Doe ik nog steeds, avond van je leven was redelijk sarcastischquote:
quote:
Doe je Feyenoord shirt aan, doe ik mijn Sparta sjaal om.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:02 schreef Typisch het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd als ik straks naar die pauper stad kom de 14 van juli wat ik dan aantref.
Nee, ik ga het lot niet tarten. Maar we kunnen wel samen reizen hoor.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Doe je Feyenoord shirt aan, doe ik mijn Sparta sjaal om.
Ik voor Duitsland.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben voor nederland in het EK
mensen die elke keer over mijn lengte beginnen zijn jaloers of levenloosquote:Op zondag 3 juni 2012 16:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij nog kleiner dan ik was. Dus moet je wel kunnen hebben denk ik.
Elke keer? Eerste keer dat zoiets zeg denk ik.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:05 schreef Intronic het volgende:
[..]
mensen die elke keer over mijn lengte beginnen zijn jaloers of levenloos
had het niet over jouquote:Op zondag 3 juni 2012 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Elke keer? Eerste keer dat zoiets zeg denk ik.
Ik voor Europa!quote:Op zondag 3 juni 2012 16:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben voor nederland in het EK
Oh ja dat kan misschien wel. We kijken nog wel even, het is zo ver wegquote:Op zondag 3 juni 2012 16:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, ik ga het lot niet tarten. Maar we kunnen wel samen reizen hoor.hihi
Ik heb vandaag nog niet eens wat tegen je gezegdquote:
Ja, daarom daarom.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh ja dat kan misschien wel. We kijken nog wel even, het is zo ver weg
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als NL verliest ben ik ook voor Duitsland en daarna voor Denemarken
had dat nu dan ook niet gedaanquote:Op zondag 3 juni 2012 16:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog niet eens wat tegen je gezegd
quote:
22e ga ik ook al eerder mee in a'dam lekker shoppenquote:
Ik ben gewoon meteen voor Duitsland. Nederland wint niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als NL verliest ben ik ook voor Duitsland en daarna voor Denemarken
goedzo zusjequote:Op zondag 3 juni 2012 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon meteen voor Duitsland. Nederland wint niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |