Dat vind ik ook nog best vaak eigenlijk. Incidenteel doen we het weleens, maar ik voel me vaak schuldig als ik (zomaar) vrij ben en de kinderen moeten naar opvang. Extra kinderopvang daarvoor is ook best prijzig...quote:Op maandag 4 juni 2012 12:22 schreef wyccie het volgende:
Blender kapot.Ik wilde een smoothie maken: had al aardbeien gesneden, ananas ontmanteld, grapefruit geperst. Ach ja, nu gewoon fruitsalade.
[..]
Er zijn mensen die dat zo hebben ingepland. Kan ik me ook heel goed voorstellen, dat je ook wel eens een dag voor jezelf wilt, zonder dat er altijd een man of kind 'aan je kop zeurt'. Elke week vind ik veel, maar eens in de 2 weken of zo.
Nee, maar het is balen als je dat idee in je hoofd hebt en dat ding het opeens niet blijkt te doen. Zit ik ook nog met een kapotte blender. Iemand interesse?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ach zoveel maakt het niet uit of je het nou zo eet of uit de blender
Volgens mij ken ik iemand die dat doet, die de kinderen dan naar d'r schoonouders brengt. Die vinden het hartstikke leuk, dus win-win.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:26 schreef Diaan73 het volgende:
Extra kinderopvang daarvoor is ook best prijzig...
Inderdaad. Mijn ouders passen ook al regulier op, die zitten niet te wachten op een extra dag omdat ik zonodig een dagje voor mezelf wil hebben. Eigenlijk vind ik het ook wel raar om dat structureel te doen... je bent toch ook vrij om bij je kinderen te zijn?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, maar het is balen als je dat idee in je hoofd hebt en dat ding het opeens niet blijkt te doen. Zit ik ook nog met een kapotte blender. Iemand interesse?
[..]
Volgens mij ken ik iemand die dat doet, die de kinderen dan naar d'r schoonouders brengt. Die vinden het hartstikke leuk, dus win-win.
Ik blijk niet eens eieren in huis te hebbenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ok, je hebt dus alleen brood en ei?
Wentelteefjes
Hoi mede-papaquote:Op maandag 4 juni 2012 11:30 schreef Mark het volgende:
Nou klein, hij weegt al bijna 7 kiloMijn vrouw is weer begonnen met werken dus hij is vandaag samen met de tweeling naar het kinderdagverblijf. Papa heeft het huis voor zichzelf: heerlijk!
Mooi kans om even lekker de stereo te laten blazen
Hier ookquote:
het moet niet gekker wordenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hier ook
Ik werd om kwart voor 12 gebeld over een meeting, waar ik niets van wist. Snel aangeschoven. Uur later wilde ik eten, maar toen had ik zelf al iets ingepland om even door te spreken. Nu dus eten
MP Family i3-2120, 4GB geheugen, 1 TB hardeschijf, Windows 7 home premium en office family.quote:Op maandag 4 juni 2012 08:06 schreef iamredleader het volgende:
Een zwarte
Mycom pc, details zal ik nog even opzoeken maar een hele snelle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |