Zijn ze in kilt?quote:Op zondag 3 juni 2012 09:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Godver, heb ik weer.. m'n groep schotten komen gewoon een uur en 45 minuten later dan de bedoeling was.. Daar gaat m'n planning voor de tijd tussen m'n opdrachten...
Yuh, hun akela heeft zich net bij me gemeldquote:
zij niet met mij bedoel je, anders komen ze niet op tijd in gouda straks...quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 09:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
zij niet met mij bedoel je, anders komen ze niet op tijd in gouda straks...
wordt nog wat vandaag.. sta nu in scheveningen, moet dan naar gouda, terug naar hoogvliet, dan naar de maasvlakte, van daar naar Amsterdam, dan naar uithoorn en gorcum.. (wtf is gorcum?) das gewoon gorinchem dusquote:
Net uit je nest, WT?quote:Op zondag 3 juni 2012 10:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe niet alsof ik net mijn nest uitrol.
Ben je dan met je goede voet, uit het verkeerde bed gestapt?quote:Op zondag 3 juni 2012 11:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met mijn goede voet ja! EN IK HEB GEEN OCHTENDHUMEUR!
Hihi was het maar zo'n feest.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je dan met je goede voet, uit het verkeerde bed gestapt?
Ook al niet? Dan weet ik het niet meer.quote:
Als het goed is weten ze al dat je komt.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook al niet? Dan weet ik het niet meer.![]()
Ik ben er even weg van. Even naar de paranormaalbeurs. Eens kijken wat dat is....
Dat ga ik dus vragen.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als het goed is weten ze al dat je komt.
Ga animé kijkenquote:Op zondag 3 juni 2012 13:58 schreef Rafeiro het volgende:
Het is tijd dat de zomer series beginnen.
Er is op het moment echt geen reet om te gluren.
En zit bij het kijken van Charmed al in seizoen 7 dus dat duurt niet zo lang meer.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |