Ja ik dus ook. Zo vaak voor gedaanquote:Op zondag 3 juni 2012 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh? Ik doe dat met twee vingers. Heb je hem de techniek wel goed uitgelegd
?
Kom ik je wel ophalen met de auto als je verdwaaldquote:Op zondag 3 juni 2012 16:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof ik Almere kan vinden met de fiets
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:22 schreef Tchock het volgende:
Ik heb dat trouwens van Crack_ geleerd, volgens mij zat zij toen ook te FOK!ken.
Oke oke,ik heb nog whisky over dus ik ga meteen beginnen met drinkenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kom ik je wel ophalen met de auto als je verdwaald
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke oke,ik heb nog whisky over dus ik ga meteen beginnen met drinken
Succesquote:Op zondag 3 juni 2012 16:23 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga lekker zonnebanken, lezen en dan mezelf naar beneden slepen.
En tussendoor nog even verzinnen wat ik in godsnaam aan moet.
Wij horen gewoon bij elkaar, als je mij al zelfs wil ophalen dan hoort het gewoon zo te zijnquote:
Niet zo huilen, je weet dat ik van je hou.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:23 schreef Intronic het volgende:
[..]
omg alweer emo gif, ff abo nemen en blocken
pics?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:24 schreef Typisch het volgende:
Ik heb een Feyenoord shirt met Kuyt erop, iemand die hem wel hebben? Voor 10 eu istie van jou.
Gooi 'm gewoon weg man, gooi 'm gewoon weg.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:24 schreef Typisch het volgende:
Ik heb een Feyenoord shirt met Kuyt erop, iemand die hem wel hebben? Voor 10 eu istie van jou.
kun je een vuurtje mee aanstekenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:24 schreef Typisch het volgende:
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij horen gewoon bij elkaar, als je mij al zelfs wil ophalen dan hoort het gewoon zo te zijn
Nog nooit iemand wou mij ophalen
Gooi jezelf weg, wie je dan ook bent.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Gooi 'm gewoon weg man, gooi 'm gewoon weg.
Ik voelde al iets broeien tussen ons maar nu helemaalquote:
Hehehequote:Op zondag 3 juni 2012 16:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik voelde al iets broeien tussen ons maar nu helemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |