abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 juni 2012 @ 19:48:03 #1
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_112393863
Dit viel mij op en ik vroeg me af of het herkenbaar is en waar het aan zou kunnen liggen:

Toen ik een relatie had, had ik naar mijn idee veel meer sjans dan toen ik single was.

Een voorbeeld was dat een meisje zei dat mijn vriendin toentertijd niet bij me paste en dat ze wel betere dingen met mij kon doen :')..

Ook wat minder opvallende dingen zoals oogcontact etc kwamen veel meer voor dan nu ( single ).

Dus is dit herkenbaar en waar zou het aan kunnen liggen :? En nee het is niet mijn fantasie..
pi_112393933
Mensen willen soms onbereikbare dingen(en soms lukt het ze)
En misschien straalde je toen gelukkigheid en zelfvertrouwen uit door jouw vriendin, dan komen er ook meer mensen op af.
pi_112393936
Wel herkenbaar.
Ik hoorde vaak dat ik veel meer uitstraling had toen ik bezet was en ik was een uitdaging voor ze.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 19:50:04 ]
  zondag 3 juni 2012 @ 19:50:42 #4
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_112393979
quote:
14s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:49 schreef Dimens het volgende:
Wel herkenbaar.
Ik hoorde vaak dat ik veel meer uitstraling had toen ik bezet was en ik was een uitdaging voor ze.
Ja misschien is dat 'uitdaging' gedeelte wel het geval inderdaad
  zondag 3 juni 2012 @ 19:51:05 #5
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_112393996
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:49 schreef Angel-Joy het volgende:
En misschien straalde je toen gelukkigheid en zelfvertrouwen uit door jouw vriendin, dan komen er ook meer mensen op af.
Dan moet dat onbewust zijn geweest..naar mijn idee gedroeg ik me niet anders
pi_112394094
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:51 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

Ik hoor laatst tijd ook van mensen dat ik straal :D
En ik heb het ook niet door, dus zou best kunnen ja.
  zondag 3 juni 2012 @ 19:53:26 #7
139330 TNA
For the stars that shine
pi_112394134
Je bent meer zelfverzekerd en je staalt niets panisch' uit.
pi_112395309
Als je een vriendin heb, dan zien andere meiden dat als dat één van hun soortgenoten je heeft "goedgekeurd". En daarom meer aantrekkelijker.
"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein
pi_112395509
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:51 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

Je hebt het zelf ook niet door.
pi_112395699
Ik ken het ja. Normaal zijn meisjes niet bij mij in de buurt te vinden maar als ik dan een vriendin heb liggen ze aan mijn voeten.
It's not too late to change your hikikomori ways!
  zondag 3 juni 2012 @ 20:40:38 #11
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112396892
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:13 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Als je een vriendin heb, dan zien andere meiden dat als dat één van hun soortgenoten je heeft "goedgekeurd". En daarom meer aantrekkelijker.
Bullcrap man, een vrouw komt gewoon op een man af die zelfvertrouwen en rustigheid uitstraalt. Relatie of singel doet er niet toe!

Vrouwen komen bij jou echt van mars he ? "Met je soortgenoten" :').

quote:
Nogmaals als singel zijnde kan dit ook ;).
  zondag 3 juni 2012 @ 20:42:50 #12
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_112397022
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:40 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Bullcrap man, een vrouw komt gewoon op een man af die zelfvertrouwen en rustigheid uitstraalt. Relatie of singel doet er niet toe!

[..]

Dus het is maar een illusie van mij?
  zondag 3 juni 2012 @ 20:45:38 #13
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112397204
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:42 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

Dus het is maar een illusie van mij?
Je zal dus gelukkigheid uitstralen dat maakt het aantrekkelijk voor andere mensen :). Ik ben singel maar gelukkig en dit straal ik ook uit en bij mij komen er ook mensen (waaronder ook vrouwen) op af ;).
pi_112397205
quote:

[..]

[..]

Ja, maar ik heb het gevoel dat mensen veel zelfverzekerder worden wanneer ze bezet zijn, iemand die van je houdt en complimentjes geeft en je leuk vindt zoals je bent
En dan speelt zeker mee.
  zondag 3 juni 2012 @ 20:55:46 #15
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112397820
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:45 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb het gevoel dat mensen veel zelfverzekerder worden wanneer ze bezet zijn, iemand die van je houdt en complimentjes geeft en je leuk vindt zoals je bent
En dan speelt zeker mee.
Waarom? Dus als je bezet bent straal iets meer uit dan een singel? Dat verschil heb ik dan nog niet ervaren, wat straal je dan zo veel meer uit als je bezet bent? Liefde? Onbereikbaarheid? tel me pls.
pi_112398259
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:55 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Waarom? Dus als je bezet bent straal iets meer uit dan een singel? Dat verschil heb ik dan nog niet ervaren, wat straal je dan zo veel meer uit als je bezet bent? Liefde? Onbereikbaarheid? tel me pls.
Je straalt gelukkigheid uit, en als je zelf gelukkig bent, zie je er ook vrolijker uit en willen mensen eerder op je afstappen.
  zondag 3 juni 2012 @ 21:05:15 #17
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_112398364
quote:

[..]

Dat is echt geen onzin. De beste "wingman" is een verliefde vriendin of een meid die jou leuk vindt.

Toen ik met mijn ex samen was werd ik veel meer aangekeken door meiden. Meiden waar nooit contact mee had gingen uit het niets berichten naar me sturen om af te spreken :').
  zondag 3 juni 2012 @ 21:06:57 #18
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112398471
quote:
2s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:03 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Je straalt gelukkigheid uit, en als je zelf gelukkig bent, zie je er ook vrolijker uit en willen mensen eerder op je afstappen.
Kan ook als singel hoor :), maar dat had ik al opgenoemd dus ja het kan beiden kanten. Als je zoiezo beseft dat je überhaupt gelukkig of je nou een relatie/singel maakt niet uit als je er bewust van bent en het uitstraalt komen mensen op je af.

Maar dat had ik al opgenoemd ;).
pi_112398628
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:06 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Kan ook als singel hoor :), maar dat had ik al opgenoemd dus ja het kan beiden kanten. Als je zoiezo beseft dat je überhaupt gelukkig of je nou een relatie/singel maakt niet uit als je er bewust van bent en het uitstraalt komen mensen op je af.

Maar dat had ik al opgenoemd ;).
Nou nee, ik vind dat anders.
Tuurlijk kan je dan nog gelukkig zijn, naar verliefd gelukkig zijn is anders, snap je?
Liefde van jouw familie is gewoon heel anders dan jouw liefde.
pi_112398667
quote:

[..]

[..]

Waar baseer jij op dat wat ik zei "Bullcrap" is? En zal ik uitleggen wat het woord "soortgenoten" betekent, of weet je dat wel?
"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein
  zondag 3 juni 2012 @ 21:18:26 #21
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112399173
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:09 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Nou nee, ik vind dat anders.
Tuurlijk kan je dan nog gelukkig zijn, naar verliefd gelukkig zijn is anders, snap je?
Liefde van jouw familie is gewoon heel anders dan jouw liefde.
Hmm verliefd gelukkig zijn dat ken ik niet :{, maar gelukkig zijn of verliefd gelukkig zijn maakt geen verschil hoor ;), hoewel lijkt mij dan ;).

quote:
Waar baseer jij op dat wat ik zei "Bullcrap" is? En zal ik uitleggen wat het woord "soortgenoten" betekent, of weet je dat wel?
Omdat het gewoon als bullcrap klinkt, Het is heel simpel vriendin of geen vriendin als jij laat zien dat jij gelukkig bent en het uitstraalt komen er mensen op je af. Oja betreft soortgenoten het zijn gewoon mensen hoor geen andere soort wezens die van mars komen :D .

T
quote:
oen ik met mijn ex samen was werd ik veel meer aangekeken door meiden. Meiden waar nooit contact mee had gingen uit het niets berichten naar me sturen om af te spreken :').
Yea right on _O_ . Of jij nam het initiatief in eigen hand zonder dat je ex of als ze er wel erbij was :) nam je nog steeds die stap. Maar dat is weer wat anders ;).
pi_112399607
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:18 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Hmm verliefd gelukkig zijn dat ken ik niet :{, maar gelukkig zijn of verliefd gelukkig zijn maakt geen verschil hoor ;), hoewel lijkt mij dan ;).

Dus je bent nooit verliefd geweest? :)
Dat gevoel kan je echt niet vergelijken als familie liefde en dan gelukkig zijn.
Echt heel anders hoor. w/
  zondag 3 juni 2012 @ 21:29:36 #23
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112399804
quote:
14s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:25 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dus je bent nooit verliefd geweest? :)
Dat gevoel kan je echt niet vergelijken als familie liefde en dan gelukkig zijn.
Echt heel anders hoor. w/
Nu je zegt dat klopt, dat geloof ik wel dat het anders is maar ik ken het niet dus onderscheiden word moeilijk dan met hoe jij het bedoelt ;). Maar wees het is met mij eens als je gelukkig bent trek je gewoon mensen, klopt of niet?

w/ hup Nederland!
pi_112399867
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:29 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Nu je zegt dat klopt, dat geloof ik wel dat het anders is maar ik ken het niet dus onderscheiden word moeilijk dan met hoe jij het bedoelt ;). Maar wees het is met mij eens als je gelukkig bent trek je gewoon mensen, klopt of niet?
Ligt dus aan wat voor gelukkigheid.
pi_112401498
quote:

[..]

[..]

Omdat het gewoon als bullcrap klinkt, Het is heel simpel vriendin of geen vriendin als jij laat zien dat jij gelukkig bent en het uitstraalt komen er mensen op je af. Oja betreft soortgenoten het zijn gewoon mensen hoor geen andere soort wezens die van mars komen :D .

T

[..]

Yea right on _O_ . Of jij nam het initiatief in eigen hand zonder dat je ex of als ze er wel erbij was :) nam je nog steeds die stap. Maar dat is weer wat anders ;).
Fine ik zal het even uitleggen.

Het alfamannetje is de belangrijkste persoon in een groep, alle vrouwen willen met het alfamannetje zijn. Een vrouw zoekt onbewust een perfecte partner uit dat kan zorgen voor het sterkse nageslacht aka alfaman. Zodra vrouwen weten wie de alfaman is willen ze ook bij het alfamannetje horen omdat, inderdaad, het alfamannetje de beste genen heeft voor het nageslacht. En nee dit gaat niet over honden, maar zo werkt het ook met mensen.
  zondag 3 juni 2012 @ 22:21:47 #26
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_112403131
quote:
Ik deed niks. Ik keek amper naar andere meiden.

Meiden keken, knipoogden en lachten massaal naar me, terwijl dat normaal bijna nooit gebeurt. Ineens was ik heel populair. Dat gebeurde vooral als we samen bijvoorbeeld naar een café gingen en het erg leuk hadden met z'n tweeën.

Wanneer ik even weg liep kwamen er soms meiden naar haar toe om te zeggen dat ze zo'n leuke vriend had. Daar merk je niks meer van wanneer je weer single bent.
pi_112404102
Nu als ik een leuk meisje zie, begin ik al te zweten voordat ik haar heb aangesproken. En dan stotter ik nog eens ook.

Dat deed ik nooit toen ik een vriendin had.
  zondag 3 juni 2012 @ 23:07:31 #28
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112405836
quote:
9s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:37 schreef Dimens het volgende:
Nu als ik een leuk meisje zie, begin ik al te zweten voordat ik haar heb aangesproken. En dan stotter ik nog eens ook.

Dat deed ik nooit toen ik een vriendin had.
Hahaha dat heb je gewoon van die axe reclame :') .
pi_112405909
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 23:07 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Hahaha dat heb je gewoon van die axe reclame :') .
Welke reclame?
pi_112406354
zowel wat je zelf uitstraalt als ook het idee dat je leuk gevonden word voor een relatie door een andere vrouw

(en dit gaat allemaal onbewust, dus weinig die daar bewust bij stilstaan beide punten dus)
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen
pi_112406389
Dat onbewuste van dit soort processen maakt dit soort discussies altijd erg ingewikkeld.
pi_112406695
ja, verder is je eigen houding ook nog anders natuurlijk... je "zoekt" niet en bent dus ook niet (of minder) onzeker bij vrouwen, omdat je je niet hoeft te bewijzen of iets dergelijks...
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen
  maandag 4 juni 2012 @ 00:31:58 #33
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112410076
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 23:08 schreef Dimens het volgende:

[..]

Welke reclame?
blijft grappig om te zien..

Maar verder Dimens zorg ervoor dat je goed in je lef zit zoek een hobby en doe dat. Bouw rustig jezelf vertrouwen op, komt goed man ;). Als je een rustige uitstraling kan weergeven aan een dame zal ze dit opmerken en komt alles van zelf.

Every man can whip woman off her feet.

[ Bericht 18% gewijzigd door CoolCat31 op 04-06-2012 00:40:30 ]
pi_112410740
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 23:22 schreef sientelo het volgende:
ja, verder is je eigen houding ook nog anders natuurlijk... je "zoekt" niet en bent dus ook niet (of minder) onzeker bij vrouwen, omdat je je niet hoeft te bewijzen of iets dergelijks...
Ik denk gewoon simpelweg dit..

Ik verwacht helemaal niks meer van vrouwen.. Vermaak mezelf (eventueel met vrouwen)
Ik heb een stuk meer ''succes'' dan vroeger. (Maar ik vind niet dat ik succes heb verder, maar tov vroeger enorm veel.)
Rustig aan.
  maandag 4 juni 2012 @ 01:36:11 #35
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112411626
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk gewoon simpelweg dit..

Ik verwacht helemaal niks meer van vrouwen.. Vermaak mezelf (eventueel met vrouwen)
Ik heb een stuk meer ''succes'' dan vroeger. (Maar ik vind niet dat ik succes heb verder, maar tov vroeger enorm veel.)
kingtoppie snapt het ^O^
pi_112412687
CoolCat heeft gelijk dat niet alle mannen een relatie nodig hebben om die zelfverzekerdheid uit te kunnen stralen.

Maar volgens mij hebben toch de meeste mannen wel dat ze dat meer doen als ze in een relatie zitten. Ook dat vrouwen mannen in een relatie bijna per definitie een paar pluspunten geven.
  maandag 4 juni 2012 @ 09:58:13 #37
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112414513
quote:
Het alfamannetje is de belangrijkste persoon in een groep, alle vrouwen willen met het alfamannetje zijn. Een vrouw zoekt onbewust een perfecte partner uit dat kan zorgen voor het sterkse nageslacht aka alfaman. Zodra vrouwen weten wie de alfaman is willen ze ook bij het alfamannetje horen omdat, inderdaad, het alfamannetje de beste genen heeft voor het nageslacht. En nee dit gaat niet over honden, maar zo werkt het ook met mensen.
Oke een deel hiervan is waar maar hoeft niet perce zo te zijn want de underdog of een gevoelige jongen die niet zo dominant is kan ook evenveel kans krijgen dan de "macho man = alfa mannetje" maar dat wist jij toch al of niet soms? Tenminste als ik ergens ben komen er ook vrouwen op mij zonder dat ik iets doe (heb geen vriendin) dus hoe verklaar je dat dan? Maar weet je wat ik me dan afvraag waarom gaan sommige vrouwen dan vreemd in een relatie? Komt dat niet juist door het alfa mannetje dat hij zo bang is om haar te verliezen en juist bezitterig word dat de meeste vrouwen deur uit rennen in de handen van een andere? Dus in de algemene zin de macho man hoeft niet altijd succesvol te zijn ;).

Straal je leiderschap, zelfvertrouwen, rust en gelukkigheid uit succes gegarandeerd. Maar dat wilt niet alles zeggen trouwens je kan ook een relatie hebben die ongelukkig is en dan komt er niet op jou af, of dan ook nog?
pi_112420858
De definitie van alfamannetje wordt een groot probleem in die discussie. Als je de definitie volgt dat het alfamannetje de man is die het meest populair is bij de vrouwen - dan kan het alfamannetje prima die jongen zijn die volgens vrouwen "de meest gevoelige van de groep" is. Persoonlijk vind ik het een woord wat je beter kan vermijden door de conotatie van onuitstaanbare macho die eraan hangt, terwijl onuitstaanbare macho's echt niet zo succesvol zijn - zoals je zelf al zegt. Hetzelfde verhaal gaat op voor "de meest gevoelige van de groep" - dat hoeft helemaal niet een klein zielig mannetje te zijn, het kan best een zelfverzekerde leuke gozer zijn die laat zien dat hij begrijpt hoe vrouwen denken en zich voelen, en speciaal rekening met ze houdt.

[ Bericht 25% gewijzigd door Polarcat op 04-06-2012 13:09:14 ]
  maandag 4 juni 2012 @ 13:03:06 #39
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_112420919
Sjans. :')
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 13:12:39 #40
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112421285
Ik had nooit sjans toen ik geen relatie had, en sinds ik een relatie heb heb ik ook nooit sjans.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_112422167
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:03 schreef CruellaDeVil het volgende:
Sjans. :')
oke bra
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 13:34:48 #42
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_112422192
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:48 schreef Partyboy1991 het volgende:
Dit viel mij op en ik vroeg me af of het herkenbaar is en waar het aan zou kunnen liggen:

Toen ik een relatie had, had ik naar mijn idee veel meer sjans dan toen ik single was.

Een voorbeeld was dat een meisje zei dat mijn vriendin toentertijd niet bij me paste en dat ze wel betere dingen met mij kon doen :')..

Ook wat minder opvallende dingen zoals oogcontact etc kwamen veel meer voor dan nu ( single ).

Dus is dit herkenbaar en waar zou het aan kunnen liggen :? En nee het is niet mijn fantasie..
Niet herkenbaar.... ik heb een relatie en ik heb echt serieus nooit sjans. Ik denk ook dat ik zelf niet zo heel erg op zoek ben naar oogcontact etc, en daarom ook nooit "opvallend" sjans heb ofzo.

Of het is gewoon omdat ik walgelijk lelijk ben...dat kan natuurlijk ook nog. :')
  maandag 4 juni 2012 @ 13:35:15 #43
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_112422214
Je kwam minder wanhopig over
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 13:36:15 #44
9859 crew  Karina
Woman
pi_112422261
quote:
7s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik had nooit sjans toen ik geen relatie had, en sinds ik een relatie heb heb ik ook nooit sjans.
:D Ik ken het :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 13:36:41 #45
Dick Laurent Is Dead
pi_112422276
quote:
7s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:12 schreef Bosbeetle het volgende:
herkenbaar _O-
pi_112422328
quote:
99s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:36 schreef Karina het volgende:

[..]

:D Ik ken het :')
Onmogelijk :{w
pi_112422480
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:48 schreef Partyboy1991 het volgende:

Vrouwen voelen het aan als je opties hebt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 13:42:31 #48
9859 crew  Karina
Woman
pi_112422502
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:38 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Onmogelijk :{w
Weet je niets van, OF ik merk het gewoon niet, kan ook.
niet zo tof doen
pi_112422580
Soms gebeuren ook overigens die typische dingen, dat je bijv met een meid bezig bent en opeens een berichtje krijgt van een andere meid die je al lang niet meer hebt gesproken :P
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112422590
quote:
99s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:42 schreef Karina het volgende:

[..]

Weet je niets van, OF ik merk het gewoon niet, kan ook.
Ik denk dat je penetratieradar dan ernstig stuk is.
pi_112422684
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 09:58 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Oke een deel hiervan is waar maar hoeft niet perce zo te zijn want de underdog of een gevoelige jongen die niet zo dominant is kan ook evenveel kans krijgen dan de "macho man = alfa mannetje" maar dat wist jij toch al of niet soms? Tenminste als ik ergens ben komen er ook vrouwen op mij zonder dat ik iets doe (heb geen vriendin) dus hoe verklaar je dat dan? Maar weet je wat ik me dan afvraag waarom gaan sommige vrouwen dan vreemd in een relatie? Komt dat niet juist door het alfa mannetje dat hij zo bang is om haar te verliezen en juist bezitterig word dat de meeste vrouwen deur uit rennen in de handen van een andere? Dus in de algemene zin de macho man hoeft niet altijd succesvol te zijn ;).

Straal je leiderschap, zelfvertrouwen, rust en gelukkigheid uit succes gegarandeerd. Maar dat wilt niet alles zeggen trouwens je kan ook een relatie hebben die ongelukkig is en dan komt er niet op jou af, of dan ook nog?
Een alfa man is juist niet bezitterig en bang om haar te verliezen omdat hij genoeg keuze heeft.
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 13:49:02 #52
9859 crew  Karina
Woman
pi_112422794
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:44 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Ik denk dat je penetratieradar dan ernstig stuk is.
Die is dan al mijn hele leven stuk, want ook ik had geen sjans toen ik nog wel in een relatie "zat" ;)
niet zo tof doen
pi_112422903
quote:
99s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:49 schreef Karina het volgende:

[..]

Die is dan al mijn hele leven stuk, want ook ik had geen sjans toen ik nog wel in een relatie "zat" ;)
Mannen zijn niet met vrouwen te vergelijken hiermee...
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 13:55:57 #54
9859 crew  Karina
Woman
pi_112423097
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mannen hebben vaker/eerder sjans dan vrouwen?
niet zo tof doen
pi_112423100
quote:
99s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:49 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik kan het me niet voorstellen dat je nooit sjans hebt, onschuldige sjans is toch een beetje de slagroom van 't leven, ik zou niet zonder kunnen :{
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 13:56:51 #56
9859 crew  Karina
Woman
pi_112423150
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:55 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Ik kan het me niet voorstellen dat je nooit sjans hebt, onschuldige sjans is toch een beetje de slagroom van 't leven, ik zou niet zonder kunnen :{
Misschien heeft dat iets met dit te maken?
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

niet zo tof doen
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 13:57:42 #57
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112423183
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:55 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Ik zou niet weten hoe met sjans om te moeten gaan, ik zo denk ik helemaal dichtklappen als iemand zou gaan zitten sjansen.
pi_112423221
quote:
99s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:56 schreef Karina het volgende:

[..]

[..]

Ik geloof eerder dat het andersom is zelfs, vrouwen sjansen toch eigenlijk veel liever en eerder dan mannen? Subtieler dat dan weer wel.
pi_112423292
quote:
99s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:56 schreef Karina het volgende:

[..]

[..]

Oh die knipoog was dus bedoelt als een sarcastische opmerking, nvm
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 14:00:09 #60
9859 crew  Karina
Woman
pi_112423295
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:58 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Ik geloof eerder dat het andersom is zelfs, vrouwen sjansen toch eigenlijk veel liever en eerder dan mannen? Subtieler dat dan weer wel.
Daarom hebben mannen meer/eerder sjans dan vrouwen? Ik sjans nooit eigenlijk, ik weet niet eens hoe dat moet :')
niet zo tof doen
pi_112423384
quote:
99s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:00 schreef Karina het volgende:

[..]

Daarom hebben mannen meer/eerder sjans dan vrouwen? Ik sjans nooit eigenlijk, ik weet niet eens hoe dat moet :')
Gewoon een megastrakke spijkerbroek aandoen en bukken als hij naar je kijkt op een langzame wijze waarbij je nadrukkelijk aan je haar draait en je tong langzaam langs je lippen haalt om ze te bevochtigen, eventueel zachtjes kreunen terwijl je bukt in het Italiaans wil ook wel eens helpen.
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 14:13:28 #62
9859 crew  Karina
Woman
pi_112423837
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:02 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Gewoon een megastrakke spijkerbroek aandoen en bukken als hij naar je kijkt op een langzame wijze waarbij je nadrukkelijk aan je haar draait en je tong langzaam langs je lippen haalt om ze te bevochtigen, eventueel zachtjes kreunen terwijl je bukt in het Italiaans wil ook wel eens helpen.
:{w Nee dan maar niet sjansen.
niet zo tof doen
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 14:14:32 #63
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112423879
Als een vrouw dat bij mij zou doen zou ik 112 bellen denk ik :D dat iemand haar pillen niet gehad heeft.
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 14:15:33 #64
Dick Laurent Is Dead
pi_112423927
Veel vrouwen zijn wel meer sneaky in hun gesjans ja, dat is zeker zo.
Of ze doen alsof het helemaal niet zo was, lekker ontkennen enzo....sneaky bastards dat t zijn ;)
pi_112423928
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Als een vrouw dat bij mij zou doen zou ik 112 bellen denk ik :D dat iemand haar pillen niet gehad heeft.
Ik heb bijna volcontinue sjans, kan ook wel eens vermoeiend zijn :{
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 14:16:07 #66
Dick Laurent Is Dead
pi_112423956
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:15 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

of course you do :')
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 14:23:55 #67
9859 crew  Karina
Woman
pi_112424277
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:15 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

_O- Ik blijf lachen met jou. Alsof we dat geloven.
niet zo tof doen
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 14:29:10 #68
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112424529
Fok puilt uit van mensen die 'altijd' of 'nooit' iets hebben.
pi_112425603
quote:
99s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:23 schreef Karina het volgende:

[..]

_O- Ik blijf lachen met jou. Alsof we dat geloven.
Het is toch echt zo, het zal de combinatie van guitigheid, intelligentie, humor en uiterlijk zijn, zelfs als baby had ik al enorm veel sjans, vrouwen liepen constant met me rond te pronken (en dat is echt waar, hier zijn zelfs een heleboel foto's van) :7
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 14:57:04 #70
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112425651
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:55 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Het is toch echt zo, het zal de combinatie van guitigheid, intelligentie, humor en uiterlijk zijn, zelfs als baby had ik al enorm veel sjans, vrouwen liepen constant met me rond te pronken (en dat is echt waar, hier zijn zelfs een heleboel foto's van) :7
:D
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 15:11:45 #71
Dick Laurent Is Dead
pi_112426216
quote:

[..]

Moderator maandag 4 juni 2012 @ 15:11:59 #72
9859 crew  Karina
Woman
pi_112426226
quote:

[..]

_O- En je bescheidenheid he? Dat doet het hem.
niet zo tof doen
pi_112426297
quote:
99s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:11 schreef Karina het volgende:

[..]

_O- En je bescheidenheid he? Dat doet het hem.
Bescheidenheid is bij mij redelijk sterk verdrongen door zelfkennis.
pi_112434202
Volgens mij valt het allemaal wel mee en is het eerder een gevoel van zekerheid waar je sjans door hebt. En zelfs als je onzeker bent kun je prima sjans hebben, gewoon doordat iemand iets anders tofs in je ziet. Daarnaast knapt de een totaal af op iets dat een ander helemaal geweldig vindt, dus het is ook nogal persoonsgebonden.
pi_112434394
Mensen die Ffleamig niet geloven :'),...

Er zijn meer dan genoeg mannen die constant sjans hebben, de meeste vrouwen houden van aandacht dus het is redelijk eenvoudig. Heb zelfs ook redelijk wat sjans en ben nu niet super aantrekkelijk ofzo. Ik heb gewoon een gezonde dosis humor+intellect+add-remm en je komt een heul end.
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 18:30:08 #76
9859 crew  Karina
Woman
pi_112434670
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:23 schreef Kandijfijn het volgende:

Er zijn meer dan genoeg mannen die constant sjans hebben, de meeste vrouwen houden van aandacht dus het is redelijk eenvoudig. Heb zelfs ook redelijk wat sjans en ben nu niet super aantrekkelijk ofzo. Ik heb gewoon een gezonde dosis humor+intellect+add-remm en je komt een heul end.
Hij legt het mij er een beetje TE dik bovenop.

Wat je zegt is wel waar: humor, etc. is aantrekkelijker dan een mooie kop.

OT: zou het niet ook zo zijn, TS, dat je DENKT dat je meer sjans hebt? Omdat je toch al "bezet" bent, praat je misschien makkelijker met vrouwen, omdat je toch niet van plan bent ze te versieren en daardoor gesprekken wat soepeler lopen (minder krampachtig)?
niet zo tof doen
pi_112434914
quote:
99s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:30 schreef Karina het volgende:

[..]

Hij legt het mij er een beetje TE dik bovenop.

Wat je zegt is wel waar: humor, etc. is aantrekkelijker dan een mooie kop.

OT: zou het niet ook zo zijn, TS, dat je DENKT dat je meer sjans hebt? Omdat je toch al "bezet" bent, praat je misschien makkelijker met vrouwen, omdat je toch niet van plan bent ze te versieren en daardoor gesprekken wat soepeler lopen (minder krampachtig)?
Misschien ken ik wel teveel real-life Ffleamigs :P, ik denk dat hij alleen maar word aangemoedigd door de negatieve reactie's van sommige.

Maar het punt wat je aanhaalt klopt ook nog denk ik. Teveel mannen gaan krampachtig om met vrouwen totdat ze een vriendin hebben. Dan staat er geen spanning meer op en durven ze zowat alles lijkt het :P.
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 19:09:40 #78
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112436432
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:23 schreef Kandijfijn het volgende:

Ik heb redelijk wat intellect, men vind mij wel grappig en ik ben ook wel ad rem maar ik heb nooit sjans.
pi_112462328
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:09 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik heb redelijk wat intellect, men vind mij wel grappig en ik ben ook wel ad rem maar ik heb nooit sjans.
Moeilijk te geloven, ik denk dat je het niet ziet.
Rustig aan.
pi_112463505
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:09 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

De vraag is dan als de vrouwen dit ook wel vinden :P
pi_112464254
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:35 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Misschien ken ik wel teveel real-life Ffleamigs :P, ik denk dat hij alleen maar word aangemoedigd door de negatieve reactie's van sommige.

Maar het punt wat je aanhaalt klopt ook nog denk ik. Teveel mannen gaan krampachtig om met vrouwen totdat ze een vriendin hebben. Dan staat er geen spanning meer op en durven ze zowat alles lijkt het :P.
Ik ga er prat op dat er maar een echte ik is, ik zou mezelf rot irriteren aan een andere ik :{
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 10:10:34 #82
9859 crew  Karina
Woman
pi_112465314
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:25 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Ik ga er prat op dat er maar een echte ik is, ik zou mezelf rot irriteren aan een andere ik :{
Ik zou me ook rot ergeren ;)
niet zo tof doen
pi_112465346
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:10 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik zou me ook rot ergeren ;)
Je zou constant zwijmeldronken en gedichten schrijvend aan mijn been hangen mijn waarde Karin ;)
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 10:12:39 #84
9859 crew  Karina
Woman
pi_112465371
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:11 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Je zou constant zwijmeldronken en gedichten schrijvend aan mijn been hangen mijn waarde Karin ;)
Ik ben niet zo een schrijfster, dus dat laatste sowieso niet ;)
niet zo tof doen
pi_112465449
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:12 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik ben niet zo een schrijfster, dus dat laatste sowieso niet ;)
Zwijmeldronken is ook voldoende, we gooien dat schrijfblokje wel aan de kant, zonde van de tijd :7
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 10:16:32 #86
9859 crew  Karina
Woman
pi_112465493
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:14 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Zwijmeldronken is ook voldoende, we gooien dat schrijfblokje wel aan de kant, zonde van de tijd :7
_O- Ik hoef dus geen notities te maken?
niet zo tof doen
pi_112465509
Ffleamig fixt hier even Karina als ware Casanova B-)
pi_112465567
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:16 schreef Karina het volgende:

[..]

_O- Ik hoef dus geen notities te maken?
Daar hebben we geen tijd voor schoonheid, bovendien hebben we onze adem hard nodig.
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 10:21:18 #89
9859 crew  Karina
Woman
pi_112465607
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:19 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Daar hebben we geen tijd voor schoonheid, bovendien hebben we onze adem hard nodig.
Ik zeker, mijn conditie is niet zo goed meer.
niet zo tof doen
pi_112465644
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:21 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik zeker, mijn conditie is niet zo goed meer.
Ik hijg wel voor twee, kun jij rustig op jouw tempo aansluiten :P
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 10:23:25 #91
9859 crew  Karina
Woman
pi_112465674
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:22 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Ik hijg wel voor twee, kun jij rustig op jouw tempo aansluiten :P
Volgens mij doe jij nu aan online sjansen? Of heb ik het verkeerd?
niet zo tof doen
pi_112465708
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:23 schreef Karina het volgende:

[..]

Volgens mij doe jij nu aan online sjansen? Of heb ik het verkeerd?
Ik probeer slechts ontopic te blijven O-)
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 10:25:53 #93
9859 crew  Karina
Woman
pi_112465747
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:24 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Ik probeer slechts ontopic te blijven O-)
Vandaar dat ik die opmerking maak, anders gaat het weer helemaal de verkeerde kant op.

OT: Had JIJ meer sjans als je een relatie had? En nu niet zeggen, ik heb altijd sjans, het gaat erom of je MEER sjans had.
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 10:26:32 #94
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112465763
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 05:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Moeilijk te geloven, ik denk dat je het niet ziet.
Ik zie het sowieso niet maar ik denk dat het aan mijn uiterlijk ligt :D --> Het lelijke mannen topic deel 4
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:27:37 #95
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_112465798
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:05 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Dat is echt geen onzin. De beste "wingman" is een verliefde vriendin of een meid die jou leuk vindt.

Toen ik met mijn ex samen was werd ik veel meer aangekeken door meiden. Meiden waar nooit contact mee had gingen uit het niets berichten naar me sturen om af te spreken :').
Maar gek genoeg werkt het ook als je vriendin niet mee op stap is.... Tenminste, dat is mijn ervaring wel. Vrouwen zijn gewoon rare wezens wat dat betreft ;)
Don't let my username fool you...
pi_112465872
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:25 schreef Karina het volgende:

[..]

Vandaar dat ik die opmerking maak, anders gaat het weer helemaal de verkeerde kant op.

OT: Had JIJ meer sjans als je een relatie had? En nu niet zeggen, ik heb altijd sjans, het gaat erom of je MEER sjans had.
Klopt en ik weet precies waarom dat is, het is voor vrouwen dan veilig om met je te sjansen, je zult als beflirte man niet al te snel alles op het spel zetten, dus is het risico voor vrouwen minder om met een bezette man te flirten, als ze afgewezen worden kunnen ze het gooien op ja maar hij is toch bezet, blauwtjes lopen bestaan dus niet, simpel toch?
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 10:34:16 #97
9859 crew  Karina
Woman
pi_112466014
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:30 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Klopt en ik weet precies waarom dat is, het is voor vrouwen dan veilig om met je te sjansen, je zult als beflirte man niet al te snel alles op het spel zetten, dus is het risico voor vrouwen minder om met een bezette man te flirten, als ze afgewezen worden kunnen ze het gooien op ja maar hij is toch bezet, blauwtjes lopen bestaan dus niet, simpel toch?
Ze hopen dus dat ze NIET worden afgewezen denk jij? Niet zo netjes van die vrouwen dan, om met bezette mannen te sjansen... als je het zo bekijkt.
niet zo tof doen
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:36:26 #98
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112466087
quote:
Shoot dit is wel een goeie flirten om te kijken of je nog in de markt valt maar in de tussentijd er niets mee doen, hier had ik me niet bij stil gestaan.. Oke dit kan wel dus ;).
pi_112466093
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:34 schreef Karina het volgende:

[..]

Ze hopen dus dat ze NIET worden afgewezen denk jij? Niet zo netjes van die vrouwen dan, om met bezette mannen te sjansen... als je het zo bekijkt.
Het is als droog oefenen, vaak blijft het alleen bij flirten, ze weten dan dat je toch niet heel snel toehapt omdat je al bezet bent, bovendien is het een mooi testmiddel om te kijken of de man trouw is aan zijn partner.
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 10:38:10 #100
9859 crew  Karina
Woman
pi_112466134
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:36 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Het is als droog oefenen, vaak blijft het alleen bij flirten, ze weten dan dat je toch niet heel snel toehapt omdat je al bezet bent, bovendien is het een mooi testmiddel om te kijken of de man trouw is aan zijn partner.
Waarom zou je willen testen of een man trouw is aan zijn partner? Het is toch niet jouw partner?
niet zo tof doen
pi_112466143
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:36 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Shoot dit is wel een goeie flirten om te kijken of je nog in de markt valt maar in de tussentijd er niets mee doen, hier had ik me niet bij stil gestaan.. Oke dit kan wel dus ;).
Is me door verschillende vrouwen zo ooit eens uitgelegd, veilig flirten noem ik het maar. Bij een vrijgezel heb je kans dat hij gelijk meer wil en dat is vaak helamaal niet de bedoeling van flirten.
pi_112466170
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:38 schreef Karina het volgende:

[..]

Waarom zou je willen testen of een man trouw is aan zijn partner? Het is toch niet jouw partner?
Nee maar potentieel ooit wel de jouwe anders zou je er ook niet mee flirten.
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 10:42:08 #103
9859 crew  Karina
Woman
pi_112466253
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:39 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Nee maar potentieel ooit wel de jouwe anders zou je er ook niet mee flirten.
Zo zit ik niet in elkaar, flirten met bezette mannen...
niet zo tof doen
pi_112466355
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:42 schreef Karina het volgende:

[..]

Zo zit ik niet in elkaar, flirten met bezette mannen...
Tot op het bot onschuldig heur :{w
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 11:03:41 #105
9859 crew  Karina
Woman
pi_112467046
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:44 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Tot op het bot onschuldig heur :{w
Oh jij ging er niet op in, netjes ;)
niet zo tof doen
pi_112467312
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:03 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh jij ging er niet op in, netjes ;)
Ik ben netter als dat jij denkt ;)
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 11:10:59 #107
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112467334
hey niet zo sjansen in dit topic :{w
pi_112467439
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Zo'n gratis live workshop sjansen leek me een prima idee :7
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 11:17:28 #109
9859 crew  Karina
Woman
pi_112467597
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:10 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Ik ben netter als dat jij denkt ;)
Jij weet niet wat ik denk ;)
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Voorbeeldje van hoe het moet :D
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 11:22:47 #110
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112467858
geen interesse :D
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 11:23:31 #111
9859 crew  Karina
Woman
pi_112467885
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:22 schreef Bosbeetle het volgende:
geen interesse :D
Wees maar niet bang, je bent te jong voor mij ;) EN wat ik zei, ik flirt niet (met bezette mannen).
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 11:24:16 #112
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112467918
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:23 schreef Karina het volgende:

[..]

Wees maar niet bang, je bent te jong voor mij ;) EN wat ik zei, ik flirt niet (met bezette mannen).
Ik bedoel in de workshop.
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 11:49:26 #113
9859 crew  Karina
Woman
pi_112468969
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:24 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik bedoel in de workshop.
Oh :@ Ik was ook niet van plan er eentje te geven eigenlijk ;)
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 11:50:02 #114
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112468987
ff dinges wel :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:13 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Zo'n gratis live workshop sjansen leek me een prima idee :7
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 12:02:46 #115
9859 crew  Karina
Woman
pi_112469463
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:50 schreef Bosbeetle het volgende:
ff dinges wel :D

[..]

Als het met sjansen of vrouwen te maken heeft, dan is hij er als de kippen bij ;)
niet zo tof doen
pi_112470894
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:02 schreef Karina het volgende:

[..]

Als het met sjansen of vrouwen te maken heeft, dan is hij er als de kippen bij ;)
Als de vrouw het waard is zeker :9
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 13:04:05 #117
9859 crew  Karina
Woman
pi_112471718
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:43 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Als de vrouw het waard is zeker :9
Je sjanst dus niet OM het sjansen?
niet zo tof doen
pi_112471772
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:04 schreef Karina het volgende:

[..]

Je sjanst dus niet OM het sjansen?
Nee lang gedacht van wel maar het is uit al dan niet "vluchtige" verliefdheid.
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 13:15:20 #119
9859 crew  Karina
Woman
pi_112472169
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:05 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Nee lang gedacht van wel maar het is uit al dan niet "vluchtige" verliefdheid.
Is sjansen hetzelfde als versieren vind je?
niet zo tof doen
pi_112472882
Ik vind het leuk om vrouwen te versieren die zoiets hebben van: ''Het kan eigenlijk niet'' _O-
Rustig aan.
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 13:34:10 #121
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112473014
:@ ik heb nog nooit een vrouw versierd.
pi_112473227
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:34 schreef Bosbeetle het volgende:
:@ ik heb nog nooit een vrouw versierd.
Jij wordt versierd, of gay.
Rustig aan.
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 13:41:58 #123
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112473344
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jij wordt versierd, of gay.
Nee ik ben gekoppeld :@
pi_112473348
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:15 schreef Karina het volgende:

[..]

Is sjansen hetzelfde als versieren vind je?
Nee versieren komt meer bij kijken lijkt me, sjansen bedoel ik als iets onschuldigs eigenlijk, flirten meer.
pi_112473459
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:41 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Nee ik ben gekoppeld :@
Uitgehuwelijkt?
Rustig aan.
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 13:46:04 #126
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112473512
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Uitgehuwelijkt?
Nee via via voorgesteld, met de onsterfelijke woorden "ik weet nog wel iemand voor jou" en een e-mail met "dit is het adres van die meid, ze heet ..."
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 13:51:06 #127
9859 crew  Karina
Woman
pi_112473742
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:42 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Nee versieren komt meer bij kijken lijkt me, sjansen bedoel ik als iets onschuldigs eigenlijk, flirten meer.
Maar van het een komt vaak het ander...
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:46 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Nee via via voorgesteld, met de onsterfelijke woorden "ik weet nog wel iemand voor jou" en een e-mail met "dit is het adres van die meid, ze heet ..."
Wat leuk en het klikte ook meteen :)
niet zo tof doen
pi_112473864
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:46 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Mijn god wat triest ergens...ja of het moet een gouden klik en een gouden meid met een gouden vulva en gouden borsten en een gouden karakter zijn, okee dan wel.
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 13:58:46 #129
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112474026
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:51 schreef Karina het volgende:

Wat leuk en het klikte ook meteen :)
Ja redelijk snel :D :Y
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 14:00:49 #130
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112474107
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:54 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Mijn god wat triest ergens...ja of het moet een gouden klik en een gouden meid met een gouden vulva en gouden borsten en een gouden karakter zijn, okee dan wel.
;) de eerste en tot nu toe enige vrouw die mijn muzieksmaak een klein beetje tolereert ;) we zijn al 7 jaar bij elkaar *O*
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 14:02:08 #131
9859 crew  Karina
Woman
pi_112474157
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:54 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

En dat was het dus ook, zoals je leest, leuk toch?
niet zo tof doen
pi_112474239
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:00 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

;) de eerste en tot nu toe enige vrouw die mijn muzieksmaak een klein beetje tolereert ;) we zijn al 7 jaar bij elkaar *O*
Welke muziek als ik vragen mag?
pi_112474248
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:00 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dat was je grootste breekpunt?
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 14:11:48 #134
9859 crew  Karina
Woman
pi_112474527
Als iemand op je afknapt vanwege je muzieksmaak zou ik best kansloos vinden.
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 14:13:14 #135
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112474580
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:03 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Welke muziek als ik vragen mag?
WTF muziek #3
pi_112474628
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:45 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Je zal dus gelukkigheid uitstralen dat maakt het aantrekkelijk voor andere mensen :). Ik ben singel maar gelukkig en dit straal ik ook uit en bij mij komen er ook mensen (waaronder ook vrouwen) op af ;).
Denk ook dat het door die zelfverzekerdheid komt. Mensen, die lekker in hun vel zitten hebben nu eenmaal meer sjans dan chronische chagrijnen.
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 14:15:17 #137
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112474659
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:14 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Denk ook dat het door die zelfverzekerdheid komt. Mensen, die lekker in hun vel zitten hebben nu eenmaal meer sjans dan chronische chagrijnen.
Ah nu snap ik waarom ik nooit sjans heb :D
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 14:24:53 #138
Dick Laurent Is Dead
pi_112475041
Waar ik nu eigenlijk wel nieuwsgierig naar ben, en waar men hier helemaaaaal niet op in schijnt te gaan:

Wat classificeert sjansen? Want ik heb zoals ik eerder zei eigenlijk nooit sjans, vind ik zelf... Misschien is mijn definitie van sjans hebben wel scheef? Bijvoorbeeld, 'n goeie vriend van me is dr ook zo een die continu claimt sjans te hebben. "Zag je dat? Dat meisje keek echt zoooo overduidelijk naar me", roept hij dan.
Ik weet vaak gewoon niet, wanneer is het nou sjans hebben en wanneer niet? Een meisje dat kort even je een blik toewerpt, is dat meteen sjans? Ik kijk ook wel eens "per ongeluk" iemand aan, betekent echt niet dat ik dan zit te geilen op die persoon ofzo.
En het kassameisje bij de AH die je vriendelijk een goed weekend toewenst, wilt hoogstwaarschijnlijk echt niet meteen met je naar bed omdat ze je even vriendelijk aankeek tijdens het afrekenen van je boodschappen.

Ik bedoel meer van, is het niet zo dat veel heren hier vaak zien wat ze willen zien?
Overal "sjans" in zien omdat ze het graag willen ofzo?
Ja sure, er wordt heus wel echt gesjanst, sommige dingen zijn inderdaad vrij duidelijk...sommige blikken of opmerkingen zijn buiten discussie, dat ontken ik niet,. Maar kweenie, ik ben er zo een die er juist eerder vanuit gaat dat als een meisje me kort aankijkt, of gewoon vriendelijk tegen me doet, dat dat is uit beleefdheid en niet omdat ze me leuk of wat dan ook vindt.
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 14:27:25 #139
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112475166
Tja goedendag zeggen is toch gewoon een normale omgangsvorm :) Er glimlacht wel eens een vrouw naar mij :P Of ik maak wel eens een praatje in de trein. etc. maar om dat nou sjans te noemen
pi_112476091
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:24 schreef dick_laurent het volgende:
Waar ik nu eigenlijk wel nieuwsgierig naar ben, en waar men hier helemaaaaal niet op in schijnt te gaan:

Wat classificeert sjansen? Want ik heb zoals ik eerder zei eigenlijk nooit sjans, vind ik zelf... Misschien is mijn definitie van sjans hebben wel scheef? Bijvoorbeeld, 'n goeie vriend van me is dr ook zo een die continu claimt sjans te hebben. "Zag je dat? Dat meisje keek echt zoooo overduidelijk naar me", roept hij dan.
Ik weet vaak gewoon niet, wanneer is het nou sjans hebben en wanneer niet? Een meisje dat kort even je een blik toewerpt, is dat meteen sjans? Ik kijk ook wel eens "per ongeluk" iemand aan, betekent echt niet dat ik dan zit te geilen op die persoon ofzo.
En het kassameisje bij de AH die je vriendelijk een goed weekend toewenst, wilt hoogstwaarschijnlijk echt niet meteen met je naar bed omdat ze je even vriendelijk aankeek tijdens het afrekenen van je boodschappen.

Ik bedoel meer van, is het niet zo dat veel heren hier vaak zien wat ze willen zien?
Ja sure, er wordt heus wel echt gesjanst, sommige dingen zijn inderdaad vrij duidelijk...sommige blikken of opmerkingen zijn buiten discussie, dat ontken ik niet,. Maar kweenie, ik ben er zo een die er juist eerder vanuit gaat dat als een meisje me kort aankijkt, of gewoon vriendelijk tegen me doet, dat dat is uit beleefdheid en niet omdat ze me leuk of wat dan ook vindt.
Als eerste, er is sowieso geen duidelijke definitie.

Maar het gaat om het spel van aandacht dat kan subtiel met een glimlach, lichte aanraking, tot een kusje in de nek.
pi_112476184
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:24 schreef dick_laurent het volgende:

Je merkt echt wel als een vrouw smacht naar een blik of wat aandacht van je en dat er seks in haar ogen staat te lezen :{w
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 14:53:04 #142
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112476567
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:46 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Je merkt echt wel als een vrouw smacht naar een blik of wat aandacht van je en dat er seks in haar ogen staat te lezen :{w
En je merkt het ook als een man veel meer in een actie leest dan de vrouw bedoeld. Ik zie wel vaker beleefdheid opgevat worden als een 'teken'.
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 15:11:51 #143
Dick Laurent Is Dead
pi_112477466
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:53 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

En je merkt het ook als een man veel meer in een actie leest dan de vrouw bedoeld. Ik zie wel vaker beleefdheid opgevat worden als een 'teken'.
Exactly! Dat is dus precies mijn punt.... Ik vind het persoonlijk nogal moeilijk te peilen wat ik nu moet interpreteren als geflirt en als puur vriendschappelijk gedrag.

-edit- Maar zo'n type als Ffleamig weet schijnbaar precies hoe de wereld van geflirt in elkaar zit..... good for him :')
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 15:14:07 #144
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112477577
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:11 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Exactly! Dat is dus precies mijn punt.... Ik vind het persoonlijk nogal moeilijk te peilen wat ik nu moet interpreteren als geflirt en als puur vriendschappelijk gedrag.
het verschil tussen iemand met veel sjans en iemand met weinig sjans zit denk ik dan ook in het oog van ontvanger :) Maar ook voor een groot deel hoe de ontvanger er mee omgaat, iets wat begint als normaal vriendelijk gedrag kan natuurlijk wel in sjans veranderen in de juiste omstandigheden en na de juiste reacties.
pi_112478251
quote:

[..]

-edit- Maar zo'n type als Ffleamig weet schijnbaar precies hoe de wereld van geflirt in elkaar zit..... good for him :')
Je lijkt neer te kijken op die eigenschap? Waarom?
Rustig aan.
pi_112478472
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:20 schreef LookAtMe het volgende:
Ik ken het ja. Normaal zijn meisjes niet bij mij in de buurt te vinden maar als ik dan een vriendin heb liggen ze aan mijn voeten.
"Pools are perfect for holding water"
pi_112478496
quote:

[..]

Je laat je jaloezie heel erg duidelijk merken mijn waarde, niet iedereen kan zich meten met mij, dat geeft toch helemaal niets.
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 15:39:57 #148
Dick Laurent Is Dead
pi_112478561
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:38 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Je laat je jaloezie heel erg duidelijk merken mijn waarde, niet iedereen kan zich meten met mij, dat geeft toch helemaal niets.
haha....wauw....
pi_112479580
Ik denk dat het ook heel sterk te maken heeft met uitstralen dat je niet op zoek bent naar iets of iemand (of dat nou een relatie is of minder).

Mensen hoeven namelijk niet te weten dat je bezet bent, voor je meer sjans krijgt (dit baseer ik op ervaringen en omgevingsverhalen).

Ook als ik uberhaupt gewoon ff geen zin heb in mannelijke aandacht een avondje, om wat voor reden dan ook, krijg ik het juist alleen maar meer.

Blijkbaar straal je dan gewoon iets uit, wat je normaal niet uitstraalt, of andersom, dat als je juist ergens naar op zoek bent, je onbewust totaal de verkeerde vibe uitstraalt.
My salvation lies in your love..
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 16:06:50 #150
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112479702
Het lijkt me trouwens erg vervelend vrouw te zijn, als je met vrouwen uit bent dan krijgen ze ook continu irritante mannen om hun heen hangen (dat geven ze zelf ook zo aan)... ik snap niet hoe jullie het uithouden :D
pi_112479803
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Het lijkt me trouwens erg vervelend vrouw te zijn, als je met vrouwen uit bent dan krijgen ze ook continu irritante mannen om hun heen hangen (dat geven ze zelf ook zo aan)... ik snap niet hoe jullie het uithouden :D
Vrouwen kunnen net zo erg zijn :'),..
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:11:37 #152
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112479911
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:03 schreef BananaPancake het volgende:
Ik denk dat het ook heel sterk te maken heeft met uitstralen dat je niet op zoek bent naar iets of iemand (of dat nou een relatie is of minder).

Mensen hoeven namelijk niet te weten dat je bezet bent, voor je meer sjans krijgt (dit baseer ik op ervaringen en omgevingsverhalen).

Ook als ik uberhaupt gewoon ff geen zin heb in mannelijke aandacht een avondje, om wat voor reden dan ook, krijg ik het juist alleen maar meer.

Blijkbaar straal je dan gewoon iets uit, wat je normaal niet uitstraalt, of andersom, dat als je juist ergens naar op zoek bent, je onbewust totaal de verkeerde vibe uitstraalt.
Zie je eindelijk iemand die het met me eens kan zijn :D!
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 16:12:40 #153
9859 crew  Karina
Woman
pi_112479971
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:38 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Is dat niet eenzaam, zo alleen aan de top?
niet zo tof doen
pi_112480073
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:11 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Zie je eindelijk iemand die het met me eens kan zijn :D!
Ik heb het topic even teruggelezen en jij lijkt te stellen dat het helemaal niets te maken heeft met bezet zijn, maar dat zei ik niet :P

Het kan ook als je niet bezet bent, maar als je wel een relatie hebt ben je sowieso niet op zoek (als het goed is), dus heb je die uitstraling sowieso :)

TS vroeg dan ook naar een verklaring waarom hij meer sjans krijgt in zijn relatie ;)
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 16:16:32 #155
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112480164
Er zijn teveel mooie/leuke/geweldige mensen in dit topic... stop volgen klikt!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:17:32 #156
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112480201
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:14 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ik heb het topic even teruggelezen en jij lijkt te stellen dat het helemaal niets te maken heeft met bezet zijn, maar dat zei ik niet :P

Het kan ook als je niet bezet bent, maar als je wel een relatie hebt ben je sowieso niet op zoek (als het goed is), dus heb je die uitstraling sowieso :)
Laat me er nou niet alleen voor staan pls hee :P, ik bedoel het heeft met uitstraling te maken bezet of niet bezet en dat geef jezelf ook aan :).
pi_112480227
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:17 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Laat me er nou niet alleen voor staan pls hee :P, ik bedoel het heeft met uitstraling te maken bezet of niet bezet en dat geef jezelf ook aan :).
True, true :D
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:20:13 #158
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112480328
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:17 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

True, true :D
Thank you miss Banana :D !
pi_112483757
quote:

Blijkbaar straal je ik dan gewoon iets uit, wat je ik normaal niet uitstraal, of andersom, dat als jeik juist ergens naar op zoek bent, je ik onbewust totaal de verkeerde vibe uitstraal.
Doe je toch iets fout ;)
Rustig aan.
pi_112486131
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Doe je toch iets fout ;)
Het gaat niet alleen over mij, anders was dit topic er niet. Bovendien heb ik een relatie, dus zo heel veel gaat er niet fout :)
pi_112489003
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:43 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen over mij, anders was dit topic er niet. Bovendien heb ik een relatie, dus zo heel veel gaat er niet fout :)

Dit topic gaat over sjans mbt een relatie hebben, niet in het wel of niet zin hebben in sociaal contact met het andere geslacht.
Rustig aan.
pi_112491379
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dit topic gaat over sjans mbt een relatie hebben, niet in het wel of niet zin hebben in sociaal contact met het andere geslacht.
Dude als je een beetje leest, zie je dat mijn post gewoon hartstikke ontopic was, jij bent degene die het op mij gaat betrekken.
pi_112503355
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:27 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Dude als je een beetje leest, zie je dat mijn post gewoon hartstikke ontopic was, jij bent degene die het op mij gaat betrekken.
Jouw ervaring is niet vergelijkbaar met iemand die wel / niet in een relatie zit,
Jouw ervaring is vergelijkbaar met iemand die wel of geen zin heeft in sociaal contact met iemand van het andere geslacht.

Uitstralen dat je niet op zoek bent naar een relatie of iets vlugs is tevens heel iets anders dan geen zin hebben in sociaal contact...

Het zal vast op punten vergelijkbaar zijn, maar hey, geheel ontopic vind ik het niet.
Rustig aan.
pi_112510475
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 23:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jouw ervaring is niet vergelijkbaar met iemand die wel / niet in een relatie zit,
Jouw ervaring is vergelijkbaar met iemand die wel of geen zin heeft in sociaal contact met iemand van het andere geslacht.

Uitstralen dat je niet op zoek bent naar een relatie of iets vlugs is tevens heel iets anders dan geen zin hebben in sociaal contact...

Het zal vast op punten vergelijkbaar zijn, maar hey, geheel ontopic vind ik het niet.
JE MOET BETER LEZEN!

quote:

Daarmee dus bedoelt: je bent bezet, maar je hebt geen bord om je nek hangen met dat je bezet bent. Ervaringen van niet alleen mij maar ook van anderen, zoals ik uitleg, dat als je bezet bent je meer aandacht krijgt. Heeft dat nou te maken met het feit dat je bezet bent? Niet per se, want mensen (in de kroeg/discotheek) weten dat niet!
Daarom denk ik dat het te maken heeft met de vibe die je uitstraalt, dat je niet op zoek bent, vergelijkbaar met single zijn en gewoon even niet op zoek zijn.

Zo duidelijk dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door BananaPancake op 06-06-2012 11:58:36 ]
pi_112521926
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:12 schreef BananaPancake het volgende:

Daarmee dus bedoelt: je bent bezet, maar je hebt geen bord om je nek hangen met dat je bezet bent. Ervaringen van niet alleen mij maar ook van anderen, zoals ik uitleg, dat als je bezet bent je meer aandacht krijgt. Heeft dat nou te maken met het feit dat je bezet bent? Niet per se, want mensen (in de kroeg/discotheek) weten dat niet!
Daarom denk ik dat het te maken heeft met de vibe die je uitstraalt, dat je niet op zoek bent, vergelijkbaar met single zijn en gewoon even niet op zoek zijn.

Zo duidelijk dan?
Ja zo is het duidelijk. :)

Zoals jij eerder die 2 zaken aan elkaar verbond vond ik het niet duidelijk... Niet op zoek zijn is namelijk iets anders dan sociaal contact weren en dan juist aandacht krijgen...
Lijkt me ook tamelijk vervelend dat als je geen contact wilt dat mensen naar je toe komen.
Rustig aan.
  woensdag 6 juni 2012 @ 19:34:00 #166
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112533568
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 15:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja zo is het duidelijk. :)

Zoals jij eerder die 2 zaken aan elkaar verbond vond ik het niet duidelijk... Niet op zoek zijn is namelijk iets anders dan sociaal contact weren en dan juist aandacht krijgen...
Lijkt me ook tamelijk vervelend dat als je geen contact wilt dat mensen naar je toe komen.
Oh oh Banapancake bedoelt gewoon wat ik al veel post's eerder omschreven had :9 . Anyway case closed? Topic starter is ook niet meer actief dus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')