abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112478251
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:11 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Exactly! Dat is dus precies mijn punt.... Ik vind het persoonlijk nogal moeilijk te peilen wat ik nu moet interpreteren als geflirt en als puur vriendschappelijk gedrag.

-edit- Maar zo'n type als Ffleamig weet schijnbaar precies hoe de wereld van geflirt in elkaar zit..... good for him :')
Je lijkt neer te kijken op die eigenschap? Waarom?
Rustig aan.
pi_112478472
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:20 schreef LookAtMe het volgende:
Ik ken het ja. Normaal zijn meisjes niet bij mij in de buurt te vinden maar als ik dan een vriendin heb liggen ze aan mijn voeten.
"Pools are perfect for holding water"
pi_112478496
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:11 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Exactly! Dat is dus precies mijn punt.... Ik vind het persoonlijk nogal moeilijk te peilen wat ik nu moet interpreteren als geflirt en als puur vriendschappelijk gedrag.

-edit- Maar zo'n type als Ffleamig weet schijnbaar precies hoe de wereld van geflirt in elkaar zit..... good for him :')
Je laat je jaloezie heel erg duidelijk merken mijn waarde, niet iedereen kan zich meten met mij, dat geeft toch helemaal niets.
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 15:39:57 #148
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_112478561
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:38 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Je laat je jaloezie heel erg duidelijk merken mijn waarde, niet iedereen kan zich meten met mij, dat geeft toch helemaal niets.
haha....wauw....
pi_112479580
Ik denk dat het ook heel sterk te maken heeft met uitstralen dat je niet op zoek bent naar iets of iemand (of dat nou een relatie is of minder).

Mensen hoeven namelijk niet te weten dat je bezet bent, voor je meer sjans krijgt (dit baseer ik op ervaringen en omgevingsverhalen).

Ook als ik uberhaupt gewoon ff geen zin heb in mannelijke aandacht een avondje, om wat voor reden dan ook, krijg ik het juist alleen maar meer.

Blijkbaar straal je dan gewoon iets uit, wat je normaal niet uitstraalt, of andersom, dat als je juist ergens naar op zoek bent, je onbewust totaal de verkeerde vibe uitstraalt.
My salvation lies in your love..
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 16:06:50 #150
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112479702
Het lijkt me trouwens erg vervelend vrouw te zijn, als je met vrouwen uit bent dan krijgen ze ook continu irritante mannen om hun heen hangen (dat geven ze zelf ook zo aan)... ik snap niet hoe jullie het uithouden :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_112479803
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Het lijkt me trouwens erg vervelend vrouw te zijn, als je met vrouwen uit bent dan krijgen ze ook continu irritante mannen om hun heen hangen (dat geven ze zelf ook zo aan)... ik snap niet hoe jullie het uithouden :D
Vrouwen kunnen net zo erg zijn :'),..
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:11:37 #152
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112479911
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:03 schreef BananaPancake het volgende:
Ik denk dat het ook heel sterk te maken heeft met uitstralen dat je niet op zoek bent naar iets of iemand (of dat nou een relatie is of minder).

Mensen hoeven namelijk niet te weten dat je bezet bent, voor je meer sjans krijgt (dit baseer ik op ervaringen en omgevingsverhalen).

Ook als ik uberhaupt gewoon ff geen zin heb in mannelijke aandacht een avondje, om wat voor reden dan ook, krijg ik het juist alleen maar meer.

Blijkbaar straal je dan gewoon iets uit, wat je normaal niet uitstraalt, of andersom, dat als je juist ergens naar op zoek bent, je onbewust totaal de verkeerde vibe uitstraalt.
Zie je eindelijk iemand die het met me eens kan zijn :D!
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 16:12:40 #153
9859 crew  Karina
Woman
pi_112479971
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:38 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Is dat niet eenzaam, zo alleen aan de top?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_112480073
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:11 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Zie je eindelijk iemand die het met me eens kan zijn :D!
Ik heb het topic even teruggelezen en jij lijkt te stellen dat het helemaal niets te maken heeft met bezet zijn, maar dat zei ik niet :P

Het kan ook als je niet bezet bent, maar als je wel een relatie hebt ben je sowieso niet op zoek (als het goed is), dus heb je die uitstraling sowieso :)

TS vroeg dan ook naar een verklaring waarom hij meer sjans krijgt in zijn relatie ;)
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 16:16:32 #155
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112480164
Er zijn teveel mooie/leuke/geweldige mensen in dit topic... stop volgen klikt!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:17:32 #156
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112480201
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:14 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ik heb het topic even teruggelezen en jij lijkt te stellen dat het helemaal niets te maken heeft met bezet zijn, maar dat zei ik niet :P

Het kan ook als je niet bezet bent, maar als je wel een relatie hebt ben je sowieso niet op zoek (als het goed is), dus heb je die uitstraling sowieso :)
Laat me er nou niet alleen voor staan pls hee :P, ik bedoel het heeft met uitstraling te maken bezet of niet bezet en dat geef jezelf ook aan :).
pi_112480227
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:17 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Laat me er nou niet alleen voor staan pls hee :P, ik bedoel het heeft met uitstraling te maken bezet of niet bezet en dat geef jezelf ook aan :).
True, true :D
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:20:13 #158
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112480328
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:17 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

True, true :D
Thank you miss Banana :D !
pi_112483757
quote:

Blijkbaar straal je ik dan gewoon iets uit, wat je ik normaal niet uitstraal, of andersom, dat als jeik juist ergens naar op zoek bent, je ik onbewust totaal de verkeerde vibe uitstraal.
Doe je toch iets fout ;)
Rustig aan.
pi_112486131
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Doe je toch iets fout ;)
Het gaat niet alleen over mij, anders was dit topic er niet. Bovendien heb ik een relatie, dus zo heel veel gaat er niet fout :)
pi_112489003
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:43 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen over mij, anders was dit topic er niet. Bovendien heb ik een relatie, dus zo heel veel gaat er niet fout :)

Dit topic gaat over sjans mbt een relatie hebben, niet in het wel of niet zin hebben in sociaal contact met het andere geslacht.
Rustig aan.
pi_112491379
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dit topic gaat over sjans mbt een relatie hebben, niet in het wel of niet zin hebben in sociaal contact met het andere geslacht.
Dude als je een beetje leest, zie je dat mijn post gewoon hartstikke ontopic was, jij bent degene die het op mij gaat betrekken.
pi_112503355
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:27 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Dude als je een beetje leest, zie je dat mijn post gewoon hartstikke ontopic was, jij bent degene die het op mij gaat betrekken.
Jouw ervaring is niet vergelijkbaar met iemand die wel / niet in een relatie zit,
Jouw ervaring is vergelijkbaar met iemand die wel of geen zin heeft in sociaal contact met iemand van het andere geslacht.

Uitstralen dat je niet op zoek bent naar een relatie of iets vlugs is tevens heel iets anders dan geen zin hebben in sociaal contact...

Het zal vast op punten vergelijkbaar zijn, maar hey, geheel ontopic vind ik het niet.
Rustig aan.
pi_112510475
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 23:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jouw ervaring is niet vergelijkbaar met iemand die wel / niet in een relatie zit,
Jouw ervaring is vergelijkbaar met iemand die wel of geen zin heeft in sociaal contact met iemand van het andere geslacht.

Uitstralen dat je niet op zoek bent naar een relatie of iets vlugs is tevens heel iets anders dan geen zin hebben in sociaal contact...

Het zal vast op punten vergelijkbaar zijn, maar hey, geheel ontopic vind ik het niet.
JE MOET BETER LEZEN!

quote:

Daarmee dus bedoelt: je bent bezet, maar je hebt geen bord om je nek hangen met dat je bezet bent. Ervaringen van niet alleen mij maar ook van anderen, zoals ik uitleg, dat als je bezet bent je meer aandacht krijgt. Heeft dat nou te maken met het feit dat je bezet bent? Niet per se, want mensen (in de kroeg/discotheek) weten dat niet!
Daarom denk ik dat het te maken heeft met de vibe die je uitstraalt, dat je niet op zoek bent, vergelijkbaar met single zijn en gewoon even niet op zoek zijn.

Zo duidelijk dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door BananaPancake op 06-06-2012 11:58:36 ]
pi_112521926
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:12 schreef BananaPancake het volgende:

Daarmee dus bedoelt: je bent bezet, maar je hebt geen bord om je nek hangen met dat je bezet bent. Ervaringen van niet alleen mij maar ook van anderen, zoals ik uitleg, dat als je bezet bent je meer aandacht krijgt. Heeft dat nou te maken met het feit dat je bezet bent? Niet per se, want mensen (in de kroeg/discotheek) weten dat niet!
Daarom denk ik dat het te maken heeft met de vibe die je uitstraalt, dat je niet op zoek bent, vergelijkbaar met single zijn en gewoon even niet op zoek zijn.

Zo duidelijk dan?
Ja zo is het duidelijk. :)

Zoals jij eerder die 2 zaken aan elkaar verbond vond ik het niet duidelijk... Niet op zoek zijn is namelijk iets anders dan sociaal contact weren en dan juist aandacht krijgen...
Lijkt me ook tamelijk vervelend dat als je geen contact wilt dat mensen naar je toe komen.
Rustig aan.
  woensdag 6 juni 2012 @ 19:34:00 #166
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112533568
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 15:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja zo is het duidelijk. :)

Zoals jij eerder die 2 zaken aan elkaar verbond vond ik het niet duidelijk... Niet op zoek zijn is namelijk iets anders dan sociaal contact weren en dan juist aandacht krijgen...
Lijkt me ook tamelijk vervelend dat als je geen contact wilt dat mensen naar je toe komen.
Oh oh Banapancake bedoelt gewoon wat ik al veel post's eerder omschreven had :9 . Anyway case closed? Topic starter is ook niet meer actief dus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')