Oh geen idee maar als hij die vent gaat neuken hoor je ook een dier volgens mij?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aan het eind van het filmpje zie je iets zwart/wit aan die vent knagen. Volgens mij is het een konijn?
Ik heb niks gehoord... Ik zag alleen een konijn aan het lijk vreten en toen dacht ik 'Whut?'.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh geen idee maar als hij die vent gaat neuken hoor je ook een dier volgens mij?
over 2 weken manquote:Op zondag 3 juni 2012 20:26 schreef wietparkiet het volgende:
Steven wanneer is je volgende brony meet ?
Ahw sneu konijnquote:Op zondag 3 juni 2012 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niks gehoord... Ik zag alleen een konijn aan het lijk vreten en toen dacht ik 'Whut?'.
Doen alsof je van niks weetquote:Op zondag 3 juni 2012 20:26 schreef Typisch het volgende:
Ooohh, dat is er 14 juli? Ik heb je door steven.
Ja, alleen geen dikke mensen dus sorry manquote:
Tuuuurlijkquote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, alleen geen dikke mensen dus sorry man
Ja kan je ook niks aan doen, ik geef je ouders ook de schuld ervanquote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja kan je ook niks aan doen, ik geef je ouders ook de schuld ervan
Ja nou, die heeft niet door dat het een dood mens is. Maar ik dacht echt wtfquote:
Jullie zijn allemaal hommo's.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:30 schreef wietparkiet het volgende:
het zijn ook alleen maar vrouwen die dat filmpje kijken
Het is fascinerendquote:Op zondag 3 juni 2012 20:30 schreef wietparkiet het volgende:
het zijn ook alleen maar vrouwen die dat filmpje kijken
Dat is het niet hoor, het is gewoon de tekst.quote:
Ik welquote:Op zondag 3 juni 2012 20:31 schreef Typisch het volgende:
Waarom kijk je die gore filmpjes. 2 girls one cup heb ik niet eens gezien.Snap die hype niet.
Two girls one cup is heel wat anders dan two guys one hammerquote:Op zondag 3 juni 2012 20:31 schreef Typisch het volgende:
Waarom kijk je die gore filmpjes. 2 girls one cup heb ik niet eens gezien.Snap die hype niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |