Is me door verschillende vrouwen zo ooit eens uitgelegd, veilig flirten noem ik het maar. Bij een vrijgezel heb je kans dat hij gelijk meer wil en dat is vaak helamaal niet de bedoeling van flirten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:36 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
Shoot dit is wel een goeie flirten om te kijken of je nog in de markt valt maar in de tussentijd er niets mee doen, hier had ik me niet bij stil gestaan.. Oke dit kan wel dus.
Nee maar potentieel ooit wel de jouwe anders zou je er ook niet mee flirten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom zou je willen testen of een man trouw is aan zijn partner? Het is toch niet jouw partner?
Zo zit ik niet in elkaar, flirten met bezette mannen...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:39 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee maar potentieel ooit wel de jouwe anders zou je er ook niet mee flirten.
Tot op het bot onschuldig heurquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo zit ik niet in elkaar, flirten met bezette mannen...
Wees maar niet bang, je bent te jong voor mijquote:
Ik bedoel in de workshop.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, je bent te jong voor mijEN wat ik zei, ik flirt niet (met bezette mannen).
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:13 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zo'n gratis live workshop sjansen leek me een prima idee
Als de vrouw het waard is zekerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het met sjansen of vrouwen te maken heeft, dan is hij er als de kippen bij
Is sjansen hetzelfde als versieren vind je?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:05 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee lang gedacht van wel maar het is uit al dan niet "vluchtige" verliefdheid.
Nee ik ben gekoppeldquote:
Nee versieren komt meer bij kijken lijkt me, sjansen bedoel ik als iets onschuldigs eigenlijk, flirten meer.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Is sjansen hetzelfde als versieren vind je?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |