Fascinerend... En niet op een goede manierquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:26 schreef wyccie het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik dit afschuwelijke pumps vind?
http://www.zalando.nl/sho(...)IS&utm_medium=DIS_33
Buggs?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het zijn een beetje uggs met een hak
Nee, dat hebben ze dus niet gedaan. Dat zou wel eens problemen kunnen opleveren, aangezien een aangepaste kleur ook weer moet worden verwijderd op aanvraag. En de tape komt er niet meer vanafquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Red, ik vroeg dat omdat je officieel je kentekenbewijs moet laten aanpassen als je de auto een andere kleur geeft. Maar wat precies onder 'andere kleur geven' valt is niet helemaal duidelijk. Volgens sommigen is het prima als de originele kleur in elk geval ergens nog te zien is, zelfs al is dat onder de motorkap
Dat vind ik coulant van je. Van mij mag het verboden worden.quote:
En de vader heeft een jas van datzelfde spul in het blauw.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Over Uggs gesproken, wij kwamen vandaag dit object tegen:
[ afbeelding ]
Hier horen toch Uggs, te grote gouden sieraden en een net te strakke skinny bij met een ranzig gemake-upped hoofd?
O god, mental imagequote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:33 schreef wyccie het volgende:
En de vader heeft een jas van datzelfde spul in het blauw.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Over Uggs gesproken, wij kwamen vandaag dit object tegen:
[ afbeelding ]
Hier horen toch Uggs, te grote gouden sieraden en een net te strakke skinny bij met een ranzig gemake-upped hoofd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Je bent al te laat.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb voor de zekerheid net maar even de aftersun ter hand genomen.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb voor de zekerheid net maar even de aftersun ter hand genomen. Zes uur buiten zijn heeft toch voor een wat rode nek en hoofd gezorgd bij ondertekende.Ach, zolang je geen rode teen hebt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hm, jammer dan. Voelt in elk geval wel fijnquote:
Daar is het uiteraard wel voor bedoeld.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hm, jammer dan. Voelt in elk geval wel fijn
Wat vind je ervan dat ik deze vraag edit nu _Ophelia_ heeft gezegd het met mijn vraag eens te zijn?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:08 schreef wyccie het volgende:
Ja, dacht ook dat het slechter weer zou zijn.
Gelukkig heb ik de hele dag binnen gewerkt.En zere voeten, niet normaal.
Het kwam me wel goed uit, ik kon wel een beetje zo'n gebruiken want enorm pesthumeur vanmorgen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:08 schreef wyccie het volgende:
Ja, dacht ook dat het slechter weer zou zijn.
Wat HT vraagt...quote:Gelukkig heb ik de hele dag binnen gewerkt.En zere voeten, niet normaal.
Wtf? Wat was de vraag dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat vind je ervan dat ik deze vraag edit nu _Ophelia_ heeft gezegd het met mijn vraag eens te zijn?
Hoe het komt dat je pijn in je voetjes hebtquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat ik deze vraag edit nu _Ophelia_ heeft gezegd het met mijn vraag eens te zijn?
quote:
Van het acht uur staan werken, op iets te hoge hakken.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe het komt dat je pijn in je voetjes hebt
Koop een autoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:28 schreef wyccie het volgende:
In dubio: leuk cadeau voor bruiloft gezien. Maar dan moet ik 12 kilo meeslepen in de trein, in mijn jurk met pumps en tas met slaapspullen. En dan na de ceremonie het hele spul weer naar een andere locatie, want ik neem aan dat ik ze niet het cadeau na de receptie kan gaan geven.
Pumps ook meeslepen en platte schoenen aantrekken om te beginnenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:28 schreef wyccie het volgende:
In dubio: leuk cadeau voor bruiloft gezien. Maar dan moet ik 12 kilo meeslepen in de trein, in mijn jurk met pumps en tas met slaapspullen. En dan na de ceremonie het hele spul weer naar een andere locatie, want ik neem aan dat ik ze niet het cadeau na de receptie kan gaan geven.
En uitvoerbaarder, want ik heb geen rijbewijs.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
(toegegeven: HT's tip is praktischer, maar de mijne is goedkoper)
Hoeft nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Pumps ook meeslepen en platte schoenen aantrekken om te beginnen(toegegeven: HT's tip is praktischer, maar de mijne is goedkoper
)
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
En uitvoerbaarder, want ik heb geen rijbewijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na kosten overschrijven heb je nog 20 euro over voor brandstof. Daar koop je 12 liter voor, waarmee je toch zeker 150 kilometer kan rijden met dat dingquote:
Dat is alleen nog maar de heenweg. Hoe moet ik terug?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
waarmee je toch zeker 150 kilometer kan rijden met dat ding
Dan heb je geen grote en zware spullen te verplaatsen. Verkoop de auto en neem een trein.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is alleen nog maar de heenweg. Hoe moet ik terug?
Ik heb een paar kniehoge veterlaarzenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:35 schreef wyccie het volgende:
Schoenen van 300 euro, sneakers. Flikker toch een eind op.![]()
Ik hoop zo dat ik, als ik ga verdienen, niet zo met geld ga strooien.
Ik vind 100 euro al erg duur voor een paar sneakers voor dagelijks gebruikquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:30 schreef wyccie het volgende:
Een hikingschoen, met Gore-tex etc. om de Mount Everest te beklimmen, ja. Pumps of sneakers, nee.
Daar wil ik pics vanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:30 schreef wyccie het volgende:
![]()
Jij mag chauffeuren. Ik kan je helaas niet veel betalen.
Ik zal de hoeveelheid koffie in het filter verdubbelen.quote:Op zondag 3 juni 2012 07:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Graag, sterk genoeg om een bataljon ME'ers bezig te houden
Ik ben u zeer erkentelijkquote:Op zondag 3 juni 2012 07:25 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zal de hoeveelheid koffie in het filter verdubbelen.
quote:
Eerst naar de winkel om er een te kopen (en toffe andere dingen voor onderweg. Bij de Hema hebben ze trouwens ook een gave serie spulletjes om mee de natuur in te gaan (potje met vergrootglas in het deksel bijvoorbeeld om beestjes te bestuderen)).quote:
Koopzojdagquote:Op zondag 3 juni 2012 07:40 schreef Soempie het volgende:
Eerst naar de winkel om er een te kopen (en toffe andere dingen voor onderweg. Bij de Hema hebben ze trouwens ook een gave serie spulletjes om mee de natuur in te gaan (potje met vergrootglas in het deksel bijvoorbeeld om beestjes te bestuderen)).
Lekker als je dat potje in de zon laat staan.quote:Op zondag 3 juni 2012 07:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eerst naar de winkel om er een te kopen (en toffe andere dingen voor onderweg. Bij de Hema hebben ze trouwens ook een gave serie spulletjes om mee de natuur in te gaan (potje met vergrootglas in het deksel bijvoorbeeld om beestjes te bestuderen)).
Met deze regenquote:Op zondag 3 juni 2012 07:42 schreef Cobra4 het volgende:
Lekker als je dat potje in de zon laat staan.
In de tussentijd gebruikt Jair mij als klimrekquote:Op zondag 3 juni 2012 07:38 schreef iamredleader het volgende:
Beter plan:
http://www.ballorig.nl/amsterdamgaasperplas/
Kan Jair al zijn energie kwijt
quote:Op zondag 3 juni 2012 07:49 schreef Cobra4 het volgende:
Diaan? Nog wakker geworden?
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_in_Enschede__.html
Nee, echt?quote:Uit onderzoek bleek dat in de woning iets was ontploft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |