quote:
Op donderdag 31 mei 2012 21:32 schreef peace-lover het volgende:[..]
Nou idd

Ik heb wel gehoord dat vrouwen vlak voor de uitgerekende datum nog gingen laten harsen

[..]
Carpaccio

Vriendin van me had dat met gerookte zalm, dat hebben we nog snel kunnen halen voor we naar het ziekenhuis gingen om baby te kijken

Nou idd, dat kan ik me helemaal voorstellen

Whihi. Lekker!!
Oh maar zalm mag je wel he, als het maar direct van de visboer komt en je het dezelfde dag opeet

quote:
Op donderdag 31 mei 2012 21:33 schreef Kersjes het volgende:Laseren wat ontharen betreft is absoluut niet gevaarlijk voor je kind. Het kan echter pigmentverschuivingen veroorzaken als je zwanger bent, vandaar dat je het beter niet kan gebruiken. En de fabrikant wil zich natuurlijk ook indekken. Als je dat apparaat in zwangere toestand gebruikt en
je kind wordt geboren met 2 hoofden, dan kan er nooit geroepen worden dat het komt door het laseren.Ik stond vandaag ook te kwijlen bij de ossenworst in de supermarkt. Vorige keren was mijn eerste niet-meer-verboden-maaltijd carpaccio
En ook verse, harde, witte broodjes met ossenworst en rosbief. Mmmmmmm, wat kijk ik daar naar uit!!
Ja precies.
Omfg whahah

XD

Oeh.

Nou he! Rosbiefff! Jaaa

En tis niet dat ik het enorm mis, maar heb er denk wel trek in straks

Gelukkig mag je wel zalm anders had ik het niet leuk gevonden

Wat ik dan wel weer mis is een goede rode wijn met kaas... dat ga ik wel snel weer drinken na de bevallin gok ik
Hihi Becky uit de kast!!

Nanadu wat vervelend zeg.. jeetje. Ik zou het idd zien dat de reden je zwangerschap is, wat niet mag, want zwangerschap. Er tegenin gaan lijkt me geen slecht idee

Maar wat een gedoe zeg.

daar zit je idd niet op te wachten.
Mango fijne dag vandaag!! Geniet ervan!

Twinkle lastig zeg.. En met ouderschapsverlof? Dat mogen ze niet weigeren he.. Zelfs het onbetaalde deel niet. Of heb je daar ook al naar gekeken?
MeNicole: gefeliciteerd, heftig joh! Dat moet je idd ff laten bezinken

Hier een druk dagje gehad, geen pauze helaas...

Wel wat harde buiken maar niet heel veel gelukkig

Nu lekker weekend!!!

en maandag 20w echo, boh, spannend
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥