Ik deed niks. Ik keek amper naar andere meiden.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:18 schreef CoolCat31 het volgende:
Yea right on. Of jij nam het initiatief in eigen hand zonder dat je ex of als ze er wel erbij was
nam je nog steeds die stap. Maar dat is weer wat anders
.
Hahaha dat heb je gewoon van die axe reclamequote:Op zondag 3 juni 2012 22:37 schreef Dimens het volgende:
Nu als ik een leuk meisje zie, begin ik al te zweten voordat ik haar heb aangesproken. En dan stotter ik nog eens ook.
Dat deed ik nooit toen ik een vriendin had.
Welke reclame?quote:Op zondag 3 juni 2012 23:07 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
Hahaha dat heb je gewoon van die axe reclame.
blijft grappig om te zien..quote:
Ik denk gewoon simpelweg dit..quote:Op zondag 3 juni 2012 23:22 schreef sientelo het volgende:
ja, verder is je eigen houding ook nog anders natuurlijk... je "zoekt" niet en bent dus ook niet (of minder) onzeker bij vrouwen, omdat je je niet hoeft te bewijzen of iets dergelijks...
kingtoppie snapt hetquote:Op maandag 4 juni 2012 00:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk gewoon simpelweg dit..
Ik verwacht helemaal niks meer van vrouwen.. Vermaak mezelf (eventueel met vrouwen)
Ik heb een stuk meer ''succes'' dan vroeger. (Maar ik vind niet dat ik succes heb verder, maar tov vroeger enorm veel.)
Oke een deel hiervan is waar maar hoeft niet perce zo te zijn want de underdog of een gevoelige jongen die niet zo dominant is kan ook evenveel kans krijgen dan de "macho man = alfa mannetje" maar dat wist jij toch al of niet soms? Tenminste als ik ergens ben komen er ook vrouwen op mij zonder dat ik iets doe (heb geen vriendin) dus hoe verklaar je dat dan? Maar weet je wat ik me dan afvraag waarom gaan sommige vrouwen dan vreemd in een relatie? Komt dat niet juist door het alfa mannetje dat hij zo bang is om haar te verliezen en juist bezitterig word dat de meeste vrouwen deur uit rennen in de handen van een andere? Dus in de algemene zin de macho man hoeft niet altijd succesvol te zijnquote:Het alfamannetje is de belangrijkste persoon in een groep, alle vrouwen willen met het alfamannetje zijn. Een vrouw zoekt onbewust een perfecte partner uit dat kan zorgen voor het sterkse nageslacht aka alfaman. Zodra vrouwen weten wie de alfaman is willen ze ook bij het alfamannetje horen omdat, inderdaad, het alfamannetje de beste genen heeft voor het nageslacht. En nee dit gaat niet over honden, maar zo werkt het ook met mensen.
Niet herkenbaar.... ik heb een relatie en ik heb echt serieus nooit sjans. Ik denk ook dat ik zelf niet zo heel erg op zoek ben naar oogcontact etc, en daarom ook nooit "opvallend" sjans heb ofzo.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:48 schreef Partyboy1991 het volgende:
Dit viel mij op en ik vroeg me af of het herkenbaar is en waar het aan zou kunnen liggen:
Toen ik een relatie had, had ik naar mijn idee veel meer sjans dan toen ik single was.
Een voorbeeld was dat een meisje zei dat mijn vriendin toentertijd niet bij me paste en dat ze wel betere dingen met mij kon doen..
Ook wat minder opvallende dingen zoals oogcontact etc kwamen veel meer voor dan nu ( single ).
Dus is dit herkenbaar en waar zou het aan kunnen liggenEn nee het is niet mijn fantasie..
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik had nooit sjans toen ik geen relatie had, en sinds ik een relatie heb heb ik ook nooit sjans.
herkenbaarquote:Op maandag 4 juni 2012 13:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik had nooit sjans toen ik geen relatie had, en sinds ik een relatie heb heb ik ook nooit sjans.
Vrouwen voelen het aan als je opties hebt.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:48 schreef Partyboy1991 het volgende:
Dit viel mij op en ik vroeg me af of het herkenbaar is en waar het aan zou kunnen liggen:
Toen ik een relatie had, had ik naar mijn idee veel meer sjans dan toen ik single was.
Een voorbeeld was dat een meisje zei dat mijn vriendin toentertijd niet bij me paste en dat ze wel betere dingen met mij kon doen..
Ook wat minder opvallende dingen zoals oogcontact etc kwamen veel meer voor dan nu ( single ).
Dus is dit herkenbaar en waar zou het aan kunnen liggenEn nee het is niet mijn fantasie..
Ik denk dat je penetratieradar dan ernstig stuk is.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je niets van, OF ik merk het gewoon niet, kan ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |