Niks, ik ga zo lekker niks doen. Vanavond verjaardag, totaal geen zinquote:
Daarna zien we welquote:Op zondag 3 juni 2012 16:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wil alleen een film kijken
Ben je verplicht te gaan dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks, ik ga zo lekker niks doen. Vanavond verjaardag, totaal geen zin.
Nah, m'n zusje is jarig dan is het wel wenselijk even je gezicht te laten zien hequote:Op zondag 3 juni 2012 16:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben je verplicht te gaan dan?
Ja was ook rond een uurtje of half 5 dat je dit verteldequote:Op zondag 3 juni 2012 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wtf. Dat weet ik echt niet meer. Alzheimer light alles.
oojaquote:Op zondag 3 juni 2012 16:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja was ook rond een uurtje of half 5 dat je dit vertelde
Ahja je hoeft allen in de huiskamer een uurtje te socializen, no problemquote:Op zondag 3 juni 2012 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, m'n zusje is jarig dan is het wel wenselijk even je gezicht te laten zien he.
En ik heb vandaag nog niks gegeten op een beschuitje en een handje chips na, dus vanavond even wat stokbroodjes eten.
Ah, ja dan is het allemaal wat lastiger te onthouden.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja was ook rond een uurtje of half 5 dat je dit vertelde
Me lont kort, mijn joint lang alles.quote:
Ik was aardig lam aan het worden van de gore bocht whisky wat ik aan het drinken was, viel pas rond half 7 in slaap en wonder boven wonder was ik 10uur weer klaar wakkerquote:Op zondag 3 juni 2012 16:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, ja dan is het allemaal wat lastiger te onthouden.
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, ja dan is het allemaal wat lastiger te onthouden.
quote:Op zondag 3 juni 2012 03:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe, daar moet ik nog even over nadenken. Kwam er gisternacht achter dat de gozer die hem besteld en verkoopt hier in het dorp woont.Zat al fucking lang te wachten op een restock, blijk ik die gozer gewoon te kennen.
En stokbrood naar binnen te vretenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ahja je hoeft allen in de huiskamer een uurtje te socializen, no problem
Dit dus, het was zelfs eerderquote:
Jezusquote:Op zondag 3 juni 2012 16:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was aardig lam aan het worden van de gore bocht whisky wat ik aan het drinken was, viel pas rond half 7 in slaap en wonder boven wonder was ik 10uur weer klaar wakker
Ik vroeg nog of je kwam buitenspelen maar ook jij negeerde mijquote:
Kan hij het goed? Het is best heel simpel namelijk.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:18 schreef Snuf. het volgende:
Snuf zit te oefenen hoe je met 1 hand een BH losmaakt en ik zit te fokken. Ons leven
Niet haten, ik was al gaan slapen om half 4quote:Op zondag 3 juni 2012 16:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vroeg nog of je kwam buitenspelen maar ook jij negeerde mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |