Ik kan als het goed is Gup ook uitzetten.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:01 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm ik ruik nog geen beheerders van de vis.
Whut? Die ene vermoord die gast hè, weet niet waar jij naar zit te kijken...quote:
Ja no shitquote:Op zondag 3 juni 2012 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whut? Die ene vermoord die gast hè, weet niet waar jij naar zit te kijken...
Z'n keel is al eerder doorgesneden volgens mij.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja no shit. Maar hij beweegt niet, doet niks?!
Met die schroevendraaier of wat ie ook doet, geen enkele beweging?
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah i get itquote:Op zondag 3 juni 2012 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Z'n keel is al eerder doorgesneden volgens mij.
Het valt best mee.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:05 schreef Crack_ het volgende:
Okay ik kan veel hebben maar die mes en vork en gadverdamme TCHOCK NIET KIJKEN IS ECHT HEEL VIES
Okayquote:Op zondag 3 juni 2012 20:05 schreef Crack_ het volgende:
Okay ik kan veel hebben maar die mes en vork en gadverdamme TCHOCK NIET KIJKEN IS ECHT HEEL VIES
Ohtering, ja maar dat vond ik meer bijzoner en interessant dan echt viesquote:Op zondag 3 juni 2012 20:07 schreef Tchock het volgende:
Crack_ kan echt veel meer hebben dan ikIk heb dat opengespleten hoofd nog steeds op m'n netvlies
ik kan ook veel hebben volgens mijquote:Op zondag 3 juni 2012 20:07 schreef Tchock het volgende:
Crack_ kan echt veel meer hebben dan ikIk heb dat opengespleten hoofd nog steeds op m'n netvlies
Welke film kijk jequote:Op zondag 3 juni 2012 20:06 schreef Crack_ het volgende:
Dat ie daar ligt en dat hoofd met doorgesneden keel en shit, dat is niks nee. Maar dat afsnijden is wel echt heel vies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |