ja, het is voor mijn zoonquote:Op maandag 4 juni 2012 10:11 schreef iamredleader het volgende:
hier een crea-bea treinbaan van zoonlief
Deze man weetquote:Op maandag 4 juni 2012 10:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ja, het is voor mijn zoon![]()
huhhuh
nee, maar ik vind t altijd lastig om ergens binnen te vallen waar iedereen elkaar al goed kent enzo. maar nu heb ik het toch gedaanquote:
een Hercules dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
denk als dat zou lukken dat hij er zelf in zou zitten
dat heeft ie vlot gedaan dan in een weekendjequote:
In de USA, opleidingquote:Op maandag 4 juni 2012 11:00 schreef kwakz0r het volgende:
Wat fijn PS! (ik weet niet waar je zit, en waarom, maar fijn dat je onverwacht naar huis kan deze zomer!
Ach ja, dat snap ik wel. Hoi!quote:nee, maar ik vind t altijd lastig om ergens binnen te vallen waar iedereen elkaar al goed kent enzo. maar nu heb ik het toch gedaanhoi!
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:30 schreef Mark het volgende:
Nou klein, hij weegt al bijna 7 kiloMijn vrouw is weer begonnen met werken dus hij is vandaag samen met de tweeling naar het kinderdagverblijf. Papa heeft het huis voor zichzelf: heerlijk!
Mooi kans om even lekker de stereo te laten blazen
Je bedoelt een dag zonder kinderen? Dat heb ik eigenlijk nooit. Ik ben juist thuis voor de kinderen. Heb soms wel een paar uurtjes voor mezelf als Lennon naar peuterspeelzaal gaat. En tzt natuurlijk als hij naar school gaat. Kan het niet afwachten.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:51 schreef wyccie het volgende:
Ah,dat zou dan netjes geregeld zijn. Maar dan hebben jullie geen dagje voor jezelf. Dat hebben sommigen toch ook wel eens?
Er zijn mensen die dat zo hebben ingepland. Kan ik me ook heel goed voorstellen, dat je ook wel eens een dag voor jezelf wilt, zonder dat er altijd een man of kind 'aan je kop zeurt'. Elke week vind ik veel, maar eens in de 2 weken of zo.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
Je bedoelt een dag zonder kinderen? Dat heb ik eigenlijk nooit. Ik ben juist thuis voor de kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |