Zou een gevangenis straf op moeten staan, ik heb ooit op de begrafenis van mijn stiefoma met zo'n pleurtes ding op mijn nek moeten lopen. Ook gelijk de laatste keer geweest dat ik met dat meisje ben geweest tho. Zuigzoenen.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het er uit ziet alsof je de builenpest hebt vind het wel nieuwswaardig.
Lol whatquote:Op zondag 3 juni 2012 20:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind die kont met mes en vork nog het meest vies, de rest wel okay
Coltrui.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mensen hoeven het niet te weten maar het is onmogelijk het niet te zien
Morgen maar als een echte G met kraagje omhoog!
Deed ik ook in het geval die ik net postte.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mensen hoeven het niet te weten maar het is onmogelijk het niet te zien
Morgen maar als een echte G met kraagje omhoog!
Het filmpje is behoorlijk onduidelijk. Ik vroeg me af waar het bloed was, toen kwam ik erachter dat die gast al dood wasquote:Op zondag 3 juni 2012 20:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind die kont met mes en vork nog het meest vies, de rest wel okay
quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren serieus 3 afleveringen van my little pony gekeken om die vuige shit van mijn netvliezen te krijgen, en ik haat my little pony
Ja.. ik had ook mijn vragen toen die gast niet bewoog en daarna omdat er indd geen bloed was en toen pas snapte ik hetquote:Op zondag 3 juni 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het filmpje is behoorlijk onduidelijk. Ik vroeg me af waar het bloed was, toen kwam ik erachter dat die gast al dood was.
Precies. Dat is ook de hele anti-climax voor me.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het filmpje is behoorlijk onduidelijk. Ik vroeg me af waar het bloed was, toen kwam ik erachter dat die gast al dood was.
Oh, zo ranzig is het verder niet. Ik vraag me alleen wel af waarom dat konijn (??) aan die vent zit te knagenquote:
quote:
Ik ben gewoon een gevoelig persoon jaquote:
Whutquote:Op zondag 3 juni 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo ranzig is het verder niet. Ik vraag me alleen wel af waarom dat konijn (??) aan die vent zit te knagen.
Bronyquote:Op zondag 3 juni 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gewoon een gevoelig persoon ja
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.. ik had ook mijn vragen toen die gast niet bewoog en daarna omdat er indd geen bloed was en toen pas snapte ik het.
Ja, omdat hij in het begin wel bewoog. Maar hij heeft gewoon niet gefilmd dat hij de keel doorsneed.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Precies. Dat is ook de hele anti-climax voor me.
quote:
Aan het eind van het filmpje zie je iets zwart/wit aan die vent knagen. Volgens mij is het een konijn?quote:
Cute.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gewoon een gevoelig persoon ja
Ja?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |