Wij gaan volgende maand boeken manquote:Op zondag 3 juni 2012 16:27 schreef Typisch het volgende:
Steven had je Curaçao al geboekt? Ik heb nu mijn aders. Effe de tuin uit en ik sta gelijk op het strand, bohh.
En jij bent ook een beetje straat en ghetto , dus we passen wel bij elkaarquote:
ja wij ook sowiesoquote:Op zondag 3 juni 2012 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oké. Ik zit wel stukkie buiten Willemstad.
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En jij bent ook een beetje straat en ghetto , dus we passen wel bij elkaar
Ja?quote:
Nah niks hoorquote:
Dat was smoofie die dat deed de hele tijdquote:Op zondag 3 juni 2012 16:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik houd niet van mensen die mijn zusje wel zien zitten.![]()
Beschermende broer alles.
Zie het zo, dit is een stuk minder autistisch dan oefenen om een etalagepop of lantarenpaal.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:31 schreef Snuf. het volgende:
Hier is Snuffa weer.
Zo zien jullie maar jongens, oefening baart kunst.
Zie je zo okequote:Op zondag 3 juni 2012 16:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nah niks hoor
Ik ben dr ff vandoor
Nee hoor. DV had mijn facebook opeens gevonden, ging ze zeggen dat mijn zusje wel leuk was.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat was smoofie die dat deed de hele tijd
Hahaha ja. Een vriendin van me zei: "Oefen op je zusje".quote:Op zondag 3 juni 2012 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zie het zo, dit is een stuk minder autistisch dan oefenen om een etalagepop of lantarenpaal.
Ja joh, dat komt wel.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hahaha ja. Een vriendin van me zei: "Oefen op je zusje".!!!!
Maargoed, ik kan het nu. Soms gaat het soepeler dan anders, dat welDie schoonheidsfoutjes moeten er nog uit
Dan vraag ik me af hoe die meiden dan hun bh openmakenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meisjes kunnen dat vaak zelf nog minder goed
Donderdag avond was ik nog even hier. Maar daarvoor is het idd een hele tijd geledenquote:
Met twee handen, geniequote:Op zondag 3 juni 2012 16:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af hoe die meiden dan hun bh openmaken
Ik heb het hier liever niet meer overquote:Op zondag 3 juni 2012 16:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af hoe die meiden dan hun bh openmaken
Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doenquote:
Hoe maak jij je BH's open en dicht :\quote:Op zondag 3 juni 2012 16:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen
In dat geval...quote:Op zondag 3 juni 2012 16:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen
Met 2 handen maak ik em vast, met 3 vingers losquote:
Op je rug of draai je 'm eerst om?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Met 2 handen maak ik em vast, met 3 vingers los
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hé, jouw UI is iets gedraaid, dat kan ik moelijk handelen.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Uit gewoon op mn rug ja, aan niet, dat is te moeilijkquote:
Morgen nog een stukje denk ik, dan springt ie het water weer inquote:Op zondag 3 juni 2012 16:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé, jouw UI is iets gedraaid, dat kan ik moelijk handelen.
Dan snap ik wel dat het moeilijk is om het met twee handen te doen. Volgens mij is je coördinatie compleet shit zo achter je rug.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Uit gewoon op mn rug ja, aan niet, dat is te moeilijk
ga je mee b&j kopen bij de supermarkt?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Morgen nog een stukje denk ik, dan springt ie het water weer in
Geen last van.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan snap ik wel dat het moeilijk is om het met twee handen te doen. Volgens mij is je coördinatie compleet shit zo achter je rug.
Tis een grote jongen.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh Silk, hoor je dat? Snuf kan zijn bh wel met twee handen achter zijn rug losmaken
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh Silk, hoor je dat? Snuf kan zijn bh wel met twee handen achter zijn rug losmaken
Gewoon aandoen via de voorkant, losmaken via de achterkant. Al dat gedraai is ook zo irritant.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik maak mijn bh niet achter mn rug los hoor, allemaal te ingewikkeld.
Ik heb gisteren 2 bakken ijs gekocht, en er stond nog een bak en nu zit de vriezer zo vol dat het er allemaal weer uitvalt als ik em open doequote:Op zondag 3 juni 2012 16:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ga je mee b&j kopen bij de supermarkt?
Dat moet ik zienquote:Op zondag 3 juni 2012 16:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |