abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112373301
Nu kan ik de foto ook zien! Wat zie je er mooi uit mango, inderdaad niet zoals ik had verwacht dat je er uit zou zien, haha, komt denk ik door de avatar.
Gerberaatje ziet er ook al zo mooi uit op haar trouwfoto's.
Hier het zelfde als Coco, ik zie er ook uit als een meisje op mijn trouwfoto's, vind ik ook wel leuk hoor, ben ook nog niet zo heel oud (nouja, 28 is niet zo oud toch?25 toen ik trouwde. Ik voel me in ieder geval nog heel jong, haha)

En ach.. die krampen. Ik dacht eerst dat het met de blaasontsteking te maken had maar die is gelukkig nu echt over (komt nog een uitslag uit het ziekenhuis maar ik ga er vanuit dat die ook schoon is) en de krampen zijn er nog. Elke dag het gevoel alsof ik net ongesteld ben geworden en ik was nog wel zo blij dat ik nu 9 maanden niet ongesteld zou zijn, haha. Maar op zich is het allemaal heel erg goed te doen hoor, ik mag echt niet klagen. Ik heb het idee dat ik echt nog wel heel fit ben voor een hoogzwangere.
pi_112373308
vervelend dat je je niet lekker voelt adesse, hopelijk helpt een dagje lekker op de bank met een deken.
pi_112373335
Ik was ook echt nog een meisje hoor :D net 24 geworden toen we trouwden :D
pi_112373355
quote:
17s.gif Op zondag 3 juni 2012 08:25 schreef Kyara het volgende:
Gefeliciteerd Mango en supermooie foto. Met je ene hand je man vasthouden en met je andere je buik. O+
Daarom ontroert deze foto me ook zo O+

Dank allen :*
En Coco, grappig is dat hè, als je dan een ander gezicht erbij had gedacht. En dankjewel :@
pi_112373375
Gerb, geniet van je trouwdag, gefeliciteerd! Lekker cocoonen :D
pi_112373379
Gerbera die foto's blijven mooi O+ en die.met die ooievaar O+
Gefeliciteerd!

Zo hier net mn bed uit, wisseling,van de wacht :') lief is.nu erin, want die was om half 6 pas thuis en moest er om kwart.voor 7 uit.voor dreumes :') (dankzij mijn 2 uur wakker liggen tussen half 4 en half 6, omdat ik me dus druk aan t.maken was dat,ik rustig aan wilde/moest doen vandaag en dat dus niet kon omdat hij zo,laat thuis was. Dus had ie zoiets van joh, ik ga er wel uit. Mja een uurtje slaap is niet veel ;))
pi_112373410
Mango gefeliciteerd en wat een toffe foto! En Gerbera ook gefeliciteerd (en ook hele gave foto's) *O*

Adesse wat Gerbera zegt, het is ook koud. Ik heb de verwarming ook aangehad de afgelopen dagen en mijn dekentje ligt ook op de bank.
Ik ben verkouden, tikje verhoging en kan geen snot meer zien :{
pi_112373419
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 09:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
en die.met die ooievaar O+
Ik moest even een tweede keer kijken maar inderdaad :D
pi_112373441
Enf, tof, mooi dat je korting hebt gescoord, wagens zijn niet goedkoop :)

Mango, ooooh, die foto is O+ Fijn dat het zo mooie dag was.

TW, Hmmm, geen voortekenen nog dat het zomaar ineens kan gebeuren dus. Zo spannend!

Marjolijntje, ik mag me bij je aansluiten, wat een waardeloze nacht, ik krijg mezelf echt niet meer gedraaid en door de slaappil word ik ook niet genoeg wakker.

Gerberaatje, gefeliciteerd *O*

Vandaag is niet mijn dag, of het nou komt doordat ik gisteren toch teveel heb gedaan (rondrijden in een rolstoel noem ik niet echt veel doen), of doordat ik gewoon op ben weet ik niet. Vandaag komen twee vriendinnen langs met drie baby's en moet de babykamer echt af. Dat wordt dus een pittige dag. Hopen dat ik niet de hele dag in tranen zit, in de vier uurtjes die ik wakker ben zijn er al heel wat tissues doorheen gegaan. Zo en nu stop ik weer met klagen hoor :D
pi_112373459
Ja die ooievaar was briljant O+ jammer dat het nog 5 jaar op zich liet wachten voor de ooievaars kwamen brengen wat ze horen te doen :+ maar soit O-)
pi_112373485
Mango gefeliciteerd! jullie zien er prachtig uit O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_112373519
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 09:47 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja die ooievaar was briljant O+ jammer dat het nog 5 jaar op zich liet wachten voor de ooievaars kwamen brengen wat ze horen te doen :+ maar soit O-)
Hij was de weg kwijt ;)

Oh en ophelia, ik heb,de foto vaker gezien, vandaar dat ik m gelijk zag hehe.
pi_112373525
Gefeliciteerd gerbera!! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112373528
Ophelia ook al niet lekker, hopen dat iedereen snel opknapt.
pi_112375133
Mango, gefeliciteerd met jullie huwelijk. Hele mooie foto!!
Gerberaatje, ook gefeliciteerd met jullie trouwdag!

Ikzelf ga in jullie trouwen, maar dan enkel als formaliteit. Zodat alles straks goed geregeld is voor de kleine. En ik dezelfde achternaam kan dragen. :)

Dikke :* voor de dames die het kunnen gebruiken!

Met mij gaat het nog altijd erg goed. Niet moe of wat dan ook. Rond en gezond :Y Babytje begint wel steeds harden te trappen. Af en toe al lekker tegen mijn ribben, dan schrik ik er gewoon van op! :o
pi_112375276
Mooi wagen Enfermera

Mangostine, nog van harte gefeliciteerd en wat zag je er prachtig uit. Hele mooie foto.

Sonnetje lekker rustig aandoen vandaag hoor. Hoe is het nu met de harde buiken?

Leuk Twinkle de blije doos, die mag ik straks ook allemaal weer aanvragen *O*

Drukke dag Marjolijntje, hopelijk kan je straks nog even terug naar bed.

Veel plezier op je weekendje nog Cocotrimonium, hopelijk kunnen jullie wat binnenactiviteiten doen.

Gerberaatje, gefeliciteerd, wat zagen jullie er ook mooi uit. En die ooievaar inderdaad O+

Adesse ook rustig aandoen vandaag dus.

Nog even TW en dan ben je gewoon mama.

Succes Lunta met je drukke dag vandaag.

Zo nu heb ik iedereen gehad geloof ik :D
  zondag 3 juni 2012 @ 11:44:10 #192
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112375662
Twinkle: ja idd O+ het wordt wel heel echt nu hoor, damn :o
Whaha alcoholvrij bier? :+ Nee dan maar niks toch :P

Thistle ja idd :)
Spannend hoor :) Lekker rustig aan idd! :*

Beessie-Jen, wow, wat een stormbevallingen zeg :o Je wist zeker niet wat je overkwam de 1e keer??

Marjolijntje: ja man, echt tof O+ :D En zo echt al, damn :o
Vervelend dat je slecht geslapen hebt joh.. Wel lekker rustig aan doen hoor! :*

Gerb gefeli met je jubileum! :* :D Wat een coole trouwfoto's zeg, geweldig O+

Lunta: ja idd, daar waren we ook echt superblij mee O+ En zo'n toeval dat het showmodel het kleur frame had wat we wilden, wellicht hadden we zelf andere kleur kussentjes uitgekozen maar deze zijn ook supermooi :D
Sterkte vandaag meis met je drukke dag! :*

Kwisted :* Whaha zo hard tegen je ribben joh?? :D

As thanks :D

Ik heb heerlijk geslapen, gister erg veel gedaan en weer een paar harde buiken.. Maar toen ik de autostoel wat meer naar achter zette ging het al een stuk beter :') Buik heeft gewoon al meer ruimte nodig :@
Vandaag lekker rustig aan :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 3 juni 2012 @ 12:01:58 #193
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112376089
Mango, ik had ook verwacht dat je blond zijn zijn :D Mooie foto hoor.

Gerbera, wow! Wat lijkt muppet op haar vader :o Gefeliciteerd met jullie trouwdag!

Ik doe mee met verrot zijn vandaag. Heb gewoon amper geslapen, geen idee waarom :O
.... met gevoel voor drama....
  zondag 3 juni 2012 @ 12:04:10 #194
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112376148
En ik zat net traantjes weg te slikken bij foto's van die pasgeboren tweeling. Zo lief! Bijtje, er staat je heel wat moois te wachten :Y
Ons allemaal natuurlijk, maar 2 van die kleine frummels die tegen elkaar aan liggen zijn toch wel O+
.... met gevoel voor drama....
pi_112376449
Oh en de vlekjes bij Yaro zijn niets. Dus loos alarm gelukkig.
pi_112376732
Mango wat zijn jullie prachtig O+
gerbera gefeliciteerd!

En verder wilde ik nog op van alles reageren maar dat ben ik alweer kwijt :@
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_112377945
Mango echt prachtig! O+

Gerb gefeliciteerd! Ook mooi! En die 7 en 13 heb je alvast maar overleefd dan ;).

Ja enne de rest weet ik ook niet meer, dat kan ik allemaal niet bijhouden in al mijn luiheid :P
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_112378250
Oh het wordt zo tof op de babykamer. De klamboe hangt (want het wordt een hele mooie zomer, dus muggen :Y ). De babyfoon camera hangt ook op zijn plek en wat nu nog rest zijn de rolgordijntjes.
Bijna zover dat we in kunnen richten *O*
  zondag 3 juni 2012 @ 13:20:12 #199
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112378434
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:15 schreef Lunta het volgende:
Oh het wordt zo tof op de babykamer. De klamboe hangt (want het wordt een hele mooie zomer, dus muggen :Y ). De babyfoon camera hangt ook op zijn plek en wat nu nog rest zijn de rolgordijntjes.
Bijna zover dat we in kunnen richten *O*
Wat gaaf :D *O* Ga je nog foto's posten?
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_112378670
quote:
17s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:20 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Wat gaaf :D *O* Ga je nog foto's posten?
Als het helemaal af is, ja dan wel :D Misschien zelfs wel een filmpje op Youtube ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')