
. Maar ik doe dat dat gewoon terug en zo
.
Ben jij ook sterker dan Stefan? Ik ben wel sterker dan Tchock true storyquote:Op zondag 3 juni 2012 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
. Maar ik doe dat dat gewoon terug en zo
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben jij ook sterker dan Stefan? Ik ben wel sterker dan Tchock true storySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door:quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben jij ook sterker dan Stefan? Ik ben wel sterker dan Tchock true storyNee dat niet, maar soms lukt dat gewoon en zulks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
En dan gooit ie je uit bed?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Door:
- raar om te draaien
- zijn arm ineens weg te doen
- per ongeluk te duwen
- mij anders neer te willen leggen
- mij te plagen
etc.
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Door:
- raar om te draaien
- zijn arm ineens weg te doen
- per ongeluk te duwen
- mij anders neer te willen leggen
- mij te plagen
etc.
quote:
Plagen --> gaat mis --> ik val uit bed.quote:
Gaat mis --> ik val uit bed.quote:
Crack_ probeert altijd van alles en het lukt voor geen kut en ik til haar moeiteloos opquote:Op zondag 3 juni 2012 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar soms lukt dat gewoon en zulks.
Nee net was het nog gooienquote:Op zondag 3 juni 2012 20:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Plagen --> gaat mis --> ik val uit bed.
[..]
Gaat mis --> ik val uit bed.
Als het er uit ziet alsof je de builenpest hebt vind het wel nieuwswaardig.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, jij begon ermee met je zuigzoen. Ik wil dat heul niet weten man.
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:20 schreef RockNijntje het volgende:
Het filmpje is echt matig trouwens. Had er meer van verwacht.
Jij tilt mij helemaal niet opquote:Op zondag 3 juni 2012 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack_ probeert altijd van alles en het lukt voor geen kut en ik til haar moeiteloos op
Ik zou een boze brief schrijvenquote:Op zondag 3 juni 2012 20:20 schreef RockNijntje het volgende:
Het filmpje is echt matig trouwens. Had er meer van verwacht.
Mensen hoeven het niet te weten maar het is onmogelijk het niet te zienquote:Op zondag 3 juni 2012 20:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, jij begon ermee met je zuigzoen. Ik wil dat heul niet weten man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |