Bedankt voor je post, fijn dat hij lekker bij gegroeid is!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn buikbeeb is ook aan de kleine kant. Ik heb twee extra groeiecho's gehad om te checken of hij wel goed zijn eigen lijn blijft volgen of dat de groei verder afbuigt. Uiteindelijk bleek er niets aan de hand. Hij wordt nu geschat op 2700-3000 gram bij 40 weken. Mij is verteld dat vooral de buikomtrek belangrijk is voor het bepalen van groeiachterstand. Als er iets aan de hand is met de placenta o.i.d. dan blijft de groei van de buik meer achter dan de rest. Bij mij was de buik juist steeds relatief groot (liep maar 1-2 week achter, terwijl de rest meer 2-3 weken achterliep). Ik vond het fijn dat het even extra in de gaten werd gehouden. Misschien kan jij daar ook om vragen? Of wordt dat al gedaan?
Ik snapte hem ook niet helemaal, dus ik vraag gewoon hoe het zitquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:51 schreef livelink het volgende:
En moet ik MeNicole nou ook feliciteren? Ik snapte de opmerking bloed vs lichaam niet helemaal![]()
Ik neem het zekere voor het onzekere. Gefeliciteerd MeNicole!
We kwamen er van de week achter toen ik bloed had laten prikken omdat ik al maanden zo moe ben. Maar ben nog gewoon elke maand ongesteld geweest.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:51 schreef livelink het volgende:
En moet ik MeNicole nou ook feliciteren? Ik snapte de opmerking bloed vs lichaam niet helemaal![]()
Ik neem het zekere voor het onzekere. Gefeliciteerd MeNicole!
Ow nou gefeliciteerd danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:54 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
We kwamen er van de week achter toen ik bloed had laten prikken omdat ik al maanden zo moe ben. Maar ben nog gewoon elke maand ongesteld geweest.
En hoe lang ben je dan al zwanger, of weet je dat nog niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:54 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
We kwamen er van de week achter toen ik bloed had laten prikken omdat ik al maanden zo moe ben. Maar ben nog gewoon elke maand ongesteld geweest.
Ze prikken toch niet standaard op HCG? Had je zelf een vermoeden?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:54 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
ow ja, dat vroeg ik me ook nog af, thanks!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:00 schreef simmu het volgende:
gefeliciteerd dames![]()
en nu we toch bezig zijn: sylvana, hoe zit dat nou?
Soms wel, soms niet. Ik werk als zorgcoördinator in een woonvorm met cliėnten met ass. Sommige dagen zijn erg druk, sommige dagen niet.quote:
Oh lol, zo lang ben ik nog niet terug en heb ook niet alles terug gelezenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:35 schreef Estrys het volgende:
Ik loop hier alweer vanaf 24 april rond hoor, maar toch bedankt
Ha, zie je wel, ik dacht al ben ik nou in de war ofzo, maar was te lui om terug te gaan zoeken, haha.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:35 schreef Estrys het volgende:
Ben je nu als ik het goed begrijp in januari uitgeteld?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:35 schreef Estrys het volgende:
Heftig. maar gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:00 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik weet niet hoelang. Ze hebben voor meerdere dingen getest. Omdat ik gewoon ongesteld ben geweest was dat absoluut niet bij me opgekomen. Mijn ha heeft het voor de zekerheid wel aangevinkt.
Ik was net begin maart weer met de pil begonnen. Dus misschien is het van voor die tijd maar aangezien ik maart en april gewoon ongesteld ben geweest denk ik dat niet. Was 30 april nog ongesteld en dinsdag hoorden we dit. Dus ik weet ook echt niet van wanneer ie dan is.
We laten het nu allemaal even bezinken en volgende week maak ik een afspraak bij de vlos.
Ja ergens tussen 1 en 9 januariquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:37 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ben je nu als ik het goed begrijp in januari uitgeteld?
Nou idd, dat kan ik me helemaal voorstellenquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:32 schreef peace-lover het volgende:
[..]
Nou iddIk heb wel gehoord dat vrouwen vlak voor de uitgerekende datum nog gingen laten harsen
[..]
Carpaccio
Vriendin van me had dat met gerookte zalm, dat hebben we nog snel kunnen halen voor we naar het ziekenhuis gingen om baby te kijken
Ja precies.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:33 schreef Kersjes het volgende:
Laseren wat ontharen betreft is absoluut niet gevaarlijk voor je kind. Het kan echter pigmentverschuivingen veroorzaken als je zwanger bent, vandaar dat je het beter niet kan gebruiken. En de fabrikant wil zich natuurlijk ook indekken. Als je dat apparaat in zwangere toestand gebruikt en je kind wordt geboren met 2 hoofden, dan kan er nooit geroepen worden dat het komt door het laseren.
Ik stond vandaag ook te kwijlen bij de ossenworst in de supermarkt. Vorige keren was mijn eerste niet-meer-verboden-maaltijd carpaccio![]()
En ook verse, harde, witte broodjes met ossenworst en rosbief. Mmmmmmm, wat kijk ik daar naar uit!!
Ja idd.. Nou rustig maar laten bezinken meidquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:01 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja ik heb stiekem door deze situatieverandering (die ik niet helemaal aan zag komen overigens, wel rekening mee gehouden) wel nagedacht over een dagje ouderschapsverlof een jaar lang. Financieel zouden we dat prima kunnen trekken, dat is de reden niet.
Ik denk er nog even over na
Herkenbaar.... Dat moe zijn en ongesteld! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:54 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Zo herkenbaar! Ik moet nog steeds wat dingen hebben/wassen/schoonmaken, oh en hier en daar nog wat bestellen. Lijstje hier, lijstje daar. En dan dus niets kunnen, grrrr...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:41 schreef clauwheee het volgende:
Vandaag voornamelijk in bed gelegen en dan krijg ik de kriebels
Ik ben benieuwd. Ik snap er ook niets van, ik huil echt nergens om, gewoon echt helemaal om niets. Heel suf.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:16 schreef Kersjes het volgende:
TW, misschien heeft je man wel een punt. Zo ging het bij mij 5 jaar geleden wel, ik liep de hele dag om alles en niks te janken. Toen ik ook nog eens het avondeten liet verbranden terwijl ik er met mijn neus bovenop stond was dat de druppel, ik moest WEG! Half verwilderd over straat gelopen in de richting waar manlief vandaan zou komen vanuit zijn werk. Hij komt aanrijden, ziet mijn huilhoofd en schrikt zich rot![]()
4 uur later begonnen de weeėn eindelijk. Kon ik weer janken, zo blij was ik (toen nog wel ja)
Maar jij hebt sowieso een warmbloedig kindquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
Estrysleuk zo'n enthousiaste grote broer
![]()
Ik heb 1 omslagdoek van de vorige keer, maar amper.gebruikt. Geloof alleen de eerste paar keer bij t cb.
In de kraamweek helemaal niet. Kind had geen eens sokken aan, laat staan omslagdoek
Ja.das ook waarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:06 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Maar jij hebt sowieso een warmbloedig kind
Muppet heeft eigenlijk best vaak een omslagdoek om gehad in de eerste weken, gewoon om lekker in te liggen... ik heb die van de Hema(allemaal
)
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:33 schreef Thistleweed het volgende:
Oja, en ik heb trek in ongezonde lekkere dingen, heel veel trek. Heb net mijn avond eten op maar zit er over na te denken nog iets ongezonds te laten bezorgen want ik heb geen zin om het huis uit te gaan om iets lekkers te halen.
Nou, als ik had gezegd dat ik had gewild dat ie thuis zou blijven had ie dat wel gedaan hoor. Hij voelde zich volgens mij al heel erg schuldig omdat ik zo aan het huilen was.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:32 schreef Enfermera het volgende:
Whaha ThistleMaar ik snap het ook wel dat je manlief gewoon tot je beschikking wilt hebben in zo'n belangrijke periode, zeker als je het idee hebt dat het eraan zit te komen
Dan doe ik dat ook gewoon denk ik
boeiend, nu draait het om mij!
Collega van me vertelde ook dat haar man zo iemand was die, als ze hem wakker maakte als haar weeėn begonnen waren, zei dat ze hem nog maar ff moest laten slapen![]()
Ik zou dan echt het licht aandoen en de deken eraf rukkenik wakker, jij wakker. Zo. XD
Joh is grappigquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:47 schreef Gerberaatje het volgende:
Son, keer toch om joh!wat een drama...
Whaha ja ist ook wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:35 schreef Marjolijntje het volgende:
Oh, dat vind ik dan stiekem ook wel weer overdreven EnfHij mag best zn leuke dingen nog doen, het is niet zijn schuld (of nouja, hij is wel de veroorzaker..) dat ik thuis zit en niet lekker meer met de auto weg durf. En het kan ook nog wel even duren hier..
EN qua weeėn, zolang ik het zelf aan kan (en het is midden in de nacht) dan zal ik hem misschien wakker maken om te melden, maar laat ik hem dan ook verder slapen. Hij heeft zn rust dan ook nog hard genoeg nodig in de tijd erna en hij heeft niet de hormonen die ervoor zorgen dat hij het vol houdt. Dus dan gun ik hem wel zn rust.
Ja precies, oh fijnquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:36 schreef Thistleweed het volgende:
[..]
Nou, als ik had gezegd dat ik had gewild dat ie thuis zou blijven had ie dat wel gedaan hoor. Hij voelde zich volgens mij al heel erg schuldig omdat ik zo aan het huilen was.![]()
Mijn eten is binnen, jummm, ben en jerry's, chocolade cake, cheese cake, kaneelbroodje, knoflookbroodje, jummm
Lolquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:31 schreef kaatjejannie het volgende:
N wilde perse dat ik hem wakker zou maken als mijn vliezen zouden breken. Ik vond dat onnodig, hij zou zijn slaap nog wel nodig hebben.
Ik lag in het ziekenhuis, zou de volgende dag ingeleid worden, en toen braken spontaan in de nacht mijn vliezen. Ik heb nog even getwijfeld of ik hem moest bellen, maar ik heb hem maar een mailtje gestuurd.
Jawel, de volgende ochtend vlak voor hij mijn kant op kwam.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:32 schreef As1981 het volgende:
en die heeft hij natuurlijk niet gelezen KJ![]()
Nee, er gebeurde na het breken van de vliezen niks. Ik kreeg wat rugpijn, meer niet. Al had ik de volgende ochtend wel 2 tot 3 cmquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:45 schreef As1981 het volgende:
zo lang hij maar niet te laat was, dat lijkt mij echt heel erg.
Vreselijk hequote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:11 schreef bijtje84 het volgende:
PL hihi sorry!!
Pff nou mijn schoonmoeder had ook eens iets voor me gewassen... Dat heb ik dus nog een keer gedaan...
Ze biedt nu regelmatig aan om mijn strijk voor ons te doen. Maar dan stinkt mijn schone was dus meteen weer... Dus doe ik het niet.
Mijn VK denkt dat de kans groot is dat we het ziekenhuis niet halen. Ik kreegquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:52 schreef As1981 het volgende:
Gelukkig niemand in de omgeving die rookt, dat lijkt me soms toch lastig met keuzes. Maar ik zou er denk ik ook niet tussen gaan zitten,
Op zich fijn dat hij zich dan niet hoefde te haasten. Hier ging de bevalling snel,
als deze nog sneller gaat halen we straks het ziekenhuis niet
Hoe snel ging jou bevalling dan als ik vragen mag, Hier was tussen de eerst wee en de bevalling 6 uur, waarvan 13 min persen. Ze kwamen ook binnen van "oh, we moeten nog alles klaar zetten". Maar mijn moeder kwam bij de tweede (ik dus) binnen met pers weeėn)quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:19 schreef Estrys het volgende:
[..]
Mijn VK denkt dat de kans groot is dat we het ziekenhuis niet halen. Ik kreeg ook een 'wanneer moet je bellen lijstje' waarbij het: om de vijf minuten en 1 minuut aanhouden werd doorgestreept. 'Dat geldt niet voor jou, jij moet meteen bellen!'![]()
Ik denk dat het wel los zal lopen, waarschijnlijk weet ik bij de eerste wee wel of het hetzelfde is als vorige keer.
Uhuh..... Daarom is hier nr 4 ook zonder verloskundige geboren.....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:19 schreef Estrys het volgende:
[..]
Mijn VK denkt dat de kans groot is dat we het ziekenhuis niet halen. Ik kreeg
ook een 'wanneer moet je bellen lijstje' waarbij het: om de vijf minuten en 1 minuut aanhouden werd doorgestreept.
'Dat geldt niet voor jou, jij moet meteen bellen!'![]()
Ik denk dat het wel los zal lopen,
waarschijnlijk weet ik bij de eerste wee wel of het hetzelfde is als vorige keer. Een weeėn storm herken je de tweede keer vast toch?
Op de overloop toch bijna?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Uhuh..... Daarom is hier nr 4 ook zonder verloskundige geboren.....
Ja maar......Dan waren je vliezen al gebroken? Of hoe moet ik dat zien?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:33 schreef Estrys het volgende:
3 uur en 21 min vanaf de eerste wee tot hij eruit was. 2 uur 43 min ontsluiting en 38 min persen. Maar dat was vooral
omdat mijn verstand niet mee wilde persendat zat nog op 4 cm ontsluiting. Dat had ik mezelf zo in zitten prenten in die twee uur met weeėn onder de douche dat ik het persen tegen hield. Ik kan me ook nog voor de geest halen dat ik steeds: ik duuuhuuurf nieeeet aan het roepen was. En de vk maar vragen waarom niet?
alsof ik helder kon denken
Ja die braken om 23 uur maar toen gebeurde er niks. Echt niks, geen pijntje, geen krampje niks. Tot precies een uur later ik bij de eerste wee al tegen het plafond zat.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:40 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ja maar......Dan waren je vliezen al gebroken? Of hoe moet ik dat zien?
Vamperotica, deze baby valt er gewoon uit johgeen centje pijn
![]()
Nee gekheid natuurlijk. Hoe heb je dat dan ervaren...met baby nr 4? Vond je t niet eng ofzo?
quote:
Was dat in 2008?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]Yup.... Van de badkamer naar de overloop...
Dat je dat nog weet!
Nee...2006quote:
Er was geen tijd om het eng te vinden!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:40 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ja maar......Dan waren je vliezen al gebroken? Of hoe moet ik dat zien?
Vamperotica, deze baby valt er gewoon uit johgeen centje pijn
![]()
Nee gekheid natuurlijk. Hoe heb je dat dan ervaren...met baby nr 4? Vond je t niet eng ofzo?
Jeetje 2006, dan is het inderdaad een beetje scary dat ik dat nog weetquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nee...2006
In 2008 moest mijn partner van de verloskundige bellen op het moment dat HIJ dacht dat het serieus werd...Ze is gekomen en heeft me geen seconde meer alleen gelaten tot die kleine er was!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:50 schreef Estrys het volgende:
[..]
Jeetje 2006, dan is het inderdaad een beetje scary dat ik dat nog weet
Dat komt door de omvang Claudiaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:12 schreef Claudia_x het volgende:
As, ik kan me helemaal niet herinneren of ik je nu gefeliciteerd heb. Op een of andere manier is het heel vanzelfsprekend voor me dat je zwanger bent of zo?Maar voor de zekerheid: gefeliciteerd!
Aangezien ik t zelfde wilde typen, quote k m gewoonquote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:55 schreef As1981 het volgende:
Thistleweed de mijlpaal der mijlpalen. hopelijk hoef je niet te lang te wachten.
Hahaha grappig hoe je dat zegt.. terwijl je 40 weken bent!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:35 schreef Thistleweed het volgende:
Zo, ik ga even dweilen, ook wel heel erg nodig.
De mijlpaal der mijlpalenquote:
phaidra LLM al weerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
De mijlpaal der mijlpalen
MeNicole, wat een verrassing! Gefeliciteerd!
Ennuh.... Een beetje aan de late kant, maar MELD!
Hier helpt het om het kussen alleen tussen mijn knieėn te proppen, dus niet onder mijn buik... en door regelmatig om te draaienquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:16 schreef Phaidra het volgende:
Jup. Bizar!![]()
Ik wil nu eigenlijk ook wel alles af hebben, het begint nu toch wel spannend te worden.
Iemand nog tips trouwens voor nachtelijke bandenpijn? Zo tegen vier/vijf uur word ik steeds wakker met pijn en kan ik geen fijne lighouding meer vinden. Ik slaap al met een voedingskussen die ik zowel tussen m'n benen als onder m'n buik prop.
Hier idem, mja we zien wel hoe t loopt... gelukkig bevat dreumes t nog niet zo goed wanneer hij jarig isquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:20 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh en verjaardag dreumes.. hmm ik moet ook nog maar even kijken hoe en of we dat gaan doen... Ik ben een week voor haar verjaardag uitgerekend en de kans dat ik over datum ga is klein, dus misschien houden we het wel zo. Meneer is ook jarig in de week dat de dreumes jarig is... Misschien dan maar wat later vieren ofzo...
Hahaha, ik zie het helemaal voor mequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:36 schreef Kersjes het volgende:
Phaidra, M. en ik zijn de vorige keer samen heerlijk uit eten geweest bij dat tentje in jullie oude buurt. Onbeperkt mosselen![]()
Het was toen 1 dag na mijn uitgerekende datum en mijn buik ik was gigantisch. Elke keer dat ik opstond om naar de wc te gaankeek het hele terras me bezorgd aan en je zag ze denken "Ze zal toch niet nu..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaaah die herken je zeker weten.... ik had bij evie ook een weeenstorm, geboren in 1 uur en 48 min. Mijn VK drukte mij ook op het hart om bij de tweede bij de eerste wee direct te bellen. Gedaan, weer weeenstorm en de hele bevalling duurde 55 min... was wel echt extreem...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:19 schreef Estrys het volgende:
[..]
Mijn VK denkt dat de kans groot is dat we het ziekenhuis niet halen. Ik kreeg
ook een 'wanneer moet je bellen lijstje' waarbij het: om de vijf minuten en 1 minuut aanhouden werd doorgestreept.
'Dat geldt niet voor jou, jij moet meteen bellen!'![]()
Ik denk dat het wel los zal lopen,
waarschijnlijk weet ik bij de eerste wee wel of het hetzelfde is als vorige keer. Een weeėn storm herken je de tweede keer vast toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat de spoiler werkt ivm mega foto geloof ikhaal hem straks wel weer weg
![]()
Daarom ontroert deze foto me ook zoquote:Op zondag 3 juni 2012 08:25 schreef Kyara het volgende:
Gefeliciteerd Mango en supermooie foto. Met je ene hand je man vasthouden en met je andere je buik.
Hij was de weg kwijtquote:Op zondag 3 juni 2012 09:47 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja die ooievaar was briljantjammer dat het nog 5 jaar op zich liet wachten voor de ooievaars kwamen brengen wat ze horen te doen
maar soit
Wat gaafquote:Op zondag 3 juni 2012 13:15 schreef Lunta het volgende:
Oh het wordt zo tof op de babykamer. De klamboe hangt (want het wordt een hele mooie zomer, dus muggen). De babyfoon camera hangt ook op zijn plek en wat nu nog rest zijn de rolgordijntjes.
Bijna zover dat we in kunnen richten
Tofquote:Op zondag 3 juni 2012 13:27 schreef Lunta het volgende:
[..]
Als het helemaal af is, ja dan welMisschien zelfs wel een filmpje op Youtube
He jeetje, vervelend johquote:Op zondag 3 juni 2012 13:32 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja, foto's Lunta!![]()
Zo, het huis is leeg! Als de droger zo klaar is duik ik nog even lekker mn bed in!
Ik word niet goed van de harde buiken trouwens, iedere keer als ik opsta, poef, alles weer hard. Het voelt zo irritant
Ja inderdaad..quote:Op zondag 3 juni 2012 14:19 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik moet me sowieso heel rustig houden, maar ik ben het niks doen echt meer dan zat ondertussen hoor
Ik mag hopen dat ie dan wel zelf kookt Phaidra, anders zou ik mooi de frituurpan aanslingerenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:04 schreef Phaidra het volgende:
Ik had best aardig geslapen, maar jemig ik ben me een potje hormonaal! Al ruzie gehad met m'n lief omdat ik op een ladder bezig was (als hij het niet doet, doe ik het wel, was hij het blijkbaar niet mee eens), janken om alles en vanavond krijgen we nog vrienden te eten ook. Waarvoor m'n lief natuurlijk zo uitgebreid en ingewikkeld mogelijk wil koken. Pfff
![]()
![]()
Voor alle mede- en bijna-llm'ers ook een dikke knuffel.![]()
![]()
Oh ja, dat wel. Alleen het netjes achterlaten van de keuken heeft hij nooit onder de knie gekregenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:13 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ie dan wel zelf kookt Phaidra, anders zou ik mooi de frituurpan aanslingeren
He jeetjequote:Op zondag 3 juni 2012 16:04 schreef Phaidra het volgende:
Ik had best aardig geslapen, maar jemig ik ben me een potje hormonaal! Al ruzie gehad met m'n lief omdat ik op een ladder bezig was (als hij het niet doet, doe ik het wel, was hij het blijkbaar niet mee eens), janken om alles en vanavond krijgen we nog vrienden te eten ook. Waarvoor m'n lief natuurlijk zo uitgebreid en ingewikkeld mogelijk wil koken. Pfff
![]()
![]()
Voor alle mede- en bijna-llm'ers ook een dikke knuffel.![]()
![]()
Nou, ik ben nu 30, maar ik heb gewoon zo'n meisjeshoofd. Niet eens dat ik er per se heel jong uit zie, maar ook niet als een vrouw. Krijg het niet zo goed uitgelegdquote:Op zondag 3 juni 2012 09:30 schreef Thistleweed het volgende:
Hier het zelfde als Coco, ik zie er ook uit als een meisje op mijn trouwfoto's, vind ik ook wel leuk hoor, ben ook nog niet zo heel oud (nouja, 28 is niet zo oud toch?25 toen ik trouwde. Ik voel me in ieder geval nog heel jong, haha)
Vergeet niet dat die standaard 20-weken echo er nog niet heel lang is, in zijn ogen zal het inderdaad een pretecho zijn. Hij zal het dus niet zo kwaad bedoelenquote:Op zondag 3 juni 2012 18:40 schreef Enfermera het volgende:
En toen mn schoonvader zei 'ohja, morgen pretecho, veel plezier he?' ontplofte ik bijna ..Kon me nog net inhouden en op een nette manier zeggen dat het ABSOLUUT geen pretecho was.
Pffff. Huilen staat me nader dan het lachen
Ja, oh pijn gaat het sowieso wel doen!quote:Op zondag 3 juni 2012 18:47 schreef Kersjes het volgende:
Lunta, ik wil je droom niet verpesten, maar die van 2300 doen ook gemeen pijn heb ik me laten vertellen![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:59 schreef Kersjes het volgende:
Hoef ik straks niet meer tegen mezelf aan te lullen![]()
Ik ook sinds vandaag eigenlijk. Hoop dat onze beebs vanzelf komen met een week of 38. Al hoop ik dat ze bij jou niet hoeven te gaan inleiden door je hoge bloeddruk. Of zou je dat wel oke vinden?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:34 schreef Marjolijntje het volgende:
Hier ook hoor! Ben er stiekem best wel klaar mee
Ik ook!quote:Op zondag 3 juni 2012 21:55 schreef becky27 het volgende:
Ik kijk wel weer enorm uit naar een dikke buik met bewegend kind erin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben 28, zoveel scheelt dat niet toch?quote:Op maandag 4 juni 2012 08:39 schreef clauwheee het volgende:
Mango genietse!
Omentielvo spannend, welkom en succes!
Ik ben op papier dus wel een oudje? Met m'n eerste op m'n 31e? Maar ja, ik heb nog een heule jonge vent van 24, die moest eerst ook zover zijn.
Liever hoop ik dat alles gewoon vanzelf komt. Maar als ze nu moeten gaan inleiden wegens hoge bloeddruk heb ik er ook wel vrede mee (als ze minstens wachten tot morgen danquote:Op zondag 3 juni 2012 21:45 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik ook sinds vandaag eigenlijk. Hoop dat onze beebs vanzelf komen met een week of 38. Al hoop ik dat ze bij jou niet hoeven te gaan inleiden door je hoge bloeddruk. Of zou je dat wel oke vinden?
Oh ik ga dat juist doen, vanaf 1 juni volgend jaar, dochter is dan 3 en nummer 2 5 maanden of zo. Ik werk 36 uur en vent 34 uur. Als het met 1 kan, moet het met 2 ook kunnen. En dan ziet de wereld er over vier jaar weer heel anders uit.quote:Op maandag 4 juni 2012 09:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja Estrys ik heb daar ook weleens over nagedacht. Mochten we ooit een tweede willen .. wachten totdat guppie in mijn buik naar school gaat. Ik denk dat het geen doen is om 2 nog niet schoolgaande kinderen te hebben en daarnaast nog 32 uur te werken, toch?
Na gisterochtend niet meerquote:Op maandag 4 juni 2012 09:35 schreef becky27 het volgende:
Wanneer is Thistleweed voor het laatste gezien??
Ik slik een zwangerschapsmultivitamine met vit D. En mijn bloed is vrij onlangs gecontroleerd op o.a. ijzergehalte e.d. Ik vind de misselijkheid en het overgeven ook gewoon heel vermoeiend. En ik slaap 's nachts niet zo goed, doordat ik een koppige buikslaper ben en dat nu niet meer lukt.quote:Op maandag 4 juni 2012 09:23 schreef Claudia_x het volgende:
Slik je supplementen, Sorbo? Ik blijk nu een vitamine D-tekort te hebben en daar voel ik me zó moe door. Ik vraag me af of ik daar niet misschien tijdens de zwangerschap al last van had. (Ik weet niet of de huisarts me daarop heeft gecontroleerd indertijd, maar ik kan me niet voorstellen dat ze dat niet heeft gedaan.) Ik zou met de kennis van nu denk ik iets trouwer supplementen voor tijdens de zwangerschap hebben genomen. En hoewel dit soort klachten ook wel karakteristiek zijn voor een zwangerschap kan het nooit kwaad om eens te laten bekijken of je tekorten hebt.
Heb je niet de kans om zo nu en dan eens een extra dagje te pakken (hetzij vrij, hetzij 'ziekmelding') als I op de opvang is? Gewoon even wat extra tijd helemaal voor jezelf? Bijslapen, niks doen..quote:Op maandag 4 juni 2012 09:55 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik slik een zwangerschapsmultivitamine met vit D. En mijn bloed is vrij onlangs gecontroleerd op o.a. ijzergehalte e.d. Ik vind de misselijkheid en het overgeven ook gewoon heel vermoeiend. En ik slaap 's nachts niet zo goed, doordat ik een koppige buikslaper ben en dat nu niet meer lukt.
Nog steeds overgeven?quote:Op maandag 4 juni 2012 09:55 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik slik een zwangerschapsmultivitamine met vit D. En mijn bloed is vrij onlangs gecontroleerd op o.a. ijzergehalte e.d. Ik vind de misselijkheid en het overgeven ook gewoon heel vermoeiend. En ik slaap 's nachts niet zo goed, doordat ik een koppige buikslaper ben en dat nu niet meer lukt.
Herkenbaarquote:Op maandag 4 juni 2012 10:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nog steeds overgeven?![]()
Had je dat van dat slapen tijdens de 1e zwangerschap ook? Ik herinner me dat ik het buikslapen bij Ivan zo miste, maar bij Lena lukte het me op een of andere manier om ermee door te blijven gaan. En waar het verschil nou in zat?
Yep, nog steeds overgeven. Ik ga er maar vanuit dat het zo blijft.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nog steeds overgeven?![]()
Had je dat van dat slapen tijdens de 1e zwangerschap ook? Ik herinner me dat ik het buikslapen bij Ivan zo miste, maar bij Lena lukte het me op een of andere manier om ermee door te blijven gaan. En waar het verschil nou in zat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |