Qua eisen weet ik het wel, maar sociaal, vrouw zijn bij Luchtmobiel is natuurlijk wel wat anders dan bij een Geneeskundige eenheid.quote:
KCT is dan beter. Die doen het zeker weten zelf.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Met de bezuinigingen weet je het maar nooit. Daarom mijn reactie
Dat lijkt mij nogal logisch. De heren hebben standaard een testosteron overschot en je zult het best zwaar krijgen.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:22 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Qua eisen weet ik het wel, maar sociaal, vrouw zijn bij Luchtmobiel is natuurlijk wel wat anders dan bij een Geneeskundige eenheid.
Dit is te makkelijkquote:Op zondag 3 juni 2012 20:19 schreef Knorrr het volgende:
Hoi, ik ben Knorrr en ik ben nieuw hier. Ik droom ervan om later bij Paresto te werken. Iemand hier ervaring mee?
Juist daarom.quote:
28 cm aan pure liefde en salami.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:17 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Wat kan Rave dan voor mij betekenen?
Kom, dit is FOK! Minstens 35 cm dus.quote:
Post nu je maten maar.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:30 schreef Mistress_X het volgende:
Ik train nu om de dag met hardlopen, ik haal de 2600 meter binnen 12 minuten. Dat moet qua conditie wel wat zeggen denk ik.
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:30 schreef Mistress_X het volgende:
Ik train nu om de dag met hardlopen, ik haal de 2600 meter binnen 12 minuten. Dat moet qua conditie wel wat zeggen denk ik.
Dit klinkt dan weer wel als samquote:
Mijn maten zullen mijn toekomstige maten, collega's zijnquote:Op zondag 3 juni 2012 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Post nu je maten maar.
Per pm mag ook. Maar dan wel met foto voor de selectiecommissie.
Is Sam lesbisch dan?quote:
Hij zeurt wel als een wijfquote:
Ok, dan niet. Succes bij Defensie zonder die kruiwagen.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:33 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn maten zullen mijn toekomstige maten, collega's zijn
Dat is correct.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |