Oeh, had ik gisteren maar croissantjes gehaaldquote:Op zondag 3 juni 2012 09:55 schreef iamredleader het volgende:
Ontbijt: vers brood, croissantjes, bolletjes, roerei en verse sinaasappel
Alles voor de wetenschap.quote:Op zondag 3 juni 2012 07:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lekker als je dat potje in de zon laat staan.
Nee hoor, niets van gehoord. Is voor ons aan de andere kant van de stad.quote:Op zondag 3 juni 2012 07:49 schreef Cobra4 het volgende:
Diaan? Nog wakker geworden?
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_in_Enschede__.html
Nee, ook geen last van.quote:
En daar barst het van de reclame.quote:Lekker met Jair naar het winkelcentrum
Fijn hč, een aboquote:Op zondag 3 juni 2012 12:56 schreef Cobra4 het volgende:
Nee, ook geen last van.
En daar barst het van de reclame.
Nee, ik zit de vlootschouw te kijken.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, wat een zondagsrust
Zijn we met z'n allen naar de middagdienst geweest?
MaJo!quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:48 schreef iamredleader het volgende:
Deze post is geschreven vanaf de nieuwe computer
/pimppost
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een AT?
of een 386SX 25?
of ga je ons vertellen dat je een DX gekocht hebtDan ben je echt een patser
Red kennende staat die computer nu in de slaapstand.quote:
Plan is nog steeds eind juni/begin juliquote:Op zondag 3 juni 2012 21:24 schreef Soempie het volgende:
Wat fijn allemaal Etcie!Allemaal nieuwe spulletjes.
![]()
Wanneer gaan jullie over?
Systeem met harde schijven om data op te slaan, zit geen monitor aan gekoppeld en je beheert het geheel via een andere pc. Willen we gaan gebruiken om films op te slaan enzoquote:
Nog veel tijd voor voorpret dus.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Plan is nog steeds eind juni/begin juli
Kijk eens bij karwei/gamma. Die lijken echt heel erg op Pax maar zijn minder hoog. Hebben wij eentje.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb overigens heel lang geroepen dat ik een Billy wil, maar ik vond ze echt niet passen bij de rest van ons interieurdus het wordt nu een Hemnes
En we hebben beiden een voorliefde voor schuifdeurenAlleen gaat een Pax-kast in de slaapkamer niet passen, want die zijn 236 cm hoog en we hebben 230
Een server dus?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Plan is nog steeds eind juni/begin juli
[..]
Systeem met harde schijven om data op te slaan, zit geen monitor aan gekoppeld en je beheert het geheel via een andere pc. Willen we gaan gebruiken om films op te slaan enzo
quote:Op zondag 3 juni 2012 21:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kijk eens bij karwei/gamma. Die lijken echt heel erg op Pax maar zijn minder hoog. Hebben wij eentje.
Zoiets, al zit er wel verschil in. Geen idee wat precies thoughquote:
Als jij het al niet weet!quote:Op zondag 3 juni 2012 21:45 schreef Etcetera het volgende:
Zoiets, al zit er wel verschil in. Geen idee wat precies though
Dat probleem hebben wij ookquote:Op zondag 3 juni 2012 21:33 schreef Etcetera het volgende:
En we hebben beiden een voorliefde voor schuifdeurenAlleen gaat een Pax-kast in de slaapkamer niet passen, want die zijn 236 cm hoog en we hebben 230
Ja laten we het daar maar even niet over hebbenquote:
Blijven er nog wel vrienden van je achter?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja laten we het daar maar even niet over hebben
Beste vriendin vanochtend op het vliegtuig gezet, morgen mijn Fransman. Verder vrijwel iedereen weg. Ik besef pas net hoe ongelooflijk kut kut kut dit is.
* Etcetera stuurt een zonnestraal naar PSquote:Op zondag 3 juni 2012 21:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja laten we het daar maar even niet over hebben
Beste vriendin vanochtend op het vliegtuig gezet, morgen mijn Fransman. Verder vrijwel iedereen weg. Ik besef pas net hoe ongelooflijk kut kut kut dit is.
één goede vriend, maar die woont niet op campus tijdens de zomer want hij is een local, en hij heeft een stage op ongeveer een uur hier vandaan.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Blijven er nog wel vrienden van je achter?
ja daar hebben we juist meer dan genoeg vanquote:Op zondag 3 juni 2012 21:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
* Etcetera stuurt een zonnestraal naar PS
* _Ophelia_ stuurt er een schaduwrijk plekje achteraanquote:Op zondag 3 juni 2012 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja daar hebben we juist meer dan genoeg van
Ja zeg! Hij is dequote:Op zondag 3 juni 2012 22:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh enis gister geslaagd vertrokken zonder ooit nog wat tegen me te zeggen. En mijn voormalig beste vriendin (ook kwijt geraakt door dat hele gezeik met
) is ook geslaagd en nog wel langs gekomen, maar dat was heel raar en voelde ook onaf. Ik weet čcht niet hoe ik het voor mekaar gekregen heb om zo diep te zakken
I know... Ze heeft daar op zich ook wel haar excuses voor angeboden maar het kwaad was al geschiedquote:
Ik vond het derde boek helemaal niksquote:Op zondag 3 juni 2012 22:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb donderdag op Utrecht CS deel 2 van de Hongerspelen gekocht (Vlammen). Vrijdag had ik 'm uit, meteen in Oosterwolde deel 3 gekocht en die heb ik vanochtend nog even uitgelezen. 2 boeken in 3 dagen, betekend gewoon dat het goed is
Het derde was niet het beste, dat was toch wel deel 1 denk ikquote:Op zondag 3 juni 2012 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vond het derde boek helemaal niks
Kan me niet voorstellen het in het Nederlands te lezen!![]()
Mocht ik eigenlijk ook nietquote:Op zondag 3 juni 2012 22:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik mag geen boeken kopen, ik heb nog zeker drie ongelezen Pratchetts liggen en nog een paar andere boeken. Sinds mijn studie val ik nogal snel in slaap als ik lees
Ondanks al die bladzijden wordt je grammatica er niet beter opquote:Op zondag 3 juni 2012 22:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb donderdag op Utrecht CS deel 2 van de Hongerspelen gekocht (Vlammen). Vrijdag had ik 'm uit, meteen in Oosterwolde deel 3 gekocht en die heb ik vanochtend nog even uitgelezen. 2 boeken in 3 dagen, betekend gewoon dat het goed is
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ondanks al die bladzijden wordt je grammatica er niet beter op
6de!? Niet slecht toch?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
Even een supersnelle update.
Jazz was weer leuk. Paar honderd hamburgers, worsten en loempias gemaakt en verkocht
Uitslag van de bierwedstrijd is ook binnen. In mijn categorie ben ik 6e geworden van de 130 inzendingen, met een 8.6
6e van de 130 is helemaal niet slecht neequote:Op zondag 3 juni 2012 22:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
6de!? Niet slecht toch?
En die burger en saus was heerlijk!
voor beiden mijn complimentenquote:Op zondag 3 juni 2012 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
Even een supersnelle update.
Jazz was weer leuk. Paar honderd hamburgers, worsten en loempias gemaakt en verkocht
Uitslag van de bierwedstrijd is ook binnen. In mijn categorie ben ik 6e geworden van de 130 inzendingen, met een 8.6
Mijn welgemeende excuses Ets! Ook omdat ik nog een vraag voor je hebquote:
Ondanks het missen van de 1ste plaats dus goed nieuws.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
6e van de 130 is helemaal niet slecht nee
Ik ben erg benieuwd naar het keuringsrapport.
De winnaar uit mijn groep had een 9,2 en er waren een aantal 8,7 en 8,8. Dus allemaal vrij dicht bij elkaar.
In andere categorien is er soms niet hoger dan een 8,9 gescored. Dus een behoorlijk niveau in mijn groep.
Een 8,6 is een uitstekende score, net als een zesde plaats. Goed bezig Nem!quote:Op zondag 3 juni 2012 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
6e van de 130 is helemaal niet slecht nee
Ik ben erg benieuwd naar het keuringsrapport.
De winnaar uit mijn groep had een 9,2 en er waren een aantal 8,7 en 8,8. Dus allemaal vrij dicht bij elkaar.
In andere categorien is er soms niet hoger dan een 8,9 gescored. Dus een behoorlijk niveau in mijn groep.
Ik vind het vooral triest dat ik die fout blijf makenquote:Op zondag 3 juni 2012 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses Ets! Ook omdat ik nog een vraag voor je heb. Ben je bekend met synchroniseren van agenda's?
Dat zou ik graag willen jaquote:Op zondag 3 juni 2012 22:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een 8,6 is een uitstekende score, net als een zesde plaats. Goed bezig Nem!
Ga je nu proberen een Kickstarter op te zetten om een keer een brouwerij te huren?
Misschien is dat kleine beetje net genoegquote:Op zondag 3 juni 2012 22:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het vooral triest dat ik die fout blijf maken
En een heel klein beetje
Weet je al of dat een optie is, of zitten er te veel haken en ogen aan?quote:
Nice!quote:Op zondag 3 juni 2012 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
Dat vraag ik me ook afquote:
Niet zo koud als ik had verwacht!quote:Op zondag 3 juni 2012 22:43 schreef wyccie het volgende:
Hoe was het slapen in een tent, LB?
Hartstikke netjes, Nem!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |