Jammer dat het dicht is idd.quote:Op zondag 3 juni 2012 01:51 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook wel.. kwam je daar, was SV bier aan het drinken, was Dalando druk bezig, was Rez aan het klooien met Skyrim enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draai die dan haters
Klopt,jij ook?quote:Op zondag 3 juni 2012 02:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Sup ouwe, weer lekker snoeihard ongecontroleerd out aant gaan achter je pc?
Wat was het gemis?quote:Op zondag 3 juni 2012 03:02 schreef Typisch het volgende:
Avondje Rotterdam was ook niet wat ik er van verwacht had.
Maatje van me werd ineens uit het niets op zijn bek geslagen, althans dat is wat ik hoorde. Dat was de druppel en toen wilde de Bob naar huis.quote:
Ohjoquote:Op zondag 3 juni 2012 03:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maatje van me werd ineens uit het niets op zijn bek geslagen, althans dat is wat ik hoorde. Dat was de druppel en toen wilde de Bob naar huis.
Geen bob hebben.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ohjo
Wel mooi dat je sowieso een bob hebt, die heb ik nog nooit gehad
Klinkt aantrekkelijk. Ik ken alleen helemaal geen mensen met een rijbewijs + autoquote:Op zondag 3 juni 2012 03:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen bob hebben.
Bij ons is het wel redelijk aantrekkelijk, de bob hoeft namelijk heel de avond niets te betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |