Hahaha, ik zie het helemaal voor mequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:36 schreef Kersjes het volgende:
Phaidra, M. en ik zijn de vorige keer samen heerlijk uit eten geweest bij dat tentje in jullie oude buurt. Onbeperkt mosselen![]()
Het was toen 1 dag na mijn uitgerekende datum en mijn buik ik was gigantisch. Elke keer dat ik opstond om naar de wc te gaankeek het hele terras me bezorgd aan en je zag ze denken "Ze zal toch niet nu..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaaah die herken je zeker weten.... ik had bij evie ook een weeenstorm, geboren in 1 uur en 48 min. Mijn VK drukte mij ook op het hart om bij de tweede bij de eerste wee direct te bellen. Gedaan, weer weeenstorm en de hele bevalling duurde 55 min... was wel echt extreem...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:19 schreef Estrys het volgende:
[..]
Mijn VK denkt dat de kans groot is dat we het ziekenhuis niet halen. Ik kreeg
ook een 'wanneer moet je bellen lijstje' waarbij het: om de vijf minuten en 1 minuut aanhouden werd doorgestreept.
'Dat geldt niet voor jou, jij moet meteen bellen!'![]()
Ik denk dat het wel los zal lopen,
waarschijnlijk weet ik bij de eerste wee wel of het hetzelfde is als vorige keer. Een weeën storm herken je de tweede keer vast toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat de spoiler werkt ivm mega foto geloof ikhaal hem straks wel weer weg
![]()
Daarom ontroert deze foto me ook zoquote:Op zondag 3 juni 2012 08:25 schreef Kyara het volgende:
Gefeliciteerd Mango en supermooie foto. Met je ene hand je man vasthouden en met je andere je buik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |