Wat, ik zie geen huisdierquote:Op zondag 3 juni 2012 20:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, alstie neukt is dat dan een huisdier?![]()
![]()
Oke... Ik zie geen filmpjesquote:Op zondag 3 juni 2012 20:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)s-gesignaleerd-.html Dit kijken ze
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]GAST, DA FUCKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DV heeft haar zuigkwaliteiten maar weer eens laten zien
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DV heeft haar zuigkwaliteiten maar weer eens laten zien![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Nee, dat geluid wat je hoort?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat, ik zie geen huisdier.
Ik ben nu bij 7 minuten, hij gaat iets met een vork doen.
Ik kreeg 'm net van Nijnquote:Op zondag 3 juni 2012 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde het videomateriaal wat daar in genoemd wordt.
Ik heb het geluid uitstaan, anders horen mijn ouders het en zoquote:
Ik laat andere afdrukken achter, true storyquote:Op zondag 3 juni 2012 20:14 schreef Crack_ het volgende:
Serieus als Tchock dat bij mij zou doen dan sla ik hem zo hard he, rot op met je zuigzoenen.
Blauwe ogen en zulks?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik laat andere afdrukken achter, true story
Ja, weet ikquote:Op zondag 3 juni 2012 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik laat andere afdrukken achter, true story
Zuigzoenen zijn echt emopuntgifquote:Op zondag 3 juni 2012 20:14 schreef Crack_ het volgende:
Serieus als Tchock dat bij mij zou doen dan sla ik hem zo hard he, rot op met je zuigzoenen.
Ahh okquote:Op zondag 3 juni 2012 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb het geluid uitstaan, anders horen mijn ouders het en zo![]()
...
Ik sla DV niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zuigzoenen zijn echt emopuntgif. Mensen die dan niet gewoon even goed meppen
.
Lolquote:Op zondag 3 juni 2012 20:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Mijn huisgenoot vroeg of ik een enge ziekte had opgelopen
Ditquote:Op zondag 3 juni 2012 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zuigzoenen zijn echt emopuntgif. Mensen die dan niet gewoon even goed meppen
.
Prille liefde dan. Hoort erbij.quote:
Giving head, maar dan anders ...quote:Op zondag 3 juni 2012 20:16 schreef Crack_ het volgende:
Tchock heeft me wel echt al 100 kopstoten gegeven, true story
Stefan heeft me echt al 5x uit bed gegooid of zoquote:Op zondag 3 juni 2012 20:16 schreef Crack_ het volgende:
Tchock heeft me wel echt al 100 kopstoten gegeven, true story
hahahahahaahahhaquote:Op zondag 3 juni 2012 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stefan heeft me echt al 5x uit bed gegooid of zo. Per ongeluk dan wel, maar toch
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |