Vandaar dat hier geen zondagsopening is.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:18 schreef Rafeiro het volgende:
Ik dacht dat er per 18.000 inwoners 1 supermarkt open mocht.
Zo hipster is het niet, iedereen heeft die dingen..quote:Op zondag 3 juni 2012 15:32 schreef Typisch het volgende:
Gister een OBEY pet gevonden met opruimen bij het werk. Nu ben ik echt een hipster met dat ding op mij kopf.
Venz, swagger broek, overhemdje + OBEY pet. Mis alleen nog zo'n hipster bril.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo hipster is het niet, iedereen heeft die dingen..
Ken dat gevoel. Als DV hier slaapt heb ik ook altijd zo'n gênant moment 's ochtendsquote:Op zondag 3 juni 2012 15:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig, alleen jammer dat DV er is.
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Venz, swagger broek, overhemdje + OBEY pet. Mis alleen nog zo'n hipster bril.
Je kunt jouw droom dat DV bij je slaapt niet vergelijken met de werkelijkheid Tsjok.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ken dat gevoel. Als DV hier slaapt heb ik ook altijd zo'n gênant moment 's ochtends
Maakt ze voor jou ook nooit ontbijt, of flikt ze dat alleen bij mij?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ken dat gevoel. Als DV hier slaapt heb ik ook altijd zo'n gênant moment 's ochtends
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Venz, swagger broek, overhemdje + OBEY pet. Mis alleen nog zo'n hipster bril.
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maakt ze voor jou ook nooit ontbijt, of flikt ze dat alleen bij mij?
wat nouquote:Op zondag 3 juni 2012 15:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Plastic_zak serieus je wordt er alleen maar slechter op
Laatst liet ze het aanbranden. Ik zeg: 'Ik hoef nooit meer ontbijt, slet! Dit soort dingen flik je misschien bij Monopoly, Robdriessen en heloef, maar niet bij mij!'quote:Op zondag 3 juni 2012 15:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maakt ze voor jou ook nooit ontbijt, of flikt ze dat alleen bij mij?
ONZquote:Op zondag 3 juni 2012 15:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je posts hebben niet al te veel inhoud
Ik zou ook gelijk op DV springen.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:38 schreef Typisch het volgende:
Waarom springt iedereen er gelijk op als Snuf. wat over hem en DV post, verdomme hé.
Je hebt Crack al een tijdje niet gezien merk ik?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laatst liet ze het aanbranden. Ik zeg: 'Ik hoef nooit meer ontbijt, slet! Dit soort dingen flik je misschien bij Monopoly, Robdriessen en heloef, maar niet bij mij!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |