Fascinerend... En niet op een goede manierquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:26 schreef wyccie het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik dit afschuwelijke pumps vind?
http://www.zalando.nl/sho(...)IS&utm_medium=DIS_33
Buggs?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het zijn een beetje uggs met een hak
Nee, dat hebben ze dus niet gedaan. Dat zou wel eens problemen kunnen opleveren, aangezien een aangepaste kleur ook weer moet worden verwijderd op aanvraag. En de tape komt er niet meer vanafquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Red, ik vroeg dat omdat je officieel je kentekenbewijs moet laten aanpassen als je de auto een andere kleur geeft. Maar wat precies onder 'andere kleur geven' valt is niet helemaal duidelijk. Volgens sommigen is het prima als de originele kleur in elk geval ergens nog te zien is, zelfs al is dat onder de motorkap
Dat vind ik coulant van je. Van mij mag het verboden worden.quote:
En de vader heeft een jas van datzelfde spul in het blauw.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Over Uggs gesproken, wij kwamen vandaag dit object tegen:
[ afbeelding ]
Hier horen toch Uggs, te grote gouden sieraden en een net te strakke skinny bij met een ranzig gemake-upped hoofd?
O god, mental imagequote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:33 schreef wyccie het volgende:
En de vader heeft een jas van datzelfde spul in het blauw.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Over Uggs gesproken, wij kwamen vandaag dit object tegen:
[ afbeelding ]
Hier horen toch Uggs, te grote gouden sieraden en een net te strakke skinny bij met een ranzig gemake-upped hoofd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Je bent al te laat.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb voor de zekerheid net maar even de aftersun ter hand genomen.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb voor de zekerheid net maar even de aftersun ter hand genomen. Zes uur buiten zijn heeft toch voor een wat rode nek en hoofd gezorgd bij ondertekende.Ach, zolang je geen rode teen hebt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hm, jammer dan. Voelt in elk geval wel fijnquote:
Daar is het uiteraard wel voor bedoeld.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hm, jammer dan. Voelt in elk geval wel fijn
Wat vind je ervan dat ik deze vraag edit nu _Ophelia_ heeft gezegd het met mijn vraag eens te zijn?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:08 schreef wyccie het volgende:
Ja, dacht ook dat het slechter weer zou zijn.
Gelukkig heb ik de hele dag binnen gewerkt.En zere voeten, niet normaal.
Het kwam me wel goed uit, ik kon wel een beetje zo'n gebruiken want enorm pesthumeur vanmorgen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:08 schreef wyccie het volgende:
Ja, dacht ook dat het slechter weer zou zijn.
Wat HT vraagt...quote:Gelukkig heb ik de hele dag binnen gewerkt.En zere voeten, niet normaal.
Wtf? Wat was de vraag dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat vind je ervan dat ik deze vraag edit nu _Ophelia_ heeft gezegd het met mijn vraag eens te zijn?
Hoe het komt dat je pijn in je voetjes hebtquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat ik deze vraag edit nu _Ophelia_ heeft gezegd het met mijn vraag eens te zijn?
quote:
Van het acht uur staan werken, op iets te hoge hakken.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe het komt dat je pijn in je voetjes hebt
Koop een autoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:28 schreef wyccie het volgende:
In dubio: leuk cadeau voor bruiloft gezien. Maar dan moet ik 12 kilo meeslepen in de trein, in mijn jurk met pumps en tas met slaapspullen. En dan na de ceremonie het hele spul weer naar een andere locatie, want ik neem aan dat ik ze niet het cadeau na de receptie kan gaan geven.
Pumps ook meeslepen en platte schoenen aantrekken om te beginnenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:28 schreef wyccie het volgende:
In dubio: leuk cadeau voor bruiloft gezien. Maar dan moet ik 12 kilo meeslepen in de trein, in mijn jurk met pumps en tas met slaapspullen. En dan na de ceremonie het hele spul weer naar een andere locatie, want ik neem aan dat ik ze niet het cadeau na de receptie kan gaan geven.
En uitvoerbaarder, want ik heb geen rijbewijs.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
(toegegeven: HT's tip is praktischer, maar de mijne is goedkoper)
Hoeft nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Pumps ook meeslepen en platte schoenen aantrekken om te beginnen(toegegeven: HT's tip is praktischer, maar de mijne is goedkoper
)
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
En uitvoerbaarder, want ik heb geen rijbewijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na kosten overschrijven heb je nog 20 euro over voor brandstof. Daar koop je 12 liter voor, waarmee je toch zeker 150 kilometer kan rijden met dat dingquote:
Dat is alleen nog maar de heenweg. Hoe moet ik terug?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
waarmee je toch zeker 150 kilometer kan rijden met dat ding
Dan heb je geen grote en zware spullen te verplaatsen. Verkoop de auto en neem een trein.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is alleen nog maar de heenweg. Hoe moet ik terug?
Ik heb een paar kniehoge veterlaarzenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:35 schreef wyccie het volgende:
Schoenen van 300 euro, sneakers. Flikker toch een eind op.![]()
Ik hoop zo dat ik, als ik ga verdienen, niet zo met geld ga strooien.
Ik vind 100 euro al erg duur voor een paar sneakers voor dagelijks gebruikquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:30 schreef wyccie het volgende:
Een hikingschoen, met Gore-tex etc. om de Mount Everest te beklimmen, ja. Pumps of sneakers, nee.
Daar wil ik pics vanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:30 schreef wyccie het volgende:
![]()
Jij mag chauffeuren. Ik kan je helaas niet veel betalen.
Ik zal de hoeveelheid koffie in het filter verdubbelen.quote:Op zondag 3 juni 2012 07:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Graag, sterk genoeg om een bataljon ME'ers bezig te houden
Ik ben u zeer erkentelijkquote:Op zondag 3 juni 2012 07:25 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zal de hoeveelheid koffie in het filter verdubbelen.
quote:
Eerst naar de winkel om er een te kopen (en toffe andere dingen voor onderweg. Bij de Hema hebben ze trouwens ook een gave serie spulletjes om mee de natuur in te gaan (potje met vergrootglas in het deksel bijvoorbeeld om beestjes te bestuderen)).quote:
Koopzojdagquote:Op zondag 3 juni 2012 07:40 schreef Soempie het volgende:
Eerst naar de winkel om er een te kopen (en toffe andere dingen voor onderweg. Bij de Hema hebben ze trouwens ook een gave serie spulletjes om mee de natuur in te gaan (potje met vergrootglas in het deksel bijvoorbeeld om beestjes te bestuderen)).
Lekker als je dat potje in de zon laat staan.quote:Op zondag 3 juni 2012 07:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eerst naar de winkel om er een te kopen (en toffe andere dingen voor onderweg. Bij de Hema hebben ze trouwens ook een gave serie spulletjes om mee de natuur in te gaan (potje met vergrootglas in het deksel bijvoorbeeld om beestjes te bestuderen)).
Met deze regenquote:Op zondag 3 juni 2012 07:42 schreef Cobra4 het volgende:
Lekker als je dat potje in de zon laat staan.
In de tussentijd gebruikt Jair mij als klimrekquote:Op zondag 3 juni 2012 07:38 schreef iamredleader het volgende:
Beter plan:
http://www.ballorig.nl/amsterdamgaasperplas/
Kan Jair al zijn energie kwijt
quote:Op zondag 3 juni 2012 07:49 schreef Cobra4 het volgende:
Diaan? Nog wakker geworden?
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_in_Enschede__.html
Nee, echt?quote:Uit onderzoek bleek dat in de woning iets was ontploft
Oeh, had ik gisteren maar croissantjes gehaaldquote:Op zondag 3 juni 2012 09:55 schreef iamredleader het volgende:
Ontbijt: vers brood, croissantjes, bolletjes, roerei en verse sinaasappel
Alles voor de wetenschap.quote:Op zondag 3 juni 2012 07:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lekker als je dat potje in de zon laat staan.
Nee hoor, niets van gehoord. Is voor ons aan de andere kant van de stad.quote:Op zondag 3 juni 2012 07:49 schreef Cobra4 het volgende:
Diaan? Nog wakker geworden?
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_in_Enschede__.html
Nee, ook geen last van.quote:
En daar barst het van de reclame.quote:Lekker met Jair naar het winkelcentrum
Fijn h, een aboquote:Op zondag 3 juni 2012 12:56 schreef Cobra4 het volgende:
Nee, ook geen last van.
En daar barst het van de reclame.
Nee, ik zit de vlootschouw te kijken.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, wat een zondagsrust
Zijn we met z'n allen naar de middagdienst geweest?
MaJo!quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:48 schreef iamredleader het volgende:
Deze post is geschreven vanaf de nieuwe computer
/pimppost
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een AT?
of een 386SX 25?
of ga je ons vertellen dat je een DX gekocht hebtDan ben je echt een patser
Red kennende staat die computer nu in de slaapstand.quote:
Plan is nog steeds eind juni/begin juliquote:Op zondag 3 juni 2012 21:24 schreef Soempie het volgende:
Wat fijn allemaal Etcie!Allemaal nieuwe spulletjes.
![]()
Wanneer gaan jullie over?
Systeem met harde schijven om data op te slaan, zit geen monitor aan gekoppeld en je beheert het geheel via een andere pc. Willen we gaan gebruiken om films op te slaan enzoquote:
Nog veel tijd voor voorpret dus.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Plan is nog steeds eind juni/begin juli
Kijk eens bij karwei/gamma. Die lijken echt heel erg op Pax maar zijn minder hoog. Hebben wij eentje.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb overigens heel lang geroepen dat ik een Billy wil, maar ik vond ze echt niet passen bij de rest van ons interieurdus het wordt nu een Hemnes
En we hebben beiden een voorliefde voor schuifdeurenAlleen gaat een Pax-kast in de slaapkamer niet passen, want die zijn 236 cm hoog en we hebben 230
Een server dus?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Plan is nog steeds eind juni/begin juli
[..]
Systeem met harde schijven om data op te slaan, zit geen monitor aan gekoppeld en je beheert het geheel via een andere pc. Willen we gaan gebruiken om films op te slaan enzo
quote:Op zondag 3 juni 2012 21:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kijk eens bij karwei/gamma. Die lijken echt heel erg op Pax maar zijn minder hoog. Hebben wij eentje.
Zoiets, al zit er wel verschil in. Geen idee wat precies thoughquote:
Als jij het al niet weet!quote:Op zondag 3 juni 2012 21:45 schreef Etcetera het volgende:
Zoiets, al zit er wel verschil in. Geen idee wat precies though
Dat probleem hebben wij ookquote:Op zondag 3 juni 2012 21:33 schreef Etcetera het volgende:
En we hebben beiden een voorliefde voor schuifdeurenAlleen gaat een Pax-kast in de slaapkamer niet passen, want die zijn 236 cm hoog en we hebben 230
Ja laten we het daar maar even niet over hebbenquote:
Blijven er nog wel vrienden van je achter?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja laten we het daar maar even niet over hebben
Beste vriendin vanochtend op het vliegtuig gezet, morgen mijn Fransman. Verder vrijwel iedereen weg. Ik besef pas net hoe ongelooflijk kut kut kut dit is.
* Etcetera stuurt een zonnestraal naar PSquote:Op zondag 3 juni 2012 21:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja laten we het daar maar even niet over hebben
Beste vriendin vanochtend op het vliegtuig gezet, morgen mijn Fransman. Verder vrijwel iedereen weg. Ik besef pas net hoe ongelooflijk kut kut kut dit is.
n goede vriend, maar die woont niet op campus tijdens de zomer want hij is een local, en hij heeft een stage op ongeveer een uur hier vandaan.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Blijven er nog wel vrienden van je achter?
ja daar hebben we juist meer dan genoeg vanquote:Op zondag 3 juni 2012 21:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
* Etcetera stuurt een zonnestraal naar PS
* _Ophelia_ stuurt er een schaduwrijk plekje achteraanquote:Op zondag 3 juni 2012 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja daar hebben we juist meer dan genoeg van
Ja zeg! Hij is dequote:Op zondag 3 juni 2012 22:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh enis gister geslaagd vertrokken zonder ooit nog wat tegen me te zeggen. En mijn voormalig beste vriendin (ook kwijt geraakt door dat hele gezeik met
) is ook geslaagd en nog wel langs gekomen, maar dat was heel raar en voelde ook onaf. Ik weet cht niet hoe ik het voor mekaar gekregen heb om zo diep te zakken
I know... Ze heeft daar op zich ook wel haar excuses voor angeboden maar het kwaad was al geschiedquote:
Ik vond het derde boek helemaal niksquote:Op zondag 3 juni 2012 22:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb donderdag op Utrecht CS deel 2 van de Hongerspelen gekocht (Vlammen). Vrijdag had ik 'm uit, meteen in Oosterwolde deel 3 gekocht en die heb ik vanochtend nog even uitgelezen. 2 boeken in 3 dagen, betekend gewoon dat het goed is
Het derde was niet het beste, dat was toch wel deel 1 denk ikquote:Op zondag 3 juni 2012 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vond het derde boek helemaal niks
Kan me niet voorstellen het in het Nederlands te lezen!![]()
Mocht ik eigenlijk ook nietquote:Op zondag 3 juni 2012 22:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik mag geen boeken kopen, ik heb nog zeker drie ongelezen Pratchetts liggen en nog een paar andere boeken. Sinds mijn studie val ik nogal snel in slaap als ik lees
Ondanks al die bladzijden wordt je grammatica er niet beter opquote:Op zondag 3 juni 2012 22:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb donderdag op Utrecht CS deel 2 van de Hongerspelen gekocht (Vlammen). Vrijdag had ik 'm uit, meteen in Oosterwolde deel 3 gekocht en die heb ik vanochtend nog even uitgelezen. 2 boeken in 3 dagen, betekend gewoon dat het goed is
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ondanks al die bladzijden wordt je grammatica er niet beter op
6de!? Niet slecht toch?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
Even een supersnelle update.
Jazz was weer leuk. Paar honderd hamburgers, worsten en loempias gemaakt en verkocht
Uitslag van de bierwedstrijd is ook binnen. In mijn categorie ben ik 6e geworden van de 130 inzendingen, met een 8.6
6e van de 130 is helemaal niet slecht neequote:Op zondag 3 juni 2012 22:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
6de!? Niet slecht toch?
En die burger en saus was heerlijk!
voor beiden mijn complimentenquote:Op zondag 3 juni 2012 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
Even een supersnelle update.
Jazz was weer leuk. Paar honderd hamburgers, worsten en loempias gemaakt en verkocht
Uitslag van de bierwedstrijd is ook binnen. In mijn categorie ben ik 6e geworden van de 130 inzendingen, met een 8.6
Mijn welgemeende excuses Ets! Ook omdat ik nog een vraag voor je hebquote:
Ondanks het missen van de 1ste plaats dus goed nieuws.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
6e van de 130 is helemaal niet slecht nee
Ik ben erg benieuwd naar het keuringsrapport.
De winnaar uit mijn groep had een 9,2 en er waren een aantal 8,7 en 8,8. Dus allemaal vrij dicht bij elkaar.
In andere categorien is er soms niet hoger dan een 8,9 gescored. Dus een behoorlijk niveau in mijn groep.
Een 8,6 is een uitstekende score, net als een zesde plaats. Goed bezig Nem!quote:Op zondag 3 juni 2012 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
6e van de 130 is helemaal niet slecht nee
Ik ben erg benieuwd naar het keuringsrapport.
De winnaar uit mijn groep had een 9,2 en er waren een aantal 8,7 en 8,8. Dus allemaal vrij dicht bij elkaar.
In andere categorien is er soms niet hoger dan een 8,9 gescored. Dus een behoorlijk niveau in mijn groep.
Ik vind het vooral triest dat ik die fout blijf makenquote:Op zondag 3 juni 2012 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses Ets! Ook omdat ik nog een vraag voor je heb. Ben je bekend met synchroniseren van agenda's?
Dat zou ik graag willen jaquote:Op zondag 3 juni 2012 22:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een 8,6 is een uitstekende score, net als een zesde plaats. Goed bezig Nem!
Ga je nu proberen een Kickstarter op te zetten om een keer een brouwerij te huren?
Misschien is dat kleine beetje net genoegquote:Op zondag 3 juni 2012 22:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het vooral triest dat ik die fout blijf maken
En een heel klein beetje
Weet je al of dat een optie is, of zitten er te veel haken en ogen aan?quote:
Nice!quote:Op zondag 3 juni 2012 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
Dat vraag ik me ook afquote:
Niet zo koud als ik had verwacht!quote:Op zondag 3 juni 2012 22:43 schreef wyccie het volgende:
Hoe was het slapen in een tent, LB?
Hartstikke netjes, Nem!
Ik heb absoluut geen flauw ideequote:Op zondag 3 juni 2012 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien is dat kleine beetje net genoeg. Als ik dit wil doen, kan ik dan ook met op internet gedeelde agenda's een nieuwe op internet gedeelde agenda maken?
Dus bijvoorbeeld een gedeelde kalender met alle wedstrijden uit de Eredivisie en een gedeelde kalender met alle wedstrijden uit de Jupiler League automatisch laten samenvoegen tot een gedeelde kalender met alle betaaldvoetbalwedstrijden in Nederland.
Bodegraven of all placesquote:Op zondag 3 juni 2012 23:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Niet zo koud als ik had verwacht!Het was in Bodegraven minder koud dan in Groningen, en ik was nog warm van het dansen toen ik naar bed ging. En ik had een kruik mee
![]()
Nem, wat goed!!!
Mweh, voorlopig ga ik er maar vanuit dat het linksom of rechtsom wel kan. Desnoods handmatig, maar het zal lukken!quote:
Welke? (ik ben in dat stadje bij Bodegraven geboren)quote:Op zondag 3 juni 2012 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou eigenlijk een dorpje naast Bodegraven, maar t was wel mooi daar
(ontlurkt) Waar?! mijn ouders wonen nl. in een dorpje naast Bodegraven?quote:Op zondag 3 juni 2012 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou eigenlijk een dorpje naast Bodegraven, maar t was wel mooi daar
Ik dacht al: dit is toch niet het haaktopicquote:Op zondag 3 juni 2012 23:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
(ontlurkt) Waar?! mijn ouders wonen nl. in een dorpje naast Bodegraven?
en voor de andere posters: hoi ik ben kwakz0r enzo, en sinds ik regelmatig meespeel in de AKQ lurk ik hier, maar ik durfde eigenlijk nog niet mee te posten![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
en voor de andere posters: hoi ik ben kwakz0r enzo, en sinds ik regelmatig meespeel in de AKQ lurk ik hier, maar ik durfde eigenlijk nog niet mee te posten![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Welke? (ik ben in dat stadje bij Bodegraven geboren)
Ey, kwak!quote:Op zondag 3 juni 2012 23:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dat moest ik opzoeken hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 23:06 schreef kwakz0r het volgende:
@Ophelia: als je weet dat mijn oude username kwakveense is, dan weet je wel waar ik vandaan kom denk iken jij dan??
ah! das de andere kantquote:
SPOILER: is een topless foto ook goed?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door kwakz0r op 03-06-2012 23:12:22 (damnit, tags!) ]Kwak
En nu echtquote:Op zondag 3 juni 2012 23:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ga maar eens slapen, het is allang bedtijd geweest.
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ah! das de andere kantmet de potloodwatertoren
[spoiler=is een topless foto ook goed?][ afbeelding ][/spoiler
[..]
SPOILER: is een topless foto ook goed?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijdens het echte slapen heb je toch niks aan hemquote:Op zondag 3 juni 2012 23:16 schreef kwakz0r het volgende:
hier ook... maar ik heb geen zin... vriendje is nu 4 dagen weg (nog 29 te gaan) en ik vind er helemaal niks aan, in mn eentje slapen
neequote:Op zondag 3 juni 2012 23:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tijdens het echte slapen heb je toch niks aan hem
Neem een kruik, slaap zacht en ontsla dat tuig!quote:Op zondag 3 juni 2012 23:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
neealhoewel, ik mis wel een kacheltje naast me... hm, ik ga maar gewoon slapen ja. morgen weer een bright shiny day met nakijkwerk en een vergadering over bezuinigingen op personeel
Dat moet ik nog even verder onderzoekenquote:Op zondag 3 juni 2012 22:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weet je al of dat een optie is, of zitten er te veel haken en ogen aan?
Nicequote:Op maandag 4 juni 2012 00:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
In een totaal onverwachte, maar heerlijke turn of events, ga ik opeens toch met zekerheid naar huis! 2 juli tot 29 augustus!!En had dit niet zo kunnen regelen zonder C4 die me per DM heeft bijgestaan!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaquote:
[..]
Charles Bronson?SPOILER: is een topless foto ook goed?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
In een totaal onverwachte, maar heerlijke turn of events, ga ik opeens toch met zekerheid naar huis! 2 juli tot 29 augustus!!En had dit niet zo kunnen regelen zonder C4 die me per DM heeft bijgestaan!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Topquote:Op maandag 4 juni 2012 00:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een zwartequote:Op zondag 3 juni 2012 19:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
En wat voor eentje is d nieuwe computer?
Ik heb wel nog een 700 Mhz bakbeest staan, en een Pentium 166 Mhz voor oude spelletjes. Mijn broer heeft nog een 8086 staan voor de echte hardcore oldskool gamesquote:Op zondag 3 juni 2012 19:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een AT?
of een 386SX 25?
of ga je ons vertellen dat je een DX gekocht hebtDan ben je echt een patser
Nee, ik was bezig met de updates draaienquote:Op zondag 3 juni 2012 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
Red kennende staat die computer nu in de slaapstand.
Hallo kwakz0r, welkom in de OUD / KLB / R&P / ONZ / ABO slowchatquote:Op zondag 3 juni 2012 23:06 schreef kwakz0r het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo eng zijn we toch nietquote:Op zondag 3 juni 2012 23:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
En dan is er ook nog eens een vergadering verplaatst, ipv vandaag in Groningen volgende week hier, dus ik moet gewoon hard werken vandaagquote:
ja, het is voor mijn zoonquote:Op maandag 4 juni 2012 10:11 schreef iamredleader het volgende:
hier een crea-bea treinbaan van zoonlief
Deze man weetquote:Op maandag 4 juni 2012 10:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ja, het is voor mijn zoon![]()
huhhuh
nee, maar ik vind t altijd lastig om ergens binnen te vallen waar iedereen elkaar al goed kent enzo. maar nu heb ik het toch gedaanquote:
een Hercules dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
denk als dat zou lukken dat hij er zelf in zou zitten
dat heeft ie vlot gedaan dan in een weekendjequote:
In de USA, opleidingquote:Op maandag 4 juni 2012 11:00 schreef kwakz0r het volgende:
Wat fijn PS! (ik weet niet waar je zit, en waarom, maar fijn dat je onverwacht naar huis kan deze zomer!
Ach ja, dat snap ik wel. Hoi!quote:nee, maar ik vind t altijd lastig om ergens binnen te vallen waar iedereen elkaar al goed kent enzo. maar nu heb ik het toch gedaanhoi!
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:30 schreef Mark het volgende:
Nou klein, hij weegt al bijna 7 kiloMijn vrouw is weer begonnen met werken dus hij is vandaag samen met de tweeling naar het kinderdagverblijf. Papa heeft het huis voor zichzelf: heerlijk!
Mooi kans om even lekker de stereo te laten blazen
Je bedoelt een dag zonder kinderen? Dat heb ik eigenlijk nooit. Ik ben juist thuis voor de kinderen. Heb soms wel een paar uurtjes voor mezelf als Lennon naar peuterspeelzaal gaat. En tzt natuurlijk als hij naar school gaat. Kan het niet afwachten.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:51 schreef wyccie het volgende:
Ah,dat zou dan netjes geregeld zijn. Maar dan hebben jullie geen dagje voor jezelf. Dat hebben sommigen toch ook wel eens?
Er zijn mensen die dat zo hebben ingepland. Kan ik me ook heel goed voorstellen, dat je ook wel eens een dag voor jezelf wilt, zonder dat er altijd een man of kind 'aan je kop zeurt'. Elke week vind ik veel, maar eens in de 2 weken of zo.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
Je bedoelt een dag zonder kinderen? Dat heb ik eigenlijk nooit. Ik ben juist thuis voor de kinderen.
Dat vind ik ook nog best vaak eigenlijk. Incidenteel doen we het weleens, maar ik voel me vaak schuldig als ik (zomaar) vrij ben en de kinderen moeten naar opvang. Extra kinderopvang daarvoor is ook best prijzig...quote:Op maandag 4 juni 2012 12:22 schreef wyccie het volgende:
Blender kapot.Ik wilde een smoothie maken: had al aardbeien gesneden, ananas ontmanteld, grapefruit geperst. Ach ja, nu gewoon fruitsalade.
[..]
Er zijn mensen die dat zo hebben ingepland. Kan ik me ook heel goed voorstellen, dat je ook wel eens een dag voor jezelf wilt, zonder dat er altijd een man of kind 'aan je kop zeurt'. Elke week vind ik veel, maar eens in de 2 weken of zo.
Nee, maar het is balen als je dat idee in je hoofd hebt en dat ding het opeens niet blijkt te doen. Zit ik ook nog met een kapotte blender. Iemand interesse?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ach zoveel maakt het niet uit of je het nou zo eet of uit de blender
Volgens mij ken ik iemand die dat doet, die de kinderen dan naar d'r schoonouders brengt. Die vinden het hartstikke leuk, dus win-win.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:26 schreef Diaan73 het volgende:
Extra kinderopvang daarvoor is ook best prijzig...
Inderdaad. Mijn ouders passen ook al regulier op, die zitten niet te wachten op een extra dag omdat ik zonodig een dagje voor mezelf wil hebben. Eigenlijk vind ik het ook wel raar om dat structureel te doen... je bent toch ook vrij om bij je kinderen te zijn?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, maar het is balen als je dat idee in je hoofd hebt en dat ding het opeens niet blijkt te doen. Zit ik ook nog met een kapotte blender. Iemand interesse?
[..]
Volgens mij ken ik iemand die dat doet, die de kinderen dan naar d'r schoonouders brengt. Die vinden het hartstikke leuk, dus win-win.
Ik blijk niet eens eieren in huis te hebbenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ok, je hebt dus alleen brood en ei?
Wentelteefjes
Hoi mede-papaquote:Op maandag 4 juni 2012 11:30 schreef Mark het volgende:
Nou klein, hij weegt al bijna 7 kiloMijn vrouw is weer begonnen met werken dus hij is vandaag samen met de tweeling naar het kinderdagverblijf. Papa heeft het huis voor zichzelf: heerlijk!
Mooi kans om even lekker de stereo te laten blazen
Hier ookquote:
het moet niet gekker wordenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hier ook
Ik werd om kwart voor 12 gebeld over een meeting, waar ik niets van wist. Snel aangeschoven. Uur later wilde ik eten, maar toen had ik zelf al iets ingepland om even door te spreken. Nu dus eten
MP Family i3-2120, 4GB geheugen, 1 TB hardeschijf, Windows 7 home premium en office family.quote:Op maandag 4 juni 2012 08:06 schreef iamredleader het volgende:
Een zwarte
Mycom pc, details zal ik nog even opzoeken maar een hele snelle
ik ben docente inderdaadquote:Op maandag 4 juni 2012 13:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je zit neem ik aan niet meer op school maar werkt er?
Hij doet veldwerk in Zuid-Spanje (is zijn laatste mastervak, volgend jaar alleen nog stage en scriptie.. stage is misschien 8 weken Amerika...). Hij studeert aardwetenschappen (paleogeobiologie) en dit is een practicum zeg maar, onderzoeksvraag, gebiedje met veel steenlagen blootliggend, en graven maar!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:41 schreef LadyBlack het volgende:
Wat is je vriendje eigenlijk aan het doen kwak, dat ie een maand (?) niet thuis is?
Welk vak geef je?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ben docente inderdaadvandaag vrij, maar ga toch maar naar de vergadering...
misschien olie, gas of andere grondstofwining?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:10 schreef Etcetera het volgende:
Zit daar nog werk inna z'n studie bedoel ik
Gaaf!quote:Op maandag 4 juni 2012 14:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ben docente inderdaadvandaag vrij, maar ga toch maar naar de vergadering...
[..]
Hij doet veldwerk in Zuid-Spanje (is zijn laatste mastervak, volgend jaar alleen nog stage en scriptie.. stage is misschien 8 weken Amerika...). Hij studeert aardwetenschappen (paleogeobiologie) en dit is een practicum zeg maar, onderzoeksvraag, gebiedje met veel steenlagen blootliggend, en graven maar!
oh dat zou best wel kunnenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
misschien olie, gas of andere grondstofwining?
Ik heb ook even gedacht aan archeologie, maar dat kwam met name door Indiana Jones. Toen ik ontdekte dat echte archeologen niet steeds hoeven weg te rennen voor slangen, moordende sektes en rollende rotsen werd het toch een stuk minder interessant.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gaaf!
Ik heb vroeger getwijfeld of ik archeologie of kunstgeschiedenis moest gaan studeren.
Pull my fingerquote:Op maandag 4 juni 2012 14:14 schreef Etcetera het volgende:
oh dat zou best wel kunnengaswinning is goud waard geloof ik
Mijn pc is vergelijkbaar. Voor gaming is het niet geschikt, maar ik geloof niet dat jij dat veel doet. Verder werkt alles lekker snel.quote:
Misschien dat ik op processorgebied iets moet toegeven (Phenom II X3 720 hier), maar voor de rest is het wel aardig te vergelijken. Systeem werkt primaquote:Op maandag 4 juni 2012 14:21 schreef het volgende:
[..]
Mijn pc is vergelijkbaar. Voor gaming is het niet geschikt, maar ik geloof niet dat jij dat veel doet. Verder werkt alles lekker snel.
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:23 schreef het volgende:
[ afbeelding ]
Vers van buienradar. Dit kan toch geen toeval zijn?
Het is tegenwoordig ook verplicht geloof ikquote:Op maandag 4 juni 2012 14:37 schreef Mark het volgende:
Hier in Nijmegen is bodemonderzoek standaard zodra er gegraven wordt. Er ligt namelijk altijd wat
ja echt wel!!quote:Op maandag 4 juni 2012 08:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]wat leuk! Kom je dan ook op bezoek bij ons?
Tevens eenvoor C4
Ja was een stuk rustiger in mijn hoofd!quote:Op maandag 4 juni 2012 16:19 schreef LadyBlack het volgende:
Lekker geslapen met je thuisreis in gedachten?
Ik ben het even kwijt: was je Fransman nou goed, slecht of is het ingewikkeld?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja was een stuk rustiger in mijn hoofd!Was echter ook mijn laatste avond met de Fransman, ik rij hem zometeen naar Peoria, waarvandaan hij wegvliegt. Waarschijnlijk komt hij volgend jaar niet meer terug, al is er een kleine kans dat ze hem als assistent professor aannemen (Hij studeert deze zomer af van zijn Franse universiteit). Dus dat is net nog even een dingetje
quote:Op maandag 4 juni 2012 16:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja was een stuk rustiger in mijn hoofd!Was echter ook mijn laatste avond met de Fransman, ik rij hem zometeen naar Peoria, waarvandaan hij wegvliegt. Waarschijnlijk komt hij volgend jaar niet meer terug, al is er een kleine kans dat ze hem als assistent professor aannemen (Hij studeert deze zomer af van zijn Franse universiteit). Dus dat is net nog even een dingetje
Goed/ingewikkeldquote:Op maandag 4 juni 2012 16:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben het even kwijt: was je Fransman nou goed, slecht of is het ingewikkeld?
Ja dit. Zo'n zinquote:Op maandag 4 juni 2012 16:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]da's niet leuk nee. Deed hij een tweede studie op Knox, dat hij ook nog in Frankrijk studeert?
Maar dan is 2 juli vanaf nu maar je richtpunt he
Opquote:Op maandag 4 juni 2012 16:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Goed/ingewikkeldMaar we zijn af-en-aan al sinds januari samen, na de hele winter vakantie elke dag gepraat te hebben
De eerstequote:Op maandag 4 juni 2012 16:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Opwijze of gewoon
![]()
? En had je nou ooit knallende ruzie met hem gehad, of is dat weer iemand anders? Zoals je merkt heb ik het niet helemaal in detail gevolgd
Brrrrr, ook wel een fijn vooruitzicht natuurlijk omdat je dat al een hele tijd wilt, maar het lijkt me wel naarquote:Op maandag 4 juni 2012 16:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Meteen ook mijn operatie aan het regelen
Haha, lijkt me dat je wel gekke reacties krijgt als je terugkomtquote:Op maandag 4 juni 2012 16:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2012 16:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik sta doodsangsten uitquote:Op maandag 4 juni 2012 16:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Brrrrr, ook wel een fijn vooruitzicht natuurlijk omdat je dat al een hele tijd wilt, maar het lijkt me wel naar
Ja daar zit ik ook over na te denkenquote:Op maandag 4 juni 2012 16:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Haha, lijkt me dat je wel gekke reacties krijgt als je terugkomt
Je kreeg toch vooral stomme reacties op de huidige maat? Dan kan het alleen maar beter worden lijkt mequote:Op maandag 4 juni 2012 16:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik sta doodsangsten uitVooral voor de nacose
[..]
Ja daar zit ik ook over na te denkenMaar omdat ik wel relatief groot blijf hoop ik dat het niet zo opvalt. En anders, jammer voor hun. Mijn lijf
nou ja, 'stom'... Vooral genant/ongemakkelijk voor mij. Mensen vinden blijkbaar dat ze me er op moeten wijzen dat ik een 'huge rack' heb. Alsof ik dat nog niet wist. En gesprekken die slechts met mijn decollet gevoerd worden. En het stereotype dat ze denken dat meisjes met grote borsten 'easy' zijn is ook waar. Dat ze dat denken, niet dat we dat per definitie zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je kreeg toch vooral stomme reacties op de huidige maat? Dan kan het alleen maar beter worden lijkt me
Kan ik me ook wel voorstellen. Ik ben dat soort blikken/opmerkingen om andere redenen gewend en het duurt lang voordat je eraan wentquote:Op maandag 4 juni 2012 16:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nou ja, 'stom'... Vooral genant/ongemakkelijk voor mij. Mensen vinden blijkbaar dat ze me er op moeten wijzen dat ik een 'huge rack' heb. Alsof ik dat nog niet wist. En gesprekken die slechts met mijn decollet gevoerd worden. En het stereotype dat ze denken dat meisjes met grote borsten 'easy' zijn is ook waar. Dat ze dat denken, niet dat we dat per definitie zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 juni 2012 17:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen. Ik ben dat soort blikken/opmerkingen om andere redenen gewend en het duurt lang voordat je eraan wentIk weet het goed te verbergenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb een heel smal middel, maar brede heupen. Dus de klassieke zandloper. Daardoor past het er wel bij. Maar het ligt er ook maar net aan vanaf welke hoek je een foto maakt. Ik heb een G cup, geloof ik, en met 163 is dat best groot
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Ach, ik heb een A cup met 1.83. Dat staat ook niet echt. Maar men vindt mij vaak mager, dus dan kan het wel. Vind ik zelf niet overigensquote:Op maandag 4 juni 2012 17:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik weet het goed te verbergenEn ik heb een heel smal middel, maar brede heupen. Dus de klassieke zandloper. Daardoor past het er wel bij. Maar het ligt er ook maar net aan vanaf welke hoek je een foto maakt. Ik heb een G cup, geloof ik, en met 163 is dat best groot
quote:Op maandag 4 juni 2012 17:05 schreef MadMaster het volgende:
Back home na een fantastisch (zonnig) weekje Schotland.
Het echte Schotse weer trof ik vanmorgen in Nederland pas aan...
quote:Op maandag 4 juni 2012 17:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ach, ik heb een A cup met 1.83. Dat staat ook niet echt. Maar men vindt mij vaak mager, dus dan kan het wel. Vind ik zelf niet overigens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Wat heb je allemaal gezien/ gedaan? Ben je bij diezelfde vrienden geweest als een poosje terug?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:05 schreef MadMaster het volgende:
Back home na een fantastisch (zonnig) weekje Schotland.
Het echte Schotse weer trof ik vanmorgen in Nederland pas aan...
Dit was een trip naar het whisky festival op het eiland Islay.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gezien/ gedaan? Ben je bij diezelfde vrienden geweest als een poosje terug?
quote:Op maandag 4 juni 2012 17:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Dat staat er tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A (75)
Het is al een tijdje terug dat ik je voor het laatst gezien heb, maar desgevraagd zou ik zeggen dat je wel groter hebt dan A. Ook goed bezig dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |