SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je wat ouder bent vind ik het anders dan als je de leeftijd van mij of Tchock bent eigenlijk.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom dan? Gewoon een nieuwe manier om mensen te ontmoeten. De een doet het in de kroeg, de ander op een speeddate en de ander via internet.
[..].
![]()
Waarom dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als je wat ouder bent vind ik het anders dan als je de leeftijd van mij of Tchock bent eigenlijk.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Omdat pubers in de kroeg meisjes moeten hosselen en als je een meisje vindt via FOK! ben je daar duidelijk niet in geslaagdquote:![]()
![]()
Straks als ze geen vakantie meer heeft kun je haar altijd nog dumpen met het excuus '' we zien elkaar te weinig.'' En dan gewoon on to the next one.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als je wat ouder bent vind ik het anders dan als je de leeftijd van mij of Tchock bent eigenlijk.
![]()
Of je hebt daar gewoon geen zin inquote:Op zondag 3 juni 2012 15:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat pubers in de kroeg meisjes moeten hosselen en als je een meisje vindt via FOK! ben je daar duidelijk niet in geslaagd?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ik ben er meerdere keren in geslaagdquote:Op zondag 3 juni 2012 15:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat pubers in de kroeg meisjes moeten hosselen en als je een meisje vindt via FOK! ben je daar duidelijk niet in geslaagd![]()
![]()
Wat een stierenstrontquote:Op zondag 3 juni 2012 15:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat pubers in de kroeg meisjes moeten hosselen en als je een meisje vindt via FOK! ben je daar duidelijk niet in geslaagd
:')![]()
Ik snap het wel hoor. Ik had het in het begin ook. Maar ik vind nieuwe mensen leren kennen via internet erg leuk, zo kom je ook nog eens ergensquote:Op zondag 3 juni 2012 15:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, zo voelt het gewoon.
En je ontmoet mensen die je normaal nooit zou sprekenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. Ik had het in het begin ook. Maar ik vind nieuwe mensen leren kennen via internet erg leuk, zo kom je ook nog eens ergens.
:')![]()
En je komt in contact met mensen die heel erg leuk zijn, maar die je anders compleet had gemist door andere hobby's of vrienden.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. Ik had het in het begin ook. Maar ik vind nieuwe mensen leren kennen via internet erg leuk, zo kom je ook nog eens ergens.
![]()
GMTA.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En je ontmoet mensen die je normaal nooit zou spreken![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En je ontmoet mensen die je normaal nooit zou sprekenEn dat jaquote:Op zondag 3 juni 2012 16:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
En je komt in contact met mensen die heel erg leuk zijn, maar die je anders compleet had gemist door andere hobby's of vrienden..
Wat is er 14 juli dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:02 schreef Typisch het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd als ik straks naar die pauper stad kom de 14 van juli wat ik dan aantref.
Geloof het of niet, de meeste FOK!ers zijn gewone mensen.
Trek je groene jasje aan en ik bezorg je de avond van je levenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:02 schreef Typisch het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd als ik straks naar die pauper stad kom de 14 van juli wat ik dan aantref.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
vannacht rade je het mij nog afquote:Op zondag 3 juni 2012 16:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Trek je groene jasje aan en ik bezorg je de avond van je leven![]()
een vuist op je gezicht denk ikquote:Op zondag 3 juni 2012 16:02 schreef Typisch het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd als ik straks naar die pauper stad kom de 14 van juli wat ik dan aantref.![]()
Doe ik nog steeds, avond van je leven was redelijk sarcastischquote:
quote:
Doe je Feyenoord shirt aan, doe ik mijn Sparta sjaal om.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:02 schreef Typisch het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd als ik straks naar die pauper stad kom de 14 van juli wat ik dan aantref.![]()
Nee, ik ga het lot niet tarten. Maar we kunnen wel samen reizen hoor.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Doe je Feyenoord shirt aan, doe ik mijn Sparta sjaal om.hihi
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 16:05:26 ]![]()
Ik voor Duitsland.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben voor nederland in het EK“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
mensen die elke keer over mijn lengte beginnen zijn jaloers of levenloosquote:Op zondag 3 juni 2012 16:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij nog kleiner dan ik was. Dus moet je wel kunnen hebben denk ik.![]()
![]()
Elke keer? Eerste keer dat zoiets zeg denk ik.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:05 schreef Intronic het volgende:
[..]
mensen die elke keer over mijn lengte beginnen zijn jaloers of levenloos![]()
had het niet over jouquote:Op zondag 3 juni 2012 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Elke keer? Eerste keer dat zoiets zeg denk ik.![]()
![]()
Ik voor Europa!quote:Op zondag 3 juni 2012 16:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben voor nederland in het EK![]()
![]()
Oh ja dat kan misschien wel. We kijken nog wel even, het is zo ver wegquote:Op zondag 3 juni 2012 16:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, ik ga het lot niet tarten. Maar we kunnen wel samen reizen hoor.hihi
![]()
![]()
Ik heb vandaag nog niet eens wat tegen je gezegdquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ja, daarom daarom.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh ja dat kan misschien wel. We kijken nog wel even, het is zo ver weg![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als NL verliest ben ik ook voor Duitsland en daarna voor Denemarken![]()
![]()
had dat nu dan ook niet gedaanquote:Op zondag 3 juni 2012 16:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog niet eens wat tegen je gezegd
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 16:07:42 ]![]()
quote:
Mensen die niet voor Ierland zijn
22e ga ik ook al eerder mee in a'dam lekker shoppenquote:
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 16:08:32 ]![]()
Ik ben gewoon meteen voor Duitsland. Nederland wint niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als NL verliest ben ik ook voor Duitsland en daarna voor Denemarken“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
goedzo zusjequote:Op zondag 3 juni 2012 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon meteen voor Duitsland. Nederland wint niet.DEUTSCHLAND
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |