abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112321834
pfff wat gaan jullie hard.

Zag dat ik MeNicole moet feliciteren, de rest weinig onthouden. Jeetje begint dat nu al.

Hier trouwens manlief bij de start van de weeën ook laten liggen. Ik ben met een timer en een boek de weeën gaan bijhouden. Na een uur waren ze erg regelmatig en snel achter elkaar. Toen hem wakker gemaakt met de mededeling dat ik het ziekenhuis ging bellen. Daarna beide nog op ons gemakje gedoucht en er heen gereden. Ik heb ook helemaal niets met hand vasthouden enzo. Wel vond ik het fijn dat hij in de kamer was. Hij is eenmaal weggeweest om iemand te waarschuwen, en toen vond ik het gevoelsmatig een stuk zwaarder.
Wel was hij helemaal ongerust dat ik steeds het bed uit zou rollen bij het opvangen van de weeën, ik kon dan echt niet stil liggen namelijk.

En dat gepraat over het eten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt steeds vol zit, terwijl ik amper eet. Ik dacht dat het kwam van de buikgriep, maar die is echt weg nu. We hadden vanavond brood met aardbeien, na twee boterhammen zat ik vol en daarvoor was het laatste wat ik gegeten had om 11.00 uur. Ik hoop dat dit betekend dat ik de kilo's in bedwang kan houden.
pi_112322036
Ik heb zojuist in elk geval besloten niet meer alleen naar de appie te gaan :')

Kwam net terug met 2 x B&J (logisch 1 voor meneer 1 voor mij :+) een pak snickers ijs, en een pak twix ijs (maar in de aanbieding O-)) een pak Liuks en nog iets met waterijsjes... (en dan heb ik nog een mega pak euroshopper nep magnums, van die mini's 12 stuks ofzo, teruggelegd :@ )

:')
pi_112322180
Lekker van genieten Gerbra, je kan het prima hebben.
pi_112323609
As! Gefeliciteerd! Wat onwijs leuk!
pi_112323767
Bedankt!!!
  vrijdag 1 juni 2012 @ 21:24:49 #81
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112324143
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 19:35 schreef Marjolijntje het volgende:
Oh, dat vind ik dan stiekem ook wel weer overdreven Enf :P Hij mag best zn leuke dingen nog doen, het is niet zijn schuld (of nouja, hij is wel de veroorzaker..) dat ik thuis zit en niet lekker meer met de auto weg durf. En het kan ook nog wel even duren hier..
EN qua weeën, zolang ik het zelf aan kan (en het is midden in de nacht) dan zal ik hem misschien wakker maken om te melden, maar laat ik hem dan ook verder slapen. Hij heeft zn rust dan ook nog hard genoeg nodig in de tijd erna en hij heeft niet de hormonen die ervoor zorgen dat hij het vol houdt. Dus dan gun ik hem wel zn rust. :P
Whaha ja ist ook wel. :+ Ik denk ook niet dat ik dat zo zou doen. Ik weet 't nog niet. Ik zal 'm eens vragen wat ie prettig vindt, als ik 'm gelijk wakker maak of niet, als het 's nachts begint.
Haha ja de veroorzaker _O- Nee ik denk dat ik pas op het einde misschien zo bitchy wordt maar nog niet in het begin :+ denk ik. :@ Ja is ook zo :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 19:36 schreef Thistleweed het volgende:

[..]

Nou, als ik had gezegd dat ik had gewild dat ie thuis zou blijven had ie dat wel gedaan hoor. Hij voelde zich volgens mij al heel erg schuldig omdat ik zo aan het huilen was. O+

Mijn eten is binnen, jummm, ben en jerry's, chocolade cake, cheese cake, kaneelbroodje, knoflookbroodje, jummm
Ja precies, oh fijn O+ Whaha :D :P
Oehhhhhhhhhh :9 Eetze!!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_112324421
N wilde perse dat ik hem wakker zou maken als mijn vliezen zouden breken. Ik vond dat onnodig, hij zou zijn slaap nog wel nodig hebben.
Ik lag in het ziekenhuis, zou de volgende dag ingeleid worden, en toen braken spontaan in de nacht mijn vliezen. Ik heb nog even getwijfeld of ik hem moest bellen, maar ik heb hem maar een mailtje gestuurd. 8)7
*poef* nu is het weg
pi_112324493
en die heeft hij natuurlijk niet gelezen KJ :D
  vrijdag 1 juni 2012 @ 21:32:56 #84
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112324508
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 21:31 schreef kaatjejannie het volgende:
N wilde perse dat ik hem wakker zou maken als mijn vliezen zouden breken. Ik vond dat onnodig, hij zou zijn slaap nog wel nodig hebben.
Ik lag in het ziekenhuis, zou de volgende dag ingeleid worden, en toen braken spontaan in de nacht mijn vliezen. Ik heb nog even getwijfeld of ik hem moest bellen, maar ik heb hem maar een mailtje gestuurd. 8)7
Lol :D
pi_112324859
MeNicole wow dat moet een verrassing zijn geweest dan zeg. Welkom! Ben benieuwd hoe ver je al bent.

Pff praat me niet over ijs! Heel herkenbaar Gerb hihi. Ik betrap mezelf ook regelmatig op een te vol mandje met ijs! (zei zij met de tweede liuk in haar waffel voor vanavond...)

Nog over t roken. Ik ben ook heel blij dat ik en manlief vorig jaar gestopt zijn. En in de zwangerschap ben ik echt heel erg. Ik ruik het zo erg bij iedereen, zelfs voorbijgangers in de supermarkt echt blegh.
Maar toch ben ik bang als ik er een opsteek dat ik verkocht ben.
Mijn schoonouders roken allebei flink, ook in huis. Ik kan daar niks van zeggen het is hun huis. Maar wel de reden dat mijn schoonmoeder bij ons thuis op de tweeling komt passen. Ik denk wel dat ze niet zullen roken waar de babys bij zijn. Tenminste, dat hoop ik maar anders gaan we er niet veel komen denk ik.
pi_112325024
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 21:32 schreef As1981 het volgende:
en die heeft hij natuurlijk niet gelezen KJ :D
Jawel, de volgende ochtend vlak voor hij mijn kant op kwam.
*poef* nu is het weg
pi_112325063
zo lang hij maar niet te laat was, dat lijkt mij echt heel erg.
pi_112325197
\
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 21:45 schreef As1981 het volgende:
zo lang hij maar niet te laat was, dat lijkt mij echt heel erg.
Nee, er gebeurde na het breken van de vliezen niks. Ik kreeg wat rugpijn, meer niet. Al had ik de volgende ochtend wel 2 tot 3 cm

qua roken vonden mijn ouders het maar onzin dat ik niet in hun rook wilden zitten. Toen gezegd dat we dan maar niet meer kwamen, ook niet als de baby er dan was. (was nog toen ik zwanger was van Sofie). Toen gingen ze mokkend akkoord. Nu ook met Sofie, als Sofie er is gaan ze buiten roken.
Ik vind het in huis wel enorm stinken. Als we daar geweest zijn doe ik ook alles weer in de was als we thuis zijn. Ook al heeft mijn moeder het al gewassen. Ik blijf het ruiken.
*poef* nu is het weg
pi_112325387
Gelukkig niemand in de omgeving die rookt, dat lijkt me soms toch lastig met keuzes. Maar ik zou er denk ik ook niet tussen gaan zitten,

Op zich fijn dat hij zich dan niet hoefde te haasten. Hier ging de bevalling snel, als deze nog sneller gaat halen we straks het ziekenhuis niet :P
  vrijdag 1 juni 2012 @ 22:04:12 #90
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112325986
Jaaaaaaaaaaaaa ik krijg nu trek in ijs en ik heb niks in huis ;(
Als je dacht alles gezien te hebben...
pi_112326325
PL hihi sorry!!

Pff nou mijn schoonmoeder had ook eens iets voor me gewassen... Dat heb ik dus nog een keer gedaan...
Ze biedt nu regelmatig aan om mijn strijk voor ons te doen. Maar dan stinkt mijn schone was dus meteen weer... Dus doe ik het niet.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 22:16:05 #92
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112326514
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:11 schreef bijtje84 het volgende:
PL hihi sorry!!

Pff nou mijn schoonmoeder had ook eens iets voor me gewassen... Dat heb ik dus nog een keer gedaan...
Ze biedt nu regelmatig aan om mijn strijk voor ons te doen. Maar dan stinkt mijn schone was dus meteen weer... Dus doe ik het niet.
Vreselijk he :X Ik kon vroeger ruiken bij welke opa en oma mn moeder geweest was; een van de twee rookte sigaren (en dat was nog lekker vond ik toen, maar nu... :r )

Morgen maar eens naar de super voor ijs :Y)
Als je dacht alles gezien te hebben...
pi_112326646
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 21:52 schreef As1981 het volgende:
Gelukkig niemand in de omgeving die rookt, dat lijkt me soms toch lastig met keuzes. Maar ik zou er denk ik ook niet tussen gaan zitten,

Op zich fijn dat hij zich dan niet hoefde te haasten. Hier ging de bevalling snel,
als deze nog sneller gaat halen we straks het ziekenhuis niet :P
Mijn VK denkt dat de kans groot is dat we het ziekenhuis niet halen. Ik kreeg
ook een 'wanneer moet je bellen lijstje' waarbij het: om de vijf minuten en 1 minuut aanhouden werd doorgestreept.
'Dat geldt niet voor jou, jij moet meteen bellen!' :D
Ik denk dat het wel los zal lopen,
waarschijnlijk weet ik bij de eerste wee wel of het hetzelfde is als vorige keer. Een weeën storm herken je de tweede keer vast toch?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_112326790
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:19 schreef Estrys het volgende:

[..]

Mijn VK denkt dat de kans groot is dat we het ziekenhuis niet halen. Ik kreeg ook een 'wanneer moet je bellen lijstje' waarbij het: om de vijf minuten en 1 minuut aanhouden werd doorgestreept. 'Dat geldt niet voor jou, jij moet meteen bellen!' :D
Ik denk dat het wel los zal lopen, waarschijnlijk weet ik bij de eerste wee wel of het hetzelfde is als vorige keer.
Hoe snel ging jou bevalling dan als ik vragen mag, Hier was tussen de eerst wee en de bevalling 6 uur, waarvan 13 min persen. Ze kwamen ook binnen van "oh, we moeten nog alles klaar zetten". Maar mijn moeder kwam bij de tweede (ik dus) binnen met pers weeën)
pi_112327373
3 uur en 21 min vanaf de eerste wee tot hij eruit was. 2 uur 43 min ontsluiting en 38 min persen. Maar dat was vooral
omdat mijn verstand niet mee wilde persen :D dat zat nog op 4 cm ontsluiting. Dat had ik mezelf zo in zitten prenten in die twee uur met weeën onder de douche dat ik het persen tegen hield. Ik kan me ook nog voor de geest halen dat ik steeds: ik duuuhuuurf nieeeet aan het roepen was. En de vk maar vragen waarom niet? :D alsof ik helder kon denken
pi_112327423
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:19 schreef Estrys het volgende:

[..]

Mijn VK denkt dat de kans groot is dat we het ziekenhuis niet halen. Ik kreeg
ook een 'wanneer moet je bellen lijstje' waarbij het: om de vijf minuten en 1 minuut aanhouden werd doorgestreept.
'Dat geldt niet voor jou, jij moet meteen bellen!' :D
Ik denk dat het wel los zal lopen,
waarschijnlijk weet ik bij de eerste wee wel of het hetzelfde is als vorige keer. Een weeën storm herken je de tweede keer vast toch?
Uhuh..... Daarom is hier nr 4 ook zonder verloskundige geboren..... :D
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_112327547
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:34 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Uhuh..... Daarom is hier nr 4 ook zonder verloskundige geboren..... :D
Op de overloop toch bijna?
  vrijdag 1 juni 2012 @ 22:39:13 #98
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112327632
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:37 schreef Estrys het volgende:

[..]

Op de overloop toch bijna?
:o
pi_112327693
Schat! VANGEN!! :D
  vrijdag 1 juni 2012 @ 22:40:28 #100
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_112327700
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:33 schreef Estrys het volgende:
3 uur en 21 min vanaf de eerste wee tot hij eruit was. 2 uur 43 min ontsluiting en 38 min persen. Maar dat was vooral
omdat mijn verstand niet mee wilde persen :D dat zat nog op 4 cm ontsluiting. Dat had ik mezelf zo in zitten prenten in die twee uur met weeën onder de douche dat ik het persen tegen hield. Ik kan me ook nog voor de geest halen dat ik steeds: ik duuuhuuurf nieeeet aan het roepen was. En de vk maar vragen waarom niet? :D alsof ik helder kon denken
Ja maar......Dan waren je vliezen al gebroken? Of hoe moet ik dat zien?

Vamperotica, deze baby valt er gewoon uit joh ;) geen centje pijn ;)
Nee gekheid natuurlijk. Hoe heb je dat dan ervaren...met baby nr 4? Vond je t niet eng ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')