Nee ik ben gekoppeldquote:
Nee versieren komt meer bij kijken lijkt me, sjansen bedoel ik als iets onschuldigs eigenlijk, flirten meer.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Is sjansen hetzelfde als versieren vind je?
Nee via via voorgesteld, met de onsterfelijke woorden "ik weet nog wel iemand voor jou" en een e-mail met "dit is het adres van die meid, ze heet ..."quote:
Maar van het een komt vaak het ander...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:42 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee versieren komt meer bij kijken lijkt me, sjansen bedoel ik als iets onschuldigs eigenlijk, flirten meer.
Wat leuk en het klikte ook meteenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee via via voorgesteld, met de onsterfelijke woorden "ik weet nog wel iemand voor jou" en een e-mail met "dit is het adres van die meid, ze heet ..."
Mijn god wat triest ergens...ja of het moet een gouden klik en een gouden meid met een gouden vulva en gouden borsten en een gouden karakter zijn, okee dan wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee via via voorgesteld, met de onsterfelijke woorden "ik weet nog wel iemand voor jou" en een e-mail met "dit is het adres van die meid, ze heet ..."
Ja redelijk snelquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:54 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Mijn god wat triest ergens...ja of het moet een gouden klik en een gouden meid met een gouden vulva en gouden borsten en een gouden karakter zijn, okee dan wel.
En dat was het dus ook, zoals je leest, leuk toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:54 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Mijn god wat triest ergens...ja of het moet een gouden klik en een gouden meid met een gouden vulva en gouden borsten en een gouden karakter zijn, okee dan wel.
Welke muziek als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]de eerste en tot nu toe enige vrouw die mijn muzieksmaak een klein beetje tolereert
we zijn al 7 jaar bij elkaar
Dat was je grootste breekpunt?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]de eerste en tot nu toe enige vrouw die mijn muzieksmaak een klein beetje tolereert
we zijn al 7 jaar bij elkaar
WTF muziek #3quote:
Denk ook dat het door die zelfverzekerdheid komt. Mensen, die lekker in hun vel zitten hebben nu eenmaal meer sjans dan chronische chagrijnen.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:45 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
Je zal dus gelukkigheid uitstralen dat maakt het aantrekkelijk voor andere mensen. Ik ben singel maar gelukkig en dit straal ik ook uit en bij mij komen er ook mensen (waaronder ook vrouwen) op af
.
Ah nu snap ik waarom ik nooit sjans hebquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:14 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Denk ook dat het door die zelfverzekerdheid komt. Mensen, die lekker in hun vel zitten hebben nu eenmaal meer sjans dan chronische chagrijnen.
Als eerste, er is sowieso geen duidelijke definitie.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:24 schreef dick_laurent het volgende:
Waar ik nu eigenlijk wel nieuwsgierig naar ben, en waar men hier helemaaaaal niet op in schijnt te gaan:
Wat classificeert sjansen? Want ik heb zoals ik eerder zei eigenlijk nooit sjans, vind ik zelf... Misschien is mijn definitie van sjans hebben wel scheef? Bijvoorbeeld, 'n goeie vriend van me is dr ook zo een die continu claimt sjans te hebben. "Zag je dat? Dat meisje keek echt zoooo overduidelijk naar me", roept hij dan.
Ik weet vaak gewoon niet, wanneer is het nou sjans hebben en wanneer niet? Een meisje dat kort even je een blik toewerpt, is dat meteen sjans? Ik kijk ook wel eens "per ongeluk" iemand aan, betekent echt niet dat ik dan zit te geilen op die persoon ofzo.
En het kassameisje bij de AH die je vriendelijk een goed weekend toewenst, wilt hoogstwaarschijnlijk echt niet meteen met je naar bed omdat ze je even vriendelijk aankeek tijdens het afrekenen van je boodschappen.
Ik bedoel meer van, is het niet zo dat veel heren hier vaak zien wat ze willen zien?
Overal "sjans" in zien omdat ze het graag willen ofzo?
Ja sure, er wordt heus wel echt gesjanst, sommige dingen zijn inderdaad vrij duidelijk...sommige blikken of opmerkingen zijn buiten discussie, dat ontken ik niet,. Maar kweenie, ik ben er zo een die er juist eerder vanuit gaat dat als een meisje me kort aankijkt, of gewoon vriendelijk tegen me doet, dat dat is uit beleefdheid en niet omdat ze me leuk of wat dan ook vindt.
Je merkt echt wel als een vrouw smacht naar een blik of wat aandacht van je en dat er seks in haar ogen staat te lezenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:24 schreef dick_laurent het volgende:
Waar ik nu eigenlijk wel nieuwsgierig naar ben, en waar men hier helemaaaaal niet op in schijnt te gaan:
Wat classificeert sjansen? Want ik heb zoals ik eerder zei eigenlijk nooit sjans, vind ik zelf... Misschien is mijn definitie van sjans hebben wel scheef? Bijvoorbeeld, 'n goeie vriend van me is dr ook zo een die continu claimt sjans te hebben. "Zag je dat? Dat meisje keek echt zoooo overduidelijk naar me", roept hij dan.
Ik weet vaak gewoon niet, wanneer is het nou sjans hebben en wanneer niet? Een meisje dat kort even je een blik toewerpt, is dat meteen sjans? Ik kijk ook wel eens "per ongeluk" iemand aan, betekent echt niet dat ik dan zit te geilen op die persoon ofzo.
En het kassameisje bij de AH die je vriendelijk een goed weekend toewenst, wilt hoogstwaarschijnlijk echt niet meteen met je naar bed omdat ze je even vriendelijk aankeek tijdens het afrekenen van je boodschappen.
Ik bedoel meer van, is het niet zo dat veel heren hier vaak zien wat ze willen zien?
Overal "sjans" in zien omdat ze het graag willen ofzo?
Ja sure, er wordt heus wel echt gesjanst, sommige dingen zijn inderdaad vrij duidelijk...sommige blikken of opmerkingen zijn buiten discussie, dat ontken ik niet,. Maar kweenie, ik ben er zo een die er juist eerder vanuit gaat dat als een meisje me kort aankijkt, of gewoon vriendelijk tegen me doet, dat dat is uit beleefdheid en niet omdat ze me leuk of wat dan ook vindt.
En je merkt het ook als een man veel meer in een actie leest dan de vrouw bedoeld. Ik zie wel vaker beleefdheid opgevat worden als een 'teken'.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:46 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Je merkt echt wel als een vrouw smacht naar een blik of wat aandacht van je en dat er seks in haar ogen staat te lezen
Exactly! Dat is dus precies mijn punt.... Ik vind het persoonlijk nogal moeilijk te peilen wat ik nu moet interpreteren als geflirt en als puur vriendschappelijk gedrag.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En je merkt het ook als een man veel meer in een actie leest dan de vrouw bedoeld. Ik zie wel vaker beleefdheid opgevat worden als een 'teken'.
het verschil tussen iemand met veel sjans en iemand met weinig sjans zit denk ik dan ook in het oog van ontvangerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Exactly! Dat is dus precies mijn punt.... Ik vind het persoonlijk nogal moeilijk te peilen wat ik nu moet interpreteren als geflirt en als puur vriendschappelijk gedrag.
Je lijkt neer te kijken op die eigenschap? Waarom?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Exactly! Dat is dus precies mijn punt.... Ik vind het persoonlijk nogal moeilijk te peilen wat ik nu moet interpreteren als geflirt en als puur vriendschappelijk gedrag.
-edit- Maar zo'n type als Ffleamig weet schijnbaar precies hoe de wereld van geflirt in elkaar zit..... good for him![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:20 schreef LookAtMe het volgende:
Ik ken het ja. Normaal zijn meisjes niet bij mij in de buurt te vinden maar als ik dan een vriendin heb liggen ze aan mijn voeten.
Je laat je jaloezie heel erg duidelijk merken mijn waarde, niet iedereen kan zich meten met mij, dat geeft toch helemaal niets.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
-edit- Maar zo'n type als Ffleamig weet schijnbaar precies hoe de wereld van geflirt in elkaar zit..... good for him![]()
haha....wauw....quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:38 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Je laat je jaloezie heel erg duidelijk merken mijn waarde, niet iedereen kan zich meten met mij, dat geeft toch helemaal niets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |