SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je wat ouder bent vind ik het anders dan als je de leeftijd van mij of Tchock bent eigenlijk.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom dan? Gewoon een nieuwe manier om mensen te ontmoeten. De een doet het in de kroeg, de ander op een speeddate en de ander via internet.
[..].
![]()
Waarom dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als je wat ouder bent vind ik het anders dan als je de leeftijd van mij of Tchock bent eigenlijk.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Omdat pubers in de kroeg meisjes moeten hosselen en als je een meisje vindt via FOK! ben je daar duidelijk niet in geslaagdquote:![]()
![]()
Straks als ze geen vakantie meer heeft kun je haar altijd nog dumpen met het excuus '' we zien elkaar te weinig.'' En dan gewoon on to the next one.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als je wat ouder bent vind ik het anders dan als je de leeftijd van mij of Tchock bent eigenlijk.
![]()
Of je hebt daar gewoon geen zin inquote:Op zondag 3 juni 2012 15:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat pubers in de kroeg meisjes moeten hosselen en als je een meisje vindt via FOK! ben je daar duidelijk niet in geslaagd?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ik ben er meerdere keren in geslaagdquote:Op zondag 3 juni 2012 15:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat pubers in de kroeg meisjes moeten hosselen en als je een meisje vindt via FOK! ben je daar duidelijk niet in geslaagd![]()
![]()
Wat een stierenstrontquote:Op zondag 3 juni 2012 15:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat pubers in de kroeg meisjes moeten hosselen en als je een meisje vindt via FOK! ben je daar duidelijk niet in geslaagd
:')![]()
Ik snap het wel hoor. Ik had het in het begin ook. Maar ik vind nieuwe mensen leren kennen via internet erg leuk, zo kom je ook nog eens ergensquote:Op zondag 3 juni 2012 15:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, zo voelt het gewoon.
En je ontmoet mensen die je normaal nooit zou sprekenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. Ik had het in het begin ook. Maar ik vind nieuwe mensen leren kennen via internet erg leuk, zo kom je ook nog eens ergens.
En je komt in contact met mensen die heel erg leuk zijn, maar die je anders compleet had gemist door andere hobby's of vrienden.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. Ik had het in het begin ook. Maar ik vind nieuwe mensen leren kennen via internet erg leuk, zo kom je ook nog eens ergens.
![]()
GMTA.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En je ontmoet mensen die je normaal nooit zou spreken![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En je ontmoet mensen die je normaal nooit zou sprekenEn dat jaquote:Op zondag 3 juni 2012 16:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
En je komt in contact met mensen die heel erg leuk zijn, maar die je anders compleet had gemist door andere hobby's of vrienden..
Wat is er 14 juli dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:02 schreef Typisch het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd als ik straks naar die pauper stad kom de 14 van juli wat ik dan aantref.
Geloof het of niet, de meeste FOK!ers zijn gewone mensen.
Trek je groene jasje aan en ik bezorg je de avond van je levenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:02 schreef Typisch het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd als ik straks naar die pauper stad kom de 14 van juli wat ik dan aantref.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
vannacht rade je het mij nog afquote:Op zondag 3 juni 2012 16:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Trek je groene jasje aan en ik bezorg je de avond van je leven![]()
een vuist op je gezicht denk ikquote:Op zondag 3 juni 2012 16:02 schreef Typisch het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd als ik straks naar die pauper stad kom de 14 van juli wat ik dan aantref.![]()
Doe ik nog steeds, avond van je leven was redelijk sarcastischquote:
quote:
Doe je Feyenoord shirt aan, doe ik mijn Sparta sjaal om.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:02 schreef Typisch het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd als ik straks naar die pauper stad kom de 14 van juli wat ik dan aantref.![]()
Nee, ik ga het lot niet tarten. Maar we kunnen wel samen reizen hoor.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Doe je Feyenoord shirt aan, doe ik mijn Sparta sjaal om.hihi
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 16:05:26 ]![]()
Ik voor Duitsland.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben voor nederland in het EK“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
mensen die elke keer over mijn lengte beginnen zijn jaloers of levenloosquote:Op zondag 3 juni 2012 16:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij nog kleiner dan ik was. Dus moet je wel kunnen hebben denk ik.![]()
![]()
Elke keer? Eerste keer dat zoiets zeg denk ik.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:05 schreef Intronic het volgende:
[..]
mensen die elke keer over mijn lengte beginnen zijn jaloers of levenloos![]()
had het niet over jouquote:Op zondag 3 juni 2012 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Elke keer? Eerste keer dat zoiets zeg denk ik.![]()
![]()
Ik voor Europa!quote:Op zondag 3 juni 2012 16:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben voor nederland in het EK![]()
![]()
Oh ja dat kan misschien wel. We kijken nog wel even, het is zo ver wegquote:Op zondag 3 juni 2012 16:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, ik ga het lot niet tarten. Maar we kunnen wel samen reizen hoor.hihi
![]()
![]()
Ik heb vandaag nog niet eens wat tegen je gezegdquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ja, daarom daarom.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh ja dat kan misschien wel. We kijken nog wel even, het is zo ver weg![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als NL verliest ben ik ook voor Duitsland en daarna voor Denemarken![]()
![]()
had dat nu dan ook niet gedaanquote:Op zondag 3 juni 2012 16:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog niet eens wat tegen je gezegd
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 16:07:42 ]![]()
quote:
Mensen die niet voor Ierland zijn
22e ga ik ook al eerder mee in a'dam lekker shoppenquote:
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 16:08:32 ]![]()
Ik ben gewoon meteen voor Duitsland. Nederland wint niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als NL verliest ben ik ook voor Duitsland en daarna voor Denemarken“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
goedzo zusjequote:Op zondag 3 juni 2012 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon meteen voor Duitsland. Nederland wint niet.DEUTSCHLAND
![]()
Zullen we dan samen Duitsland/Nederland kijken met allebei een eigen bak Ben & Jerryquote:Op zondag 3 juni 2012 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon meteen voor Duitsland. Nederland wint niet.?
Met wie?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:08 schreef Intronic het volgende:
[..]
22e ga ik ook al eerder mee in a'dam lekker shoppen
Nederland wint van Denemarken en Portugal, verliest van Duitsland, wint de kwartfinale van Tsjechië, verliest halve finale van Spanje en die verliezen in de finale van Duitsland![]()
![]()
steven beuk hemquote:Op zondag 3 juni 2012 16:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zullen we dan samen Duitsland/Nederland kijken met allebei een eigen bak Ben & Jerry?
![]()
waarom?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik heb geen vriendinquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Nee, ik kijk geen voetbal.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zullen we dan samen Duitsland/Nederland kijken met allebei een eigen bak Ben & Jerry?
Je kan toch lezen of nietquote:
Ohja Steven! Ik kan nog zo'n mooie jas voor je regelen, kwam er vrijdagnacht achter dat ik de gozer die al die shit verkoopt hier op het dorp woont. Vroeger kwam ik wel eens bij hem. Een Sje is wel goed toch?![]()
Ik heb geen vriendinquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
2e keer dat je dit zegt, maar nee dankjequote:Op zondag 3 juni 2012 16:11 schreef Typisch het volgende:
Ohja Steven! Ik kan nog zo'n mooie jas voor je regelen, kwam er vrijdagnacht achter dat ik de gozer die al die shit verkoopt hier op het dorp woont. Vroeger kwam ik wel eens bij hem. Een Sje is wel goed toch?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Echt?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2e keer dat je dit zegt, maar nee dankje
Aiii.![]()
Neuhquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ja vannacht nog manquote:
Niks, ik ga zo lekker niks doen. Vanavond verjaardag, totaal geen zinquote:.
Daarna zien we welquote:Op zondag 3 juni 2012 16:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wil alleen een film kijken
Ben je verplicht te gaan dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks, ik ga zo lekker niks doen. Vanavond verjaardag, totaal geen zin.
Nah, m'n zusje is jarig dan is het wel wenselijk even je gezicht te laten zien hequote:Op zondag 3 juni 2012 16:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben je verplicht te gaan dan?.
En ik heb vandaag nog niks gegeten op een beschuitje en een handje chips na, dus vanavond even wat stokbroodjes eten.
Ja was ook rond een uurtje of half 5 dat je dit verteldequote:Op zondag 3 juni 2012 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wtf. Dat weet ik echt niet meer. Alzheimer light alles.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
oojaquote:Op zondag 3 juni 2012 16:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja was ook rond een uurtje of half 5 dat je dit vertelde![]()
![]()
Ahja je hoeft allen in de huiskamer een uurtje te socializen, no problemquote:Op zondag 3 juni 2012 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, m'n zusje is jarig dan is het wel wenselijk even je gezicht te laten zien he.
En ik heb vandaag nog niks gegeten op een beschuitje en een handje chips na, dus vanavond even wat stokbroodjes eten.
Ah, ja dan is het allemaal wat lastiger te onthouden.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja was ook rond een uurtje of half 5 dat je dit vertelde![]()
Me lont kort, mijn joint lang alles.quote:
Eckte gangster.![]()
Ik was aardig lam aan het worden van de gore bocht whisky wat ik aan het drinken was, viel pas rond half 7 in slaap en wonder boven wonder was ik 10uur weer klaar wakkerquote:Op zondag 3 juni 2012 16:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, ja dan is het allemaal wat lastiger te onthouden.
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, ja dan is het allemaal wat lastiger te onthouden.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe, daar moet ik nog even over nadenken. Kwam er gisternacht achter dat de gozer die hem besteld en verkoopt hier in het dorp woont.Zat al fucking lang te wachten op een restock, blijk ik die gozer gewoon te kennen.
![]()
En stokbrood naar binnen te vretenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ahja je hoeft allen in de huiskamer een uurtje te socializen, no problem.
Dit dus, het was zelfs eerderquote:
Jezusquote:Op zondag 3 juni 2012 16:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was aardig lam aan het worden van de gore bocht whisky wat ik aan het drinken was, viel pas rond half 7 in slaap en wonder boven wonder was ik 10uur weer klaar wakker
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Ik vroeg nog of je kwam buitenspelen maar ook jij negeerde mijquote:
Kan hij het goed? Het is best heel simpel namelijk.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:18 schreef Snuf. het volgende:
Snuf zit te oefenen hoe je met 1 hand een BH losmaakt en ik zit te fokken. Ons leven“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Niet haten, ik was al gaan slapen om half 4quote:Op zondag 3 juni 2012 16:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vroeg nog of je kwam buitenspelen maar ook jij negeerde mij
1 hand lukt 'm niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan hij het goed? Het is best heel simpel namelijk.![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:18 schreef Snuf. het volgende:
Snuf zit te oefenen hoe je met 1 hand een BH losmaakt en ik zit te fokken. Ons leven
Hehe, ik had eerst gratis zitten tanken na het werk. Nadat we al het schuim hadden opgeruimd van die kut koters en toen nog even de stad in wat van korte duur was.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was aardig lam aan het worden van de gore bocht whisky wat ik aan het drinken was, viel pas rond half 7 in slaap en wonder boven wonder was ik 10uur weer klaar wakker![]()
![]()
Ik was zo op de fiets naar Almere gegaan hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 16:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet haten, ik was al gaan slapen om half 4Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Had je moeten whatsappenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was zo op de fiets naar Almere gegaan hoor
Meisjes kunnen dat vaak zelf nog minder goedquote:Op zondag 3 juni 2012 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan hij het goed? Het is best heel simpel namelijk.:')![]()
dat deed ik maar je deed niet open bah bah stond daar heel de nachtquote:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 16:21:09 ]![]()
Ik maak die van mij altijd met 1 hand losquote:Op zondag 3 juni 2012 16:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meisjes kunnen dat vaak zelf nog minder goed
Ik heb 'm zo los.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meisjes kunnen dat vaak zelf nog minder goed![]()
Het eerste meisje heeft zich btw al gemeld die meent gisteren te zijn aangerand in het schuim.Kan ook niet anders natuurlijk.
![]()
![]()
Oke volgende keer wanneer ik lam genoeg ben voor dat dan doe ik dat okequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Waar was dit?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:21 schreef Typisch het volgende:
Het eerste meisje heeft zich btw al gemeld die meent gisteren te zijn aangerand in het schuim.Kan ook niet anders natuurlijk.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:21 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Waarom is dat jouw zaakquote:Op zondag 3 juni 2012 16:21 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]?
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:21 schreef Intronic het volgende:
[..]
dat deed ik maar je deed niet open bah bah stond daar heel de nacht
Nee joh gekquote:Op zondag 3 juni 2012 16:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke volgende keer wanneer ik lam genoeg ben voor dat dan doe ik dat oke
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:18 schreef Snuf. het volgende:
Snuf zit te oefenen hoe je met 1 hand een BH losmaakt en ik zit te fokken. Ons leven![]()
![]()
Alcazar jonguh. Ik mocht daar de kids voorzien van hun cola en Red Bull zodat ze goed wakker blijven.quote:![]()
Huh? Ik doe dat met twee vingersquote:. Heb je hem de techniek wel goed uitgelegd
?
Alsof ik Almere kan vinden met de fietsquote:
Het is snuf gelukt om 2/3 haakjes los te krijgen. Wat een held. Ik ben trots op 'm. Hij leert het wel.![]()
Ja ik dus ook. Zo vaak voor gedaanquote:Op zondag 3 juni 2012 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh? Ik doe dat met twee vingers. Heb je hem de techniek wel goed uitgelegd
?
deze jongeman
![]()
![]()
Kom ik je wel ophalen met de auto als je verdwaaldquote:Op zondag 3 juni 2012 16:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof ik Almere kan vinden met de fiets
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:22 schreef Tchock het volgende:
Ik heb dat trouwens van Crack_ geleerd, volgens mij zat zij toen ook te FOK!ken.![]()
![]()
![]()
Oke oke,ik heb nog whisky over dus ik ga meteen beginnen met drinkenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kom ik je wel ophalen met de auto als je verdwaaldOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ja, ik ga lekker zonnebanken, lezen en dan mezelf naar beneden slepen.
En tussendoor nog even verzinnen wat ik in godsnaam aan moet.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke oke,ik heb nog whisky over dus ik ga meteen beginnen met drinken
Succesquote:Op zondag 3 juni 2012 16:23 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga lekker zonnebanken, lezen en dan mezelf naar beneden slepen.
En tussendoor nog even verzinnen wat ik in godsnaam aan moet.![]()
Wij horen gewoon bij elkaar, als je mij al zelfs wil ophalen dan hoort het gewoon zo te zijnquote:
Nog nooit iemand wou mij ophalen
Niet zo huilen, je weet dat ik van je hou.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:23 schreef Intronic het volgende:
[..]
omg alweer emo gif, ff abo nemen en blockenOf course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
pics?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:24 schreef Typisch het volgende:
Ik heb een Feyenoord shirt met Kuyt erop, iemand die hem wel hebben? Voor 10 eu istie van jou.:')![]()
Gooi 'm gewoon weg man, gooi 'm gewoon weg.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:24 schreef Typisch het volgende:
Ik heb een Feyenoord shirt met Kuyt erop, iemand die hem wel hebben? Voor 10 eu istie van jou.![]()
kun je een vuurtje mee aanstekenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:24 schreef Typisch het volgende:
Ik heb een Feyenoord shirt met Kuyt erop, iemand die hem wel hebben? Voor 10 eu istie van jou.![]()
Vriend van mij die is voor fc kakkie en die had een shirt met Scholten achterop en die ging toen naar Ajax
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij horen gewoon bij elkaar, als je mij al zelfs wil ophalen dan hoort het gewoon zo te zijn
Nog nooit iemand wou mij ophalen
Gooi jezelf weg, wie je dan ook bent.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Gooi 'm gewoon weg man, gooi 'm gewoon weg.![]()
Ik voelde al iets broeien tussen ons maar nu helemaalquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Hehehequote:Op zondag 3 juni 2012 16:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik voelde al iets broeien tussen ons maar nu helemaalOf course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Steven had je Curaçao al geboekt? Ik heb nu mijn aders. Effe de tuin uit en ik sta gelijk op het strand, bohh.![]()
![]()
Wij gaan volgende maand boeken manquote:Op zondag 3 juni 2012 16:27 schreef Typisch het volgende:
Steven had je Curaçao al geboekt? Ik heb nu mijn aders. Effe de tuin uit en ik sta gelijk op het strand, bohh.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
En jij bent ook een beetje straat en ghetto , dus we passen wel bij elkaarquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
ja wij ook sowiesoquote:Op zondag 3 juni 2012 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oké. Ik zit wel stukkie buiten Willemstad.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En jij bent ook een beetje straat en ghetto , dus we passen wel bij elkaarSteven
Ja?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Nah niks hoorquote:
Ik ben dr ff vandoor
Dat was smoofie die dat deed de hele tijdquote:Op zondag 3 juni 2012 16:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik houd niet van mensen die mijn zusje wel zien zitten.![]()
Beschermende broer alles.
Zie het zo, dit is een stuk minder autistisch dan oefenen om een etalagepop of lantarenpaal.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:31 schreef Snuf. het volgende:
Hier is Snuffa weer.
Zo zien jullie maar jongens, oefening baart kunst.![]()
Zie je zo okequote:Op zondag 3 juni 2012 16:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nah niks hoor
Ik ben dr ff vandoorOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Nee hoor. DV had mijn facebook opeens gevonden, ging ze zeggen dat mijn zusje wel leuk was.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat was smoofie die dat deed de hele tijd
En smoofie ook maar dat is denk ik een kansloze rukker.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 16:33:09 ]![]()
Middag allen![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_![]()
Hahaha ja. Een vriendin van me zei: "Oefen op je zusje".quote:Op zondag 3 juni 2012 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zie het zo, dit is een stuk minder autistisch dan oefenen om een etalagepop of lantarenpaal.!!!!
Maargoed, ik kan het nu. Soms gaat het soepeler dan anders, dat welDie schoonheidsfoutjes moeten er nog uit
![]()
![]()
Ja joh, dat komt wel.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hahaha ja. Een vriendin van me zei: "Oefen op je zusje".!!!!
Maargoed, ik kan het nu. Soms gaat het soepeler dan anders, dat welDie schoonheidsfoutjes moeten er nog uit
![]()
![]()
![]()
Dan vraag ik me af hoe die meiden dan hun bh openmakenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meisjes kunnen dat vaak zelf nog minder goed
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Donderdag avond was ik nog even hier. Maar daarvoor is het idd een hele tijd geledenquote:
Met twee handen, geniequote:Op zondag 3 juni 2012 16:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af hoe die meiden dan hun bh openmaken![]()
![]()
Ik heb het hier liever niet meer overquote:Op zondag 3 juni 2012 16:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af hoe die meiden dan hun bh openmaken:')![]()
Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doenquote:
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Bb als jij dit bent, je bent echt een idioot.morgen kon je een unban krijgen. Nu weer +1 week erbij.
![]()
Hoe maak jij je BH's open en dicht :\quote:Op zondag 3 juni 2012 16:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen![]()
In dat geval...quote:Op zondag 3 juni 2012 16:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen
Met 2 handen maak ik em vast, met 3 vingers losquote:
Op je rug of draai je 'm eerst om?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Met 2 handen maak ik em vast, met 3 vingers los![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Met 2 handen maak ik em vast, met 3 vingers los![]()
Hé, jouw UI is iets gedraaid, dat kan ik moelijk handelen.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Met 2 handen maak ik em vast, met 3 vingers losBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Uit gewoon op mn rug ja, aan niet, dat is te moeilijkquote:
Morgen nog een stukje denk ik, dan springt ie het water weer inquote:Op zondag 3 juni 2012 16:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé, jouw UI is iets gedraaid, dat kan ik moelijk handelen.
Dan snap ik wel dat het moeilijk is om het met twee handen te doen. Volgens mij is je coördinatie compleet shit zo achter je rug.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Uit gewoon op mn rug ja, aan niet, dat is te moeilijk![]()
ga je mee b&j kopen bij de supermarkt?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Morgen nog een stukje denk ik, dan springt ie het water weer in
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Geen last van.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan snap ik wel dat het moeilijk is om het met twee handen te doen. Volgens mij is je coördinatie compleet shit zo achter je rug.![]()
Tis een grote jongen.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh Silk, hoor je dat? Snuf kan zijn bh wel met twee handen achter zijn rug losmaken![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh Silk, hoor je dat? Snuf kan zijn bh wel met twee handen achter zijn rug losmaken
Gewoon aandoen via de voorkant, losmaken via de achterkant. Al dat gedraai is ook zo irritant.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik maak mijn bh niet achter mn rug los hoor, allemaal te ingewikkeld.
![]()
Ik heb gisteren 2 bakken ijs gekocht, en er stond nog een bak en nu zit de vriezer zo vol dat het er allemaal weer uitvalt als ik em open doequote:Op zondag 3 juni 2012 16:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ga je mee b&j kopen bij de supermarkt?Dat moet ik zienquote:Op zondag 3 juni 2012 16:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh Silk, hoor je dat? Snuf kan zijn bh wel met twee handen achter zijn rug losmaken![]()
Gauw opeten dusquote:Op zondag 3 juni 2012 16:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 2 bakken ijs gekocht, en er stond nog een bak en nu zit de vriezer zo vol dat het er allemaal weer uitvalt als ik em open doe
Neuh, ik draai gewoon lekkerquote:Op zondag 3 juni 2012 16:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Gewoon aandoen via de voorkant, losmaken via de achterkant. Al dat gedraai is ook zo irritant.. Losmaken via de rug gaat wel, maar ik heb het altijd al zo gedaan dus ja
.
Baby darling doll face honey![]()
Ik ben trots op je!quote:Op zondag 3 juni 2012 16:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 2 bakken ijs gekocht, en er stond nog een bak en nu zit de vriezer zo vol dat het er allemaal weer uitvalt als ik em open doeBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ja dat dacht ik al, er zit namelijk ook weer een hoop voor de frietpan in.quote:
Maar die moet ik eerst schoonmaken
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, er zit namelijk ook weer een hoop voor de frietpan in.
Maar die moet ik eerst schoonmaken![]()
frituurpan bedoel jeOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Zwembad voor aardappelstaafjes / schijfjes.quote:Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
Je hebt een snackbar in Amersfoort in het centrum, iets met van gogh ofzo en die is uitgeroepen tot de beste patatbakker van Nederland, maar ik was daar toen met mijn ex en ik vond het echt zwaar smerige patatquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Fritulatuur.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Die op de varkensmarkt?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt een snackbar in Amersfoort in het centrum, iets met van gogh ofzo en die is uitgeroepen tot de beste patatbakker van Nederland, maar ik was daar toen met mijn ex en ik vond het echt zwaar smerige patatBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Whut?quote:
Was gewoon aan het eind van een winkelstraatOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ja van Gogh is patat waar je van moet houden, sommigen vinden het lekker en sommigen vies. Maar ik zou ze niet de beste patatbakkers noemen, ze gooien al gepattatuurde patat nog een keer in de pattatuur, kom op als er één ding is wat je als pattatuurtent niet moet doen...quote:Op zondag 3 juni 2012 16:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt een snackbar in Amersfoort in het centrum, iets met van gogh ofzo en die is uitgeroepen tot de beste patatbakker van Nederland, maar ik was daar toen met mijn ex en ik vond het echt zwaar smerige patat:')![]()
Verbrand geweest mien jonge ?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:53 schreef Typisch het volgende:
Het lijkt wel of ik schurft heb man, vervellen alles.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
Ja maar volgens het AD waren ze de bestequote:Op zondag 3 juni 2012 16:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja van Gogh is patat waar je van moet houden, sommigen vinden het lekker en sommigen vies. Maar ik zou ze niet de beste patatbakkers noemen, ze gooien al gepattatuurde patat nog een keer in de pattatuur, kom op als er één ding is wat je als pattatuurtent niet moet doen...
Maar die van mij waren gewoon vet goor en helemaal nat geworden van de curry
Leuk!quote:Op zondag 3 juni 2012 16:55 schreef Dientje12 het volgende:
sinterklaaskapoentje gooi wat in me schoentje gooi wat in me laarsje dank u sinterklaasje:')![]()
Nou moet je niet de curry de schuld geven hequote:Op zondag 3 juni 2012 16:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar volgens het AD waren ze de beste
Maar die van mij waren gewoon vet goor en helemaal nat geworden van de curry:')![]()
Het was geeneens Hela Curryquote:Op zondag 3 juni 2012 16:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou moet je niet de curry de schuld geven he
Ik las ergens dat die ene in Amersfoort het was nuquote:Op zondag 3 juni 2012 16:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bovendien is manneke pis in Utrecht toch al jaren de beste pattatuurtentOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bovendien is manneke pis in Utrecht toch al jaren de beste pattatuurtentNee, in Waalwijk eentje.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat die ene in Amersfoort het was nuWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Hela curryquote:Hmm ik ben wel fan van de patat daaro hoor, met belgische mayo op z'n tijdquote:Op zondag 3 juni 2012 16:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat die ene in Amersfoort het was nu
Waalwijkquote:
En dat is lekker?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
In belgie heb je chocola die je kan snuiven
nederland ook hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 16:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
In belgie heb je chocola die je kan snuivenwitte snuifchoco
![]()
Ja voor het eerst in mijn leven.quote:Krijg je als je niet meer kunt voetballen en geen zon vakantie gehad heb, daar waar ik normaal 2 á 3 keer op vakantie ging en voetbalde.
![]()
Kent jouw oma patje1897?quote:
Klootzak is dat, ik krijg nog 30euro van hemOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Patje1897 moet wel de oudste fokker ooit zijnquote:Op zondag 3 juni 2012 16:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kent jouw oma patje1897?
Klootzak is dat, ik krijg nog 30euro van hem:')![]()
Ohh bijzonderquote:. Kan me er niks bij voorstellen..
Nee denk het nietquote:Op zondag 3 juni 2012 16:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kent jouw oma patje1897?
Klootzak is dat, ik krijg nog 30euro van hem
is dat de overgrootvader van patje ?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Patje1897 moet wel de oudste fokker ooit zijn![]()
Gewoon keertje doen als je in belgie bentquote:Op zondag 3 juni 2012 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh bijzonder. Kan me er niks bij voorstellen..
![]()
Dat is knap vervelendquote:Op zondag 3 juni 2012 16:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja voor het eerst in mijn leven.Krijg je als je niet meer kunt voetballen en geen zon vakantie gehad heb, daar waar ik normaal 2 á 3 keer op vakantie ging en voetbalde.
Hij is mod hier op onzquote:Op zondag 3 juni 2012 16:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Patje1897 moet wel de oudste fokker ooit zijn
Ik zal het onthoudenquote:Op zondag 3 juni 2012 17:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon keertje doen als je in belgie bent.
Ze zijn wel generatie genotenquote:Op zondag 3 juni 2012 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh bijzonder. Kan me er niks bij voorstellen..
[..]
Nee denk het niet
het is ook een kwal 1e klasquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |