Daar wil ik pics vanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:30 schreef wyccie het volgende:
![]()
Jij mag chauffeuren. Ik kan je helaas niet veel betalen.
Ik zal de hoeveelheid koffie in het filter verdubbelen.quote:Op zondag 3 juni 2012 07:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Graag, sterk genoeg om een bataljon ME'ers bezig te houden
Ik ben u zeer erkentelijkquote:Op zondag 3 juni 2012 07:25 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zal de hoeveelheid koffie in het filter verdubbelen.
quote:
Eerst naar de winkel om er een te kopen (en toffe andere dingen voor onderweg. Bij de Hema hebben ze trouwens ook een gave serie spulletjes om mee de natuur in te gaan (potje met vergrootglas in het deksel bijvoorbeeld om beestjes te bestuderen)).quote:
Koopzojdagquote:Op zondag 3 juni 2012 07:40 schreef Soempie het volgende:
Eerst naar de winkel om er een te kopen (en toffe andere dingen voor onderweg. Bij de Hema hebben ze trouwens ook een gave serie spulletjes om mee de natuur in te gaan (potje met vergrootglas in het deksel bijvoorbeeld om beestjes te bestuderen)).
Lekker als je dat potje in de zon laat staan.quote:Op zondag 3 juni 2012 07:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eerst naar de winkel om er een te kopen (en toffe andere dingen voor onderweg. Bij de Hema hebben ze trouwens ook een gave serie spulletjes om mee de natuur in te gaan (potje met vergrootglas in het deksel bijvoorbeeld om beestjes te bestuderen)).
Met deze regenquote:Op zondag 3 juni 2012 07:42 schreef Cobra4 het volgende:
Lekker als je dat potje in de zon laat staan.
In de tussentijd gebruikt Jair mij als klimrekquote:Op zondag 3 juni 2012 07:38 schreef iamredleader het volgende:
Beter plan:
http://www.ballorig.nl/amsterdamgaasperplas/
Kan Jair al zijn energie kwijt
quote:Op zondag 3 juni 2012 07:49 schreef Cobra4 het volgende:
Diaan? Nog wakker geworden?
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_in_Enschede__.html
Nee, echt?quote:Uit onderzoek bleek dat in de woning iets was ontploft
Oeh, had ik gisteren maar croissantjes gehaaldquote:Op zondag 3 juni 2012 09:55 schreef iamredleader het volgende:
Ontbijt: vers brood, croissantjes, bolletjes, roerei en verse sinaasappel
Alles voor de wetenschap.quote:Op zondag 3 juni 2012 07:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lekker als je dat potje in de zon laat staan.
Nee hoor, niets van gehoord. Is voor ons aan de andere kant van de stad.quote:Op zondag 3 juni 2012 07:49 schreef Cobra4 het volgende:
Diaan? Nog wakker geworden?
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_in_Enschede__.html
Nee, ook geen last van.quote:
En daar barst het van de reclame.quote:Lekker met Jair naar het winkelcentrum
Fijn h, een aboquote:Op zondag 3 juni 2012 12:56 schreef Cobra4 het volgende:
Nee, ook geen last van.
En daar barst het van de reclame.
Nee, ik zit de vlootschouw te kijken.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, wat een zondagsrust
Zijn we met z'n allen naar de middagdienst geweest?
MaJo!quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:48 schreef iamredleader het volgende:
Deze post is geschreven vanaf de nieuwe computer
/pimppost
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een AT?
of een 386SX 25?
of ga je ons vertellen dat je een DX gekocht hebtDan ben je echt een patser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |