abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 13:34:10 #121
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112473014
:@ ik heb nog nooit een vrouw versierd.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_112473227
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:34 schreef Bosbeetle het volgende:
:@ ik heb nog nooit een vrouw versierd.
Jij wordt versierd, of gay.
Rustig aan.
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 13:41:58 #123
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112473344
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jij wordt versierd, of gay.
Nee ik ben gekoppeld :@
pi_112473348
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:15 schreef Karina het volgende:

[..]

Is sjansen hetzelfde als versieren vind je?
Nee versieren komt meer bij kijken lijkt me, sjansen bedoel ik als iets onschuldigs eigenlijk, flirten meer.
pi_112473459
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:41 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Nee ik ben gekoppeld :@
Uitgehuwelijkt?
Rustig aan.
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 13:46:04 #126
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112473512
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Uitgehuwelijkt?
Nee via via voorgesteld, met de onsterfelijke woorden "ik weet nog wel iemand voor jou" en een e-mail met "dit is het adres van die meid, ze heet ..."
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 13:51:06 #127
9859 crew  Karina
Woman
pi_112473742
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:42 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Nee versieren komt meer bij kijken lijkt me, sjansen bedoel ik als iets onschuldigs eigenlijk, flirten meer.
Maar van het een komt vaak het ander...
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:46 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Nee via via voorgesteld, met de onsterfelijke woorden "ik weet nog wel iemand voor jou" en een e-mail met "dit is het adres van die meid, ze heet ..."
Wat leuk en het klikte ook meteen :)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_112473864
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:46 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Mijn god wat triest ergens...ja of het moet een gouden klik en een gouden meid met een gouden vulva en gouden borsten en een gouden karakter zijn, okee dan wel.
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 13:58:46 #129
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112474026
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:51 schreef Karina het volgende:

Wat leuk en het klikte ook meteen :)
Ja redelijk snel :D :Y
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 14:00:49 #130
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112474107
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:54 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Mijn god wat triest ergens...ja of het moet een gouden klik en een gouden meid met een gouden vulva en gouden borsten en een gouden karakter zijn, okee dan wel.
;) de eerste en tot nu toe enige vrouw die mijn muzieksmaak een klein beetje tolereert ;) we zijn al 7 jaar bij elkaar *O*
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 14:02:08 #131
9859 crew  Karina
Woman
pi_112474157
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:54 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

En dat was het dus ook, zoals je leest, leuk toch?
niet zo tof doen
pi_112474239
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:00 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

;) de eerste en tot nu toe enige vrouw die mijn muzieksmaak een klein beetje tolereert ;) we zijn al 7 jaar bij elkaar *O*
Welke muziek als ik vragen mag?
pi_112474248
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:00 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dat was je grootste breekpunt?
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 14:11:48 #134
9859 crew  Karina
Woman
pi_112474527
Als iemand op je afknapt vanwege je muzieksmaak zou ik best kansloos vinden.
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 14:13:14 #135
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112474580
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:03 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Welke muziek als ik vragen mag?
WTF muziek #3
pi_112474628
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:45 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Je zal dus gelukkigheid uitstralen dat maakt het aantrekkelijk voor andere mensen :). Ik ben singel maar gelukkig en dit straal ik ook uit en bij mij komen er ook mensen (waaronder ook vrouwen) op af ;).
Denk ook dat het door die zelfverzekerdheid komt. Mensen, die lekker in hun vel zitten hebben nu eenmaal meer sjans dan chronische chagrijnen.
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 14:15:17 #137
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112474659
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:14 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Denk ook dat het door die zelfverzekerdheid komt. Mensen, die lekker in hun vel zitten hebben nu eenmaal meer sjans dan chronische chagrijnen.
Ah nu snap ik waarom ik nooit sjans heb :D
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 14:24:53 #138
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_112475041
Waar ik nu eigenlijk wel nieuwsgierig naar ben, en waar men hier helemaaaaal niet op in schijnt te gaan:

Wat classificeert sjansen? Want ik heb zoals ik eerder zei eigenlijk nooit sjans, vind ik zelf... Misschien is mijn definitie van sjans hebben wel scheef? Bijvoorbeeld, 'n goeie vriend van me is dr ook zo een die continu claimt sjans te hebben. "Zag je dat? Dat meisje keek echt zoooo overduidelijk naar me", roept hij dan.
Ik weet vaak gewoon niet, wanneer is het nou sjans hebben en wanneer niet? Een meisje dat kort even je een blik toewerpt, is dat meteen sjans? Ik kijk ook wel eens "per ongeluk" iemand aan, betekent echt niet dat ik dan zit te geilen op die persoon ofzo.
En het kassameisje bij de AH die je vriendelijk een goed weekend toewenst, wilt hoogstwaarschijnlijk echt niet meteen met je naar bed omdat ze je even vriendelijk aankeek tijdens het afrekenen van je boodschappen.

Ik bedoel meer van, is het niet zo dat veel heren hier vaak zien wat ze willen zien?
Overal "sjans" in zien omdat ze het graag willen ofzo?
Ja sure, er wordt heus wel echt gesjanst, sommige dingen zijn inderdaad vrij duidelijk...sommige blikken of opmerkingen zijn buiten discussie, dat ontken ik niet,. Maar kweenie, ik ben er zo een die er juist eerder vanuit gaat dat als een meisje me kort aankijkt, of gewoon vriendelijk tegen me doet, dat dat is uit beleefdheid en niet omdat ze me leuk of wat dan ook vindt.
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 14:27:25 #139
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112475166
Tja goedendag zeggen is toch gewoon een normale omgangsvorm :) Er glimlacht wel eens een vrouw naar mij :P Of ik maak wel eens een praatje in de trein. etc. maar om dat nou sjans te noemen
pi_112476091
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:24 schreef dick_laurent het volgende:
Waar ik nu eigenlijk wel nieuwsgierig naar ben, en waar men hier helemaaaaal niet op in schijnt te gaan:

Wat classificeert sjansen? Want ik heb zoals ik eerder zei eigenlijk nooit sjans, vind ik zelf... Misschien is mijn definitie van sjans hebben wel scheef? Bijvoorbeeld, 'n goeie vriend van me is dr ook zo een die continu claimt sjans te hebben. "Zag je dat? Dat meisje keek echt zoooo overduidelijk naar me", roept hij dan.
Ik weet vaak gewoon niet, wanneer is het nou sjans hebben en wanneer niet? Een meisje dat kort even je een blik toewerpt, is dat meteen sjans? Ik kijk ook wel eens "per ongeluk" iemand aan, betekent echt niet dat ik dan zit te geilen op die persoon ofzo.
En het kassameisje bij de AH die je vriendelijk een goed weekend toewenst, wilt hoogstwaarschijnlijk echt niet meteen met je naar bed omdat ze je even vriendelijk aankeek tijdens het afrekenen van je boodschappen.

Ik bedoel meer van, is het niet zo dat veel heren hier vaak zien wat ze willen zien?
Ja sure, er wordt heus wel echt gesjanst, sommige dingen zijn inderdaad vrij duidelijk...sommige blikken of opmerkingen zijn buiten discussie, dat ontken ik niet,. Maar kweenie, ik ben er zo een die er juist eerder vanuit gaat dat als een meisje me kort aankijkt, of gewoon vriendelijk tegen me doet, dat dat is uit beleefdheid en niet omdat ze me leuk of wat dan ook vindt.
Als eerste, er is sowieso geen duidelijke definitie.

Maar het gaat om het spel van aandacht dat kan subtiel met een glimlach, lichte aanraking, tot een kusje in de nek.
pi_112476184
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:24 schreef dick_laurent het volgende:

Je merkt echt wel als een vrouw smacht naar een blik of wat aandacht van je en dat er seks in haar ogen staat te lezen :{w
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 14:53:04 #142
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112476567
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:46 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Je merkt echt wel als een vrouw smacht naar een blik of wat aandacht van je en dat er seks in haar ogen staat te lezen :{w
En je merkt het ook als een man veel meer in een actie leest dan de vrouw bedoeld. Ik zie wel vaker beleefdheid opgevat worden als een 'teken'.
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 15:11:51 #143
Dick Laurent Is Dead
pi_112477466
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:53 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

En je merkt het ook als een man veel meer in een actie leest dan de vrouw bedoeld. Ik zie wel vaker beleefdheid opgevat worden als een 'teken'.
Exactly! Dat is dus precies mijn punt.... Ik vind het persoonlijk nogal moeilijk te peilen wat ik nu moet interpreteren als geflirt en als puur vriendschappelijk gedrag.

-edit- Maar zo'n type als Ffleamig weet schijnbaar precies hoe de wereld van geflirt in elkaar zit..... good for him :')
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 15:14:07 #144
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112477577
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:11 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Exactly! Dat is dus precies mijn punt.... Ik vind het persoonlijk nogal moeilijk te peilen wat ik nu moet interpreteren als geflirt en als puur vriendschappelijk gedrag.
het verschil tussen iemand met veel sjans en iemand met weinig sjans zit denk ik dan ook in het oog van ontvanger :) Maar ook voor een groot deel hoe de ontvanger er mee omgaat, iets wat begint als normaal vriendelijk gedrag kan natuurlijk wel in sjans veranderen in de juiste omstandigheden en na de juiste reacties.
pi_112478251
quote:

[..]

-edit- Maar zo'n type als Ffleamig weet schijnbaar precies hoe de wereld van geflirt in elkaar zit..... good for him :')
Je lijkt neer te kijken op die eigenschap? Waarom?
Rustig aan.
pi_112478472
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:20 schreef LookAtMe het volgende:
Ik ken het ja. Normaal zijn meisjes niet bij mij in de buurt te vinden maar als ik dan een vriendin heb liggen ze aan mijn voeten.
"Pools are perfect for holding water"
pi_112478496
quote:

[..]

Je laat je jaloezie heel erg duidelijk merken mijn waarde, niet iedereen kan zich meten met mij, dat geeft toch helemaal niets.
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 15:39:57 #148
Dick Laurent Is Dead
pi_112478561
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:38 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Je laat je jaloezie heel erg duidelijk merken mijn waarde, niet iedereen kan zich meten met mij, dat geeft toch helemaal niets.
haha....wauw....
pi_112479580
Ik denk dat het ook heel sterk te maken heeft met uitstralen dat je niet op zoek bent naar iets of iemand (of dat nou een relatie is of minder).

Mensen hoeven namelijk niet te weten dat je bezet bent, voor je meer sjans krijgt (dit baseer ik op ervaringen en omgevingsverhalen).

Ook als ik uberhaupt gewoon ff geen zin heb in mannelijke aandacht een avondje, om wat voor reden dan ook, krijg ik het juist alleen maar meer.

Blijkbaar straal je dan gewoon iets uit, wat je normaal niet uitstraalt, of andersom, dat als je juist ergens naar op zoek bent, je onbewust totaal de verkeerde vibe uitstraalt.
My salvation lies in your love..
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 16:06:50 #150
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112479702
Het lijkt me trouwens erg vervelend vrouw te zijn, als je met vrouwen uit bent dan krijgen ze ook continu irritante mannen om hun heen hangen (dat geven ze zelf ook zo aan)... ik snap niet hoe jullie het uithouden :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')