Gauw opeten dusquote:Op zondag 3 juni 2012 16:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 2 bakken ijs gekocht, en er stond nog een bak en nu zit de vriezer zo vol dat het er allemaal weer uitvalt als ik em open doe
Neuh, ik draai gewoon lekkerquote:Op zondag 3 juni 2012 16:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Gewoon aandoen via de voorkant, losmaken via de achterkant. Al dat gedraai is ook zo irritant.
Ik ben trots op je!quote:Op zondag 3 juni 2012 16:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 2 bakken ijs gekocht, en er stond nog een bak en nu zit de vriezer zo vol dat het er allemaal weer uitvalt als ik em open doe
Ja dat dacht ik al, er zit namelijk ook weer een hoop voor de frietpan in.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, er zit namelijk ook weer een hoop voor de frietpan in.
Maar die moet ik eerst schoonmaken
Zwembad voor aardappelstaafjes / schijfjes.quote:
Je hebt een snackbar in Amersfoort in het centrum, iets met van gogh ofzo en die is uitgeroepen tot de beste patatbakker van Nederland, maar ik was daar toen met mijn ex en ik vond het echt zwaar smerige patatquote:
Fritulatuur.quote:
Die op de varkensmarkt?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt een snackbar in Amersfoort in het centrum, iets met van gogh ofzo en die is uitgeroepen tot de beste patatbakker van Nederland, maar ik was daar toen met mijn ex en ik vond het echt zwaar smerige patat
Whut?quote:
Ja van Gogh is patat waar je van moet houden, sommigen vinden het lekker en sommigen vies. Maar ik zou ze niet de beste patatbakkers noemen, ze gooien al gepattatuurde patat nog een keer in de pattatuur, kom op als er één ding is wat je als pattatuurtent niet moet doen...quote:Op zondag 3 juni 2012 16:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt een snackbar in Amersfoort in het centrum, iets met van gogh ofzo en die is uitgeroepen tot de beste patatbakker van Nederland, maar ik was daar toen met mijn ex en ik vond het echt zwaar smerige patat
Verbrand geweest mien jonge ?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:53 schreef Typisch het volgende:
Het lijkt wel of ik schurft heb man, vervellen alles.
Ja maar volgens het AD waren ze de bestequote:Op zondag 3 juni 2012 16:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja van Gogh is patat waar je van moet houden, sommigen vinden het lekker en sommigen vies. Maar ik zou ze niet de beste patatbakkers noemen, ze gooien al gepattatuurde patat nog een keer in de pattatuur, kom op als er één ding is wat je als pattatuurtent niet moet doen...
Leuk!quote:Op zondag 3 juni 2012 16:55 schreef Dientje12 het volgende:
sinterklaaskapoentje gooi wat in me schoentje gooi wat in me laarsje dank u sinterklaasje
Nou moet je niet de curry de schuld geven hequote:Op zondag 3 juni 2012 16:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar volgens het AD waren ze de beste
Maar die van mij waren gewoon vet goor en helemaal nat geworden van de curry
Het was geeneens Hela Curryquote:Op zondag 3 juni 2012 16:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou moet je niet de curry de schuld geven he
Ik las ergens dat die ene in Amersfoort het was nuquote:Op zondag 3 juni 2012 16:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bovendien is manneke pis in Utrecht toch al jaren de beste pattatuurtent
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bovendien is manneke pis in Utrecht toch al jaren de beste pattatuurtent
Nee, in Waalwijk eentje.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat die ene in Amersfoort het was nu
Hela curryquote:
Hmm ik ben wel fan van de patat daaro hoor, met belgische mayo op z'n tijdquote:Op zondag 3 juni 2012 16:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat die ene in Amersfoort het was nu
Waalwijkquote:
En dat is lekker?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
In belgie heb je chocola die je kan snuiven
nederland ook hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 16:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
In belgie heb je chocola die je kan snuiven
Ja voor het eerst in mijn leven.quote:
Kent jouw oma patje1897?quote:
Patje1897 moet wel de oudste fokker ooit zijnquote:Op zondag 3 juni 2012 16:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kent jouw oma patje1897?
Klootzak is dat, ik krijg nog 30euro van hem
Ohh bijzonderquote:
Nee denk het nietquote:Op zondag 3 juni 2012 16:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kent jouw oma patje1897?
Klootzak is dat, ik krijg nog 30euro van hem
is dat de overgrootvader van patje ?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Patje1897 moet wel de oudste fokker ooit zijn
Gewoon keertje doen als je in belgie bentquote:Op zondag 3 juni 2012 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh bijzonder. Kan me er niks bij voorstellen..
Dat is knap vervelendquote:Op zondag 3 juni 2012 16:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja voor het eerst in mijn leven.Krijg je als je niet meer kunt voetballen en geen zon vakantie gehad heb, daar waar ik normaal 2 á 3 keer op vakantie ging en voetbalde.
Hij is mod hier op onzquote:Op zondag 3 juni 2012 16:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Patje1897 moet wel de oudste fokker ooit zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |