1 hand lukt 'm niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan hij het goed? Het is best heel simpel namelijk.
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:18 schreef Snuf. het volgende:
Snuf zit te oefenen hoe je met 1 hand een BH losmaakt en ik zit te fokken. Ons leven
Hehe, ik had eerst gratis zitten tanken na het werk. Nadat we al het schuim hadden opgeruimd van die kut koters en toen nog even de stad in wat van korte duur was.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was aardig lam aan het worden van de gore bocht whisky wat ik aan het drinken was, viel pas rond half 7 in slaap en wonder boven wonder was ik 10uur weer klaar wakker
Ik was zo op de fiets naar Almere gegaan hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 16:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet haten, ik was al gaan slapen om half 4
Had je moeten whatsappenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was zo op de fiets naar Almere gegaan hoor
Meisjes kunnen dat vaak zelf nog minder goedquote:Op zondag 3 juni 2012 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan hij het goed? Het is best heel simpel namelijk.
dat deed ik maar je deed niet open bah bah stond daar heel de nachtquote:
Ik maak die van mij altijd met 1 hand losquote:Op zondag 3 juni 2012 16:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meisjes kunnen dat vaak zelf nog minder goed
Ik heb 'm zo los.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meisjes kunnen dat vaak zelf nog minder goed
Oke volgende keer wanneer ik lam genoeg ben voor dat dan doe ik dat okequote:
Waar was dit?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:21 schreef Typisch het volgende:
Het eerste meisje heeft zich btw al gemeld die meent gisteren te zijn aangerand in het schuim.Kan ook niet anders natuurlijk.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:21 schreef Typisch het volgende:
Het eerste meisje heeft zich btw al gemeld die meent gisteren te zijn aangerand in het schuim.Kan ook niet anders natuurlijk.
[ afbeelding ]
Waarom is dat jouw zaakquote:Op zondag 3 juni 2012 16:21 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:21 schreef Intronic het volgende:
[..]
dat deed ik maar je deed niet open bah bah stond daar heel de nacht
Nee joh gekquote:Op zondag 3 juni 2012 16:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke volgende keer wanneer ik lam genoeg ben voor dat dan doe ik dat oke
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:18 schreef Snuf. het volgende:
Snuf zit te oefenen hoe je met 1 hand een BH losmaakt en ik zit te fokken. Ons leven
Alcazar jonguh. Ik mocht daar de kids voorzien van hun cola en Red Bull zodat ze goed wakker blijven.quote:
Huh? Ik doe dat met twee vingersquote:
Alsof ik Almere kan vinden met de fietsquote:
Ja ik dus ook. Zo vaak voor gedaanquote:Op zondag 3 juni 2012 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh? Ik doe dat met twee vingers. Heb je hem de techniek wel goed uitgelegd
?
Kom ik je wel ophalen met de auto als je verdwaaldquote:Op zondag 3 juni 2012 16:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof ik Almere kan vinden met de fiets
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:22 schreef Tchock het volgende:
Ik heb dat trouwens van Crack_ geleerd, volgens mij zat zij toen ook te FOK!ken.
Oke oke,ik heb nog whisky over dus ik ga meteen beginnen met drinkenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kom ik je wel ophalen met de auto als je verdwaald
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke oke,ik heb nog whisky over dus ik ga meteen beginnen met drinken
Succesquote:Op zondag 3 juni 2012 16:23 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga lekker zonnebanken, lezen en dan mezelf naar beneden slepen.
En tussendoor nog even verzinnen wat ik in godsnaam aan moet.
Wij horen gewoon bij elkaar, als je mij al zelfs wil ophalen dan hoort het gewoon zo te zijnquote:
Niet zo huilen, je weet dat ik van je hou.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:23 schreef Intronic het volgende:
[..]
omg alweer emo gif, ff abo nemen en blocken
pics?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:24 schreef Typisch het volgende:
Ik heb een Feyenoord shirt met Kuyt erop, iemand die hem wel hebben? Voor 10 eu istie van jou.
Gooi 'm gewoon weg man, gooi 'm gewoon weg.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:24 schreef Typisch het volgende:
Ik heb een Feyenoord shirt met Kuyt erop, iemand die hem wel hebben? Voor 10 eu istie van jou.
kun je een vuurtje mee aanstekenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:24 schreef Typisch het volgende:
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij horen gewoon bij elkaar, als je mij al zelfs wil ophalen dan hoort het gewoon zo te zijn
Nog nooit iemand wou mij ophalen
Gooi jezelf weg, wie je dan ook bent.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Gooi 'm gewoon weg man, gooi 'm gewoon weg.
Ik voelde al iets broeien tussen ons maar nu helemaalquote:
Hehehequote:Op zondag 3 juni 2012 16:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik voelde al iets broeien tussen ons maar nu helemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |