abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 juni 2012 @ 19:48:03 #1
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_112393863
Dit viel mij op en ik vroeg me af of het herkenbaar is en waar het aan zou kunnen liggen:

Toen ik een relatie had, had ik naar mijn idee veel meer sjans dan toen ik single was.

Een voorbeeld was dat een meisje zei dat mijn vriendin toentertijd niet bij me paste en dat ze wel betere dingen met mij kon doen :')..

Ook wat minder opvallende dingen zoals oogcontact etc kwamen veel meer voor dan nu ( single ).

Dus is dit herkenbaar en waar zou het aan kunnen liggen :? En nee het is niet mijn fantasie..
pi_112393933
Mensen willen soms onbereikbare dingen(en soms lukt het ze)
En misschien straalde je toen gelukkigheid en zelfvertrouwen uit door jouw vriendin, dan komen er ook meer mensen op af.
pi_112393936
Wel herkenbaar.
Ik hoorde vaak dat ik veel meer uitstraling had toen ik bezet was en ik was een uitdaging voor ze.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 19:50:04 ]
  zondag 3 juni 2012 @ 19:50:42 #4
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_112393979
quote:
14s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:49 schreef Dimens het volgende:
Wel herkenbaar.
Ik hoorde vaak dat ik veel meer uitstraling had toen ik bezet was en ik was een uitdaging voor ze.
Ja misschien is dat 'uitdaging' gedeelte wel het geval inderdaad
  zondag 3 juni 2012 @ 19:51:05 #5
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_112393996
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:49 schreef Angel-Joy het volgende:
En misschien straalde je toen gelukkigheid en zelfvertrouwen uit door jouw vriendin, dan komen er ook meer mensen op af.
Dan moet dat onbewust zijn geweest..naar mijn idee gedroeg ik me niet anders
pi_112394094
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:51 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

Ik hoor laatst tijd ook van mensen dat ik straal :D
En ik heb het ook niet door, dus zou best kunnen ja.
  zondag 3 juni 2012 @ 19:53:26 #7
139330 TNA
For the stars that shine
pi_112394134
Je bent meer zelfverzekerd en je staalt niets panisch' uit.
pi_112395309
Als je een vriendin heb, dan zien andere meiden dat als dat één van hun soortgenoten je heeft "goedgekeurd". En daarom meer aantrekkelijker.
"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein
pi_112395509
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:51 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

Je hebt het zelf ook niet door.
pi_112395699
Ik ken het ja. Normaal zijn meisjes niet bij mij in de buurt te vinden maar als ik dan een vriendin heb liggen ze aan mijn voeten.
It's not too late to change your hikikomori ways!
  zondag 3 juni 2012 @ 20:40:38 #11
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112396892
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:13 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Als je een vriendin heb, dan zien andere meiden dat als dat één van hun soortgenoten je heeft "goedgekeurd". En daarom meer aantrekkelijker.
Bullcrap man, een vrouw komt gewoon op een man af die zelfvertrouwen en rustigheid uitstraalt. Relatie of singel doet er niet toe!

Vrouwen komen bij jou echt van mars he ? "Met je soortgenoten" :').

quote:
Nogmaals als singel zijnde kan dit ook ;).
  zondag 3 juni 2012 @ 20:42:50 #12
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_112397022
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:40 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Bullcrap man, een vrouw komt gewoon op een man af die zelfvertrouwen en rustigheid uitstraalt. Relatie of singel doet er niet toe!

[..]

Dus het is maar een illusie van mij?
  zondag 3 juni 2012 @ 20:45:38 #13
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112397204
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:42 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

Dus het is maar een illusie van mij?
Je zal dus gelukkigheid uitstralen dat maakt het aantrekkelijk voor andere mensen :). Ik ben singel maar gelukkig en dit straal ik ook uit en bij mij komen er ook mensen (waaronder ook vrouwen) op af ;).
pi_112397205
quote:

[..]

[..]

Ja, maar ik heb het gevoel dat mensen veel zelfverzekerder worden wanneer ze bezet zijn, iemand die van je houdt en complimentjes geeft en je leuk vindt zoals je bent
En dan speelt zeker mee.
  zondag 3 juni 2012 @ 20:55:46 #15
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112397820
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:45 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb het gevoel dat mensen veel zelfverzekerder worden wanneer ze bezet zijn, iemand die van je houdt en complimentjes geeft en je leuk vindt zoals je bent
En dan speelt zeker mee.
Waarom? Dus als je bezet bent straal iets meer uit dan een singel? Dat verschil heb ik dan nog niet ervaren, wat straal je dan zo veel meer uit als je bezet bent? Liefde? Onbereikbaarheid? tel me pls.
pi_112398259
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:55 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Waarom? Dus als je bezet bent straal iets meer uit dan een singel? Dat verschil heb ik dan nog niet ervaren, wat straal je dan zo veel meer uit als je bezet bent? Liefde? Onbereikbaarheid? tel me pls.
Je straalt gelukkigheid uit, en als je zelf gelukkig bent, zie je er ook vrolijker uit en willen mensen eerder op je afstappen.
  zondag 3 juni 2012 @ 21:05:15 #17
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_112398364
quote:

[..]

Dat is echt geen onzin. De beste "wingman" is een verliefde vriendin of een meid die jou leuk vindt.

Toen ik met mijn ex samen was werd ik veel meer aangekeken door meiden. Meiden waar nooit contact mee had gingen uit het niets berichten naar me sturen om af te spreken :').
  zondag 3 juni 2012 @ 21:06:57 #18
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112398471
quote:
2s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:03 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Je straalt gelukkigheid uit, en als je zelf gelukkig bent, zie je er ook vrolijker uit en willen mensen eerder op je afstappen.
Kan ook als singel hoor :), maar dat had ik al opgenoemd dus ja het kan beiden kanten. Als je zoiezo beseft dat je überhaupt gelukkig of je nou een relatie/singel maakt niet uit als je er bewust van bent en het uitstraalt komen mensen op je af.

Maar dat had ik al opgenoemd ;).
pi_112398628
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:06 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Kan ook als singel hoor :), maar dat had ik al opgenoemd dus ja het kan beiden kanten. Als je zoiezo beseft dat je überhaupt gelukkig of je nou een relatie/singel maakt niet uit als je er bewust van bent en het uitstraalt komen mensen op je af.

Maar dat had ik al opgenoemd ;).
Nou nee, ik vind dat anders.
Tuurlijk kan je dan nog gelukkig zijn, naar verliefd gelukkig zijn is anders, snap je?
Liefde van jouw familie is gewoon heel anders dan jouw liefde.
pi_112398667
quote:

[..]

[..]

Waar baseer jij op dat wat ik zei "Bullcrap" is? En zal ik uitleggen wat het woord "soortgenoten" betekent, of weet je dat wel?
"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein
  zondag 3 juni 2012 @ 21:18:26 #21
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112399173
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:09 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Nou nee, ik vind dat anders.
Tuurlijk kan je dan nog gelukkig zijn, naar verliefd gelukkig zijn is anders, snap je?
Liefde van jouw familie is gewoon heel anders dan jouw liefde.
Hmm verliefd gelukkig zijn dat ken ik niet :{, maar gelukkig zijn of verliefd gelukkig zijn maakt geen verschil hoor ;), hoewel lijkt mij dan ;).

quote:
Waar baseer jij op dat wat ik zei "Bullcrap" is? En zal ik uitleggen wat het woord "soortgenoten" betekent, of weet je dat wel?
Omdat het gewoon als bullcrap klinkt, Het is heel simpel vriendin of geen vriendin als jij laat zien dat jij gelukkig bent en het uitstraalt komen er mensen op je af. Oja betreft soortgenoten het zijn gewoon mensen hoor geen andere soort wezens die van mars komen :D .

T
quote:
oen ik met mijn ex samen was werd ik veel meer aangekeken door meiden. Meiden waar nooit contact mee had gingen uit het niets berichten naar me sturen om af te spreken :').
Yea right on _O_ . Of jij nam het initiatief in eigen hand zonder dat je ex of als ze er wel erbij was :) nam je nog steeds die stap. Maar dat is weer wat anders ;).
pi_112399607
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:18 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Hmm verliefd gelukkig zijn dat ken ik niet :{, maar gelukkig zijn of verliefd gelukkig zijn maakt geen verschil hoor ;), hoewel lijkt mij dan ;).

Dus je bent nooit verliefd geweest? :)
Dat gevoel kan je echt niet vergelijken als familie liefde en dan gelukkig zijn.
Echt heel anders hoor. w/
  zondag 3 juni 2012 @ 21:29:36 #23
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112399804
quote:
14s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:25 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dus je bent nooit verliefd geweest? :)
Dat gevoel kan je echt niet vergelijken als familie liefde en dan gelukkig zijn.
Echt heel anders hoor. w/
Nu je zegt dat klopt, dat geloof ik wel dat het anders is maar ik ken het niet dus onderscheiden word moeilijk dan met hoe jij het bedoelt ;). Maar wees het is met mij eens als je gelukkig bent trek je gewoon mensen, klopt of niet?

w/ hup Nederland!
pi_112399867
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:29 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Nu je zegt dat klopt, dat geloof ik wel dat het anders is maar ik ken het niet dus onderscheiden word moeilijk dan met hoe jij het bedoelt ;). Maar wees het is met mij eens als je gelukkig bent trek je gewoon mensen, klopt of niet?
Ligt dus aan wat voor gelukkigheid.
pi_112401498
quote:

[..]

[..]

Omdat het gewoon als bullcrap klinkt, Het is heel simpel vriendin of geen vriendin als jij laat zien dat jij gelukkig bent en het uitstraalt komen er mensen op je af. Oja betreft soortgenoten het zijn gewoon mensen hoor geen andere soort wezens die van mars komen :D .

T

[..]

Yea right on _O_ . Of jij nam het initiatief in eigen hand zonder dat je ex of als ze er wel erbij was :) nam je nog steeds die stap. Maar dat is weer wat anders ;).
Fine ik zal het even uitleggen.

Het alfamannetje is de belangrijkste persoon in een groep, alle vrouwen willen met het alfamannetje zijn. Een vrouw zoekt onbewust een perfecte partner uit dat kan zorgen voor het sterkse nageslacht aka alfaman. Zodra vrouwen weten wie de alfaman is willen ze ook bij het alfamannetje horen omdat, inderdaad, het alfamannetje de beste genen heeft voor het nageslacht. En nee dit gaat niet over honden, maar zo werkt het ook met mensen.
  zondag 3 juni 2012 @ 22:21:47 #26
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_112403131
quote:
Ik deed niks. Ik keek amper naar andere meiden.

Meiden keken, knipoogden en lachten massaal naar me, terwijl dat normaal bijna nooit gebeurt. Ineens was ik heel populair. Dat gebeurde vooral als we samen bijvoorbeeld naar een café gingen en het erg leuk hadden met z'n tweeën.

Wanneer ik even weg liep kwamen er soms meiden naar haar toe om te zeggen dat ze zo'n leuke vriend had. Daar merk je niks meer van wanneer je weer single bent.
pi_112404102
Nu als ik een leuk meisje zie, begin ik al te zweten voordat ik haar heb aangesproken. En dan stotter ik nog eens ook.

Dat deed ik nooit toen ik een vriendin had.
  zondag 3 juni 2012 @ 23:07:31 #28
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112405836
quote:
9s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:37 schreef Dimens het volgende:
Nu als ik een leuk meisje zie, begin ik al te zweten voordat ik haar heb aangesproken. En dan stotter ik nog eens ook.

Dat deed ik nooit toen ik een vriendin had.
Hahaha dat heb je gewoon van die axe reclame :') .
pi_112405909
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 23:07 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Hahaha dat heb je gewoon van die axe reclame :') .
Welke reclame?
pi_112406354
zowel wat je zelf uitstraalt als ook het idee dat je leuk gevonden word voor een relatie door een andere vrouw

(en dit gaat allemaal onbewust, dus weinig die daar bewust bij stilstaan beide punten dus)
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')