SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wtfquote:ik snap jouw dronkentaaltje nie.
Ik dacht ik ga even kijken bij dat internet bankieren ing, maar helaas dat ligt er uiteraard weer uit.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
oh inb4quote:Op zondag 3 juni 2012 01:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wtfik snap jouw dronkentaaltje nie.
Ik dacht ik ga even kijken bij dat internet bankieren ing, maar helaas dat ligt er uiteraard weer uit.
ing
abn amro 4 life toch hehe![]()
heb ook abn, maar vind dat gedoe met dat kastje vervelendquote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ja, hoe doe je het anders dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 01:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb ook abn, maar vind dat gedoe met dat kastje vervelend![]()
ing is gewoon inloggen met gebruikersnaam wachtwoord.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Veel gevoeliger voor keyloggers.quote:Op zondag 3 juni 2012 01:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ing is gewoon inloggen met gebruikersnaam wachtwoord.Lambo of Rekt![]()
ehehquote:Op zondag 3 juni 2012 01:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ing is gewoon inloggen met gebruikersnaam wachtwoord.![]()
![]()
maar wel gebruikersvriendelijker. majah voorlopig kan ik toch niet inloggen en ik moet denk ik die email maar zien als foutje van de ing. Want als die rekening is opgeheven op een rare manier ben ik heel veel centjes kwijtquote:
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Verziekte sfeer en geëtter heeft het laten sluiten.quote:Op zondag 3 juni 2012 01:38 schreef Integraalfiets het volgende:
Het is echt een rustige zaterdagavond...
Weet iemand wat er is gebeurd met UDOWU?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
ja huilies en zieligerts.....quote:Op zondag 3 juni 2012 01:38 schreef Integraalfiets het volgende:
Het is echt een rustige zaterdagavond...
Weet iemand wat er is gebeurd met UDOWU?![]()
quote:Na 1600 delen verziekt... Jammer, was wel leuk altijdquote:Op zondag 3 juni 2012 01:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Verziekte sfeer en geëtter heeft het laten sluiten.![]()
Goede oude tijd
Och sorry![]()
het lag aan plaatjes posten en nog ietsquote:Op zondag 3 juni 2012 01:43 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
[..]
Na 1600 delen verziekt... Jammer, was wel leuk altijd![]()
Goede oude tijd![]()
jaquote:Op zondag 3 juni 2012 01:43 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
[..]
Na 1600 delen verziekt... Jammer, was wel leuk altijd![]()
Goede oude tijd
ik mis het![]()
ik eigenlijk ook wel.. kwam je daar, was SV bier aan het drinken, was Dalando druk bezig, was Rez aan het klooien met Skyrim enzoquote:Och sorry![]()
dat was vroeger manquote:Op zondag 3 juni 2012 01:51 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook wel.. kwam je daar, was SV bier aan het drinken, was Dalando druk bezig, was Rez aan het klooien met Skyrim enzo
Maar tegenwoordig was anders![]()
Jammer dat het dicht is idd.quote:Op zondag 3 juni 2012 01:51 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook wel.. kwam je daar, was SV bier aan het drinken, was Dalando druk bezig, was Rez aan het klooien met Skyrim enzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draai die dan haters![]()
Klopt,jij ook?quote:Op zondag 3 juni 2012 02:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Sup ouwe, weer lekker snoeihard ongecontroleerd out aant gaan achter je pc?![]()
![]()
Wat was het gemis?quote:Op zondag 3 juni 2012 03:02 schreef Typisch het volgende:
Avondje Rotterdam was ook niet wat ik er van verwacht had.:')![]()
Maatje van me werd ineens uit het niets op zijn bek geslagen, althans dat is wat ik hoorde. Dat was de druppel en toen wilde de Bob naar huis.quote:![]()
![]()
Ohjoquote:Op zondag 3 juni 2012 03:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maatje van me werd ineens uit het niets op zijn bek geslagen, althans dat is wat ik hoorde. Dat was de druppel en toen wilde de Bob naar huis.
Wel mooi dat je sowieso een bob hebt, die heb ik nog nooit gehad
:')![]()
Geen bob hebben.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ohjo
Wel mooi dat je sowieso een bob hebt, die heb ik nog nooit gehad
Bij ons is het wel redelijk aantrekkelijk, de bob hoeft namelijk heel de avond niets te betalen.![]()
![]()
Klinkt aantrekkelijk. Ik ken alleen helemaal geen mensen met een rijbewijs + autoquote:Op zondag 3 juni 2012 03:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen bob hebben.
Bij ons is het wel redelijk aantrekkelijk, de bob hoeft namelijk heel de avond niets te betalen.
Wat een HOAX DIT:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Hehe dat zuigt. Hoe oud ben je? Ik zelf heb een Twingo maar geen rijbewijs, dat is ook wel baas.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Klinkt aantrekkelijk. Ik ken alleen helemaal geen mensen met een rijbewijs + auto![]()
22.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe dat zuigt. Hoe oud ben je? Ik zelf heb een Twingo maar geen rijbewijs, dat is ook wel baas.
Sja ik ga wel eens naar een andere stad uit of naar een feest, maar dan is het dus wachten op de ochtendtrein van 7:30 oid. En dat ik gewoon kut, dat doe ik dan ook niet meer...:')![]()
Wtf, en je kent geen mensen met een rijbewijs en/of auto? Hoe kan dat nou weer? Ik heb al mensen die bobben sinds mijn 16e.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
22.
Sja ik ga wel eens naar een andere stad uit of naar een feest, maar dan is het dus wachten op de ochtendtrein van 7:30 oid. En dat ik gewoon kut, dat doe ik dan ook niet meer...![]()
![]()
Ik ken één iemand met een rijbewijs + auto maar das mijn ex en die hoef ik de komende 100 jaar niet te zienquote:Op zondag 3 juni 2012 03:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wtf, en je kent geen mensen met een rijbewijs en/of auto? Hoe kan dat nou weer? Ik heb al mensen die bobben sinds mijn 16e.
Pics van je exOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Hoe kan dat dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 03:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ken één iemand met een rijbewijs + auto maar das mijn ex en die hoef ik de komende 100 jaar niet te zienKen je wel redelijk wat mensen of wat?
![]()
Heel wat mensen.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan?Ken je wel redelijk wat mensen of wat?
Ik heb mijn rijbewijs, maar geen auto en ook echt al een paar jaar niet meer gereden geloof ik.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ken één iemand met een rijbewijs + auto maar das mijn ex en die hoef ik de komende 100 jaar niet te zien
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Zo donders trouwens, die schuimparty mag wel vaker gedaan worden op mij werk.![]()
Het opruimen was kut zie deze foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb in het schuim uiteindelijk 13 euro aan losgeld en een OBEY pet gevonden, gratis geld en pet alles.
En natuurlijk 14 jarige tietjes.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 03:18:44 ]![]()
En ik mag in zoveel auto's rijden als ik zou willen maar het komt er nooit (meer) van.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 03:18 schreef Typisch het volgende:
Zo donders trouwens, die schuimparty mag wel vaker gedaan worden op mij werk.![]()
Het opruimen was kut zie deze foto:Je hebt een werktuitje en moet alsnog alles opruimenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb in het schuim uiteindelijk 13 euro aan losgeld en een OBEY pet gevonden, gratis geld en pet alles.
En natuurlijk 14 jarige tietjes.?
Wekrtuitje? Werkuitje bedoel je denk ik?quote:Op zondag 3 juni 2012 03:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je hebt een werktuitje en moet alsnog alles opruimen?
Nee man, moest eerst werken bij schuimparty voor 12-15 jarige.Ja natuurlijk, maar ik ben zelf 19 en ken sowieso een stuk of 10 maten met een auto en rijbewijs. Vind ik gewoon apart.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Achja.
Iedereen heeft z'n andere prioriteiten he
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 03:23:06 ]![]()
12jarigen bij een schuimpartyquote:Op zondag 3 juni 2012 03:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wekrtuitje? Werkuitje bedoel je denk ik?
Nee man, moest eerst werken bij schuimparty voor 12-15 jarige.
[..]
Ja natuurlijk, maar ik ben zelf 19 en ken sowieso een stuk of 10 maten met een auto en rijbewijs. Vind ik gewoon apart.![]()
Ahja jij hebt verstandigere vrienden, die nog eens een rijbewijsje halen
Ja man, wij hebben 1 keer per maand dat. En nu was schuimparty + EK thema. Dus lekker Oranje kijken terwijl ik cola en red bull verkoop.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
12jarigen bij een schuimparty![]()
![]()
![]()
Al die kiddo's zich kapot zuipen aan redbull natuurlijkquote:Op zondag 3 juni 2012 03:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja man, wij hebben 1 keer per maand dat. En nu was schuimparty + EK thema. Dus lekker Oranje kijken terwijl ik cola en red bull verkoop.
Ja, voor 2 muntjes (aka 4,50quote:Op zondag 3 juni 2012 03:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Al die kiddo's zich kapot zuipen aan redbull natuurlijk) aan de Red Bull.
Mijn collega's hadden een poster opgehangen met:
Als je 18 wordt bel dan 06******* (mijn nummer)
En dan een foto van mij.
Dus nu word ik gestalkt met whatsappjes, 8 verschillende nu al.![]()
![]()
Haha ja maar dan heb ik morgen weer zo'n spijtquote:Op zondag 3 juni 2012 03:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier is het ook gezelliger dan in dromenland
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Wauwquote:Op zondag 3 juni 2012 03:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, voor 2 muntjes (aka 4,50) aan de Red Bull.
En dan een foto van mij.
Dus nu word ik gestalkt met whatsappjes, 8 verschillende nu al.
Leuk toch al die whatsappjes
En 4.50 voor een blikje drinken, moet niet gekker worden zeg
Ik heb vanavond 2.50 uitgegeven aan een half kratje bier
Waarvanquote:Op zondag 3 juni 2012 03:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Haha ja maar dan heb ik morgen weer zo'n spijt?
quote:Op zondag 3 juni 2012 03:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, voor 2 muntjes (aka 4,50) aan de Red Bull.
En dan een foto van mij.
Dus nu word ik gestalkt met whatsappjes, 8 verschillende nu al.![]()
![]()
Hai
Nah, maar ik ga wel weer een poging doenquote:
Nee man, die wijven zijn stalkers. Van die 14 jarige goedgelovige. Maar ik ga ze morgen wel antwoorden dat ze weer terug mogen komen als ze 18 zijn.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wauw
Leuk toch al die whatsappjes
En 4.50 voor een blikje drinken, moet niet gekker worden zeg
Ik heb vanavond 2.50 uitgegeven aan een half kratje bierToegeven aan slaap.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nah, maar ik ga wel weer een poging doenZwakkeling!
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 03:33:04 ]![]()
Maak gebruik van hun onzekerheden!quote:Op zondag 3 juni 2012 03:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, die wijven zijn stalkers. Van die 14 jarige goedgelovige. Maar ik ga ze morgen wel antwoorden dat ze weer terug mogen komen als ze 18 zijn.:')![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 03:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maak gebruik van hun onzekerheden!Nee, shit gaat te ver man. Ik heb de limiet op 1 jaar ouder dan mijn zusje gezet en die is 16.
![]()
18 is mijn limiet, heel misschien 17. Maar je kent de door de helft plus 6 regel he.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:33 schreef Typisch het volgende:
[..]Nee, shit gaat te ver man. Ik heb de limiet op 1 jaar ouder dan mijn zusje gezet en die is 16.
Hoe out ben jij?
19 sinds kort.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
18 is mijn limiet, heel misschien 17. Maar je kent de door de helft plus 6 regel he.Hoe out ben jij?
Maar sowieso heb ik bijna altijd oudere chicks, schattigheid alles.![]()
19/2 = 9.5 + 6 = 15.5quote:Op zondag 3 juni 2012 03:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
19 sinds kort.
Maar sowieso heb ik bijna altijd oudere chicks, schattigheid alles.
Je mag chicks van 15.5 jaar oud playen volgens de wet ouwe
Ja, tot die leeftijd kun je het goed praten als je helemaal van de kaart bent en eens wat flikt. Maar als ik ook maar een beetje bij kennis ben gaat dat te ver man.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
19/2 = 9.5 + 6 = 15.5
Je mag chicks van 15.5 jaar oud playen volgens de wet ouwe
En 'ouwe'.![]()
![]()
Is 'ouwe' niet meer hip in jouw provicie?quote:Op zondag 3 juni 2012 03:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, tot die leeftijd kun je het goed praten als je helemaal van de kaart bent en eens wat flikt. Maar als ik ook maar een beetje bij kennis ben gaat dat te ver man.
En 'ouwe'.:')![]()
Ouwe is hier nooit hip geweest, aids woord.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is 'ouwe' niet meer hip in jouw provicie?![]()
![]()
het was toch leeftijd gedeeld door twee plus de helft van die helft.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik heb vrienden zonder rijbewijs en zeg ouwe, accepteer me zoals ik ben!!quote:Op zondag 3 juni 2012 03:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ouwe is hier nooit hip geweest, aids woord.:')![]()
Kan ook. Het was hier altijd door de helft + 5 maar ik heb er 6 van gemaaktquote:Op zondag 3 juni 2012 03:41 schreef Rafeiro het volgende:
het was toch leeftijd gedeeld door twee plas de helft van die helft.
24/2=12+6=18quote:Op zondag 3 juni 2012 03:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan ook. Het was hier altijd door de helft + 5 maar ik heb er 6 van gemaakt
Bij 24 vind ik 18wel een mooie ondergrens
Typisch moet je kakkie noemen, toch kakkie?quote:Op zondag 3 juni 2012 03:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ouwe is hier nooit hip geweest, aids woord.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
nee, dat woord is gewoon kutquote:Op zondag 3 juni 2012 03:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb vrienden zonder rijbewijs en zeg ouwe, accepteer me zoals ik ben!!![]()
22/2 = 11 + 6 = 17.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
24/2=12+6=18
Bij 24 vind ik 18wel een mooie ondergrens
Hmm das precies mijn ondergrens. Goeie regel.
Hoest verder met jou tegenwoordig?:')![]()
En kom je in casu op het zelfde uit, maar denk dat dit bij latere leeftijden beter werkt
Als jij daar blij van wordt. Ik heb btw effe gevraagd, de 14e van juli kan ik wel waarschijnlijk. Dan kom ik effe op amsterdam spugen.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Typisch moet je kakkie noemen, toch kakkie?![]()
![]()
Top, trek dat jasje van je aan danquote:Op zondag 3 juni 2012 03:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als jij daar blij van wordt. Ik heb btw effe gevraagd, de 14e van juli kan ik wel waarschijnlijk. Dan kom ik effe op amsterdam spugen.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Soms goed, soms kut, maar wel redelijk de laatste tijd, moet tijdens het EK maar eens een vrouwtje scoren ofzo, want uitgaan zit er de laatste tijd niet in. En ik merk wel dat ik een vriendin goed zou kunnen gebruikenquote:Op zondag 3 juni 2012 03:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
22/2 = 11 + 6 = 17.
Hmm das precies mijn ondergrens. Goeie regel.
Hoest verder met jou tegenwoordig?
En met sinterpieterbaas?You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Met mij gaat het wel oké. Waarom zit uitgaan er niet in voor jou dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 03:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Soms goed, soms kut, maar wel redelijk de laatste tijd, moet tijdens het EK maar eens een vrouwtje scoren ofzo, want uitgaan zit er de laatste tijd niet in. En ik merk wel dat ik een vriendin goed zou kunnen gebruiken
En met sinterpieterbaas?:')![]()
Hehe, daar moet ik nog even over nadenken. Kwam er gisternacht achter dat de gozer die hem besteld en verkoopt hier in het dorp woont.quote:Zat al fucking lang te wachten op een restock, blijk ik die gozer gewoon te kennen.
![]()
![]()
Vooral ivm de poen, en het 's avonds werken doordeweeks en op zaterdag overdag.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met mij gaat het wel oké. Waarom zit uitgaan er niet in voor jou dan?
Vrij uitgeblust op de momenten die ik nog heb om uit te gaan
Ik mag je en dat weet je maar trek hem niet aanquote:Op zondag 3 juni 2012 03:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe, daar moet ik nog even over nadenken. Kwam er gisternacht achter dat de gozer die hem besteld en verkoopt hier in het dorp woont.Zat al fucking lang te wachten op een restock, blijk ik die gozer gewoon te kennen.
Is een goedbedoelde adviesOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
hmm, zonde man, wel goed dat je (weer?) werkt in ieder geval. Gaat het de goeie kant op?quote:Op zondag 3 juni 2012 03:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vooral ivm de poen, en het 's avonds werken doordeweeks en op zaterdag overdag.
Vrij uitgeblust op de momenten die ik nog heb om uit te gaan:')![]()
Ik tart het lot niet inderdaad. Ik draag dat ding alleen hier in de omgeving.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mag je en dat weet je maar trek hem niet aan
Is een goedbedoelde advies
Maar als je niet weet dat het een feyenoord ding is zie je het niet eens, 1908 zie je pas van dichtbij en als ik mijn capuchon niet op heb zie je ook het wapen van Rotterdam niet.![]()
Ze zijn niet allemaal achterlijk hierquote:Op zondag 3 juni 2012 03:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik tart het lot niet inderdaad. Ik draag dat ding alleen hier in de omgeving.
Maar als je niet weet dat het een feyenoord ding is zie je het niet eens, 1908 zie je pas van dichtbij en als ik mijn capuchon niet op heb zie je ook het wapen van Rotterdam niet.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik heb denk ik vanaf m'n 12e ofzo wel "gewerkt", jammer dat ik die oude loonstrookjes niet meer kan vinden, maar ik weet zeker dat ik rond de 14 was toen ik tot 23:00 in een supermarkt werktequote:Op zondag 3 juni 2012 03:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hmm, zonde man, wel goed dat je (weer?) werkt in ieder geval. Gaat het de goeie kant op?
Dat mag nu niet meer though, of het toen mocht weet ik ook niet
Hehe weet ik, maar ik ga er vanuit dat ik op die dag geen jas nodig heb. Gewoon lekker weer zonnetje alles. Is die shit in de middag of wat? En wat is het eigenlijk.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal achterlijk hier![]()
![]()
Weet nog niet precies hoe en wat, laat ik nog wel wetenquote:Op zondag 3 juni 2012 03:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe weet ik, maar ik ga er vanuit dat ik op die dag geen jas nodig heb. Gewoon lekker weer zonnetje alles. Is die shit in de middag of wat? En wat is het eigenlijk.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Hehe oke.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet nog niet precies hoe en wat, laat ik nog wel weten
Maar ik ga maar eens slapen, is wel een mooie tijd.![]()
Lolkutzender.
Doordat de poep taxi een uur en een kwartier te laat was hebben we Lasgo en een stuk vengaboys gemist
Kensertaxi![]()
Dat is wel bazemuziek ja, wel balenquote:Op zondag 3 juni 2012 03:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lolkutzender.
Doordat de poep taxi een uur en een kwartier te laat was hebben we Lasgo en een stuk vengaboys gemist
Kensertaxi![]()
![]()
Mja Lasgo... Boeiend eigenlijkquote:Op zondag 3 juni 2012 03:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat is wel bazenubizek ja, wel balen. En vengaboys komen bij de foute party
Charly en Theo waren wel epic![]()
![]()
weeelkequote:Op zondag 3 juni 2012 03:56 schreef wietparkiet het volgende:
download klaar, nu spelletje installeren![]()
Ga je naar de foute party?quote:Op zondag 3 juni 2012 04:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja Lasgo... Boeiend eigenlijk. En vengaboys komen bij de foute party
Charly en Theo waren wel epic![]()
![]()
MP 3quote:Op zondag 3 juni 2012 04:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
welke dan zegg eweoon en je verlost me uit meleiden![]()
Jezus wat is dimple smerige whisky, heb alleen niks anders meer
Drink dan niks?quote:Op zondag 3 juni 2012 04:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Jezus wat is dimple smerige whisky, heb alleen niks anders meerOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:
Het wordt al lichtOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Maar eens naar bedOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Godver, heb ik weer.. m'n groep schotten komen gewoon een uur en 45 minuten later dan de bedoeling was.. Daar gaat m'n planning voor de tijd tussen m'n opdrachten...Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Zijn ze in kilt?quote:Op zondag 3 juni 2012 09:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Godver, heb ik weer.. m'n groep schotten komen gewoon een uur en 45 minuten later dan de bedoeling was.. Daar gaat m'n planning voor de tijd tussen m'n opdrachten...
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Yuh, hun akela heeft zich net bij me gemeldquote:
ploeg rugby'ers..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
zij niet met mij bedoel je, anders komen ze niet op tijd in gouda straks...quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 09:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
zij niet met mij bedoel je, anders komen ze niet op tijd in gouda straks...
Ain't it funny how it is
wordt nog wat vandaag.. sta nu in scheveningen, moet dan naar gouda, terug naar hoogvliet, dan naar de maasvlakte, van daar naar Amsterdam, dan naar uithoorn en gorcum.. (wtf is gorcum?) das gewoon gorinchem dusquote:en daarna weer terug naar hoogvliet en dan klaar..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Net uit je nest, WT?quote:Op zondag 3 juni 2012 10:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe niet alsof ik net mijn nest uitrol.
Ain't it funny how it is
Ben je dan met je goede voet, uit het verkeerde bed gestapt?quote:Op zondag 3 juni 2012 11:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met mijn goede voet ja! EN IK HEB GEEN OCHTENDHUMEUR!
Ain't it funny how it is
Hihi was het maar zo'n feest.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je dan met je goede voet, uit het verkeerde bed gestapt?
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ook al niet? Dan weet ik het niet meer.quote:![]()
Ik ben er even weg van. Even naar de paranormaalbeurs. Eens kijken wat dat is....
Ain't it funny how it is
Als het goed is weten ze al dat je komt.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook al niet? Dan weet ik het niet meer.![]()
Ik ben er even weg van. Even naar de paranormaalbeurs. Eens kijken wat dat is....Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat ga ik dus vragen.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als het goed is weten ze al dat je komt.
Ain't it funny how it is
Het is tijd dat de zomer series beginnen.
Er is op het moment echt geen reet om te gluren.
En zit bij het kijken van Charmed al in seizoen 7 dus dat duurt niet zo lang meer.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ga animé kijkenquote:Op zondag 3 juni 2012 13:58 schreef Rafeiro het volgende:
Het is tijd dat de zomer series beginnen.
Er is op het moment echt geen reet om te gluren.
En zit bij het kijken van Charmed al in seizoen 7 dus dat duurt niet zo lang meer.:')![]()
quote:
Zo even 5 verzoekjes gedaan lekker van alles en nog wat.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik kijk alleen tennis op de achtergrond en het als het een grand slam is. Dan vind ik het wel geinig om naast de PC aan te hebben.![]()
Ditquote:Op zondag 3 juni 2012 15:05 schreef Typisch het volgende:
Ik kijk alleen tennis op de achtergrond en het als het een grand slam is. Dan vind ik het wel geinig om naast de PC aan te hebben.![]()
![]()
Moet zo eigenlijk nog naar een supermarkt, maar geen idee welke open zijn
Waar woon je? Ongeveer?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:08 schreef Rafeiro het volgende:
Moet zo eigenlijk nog naar een supermarkt, maar geen idee welke open zijn![]()
![]()
Daarvoor hebben ze internet uitgevonden.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:08 schreef Rafeiro het volgende:
Moet zo eigenlijk nog naar een supermarkt, maar geen idee welke open zijn
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
denk dat ik om 4 uur op de gok de fiets maar pak, zijn er een aantal van 11-17 open vandaag en een aantal van 16-19. Dat zit ik altijd goed
Mja maar geneuzel met vergunningen enzo er zijn er 8 elke zondag open in Apeldoorn en een aantal alleen op koopzondag. Met verschillende tijden en de sites zijn over het algemeen ook niet echt goed met dat systeem
Ik woon gewoon in een stad met meer dan 120.000 inwoners en er is nu geen enkele supermarkt open. Om 16:00 gaat er zo'n miniatuur-buurtsupertje een paar uur open![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat er per 18.000 inwoners 1 supermarkt open mocht.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Die regel ken ik niet, maar er is echt maar één klein supertje open op zondag. Die vervolgens ook helemaal leeg wordt gekocht voor 17 uur.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:18 schreef Rafeiro het volgende:
Ik dacht dat er per 18.000 inwoners 1 supermarkt open mocht.![]()
Vandaar dat hier geen zondagsopening is.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:18 schreef Rafeiro het volgende:
Ik dacht dat er per 18.000 inwoners 1 supermarkt open mocht.![]()
Gister een OBEY pet gevonden met opruimen bij het werk. Nu ben ik echt een hipster met dat ding op mij kopf.![]()
![]()
Zo hipster is het niet, iedereen heeft die dingen..quote:Op zondag 3 juni 2012 15:32 schreef Typisch het volgende:
Gister een OBEY pet gevonden met opruimen bij het werk. Nu ben ik echt een hipster met dat ding op mij kopf.:')![]()
Venz, swagger broek, overhemdje + OBEY pet. Mis alleen nog zo'n hipster bril.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo hipster is het niet, iedereen heeft die dingen..![]()
![]()
Ken dat gevoel. Als DV hier slaapt heb ik ook altijd zo'n gênant moment 's ochtendsquote:Op zondag 3 juni 2012 15:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig, alleen jammer dat DV er is.![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Venz, swagger broek, overhemdje + OBEY pet. Mis alleen nog zo'n hipster bril.![]()
![]()
Je kunt jouw droom dat DV bij je slaapt niet vergelijken met de werkelijkheid Tsjok.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ken dat gevoel. Als DV hier slaapt heb ik ook altijd zo'n gênant moment 's ochtends![]()
Maakt ze voor jou ook nooit ontbijt, of flikt ze dat alleen bij mij?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ken dat gevoel. Als DV hier slaapt heb ik ook altijd zo'n gênant moment 's ochtendsBeter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Venz, swagger broek, overhemdje + OBEY pet. Mis alleen nog zo'n hipster bril.
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maakt ze voor jou ook nooit ontbijt, of flikt ze dat alleen bij mij?![]()
![]()
wat nouquote:Op zondag 3 juni 2012 15:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Plastic_zak serieus je wordt er alleen maar slechter op![]()
Laatst liet ze het aanbranden. Ik zeg: 'Ik hoef nooit meer ontbijt, slet! Dit soort dingen flik je misschien bij Monopoly, Robdriessen en heloef, maar niet bij mij!'quote:Op zondag 3 juni 2012 15:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maakt ze voor jou ook nooit ontbijt, of flikt ze dat alleen bij mij?![]()
ONZquote:Op zondag 3 juni 2012 15:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je posts hebben niet al te veel inhoud![]()
Ik zou ook gelijk op DV springen.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:38 schreef Typisch het volgende:
Waarom springt iedereen er gelijk op als Snuf. wat over hem en DV post, verdomme hé.![]()
Je hebt Crack al een tijdje niet gezien merk ik?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laatst liet ze het aanbranden. Ik zeg: 'Ik hoef nooit meer ontbijt, slet! Dit soort dingen flik je misschien bij Monopoly, Robdriessen en heloef, maar niet bij mij!'![]()
Meer dan een week al nietquote:Op zondag 3 juni 2012 15:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je hebt Crack al een tijdje niet gezien merk ik?![]()
![]()
Ik zou eerst wat bescherming om doen, vuile slet dat het is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:42 schreef Typisch het volgende:
Ik zou eerst wat bescherming om doen, vuile slet dat het is.Ik opende de spoiler al voordat ik de tekst lasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik opende de spoiler al voordat ik de tekst las![]()
![]()
Je hebt een nieuwe UIquote:. Ik was in de war, verdorie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Serieuze vraag. Waarom zijn de zaterdag en zondagvakjes in agenda's altijd kleiner dan de andere dagen? Wie heeft het idiote waanbeeld dat ik in het weekend minder te doen heb dan doordeweeks?![]()
![]()
DV is toch ook een beetje gay? OF eigenlijk helemaal, maar nu ook weer niet want Snuf. mind is blown.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:46 schreef Snuf. het volgende:
HAHA DV DOUCHT MET EEN PAARDENHANDOEK HAAH GAAAAYYY![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe UI. Ik was in de war, verdorie.
EK-sfeertje. Heeft Saisai voor me gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En haiWaarom doucht DV en typ jij tegelijk?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:46 schreef Snuf. het volgende:
HAHA DV DOUCHT MET EEN PAARDENHANDOEK HAAH GAAAAYYY![]()
![]()
Ik heb eens een agenda gehad waar de door de weekse dagen op een pagina stonden en het weekend twee pagina's besloegquote:Op zondag 3 juni 2012 15:47 schreef Tchock het volgende:
Serieuze vraag. Waarom zijn de zaterdag en zondagvakjes in agenda's altijd kleiner dan de andere dagen? Wie heeft het idiote waanbeeld dat ik in het weekend minder te doen heb dan doordeweeks?.
Briljant, al zeg ik het zelf.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ze wil niet met mij douchenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
EK-sfeertje. Heeft Saisai voor me gemaakt
En hai
[..]
Waarom doucht DV en typ jij tegelijk?![]()
![]()
Niks stelletje.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:48 schreef Typisch het volgende:
Maar effe serieus, hier zitten dus allemaal stelletjes?
Snuf + DV
Tchock + Crack
Samzz + Haakneus![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:48 schreef Typisch het volgende:
Snuf + DV
Tchock + Crack
Samzz + Haakneus“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Arachide - ValHallenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:48 schreef Typisch het volgende:
Snuf + DV
Tchock + Crack
Samzz + Haakneus
Rocknijntje - stefanhaan![]()
![]()
Auch.quote:En dit, stelletje kneuzenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:49 schreef Snuf. het volgende:
Meisjes via internet hosselen, super kansloos![]()
![]()
Lol.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Arachide - ValHallen
Rocknijntje - stefanhaan
En dat is allemaal via FOK! tot stand gekomen?![]()
Nee alleen Snuf en DV. De rest heeft gewoon levens.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lol.
Er zitten jongens op Fok, er zitten meisjes op Fok. Dit is een redelijk logisch gevolg.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lol.
Je wilt niet weten wat een GTST het kan zijn met fokkersquote:Op zondag 3 juni 2012 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lol.
En dat is allemaal via FOK! tot stand gekomen?:')![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee alleen Snuf en DV. De rest heeft gewoon levens.!
![]()
Vier stelletjes, ik vind dat best meevallen. Er zijn topics waar het erger is.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik veroordeel het toch ook niet? Vind het wel geinig. Maar wist niet dat het zoveel voorkwam, en dat is alleen in dit topic dan alleen.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Er zitten jongens op Fok, er zitten meisjes op Fok. Dit is een redelijk logisch gevolg.![]()
Ja ik ben nieuw met FOK! buiten VBL dus ik vond het opmerkelijk.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:51 schreef Samzz het volgende:
Vier stelletjes, ik vind dat best meevallen. Er zijn topics waar het erger is.
![]()
![]()
Ik niet. Maar ik ben dat sowieso wel gewend.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja ik ben nieuw met FOK! buiten VBL dus ik vond het opmerkelijk.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik vind het altijd maar een beetje sneuquote:Op zondag 3 juni 2012 15:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik veroordeel het toch ook niet? Vind het wel geinig. Maar wist niet dat het zoveel voorkwam, en dat is alleen in dit topic dan alleen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik vind het altijd maar een beetje sneuDat is toch het belangrijkste? Wat kan jou het schelen wat anderen denken, jouw leven, jouw keuze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Kom vechten danquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik vind het wel redelijk stom. Eigenlijkquote:Op zondag 3 juni 2012 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch het belangrijkste? Wat kan jou het schelen wat anderen denken, jouw leven, jouw keuze.![]()
![]()
Zoals Samzz altijd zegt: Je moet het zelf weten hoor maar ik vind blablablaquote:Op zondag 3 juni 2012 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch het belangrijkste? Wat kan jou het schelen wat anderen denken, jouw leven, jouw keuze.:')![]()
Ja, dat weet ik, maar toch vind ik het soms een beetje awkwardquote:Op zondag 3 juni 2012 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch het belangrijkste? Wat kan jou het schelen wat anderen denken, jouw leven, jouw keuze.![]()
![]()
Wat lul jij, jij hebt zelf je chick op fok geritseldquote:Op zondag 3 juni 2012 15:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het wel redelijk stom. Eigenlijk
Ja, dat weet ik.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat lul jij, jij hebt zelf je chick op fok geritseld
Maar:Dit.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar toch vind ik het soms een beetje awkward![]()
Nee man jij hebt op zo'n Jappen sport gezeten. Ik kan alleen een beetje gewicht omhoog drukken, moet nog een keer een maand je of wat gaan boksen oid. Maar nooit geen zin in.quote:![]()
![]()
Waarom dan? Gewoon een nieuwe manier om mensen te ontmoeten. De een doet het in de kroeg, de ander op een speeddate en de ander via internet.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het wel redelijk stom. Eigenlijkquote:Op zondag 3 juni 2012 15:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zoals Samzz altijd zegt: Je moet het zelf weten hoor maar ik vind blablabla.
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zoals Samzz altijd zegt: Je moet het zelf weten hoor maar ik vind blablabla![]()
![]()
Is kickboksen japans ja ?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man jij hebt op zo'n Jappen sport gezeten. Ik kan alleen een beetje gewicht omhoog drukken, moet nog een keer een maand je of wat gaan boksen oid. Maar nooit geen zin in.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Er zullen vast Jappen zijn die kickbocksenquote:. Maar Japans... Neh.
Ja dat deed ik erbij, maar niet zo fanatiek als kickboksenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik snap ook niet wat er stom aan is, wij fokkers doen nog eens iets sociaals via internet, en dan nog worden we autisten genoemdquote:Op zondag 3 juni 2012 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom dan? Gewoon een nieuwe manier om mensen te ontmoeten. De een doet het in de kroeg, de ander op een speeddate en de ander via internet.
:')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: