Meer dan een week al nietquote:Op zondag 3 juni 2012 15:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je hebt Crack al een tijdje niet gezien merk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:42 schreef Typisch het volgende:
Ik zou eerst wat bescherming om doen, vuile slet dat het is.Ik opende de spoiler al voordat ik de tekst lasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik opende de spoiler al voordat ik de tekst las
Je hebt een nieuwe UIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
DV is toch ook een beetje gay? OF eigenlijk helemaal, maar nu ook weer niet want Snuf. mind is blown.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:46 schreef Snuf. het volgende:
HAHA DV DOUCHT MET EEN PAARDENHANDOEK HAAH GAAAAYYY
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe UI. Ik was in de war, verdorie.
EK-sfeertje. Heeft Saisai voor me gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En haiWaarom doucht DV en typ jij tegelijk?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:46 schreef Snuf. het volgende:
HAHA DV DOUCHT MET EEN PAARDENHANDOEK HAAH GAAAAYYY![]()
Ik heb eens een agenda gehad waar de door de weekse dagen op een pagina stonden en het weekend twee pagina's besloegquote:Op zondag 3 juni 2012 15:47 schreef Tchock het volgende:
Serieuze vraag. Waarom zijn de zaterdag en zondagvakjes in agenda's altijd kleiner dan de andere dagen? Wie heeft het idiote waanbeeld dat ik in het weekend minder te doen heb dan doordeweeks?
Ze wil niet met mij douchenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
EK-sfeertje. Heeft Saisai voor me gemaakt
En hai
[..]
Waarom doucht DV en typ jij tegelijk?
Niks stelletje.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:48 schreef Typisch het volgende:
Maar effe serieus, hier zitten dus allemaal stelletjes?
Snuf + DV
Tchock + Crack
Samzz + Haakneus
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:48 schreef Typisch het volgende:
Snuf + DV
Tchock + Crack
Samzz + Haakneus
Arachide - ValHallenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:48 schreef Typisch het volgende:
Snuf + DV
Tchock + Crack
Samzz + Haakneus
Auch.quote:
En dit, stelletje kneuzenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:49 schreef Snuf. het volgende:
Meisjes via internet hosselen, super kansloos
Lol.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Arachide - ValHallen
Rocknijntje - stefanhaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |