Maar jij hebt sowieso een warmbloedig kindquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
Estrysleuk zo'n enthousiaste grote broer
![]()
Ik heb 1 omslagdoek van de vorige keer, maar amper.gebruikt. Geloof alleen de eerste paar keer bij t cb.
In de kraamweek helemaal niet. Kind had geen eens sokken aan, laat staan omslagdoek
Ja.das ook waarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:06 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Maar jij hebt sowieso een warmbloedig kind
Muppet heeft eigenlijk best vaak een omslagdoek om gehad in de eerste weken, gewoon om lekker in te liggen... ik heb die van de Hema(allemaal
)
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:33 schreef Thistleweed het volgende:
Oja, en ik heb trek in ongezonde lekkere dingen, heel veel trek. Heb net mijn avond eten op maar zit er over na te denken nog iets ongezonds te laten bezorgen want ik heb geen zin om het huis uit te gaan om iets lekkers te halen.
Nou, als ik had gezegd dat ik had gewild dat ie thuis zou blijven had ie dat wel gedaan hoor. Hij voelde zich volgens mij al heel erg schuldig omdat ik zo aan het huilen was.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:32 schreef Enfermera het volgende:
Whaha ThistleMaar ik snap het ook wel dat je manlief gewoon tot je beschikking wilt hebben in zo'n belangrijke periode, zeker als je het idee hebt dat het eraan zit te komen
Dan doe ik dat ook gewoon denk ik
boeiend, nu draait het om mij!
Collega van me vertelde ook dat haar man zo iemand was die, als ze hem wakker maakte als haar weeën begonnen waren, zei dat ze hem nog maar ff moest laten slapen![]()
Ik zou dan echt het licht aandoen en de deken eraf rukkenik wakker, jij wakker. Zo. XD
Joh is grappigquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:47 schreef Gerberaatje het volgende:
Son, keer toch om joh!wat een drama...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |