Als jij daar blij van wordt. Ik heb btw effe gevraagd, de 14e van juli kan ik wel waarschijnlijk. Dan kom ik effe op amsterdam spugen.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Typisch moet je kakkie noemen, toch kakkie?
Top, trek dat jasje van je aan danquote:Op zondag 3 juni 2012 03:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als jij daar blij van wordt. Ik heb btw effe gevraagd, de 14e van juli kan ik wel waarschijnlijk. Dan kom ik effe op amsterdam spugen.
Soms goed, soms kut, maar wel redelijk de laatste tijd, moet tijdens het EK maar eens een vrouwtje scoren ofzo, want uitgaan zit er de laatste tijd niet in. En ik merk wel dat ik een vriendin goed zou kunnen gebruikenquote:Op zondag 3 juni 2012 03:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
22/2 = 11 + 6 = 17.
Hmm das precies mijn ondergrens. Goeie regel.
Hoest verder met jou tegenwoordig?
Met mij gaat het wel oké. Waarom zit uitgaan er niet in voor jou dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 03:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Soms goed, soms kut, maar wel redelijk de laatste tijd, moet tijdens het EK maar eens een vrouwtje scoren ofzo, want uitgaan zit er de laatste tijd niet in. En ik merk wel dat ik een vriendin goed zou kunnen gebruiken
En met sinterpieterbaas?
Hehe, daar moet ik nog even over nadenken. Kwam er gisternacht achter dat de gozer die hem besteld en verkoopt hier in het dorp woont.quote:
Vooral ivm de poen, en het 's avonds werken doordeweeks en op zaterdag overdag.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met mij gaat het wel oké. Waarom zit uitgaan er niet in voor jou dan?
Ik mag je en dat weet je maar trek hem niet aanquote:Op zondag 3 juni 2012 03:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe, daar moet ik nog even over nadenken. Kwam er gisternacht achter dat de gozer die hem besteld en verkoopt hier in het dorp woont.Zat al fucking lang te wachten op een restock, blijk ik die gozer gewoon te kennen.
hmm, zonde man, wel goed dat je (weer?) werkt in ieder geval. Gaat het de goeie kant op?quote:Op zondag 3 juni 2012 03:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vooral ivm de poen, en het 's avonds werken doordeweeks en op zaterdag overdag.
Vrij uitgeblust op de momenten die ik nog heb om uit te gaan
Ik tart het lot niet inderdaad. Ik draag dat ding alleen hier in de omgeving.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mag je en dat weet je maar trek hem niet aan
Is een goedbedoelde advies
Ze zijn niet allemaal achterlijk hierquote:Op zondag 3 juni 2012 03:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik tart het lot niet inderdaad. Ik draag dat ding alleen hier in de omgeving.
Maar als je niet weet dat het een feyenoord ding is zie je het niet eens, 1908 zie je pas van dichtbij en als ik mijn capuchon niet op heb zie je ook het wapen van Rotterdam niet.
Ik heb denk ik vanaf m'n 12e ofzo wel "gewerkt", jammer dat ik die oude loonstrookjes niet meer kan vinden, maar ik weet zeker dat ik rond de 14 was toen ik tot 23:00 in een supermarkt werktequote:Op zondag 3 juni 2012 03:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hmm, zonde man, wel goed dat je (weer?) werkt in ieder geval. Gaat het de goeie kant op?
Hehe weet ik, maar ik ga er vanuit dat ik op die dag geen jas nodig heb. Gewoon lekker weer zonnetje alles. Is die shit in de middag of wat? En wat is het eigenlijk.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal achterlijk hier
Weet nog niet precies hoe en wat, laat ik nog wel wetenquote:Op zondag 3 juni 2012 03:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe weet ik, maar ik ga er vanuit dat ik op die dag geen jas nodig heb. Gewoon lekker weer zonnetje alles. Is die shit in de middag of wat? En wat is het eigenlijk.
Hehe oke.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet nog niet precies hoe en wat, laat ik nog wel weten
Dat is wel bazemuziek ja, wel balenquote:Op zondag 3 juni 2012 03:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lolkutzender.
Doordat de poep taxi een uur en een kwartier te laat was hebben we Lasgo en een stuk vengaboys gemist
Kensertaxi
Mja Lasgo... Boeiend eigenlijkquote:Op zondag 3 juni 2012 03:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat is wel bazenubizek ja, wel balen
weeelkequote:Op zondag 3 juni 2012 03:56 schreef wietparkiet het volgende:
download klaar, nu spelletje installeren
Ga je naar de foute party?quote:Op zondag 3 juni 2012 04:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja Lasgo... Boeiend eigenlijk. En vengaboys komen bij de foute party
Charly en Theo waren wel epic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |