Ditquote:Op zondag 3 juni 2012 15:05 schreef Typisch het volgende:
Ik kijk alleen tennis op de achtergrond en het als het een grand slam is. Dan vind ik het wel geinig om naast de PC aan te hebben.
Waar woon je? Ongeveer?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:08 schreef Rafeiro het volgende:
Moet zo eigenlijk nog naar een supermarkt, maar geen idee welke open zijn
Daarvoor hebben ze internet uitgevonden.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:08 schreef Rafeiro het volgende:
Moet zo eigenlijk nog naar een supermarkt, maar geen idee welke open zijn
Die regel ken ik niet, maar er is echt maar één klein supertje open op zondag. Die vervolgens ook helemaal leeg wordt gekocht voor 17 uur.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:18 schreef Rafeiro het volgende:
Ik dacht dat er per 18.000 inwoners 1 supermarkt open mocht.
Vandaar dat hier geen zondagsopening is.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:18 schreef Rafeiro het volgende:
Ik dacht dat er per 18.000 inwoners 1 supermarkt open mocht.
Zo hipster is het niet, iedereen heeft die dingen..quote:Op zondag 3 juni 2012 15:32 schreef Typisch het volgende:
Gister een OBEY pet gevonden met opruimen bij het werk. Nu ben ik echt een hipster met dat ding op mij kopf.
Venz, swagger broek, overhemdje + OBEY pet. Mis alleen nog zo'n hipster bril.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo hipster is het niet, iedereen heeft die dingen..
Ken dat gevoel. Als DV hier slaapt heb ik ook altijd zo'n gênant moment 's ochtendsquote:Op zondag 3 juni 2012 15:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig, alleen jammer dat DV er is.
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Venz, swagger broek, overhemdje + OBEY pet. Mis alleen nog zo'n hipster bril.
Je kunt jouw droom dat DV bij je slaapt niet vergelijken met de werkelijkheid Tsjok.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ken dat gevoel. Als DV hier slaapt heb ik ook altijd zo'n gênant moment 's ochtends
Maakt ze voor jou ook nooit ontbijt, of flikt ze dat alleen bij mij?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ken dat gevoel. Als DV hier slaapt heb ik ook altijd zo'n gênant moment 's ochtends
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Venz, swagger broek, overhemdje + OBEY pet. Mis alleen nog zo'n hipster bril.
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maakt ze voor jou ook nooit ontbijt, of flikt ze dat alleen bij mij?
wat nouquote:Op zondag 3 juni 2012 15:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Plastic_zak serieus je wordt er alleen maar slechter op
Laatst liet ze het aanbranden. Ik zeg: 'Ik hoef nooit meer ontbijt, slet! Dit soort dingen flik je misschien bij Monopoly, Robdriessen en heloef, maar niet bij mij!'quote:Op zondag 3 juni 2012 15:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maakt ze voor jou ook nooit ontbijt, of flikt ze dat alleen bij mij?
ONZquote:Op zondag 3 juni 2012 15:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je posts hebben niet al te veel inhoud
Ik zou ook gelijk op DV springen.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:38 schreef Typisch het volgende:
Waarom springt iedereen er gelijk op als Snuf. wat over hem en DV post, verdomme hé.
Je hebt Crack al een tijdje niet gezien merk ik?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laatst liet ze het aanbranden. Ik zeg: 'Ik hoef nooit meer ontbijt, slet! Dit soort dingen flik je misschien bij Monopoly, Robdriessen en heloef, maar niet bij mij!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |