Nee real filmpje van man die is vermoord en daarna in stukjes wordt gesneden door gekkiequote:Op zondag 3 juni 2012 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke film kijk je? Of ben je een executie aan het bekijken?
Oké maar er zit wel verschil tussen dode kalfjes en necrofiele kannibalistische moord.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kan ook veel hebben volgens mijmaarja ik zag vanaf mijn derde al best vaak dode kalfjes enzo
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
Of je gaat fappen met de arm van de slachtoffer die je zojuist afgesnden hebt...
maarja sterke maag ditdatquote:Op zondag 3 juni 2012 20:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké maar er zit wel verschil tussen dode kalfjes en necrofiele kannibalistische moord.
http://www.nu.nl/buitenla(...)s-gesignaleerd-.html Dit kijken zequote:Op zondag 3 juni 2012 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke film kijk je? Of ben je een executie aan het bekijken?
Ahhh balen johquote:Op zondag 3 juni 2012 20:08 schreef Crack_ het volgende:
En dit is echt anti climax, die gast verkracht hem niet zelf maar doet dat met een fles.
Gelukkig!quote:
Uhm...quote:Op zondag 3 juni 2012 20:08 schreef Crack_ het volgende:
En dit is echt anti climax, die gast verkracht hem niet zelf maar doet dat met een fles.
Ik wou al zeggenquote:
Ik heb gisteren serieus 3 afleveringen van my little pony gekeken om die vuige shit van mijn netvliezen te krijgen, en ik haat my little ponyquote:
Ja dat filmpje duurt me te lang, ik ben random wat aan het klikken en daarom zie ik alleen maar stukjesquote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:10 schreef Snuf. het volgende:
De komende 2 weken loop ik met een immense zuigzoen in mijn nek
Ik kijk het gewoon helemaal.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat filmpje duurt me te lang, ik ben random wat aan het klikken en daarom zie ik alleen maar stukjes.
/carequote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
/care
Pubergedrag blijft pubergedrag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DV heeft haar zuigkwaliteiten maar weer eens laten zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |