Hehe dat zuigt. Hoe oud ben je? Ik zelf heb een Twingo maar geen rijbewijs, dat is ook wel baas.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Klinkt aantrekkelijk. Ik ken alleen helemaal geen mensen met een rijbewijs + auto
22.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe dat zuigt. Hoe oud ben je? Ik zelf heb een Twingo maar geen rijbewijs, dat is ook wel baas.
Wtf, en je kent geen mensen met een rijbewijs en/of auto? Hoe kan dat nou weer? Ik heb al mensen die bobben sinds mijn 16e.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
22.
Sja ik ga wel eens naar een andere stad uit of naar een feest, maar dan is het dus wachten op de ochtendtrein van 7:30 oid. En dat ik gewoon kut, dat doe ik dan ook niet meer...
Ik ken één iemand met een rijbewijs + auto maar das mijn ex en die hoef ik de komende 100 jaar niet te zienquote:Op zondag 3 juni 2012 03:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wtf, en je kent geen mensen met een rijbewijs en/of auto? Hoe kan dat nou weer? Ik heb al mensen die bobben sinds mijn 16e.
Hoe kan dat dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 03:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ken één iemand met een rijbewijs + auto maar das mijn ex en die hoef ik de komende 100 jaar niet te zien
Heel wat mensen.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan?Ken je wel redelijk wat mensen of wat?
Ik heb mijn rijbewijs, maar geen auto en ook echt al een paar jaar niet meer gereden geloof ik.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ken één iemand met een rijbewijs + auto maar das mijn ex en die hoef ik de komende 100 jaar niet te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb in het schuim uiteindelijk 13 euro aan losgeld en een OBEY pet gevonden, gratis geld en pet alles.
En natuurlijk 14 jarige tietjes.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 03:18:44 ]
quote:Op zondag 3 juni 2012 03:18 schreef Typisch het volgende:
Zo donders trouwens, die schuimparty mag wel vaker gedaan worden op mij werk.![]()
Het opruimen was kut zie deze foto:Je hebt een werktuitje en moet alsnog alles opruimenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb in het schuim uiteindelijk 13 euro aan losgeld en een OBEY pet gevonden, gratis geld en pet alles.
En natuurlijk 14 jarige tietjes.?
:')
Wekrtuitje? Werkuitje bedoel je denk ik?quote:Op zondag 3 juni 2012 03:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je hebt een werktuitje en moet alsnog alles opruimen?
Ja natuurlijk, maar ik ben zelf 19 en ken sowieso een stuk of 10 maten met een auto en rijbewijs. Vind ik gewoon apart.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Achja.
Iedereen heeft z'n andere prioriteiten he
12jarigen bij een schuimpartyquote:Op zondag 3 juni 2012 03:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wekrtuitje? Werkuitje bedoel je denk ik?
Nee man, moest eerst werken bij schuimparty voor 12-15 jarige.
[..]
Ja natuurlijk, maar ik ben zelf 19 en ken sowieso een stuk of 10 maten met een auto en rijbewijs. Vind ik gewoon apart.
Ja man, wij hebben 1 keer per maand dat. En nu was schuimparty + EK thema. Dus lekker Oranje kijken terwijl ik cola en red bull verkoop.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
12jarigen bij een schuimparty![]()
Al die kiddo's zich kapot zuipen aan redbull natuurlijkquote:Op zondag 3 juni 2012 03:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja man, wij hebben 1 keer per maand dat. En nu was schuimparty + EK thema. Dus lekker Oranje kijken terwijl ik cola en red bull verkoop.
Ja, voor 2 muntjes (aka 4,50quote:Op zondag 3 juni 2012 03:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Al die kiddo's zich kapot zuipen aan redbull natuurlijk
Haha ja maar dan heb ik morgen weer zo'n spijtquote:Op zondag 3 juni 2012 03:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier is het ook gezelliger dan in dromenland
Wauwquote:Op zondag 3 juni 2012 03:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, voor 2 muntjes (aka 4,50) aan de Red Bull.
Mijn collega's hadden een poster opgehangen met:
Als je 18 wordt bel dan 06******* (mijn nummer)
En dan een foto van mij.
Dus nu word ik gestalkt met whatsappjes, 8 verschillende nu al.
Waarvanquote:Op zondag 3 juni 2012 03:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Haha ja maar dan heb ik morgen weer zo'n spijt
quote:Op zondag 3 juni 2012 03:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, voor 2 muntjes (aka 4,50) aan de Red Bull.
Mijn collega's hadden een poster opgehangen met:
Als je 18 wordt bel dan 06******* (mijn nummer)
En dan een foto van mij.
Dus nu word ik gestalkt met whatsappjes, 8 verschillende nu al.
Nah, maar ik ga wel weer een poging doenquote:
Nee man, die wijven zijn stalkers. Van die 14 jarige goedgelovige. Maar ik ga ze morgen wel antwoorden dat ze weer terug mogen komen als ze 18 zijn.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wauw
Leuk toch al die whatsappjes
En 4.50 voor een blikje drinken, moet niet gekker worden zeg
Ik heb vanavond 2.50 uitgegeven aan een half kratje bier
Toegeven aan slaap.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nah, maar ik ga wel weer een poging doen
Maak gebruik van hun onzekerheden!quote:Op zondag 3 juni 2012 03:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, die wijven zijn stalkers. Van die 14 jarige goedgelovige. Maar ik ga ze morgen wel antwoorden dat ze weer terug mogen komen als ze 18 zijn.
quote:Op zondag 3 juni 2012 03:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maak gebruik van hun onzekerheden!
18 is mijn limiet, heel misschien 17. Maar je kent de door de helft plus 6 regel he.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:33 schreef Typisch het volgende:
[..]Nee, shit gaat te ver man. Ik heb de limiet op 1 jaar ouder dan mijn zusje gezet en die is 16.
19 sinds kort.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
18 is mijn limiet, heel misschien 17. Maar je kent de door de helft plus 6 regel he.Hoe out ben jij?
19/2 = 9.5 + 6 = 15.5quote:Op zondag 3 juni 2012 03:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
19 sinds kort.
Maar sowieso heb ik bijna altijd oudere chicks, schattigheid alles.
Ja, tot die leeftijd kun je het goed praten als je helemaal van de kaart bent en eens wat flikt. Maar als ik ook maar een beetje bij kennis ben gaat dat te ver man.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
19/2 = 9.5 + 6 = 15.5
Je mag chicks van 15.5 jaar oud playen volgens de wet ouwe
Is 'ouwe' niet meer hip in jouw provicie?quote:Op zondag 3 juni 2012 03:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, tot die leeftijd kun je het goed praten als je helemaal van de kaart bent en eens wat flikt. Maar als ik ook maar een beetje bij kennis ben gaat dat te ver man.
En 'ouwe'.
Ouwe is hier nooit hip geweest, aids woord.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is 'ouwe' niet meer hip in jouw provicie?
Ik heb vrienden zonder rijbewijs en zeg ouwe, accepteer me zoals ik ben!!quote:Op zondag 3 juni 2012 03:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ouwe is hier nooit hip geweest, aids woord.
Kan ook. Het was hier altijd door de helft + 5 maar ik heb er 6 van gemaaktquote:Op zondag 3 juni 2012 03:41 schreef Rafeiro het volgende:
het was toch leeftijd gedeeld door twee plas de helft van die helft.
24/2=12+6=18quote:Op zondag 3 juni 2012 03:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan ook. Het was hier altijd door de helft + 5 maar ik heb er 6 van gemaakt
Typisch moet je kakkie noemen, toch kakkie?quote:Op zondag 3 juni 2012 03:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ouwe is hier nooit hip geweest, aids woord.
nee, dat woord is gewoon kutquote:Op zondag 3 juni 2012 03:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb vrienden zonder rijbewijs en zeg ouwe, accepteer me zoals ik ben!!
22/2 = 11 + 6 = 17.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
24/2=12+6=18
Bij 24 vind ik 18wel een mooie ondergrens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |