abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 juni 2012 @ 13:29:17 #201
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112378749
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:27 schreef Lunta het volgende:

[..]

Als het helemaal af is, ja dan wel :D Misschien zelfs wel een filmpje op Youtube ;)
Tof O+ *G*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_112378853
Ja, foto's Lunta! O+

Zo, het huis is leeg! Als de droger zo klaar is duik ik nog even lekker mn bed in!
Ik word niet goed van de harde buiken trouwens, iedere keer als ik opsta, poef, alles weer hard. Het voelt zo irritant :(
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_112380263
Mango, wat zag je er mooi uit! Fijn dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad.

Gerb, feli met je trouwdag!

En een :* Voor iedereen die het kan gebruiken.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zondag 3 juni 2012 @ 14:15:51 #204
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112380470
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:32 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja, foto's Lunta! O+

Zo, het huis is leeg! Als de droger zo klaar is duik ik nog even lekker mn bed in!
Ik word niet goed van de harde buiken trouwens, iedere keer als ik opsta, poef, alles weer hard. Het voelt zo irritant :(
He jeetje, vervelend joh -O- Je moet dus blijven zitten op je gat van uk? :+
pi_112380614
Ik moet me sowieso heel rustig houden, maar ik ben het niks doen echt meer dan zat ondertussen hoor :P
  zondag 3 juni 2012 @ 14:21:14 #206
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112380695
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 14:19 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik moet me sowieso heel rustig houden, maar ik ben het niks doen echt meer dan zat ondertussen hoor :P
Ja inderdaad.. -O- :+
pi_112381236
Mango wat zagen jullie er prachtig uit! Wat een mooie foto zeg. Van harte!

Gerb jij was ook een mooie bruid zeg, gefeliciteerd met jullie trouwdag!

Ik ben wel getrouwd geweest, maar nu niet meer. Ik was 21, echt nog een meisje. Vind de fotos nu ook helemaal niet mooi meer, jurk ook niet, en de vent dus ook niet :P
Eind dit jaar zullen wij (ik en huidige lief dus) gaan trouwen, gewoon op maandagochtend, samen. Verder niks.

Marjolijntje vervelend he dat stil zitten. Ben het hier ook wel flink zat eigenlijk.

Morgenochtend weer controle bij de gynaecoloog en een groeiecho.
  zondag 3 juni 2012 @ 14:40:29 #208
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112381471
[binnenwals-post]
Hier ook n k..-dag alles doet zeer, veel harde buiken met steken down under... grote kurk opgezocht :+ moet nog minimaal 6w+1d blijven zitten! (en ik moet nog even werken... al geprobeerd mijn routes te verdelen vandaag maar as ussual niemand bereikbaar/bereid) [/egopost]

Verder een :* voor 'n ieder die het kan gebruiken.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  zondag 3 juni 2012 @ 15:19:34 #209
351479 KatyM
Hihaah!
pi_112383393
Mango, mooie foto! O+
en gerbera ook hoor!

Hier ook een kutdag, kan al 3 nachten echt niet in slaap komen. Vannacht was het 6 uur voordat knin slaap viel. Kan geen houding meer vinden en lig gewoon naar het plafond te staren. Na dinsdag mag ie komen hoor, pffk.

Clauwhee, marjolijntje en bijtje ook veel sterkte, laatste loodjes he. Oh en natuurlijk phaidra en tw ook. :*

Maffemuts :*

[ Bericht 4% gewijzigd door KatyM op 03-06-2012 15:25:02 ]
pi_112385306
Ik had best aardig geslapen, maar jemig ik ben me een potje hormonaal! Al ruzie gehad met m'n lief omdat ik op een ladder bezig was (als hij het niet doet, doe ik het wel, was hij het blijkbaar niet mee eens :+), janken om alles en vanavond krijgen we nog vrienden te eten ook. Waarvoor m'n lief natuurlijk zo uitgebreid en ingewikkeld mogelijk wil koken. Pfff :( :X

Voor alle mede- en bijna-llm'ers ook een dikke knuffel. :* :* :*
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 3 juni 2012 @ 16:13:15 #211
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112385630
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 16:04 schreef Phaidra het volgende:
Ik had best aardig geslapen, maar jemig ik ben me een potje hormonaal! Al ruzie gehad met m'n lief omdat ik op een ladder bezig was (als hij het niet doet, doe ik het wel, was hij het blijkbaar niet mee eens :+), janken om alles en vanavond krijgen we nog vrienden te eten ook. Waarvoor m'n lief natuurlijk zo uitgebreid en ingewikkeld mogelijk wil koken. Pfff :( :X

Ik mag hopen dat ie dan wel zelf kookt Phaidra, anders zou ik mooi de frituurpan aanslingeren :*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_112385917
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 16:13 schreef maffemuts het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat ie dan wel zelf kookt Phaidra, anders zou ik mooi de frituurpan aanslingeren :*
Oh ja, dat wel. Alleen het netjes achterlaten van de keuken heeft hij nooit onder de knie gekregen :P.

Het gaat alweer. Nog even onder de douche door en dan kan ik er vast weer even tegen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 3 juni 2012 @ 16:55:14 #213
351479 KatyM
Hihaah!
pi_112387304
Ik heb ook echt zin om al m'n afspraken van komende week af te bellen. Bleh, ik wil rustig thuis zitten.

Sterkte met die eters, hier gelukkig rust vanavond.
  zondag 3 juni 2012 @ 17:06:22 #214
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112387756
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 16:04 schreef Phaidra het volgende:

He jeetje -O- Ik ben ook idd niet te genieten terwijl mijn man al heel lief aan het klussen is in huis, de hele dag :@
Sterkte meis :*
pi_112388022
Zo, terug uit Texel :) Nu even fatsoenlijk bijlezen.
pi_112388262
Enf, een wagen gekocht! Woei! Kun je dat al mooi van je lijstje afstrepen :s)

Gerb, gefeliciteerd met jullie trouwdag! O+

quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 09:30 schreef Thistleweed het volgende:
Hier het zelfde als Coco, ik zie er ook uit als een meisje op mijn trouwfoto's, vind ik ook wel leuk hoor, ben ook nog niet zo heel oud (nouja, 28 is niet zo oud toch?25 toen ik trouwde. Ik voel me in ieder geval nog heel jong, haha)
Nou, ik ben nu 30, maar ik heb gewoon zo'n meisjeshoofd. Niet eens dat ik er per se heel jong uit zie, maar ook niet als een vrouw. Krijg het niet zo goed uitgelegd :D :+

Lunta, succes met je pittige dag vandaag :) Benieuwd naar de foto's van de kamer :)

As, fijn dat het loos alarm bleek te zijn :)
pi_112388590
Wat een dag voor velen, zijn jullie wel ook een beetje extra lief voor jezelf? Even wat lekkers uit de kast trekken, lekker bad/douche nemen? Maskertje enzo? ;)

Wij gingen niet meer uit eten (had ik geen zin in...) maar nu komen er zo spareribs :9 ook echt ontzettend vervelend!!

Coco, ik snap je wel hoor. Ik heb eigenlijk geen idee 'hoe' oud ik eruit zie (ik ben 31 ;)) maar ik voel me nog geen 31 zeg maar... ik ben ergens rond de 22/23 blijven hangen, gevoelsmatig. Ik krijg nog steeds vaak de slappe lach als ik aangesproken word met mevrouw :+
pi_112389077
Ik ben blijkbaar ook nog geen vrouw, althans, toen ik net zwanger was (en dus nog niet zoveel te zien) werd ik in de stad aangesproken door van die flyergozers of ik nog een bijbaan zocht. Ik zei alleen maar, you made my day! :D Toen 30, nu 31 :P

:* voor alle meiden met een k*tdag. Ik heb vandaag best een ok dag en wilde dus dingen doen. Mag ik alleen maar op mn gat zitten van O+. En werd ik dus boos. Het is ook nooit goed :D
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zondag 3 juni 2012 @ 17:52:21 #219
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112389496
Zo herkenbaar, ik word ook altijd jonger geschat dan dat ik ben (32 jaar).
En dat slechte humeur ken ik ook, godsamme wat ben ik chagrijnig!
Ik voel me hartstikke beroerd en heb buikpijn, komt de hormonale buien niet bepaald ten goede :(
.... met gevoel voor drama....
pi_112389794
Ik voel me ook geen 26. Als.ik anderen van mijn leeftijd zie vind k mezelf er jonger uitzien ofzo :?
Beetje lastig uit te leggen ;)

Ik heb geen slecht humeur, doe vandaag alleen weinig :+
Net mn kind bekogeld met een bal op zn neus.en buik ;) moest van m (zachte bal uiteraard *lol*)
Nu wachten op de pizza :D
Zouden vandaag eigenlijk naar ikea gaan, maar dat komt wel. Moeten namelijk nieuw bed en kast kopen voor dreumes.
pi_112390185
Het enige waar ik chagi van word is dat ik nog steeds geen echt echt echt leuk eerste pakje heb gescoord. Ben al drie dagen aant online shoppen :')
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zondag 3 juni 2012 @ 18:12:50 #222
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112390323
Clauwhee, da's ook irritant. Maar ineens loop je er (virtueel) tegen aan en ben je er zo blij mee! Zelf heb ik laatst een geweldig lief pakje van Z8 gescoord.
pi_112390438
Herkenbaar clauwhee!
Ik heb ook nog niks kunnen vinden.
Heb nu maar besloten om even te kijken wat ik al heb en kijken of HET pakje daartussen zit :')

Oeh en pizza is lekker O+
Geniaal ook, bezorger is de stagiair van kantoor :')
pi_112391160
Mijn bezoek met drie baby's is weer de deur uit. Een tweeling van iets meer dan 9 maanden en een baby van 10 weken O+ . Het heeft me veel goed gedaan maar ben nu wel echt gesloopt. Weer richting janken, zag het vanmorgen allemaal echt niet meer zitten, maar manlief herinnerde me er even aan dat ik positief moet blijven denken. Soms is dat alleen best moeilijk, dus hij kreeg in mijn emobui de wind van voren. Achteraf zie ik dan ook wel dat dat die stomme hormonsters zijn.
Het gekke is, het is wel een beetje waar, toen ik tijdens het klussen (ofwel toekijken terwijl hij klust) positief deed ging ik me ook wel iets beter voelen. Kijken of we dat vol kunnen houden dan maar...

En wat is het toch vreemd om een baby van vier kilo (beebje was 2300 gram en met 36 weken geboren, nu dus 10 weken oud) vast te houden en te bedenken dat die van ons dat bij geboorte best zou kunnen wegen :o van de gedachte alleen al krijg ik pijn _O-
  zondag 3 juni 2012 @ 18:40:32 #225
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112391401
Coco: ja idd! :D Tof he ^^

Boh, ik ben echt zenuwachtig voor morgen.. :X :@ (20weken echo). En toen mn schoonvader zei 'ohja, morgen pretecho, veel plezier he?' ontplofte ik bijna .. :% Kon me nog net inhouden en op een nette manier zeggen dat het ABSOLUUT geen pretecho was. :|W Pffff. Huilen staat me nader dan het lachen ;( Magoed. oO<
Heb lekker comfortfood vanavond, zelfgemaakte pizza staat in de oven :) :9
pi_112391608
Enf, is er rede tot zorgen? Ik ben niet geheel op de hoogte van jullie situatie. Hier was het echt een echo om heel erg in spanning voor te zitten (het had helemaal mis kunnen zijn), dus snap het gevoel goed :*
Heel veel sterkte en succes!
  zondag 3 juni 2012 @ 18:47:27 #227
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112391647
Lunta, ik wil je droom niet verpesten, maar die van 2300 doen ook gemeen pijn heb ik me laten vertellen ;)

Enfermera, hij bedoelde het vast niet lullig. Succes morgen!
pi_112391661
Enferema ga jezelf niet helemaal gek lopen maken he :*
Ik ben ook altijd zo goed in bedenken wat er allemaal mis kan zijn.
Maar ik herhaal geregeld tegen mezelf dat er meer zwangerschappen goed gaan dan fout. En dat ik altijd nog kan gaan balen / zorgen kan gaan maken vanaf het moment dat we horen dat er toch iets niet goed is.

Alvast succes morgen!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_112391780
quote:
15s.gif Op zondag 3 juni 2012 18:40 schreef Enfermera het volgende:
En toen mn schoonvader zei 'ohja, morgen pretecho, veel plezier he?' ontplofte ik bijna .. :% Kon me nog net inhouden en op een nette manier zeggen dat het ABSOLUUT geen pretecho was. :|W Pffff. Huilen staat me nader dan het lachen
Vergeet niet dat die standaard 20-weken echo er nog niet heel lang is, in zijn ogen zal het inderdaad een pretecho zijn. Hij zal het dus niet zo kwaad bedoelen :*
Succes alvast voor morgen! ^O^
pi_112391862
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 18:47 schreef Kersjes het volgende:
Lunta, ik wil je droom niet verpesten, maar die van 2300 doen ook gemeen pijn heb ik me laten vertellen ;)
Ja, oh pijn gaat het sowieso wel doen! :) Ze vallen er helaas niet zomaar uit ;)
  zondag 3 juni 2012 @ 18:55:57 #231
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112391980
Het is verschrikkelijk, maar het is de meest functionele en toch ook meest geweldige pijn die je ooit zult ervaren: de weg naar de geboorte van je kind O+
  zondag 3 juni 2012 @ 18:57:58 #232
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112392055
Ik begin trouwens steeds meer "zin" te krijgen in de bevalling...
"Practice makes perfect" zeggen ze, ik heb er echt vertrouwen in :Y
  zondag 3 juni 2012 @ 18:58:55 #233
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112392088
Ben ook al erg bezig met plannen maken voor straks, als de baby er eindelijk is...
  zondag 3 juni 2012 @ 18:59:32 #234
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112392102
Hoef ik straks niet meer tegen mezelf aan te lullen :') :D
pi_112392150
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 18:59 schreef Kersjes het volgende:
Hoef ik straks niet meer tegen mezelf aan te lullen :') :D
_O- :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_112392273
Oh zin heb ik ook wel echt, hahaha, sterker nog begin ongeduldig te worden, helpen jullie me eraan herinneren dat ik er zo'n zin in had mocht ik tegen die tijd misschien nog even hier komen snuffelen? _O- Moet wat terwijl ik met mijn ruggenprik op ontsluiting lig te wachten. :z
pi_112392923
Enf veel succes morgen! Tuurlijk is het spannend en wordt je kindje helemaal doorgelicht. Maar probeer er vertrouwen in te houden. En tuurlijk is het geen pretecho. Maar misschien toch wel stiekem iets om naar uit te kijken. Ik hoop dat jij en je meneer ervan kunnen genieten in ieder geval!

En wat skoap zegt!
  zondag 3 juni 2012 @ 19:26:27 #238
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112393027
Lunta: nee dat opzich niet, geen rare dingen in de familie en ik ben 26.. maar ik werk in de gezondheidszorg en ik weet gewoon teveel, dus ja. Dan ga ik me zorgen maken. :@

Jullie zijn lief allemaal, thanks :* O+ en idd, hij bedoelt het zeker goed, het komt gewoon fout over op mij (hormonaal :'))

Twink: Thanks :) ja precies. :) :* We gaan zeker genieten hoor.. maar tis gewoon spannend.
pi_112393031
Enf, succes morgen. Het is ook wel spannend hoor. Maar probeer er toch van te genieten.

Pijn bij de bevalling, ja het doet pijn. Het fijne wat ik er aan vond is dat het gecontroleerde pijn was. Het komt op tot het hoogte punt en zakt af. En dan gebeurd het opnieuw (oke toen ze zo snel kwamen dat je amper adem kon halen was het wel echt zwaar), maar het was wel te doen.
De naweeën, die vond ik echt verschrikkelijk.

Hier begint de twijfel, straks word ik ineens ongesteld. Het hoort er denk ik een beetje bij tot aan de eerste echo denk ik. Niet te veel aan toe geven.
  zondag 3 juni 2012 @ 21:25:14 #240
351479 KatyM
Hihaah!
pi_112399566
Enf, succes morgen!

Hier ook zin in de bevalling, laat maar komen :7.
pi_112400119
Zo, ik heb de enveloppen van de geboortekaartjes gewoon al geschreven 8-)

Hormonen? Ik heb vreselijk last van nesteldrang, en nu moest er nog e.e.a. opgeborgen worden achter het schot op zolder. Normaal wil ik dat helemaal uitgezocht hebben en dan wil meneer snel snel, vandaag dacht ik: pleur het er maar achter, dan is het uit het zicht... Vervolgens gaat meneer het uit zichzelf allemaal uit zitten zoeken :') O+ ik boos :D :') :|W

Vrouwen, zucht. Het is ook nooit goed hè!! :D (en ja inmiddels mega blij dat het e.e.a. even uitgezocht hebben en dat het gebeurd is :D mijn to do lijstje is echt nog mi-ni-maal....)

En mijn boobs :X die zijn zich weer flink aan het voorbereiden geloof ik :o mên! En ik ben heel erg kortademig :o alleen zitten op de bank resulteert al in gehijg :') heerlijk zo'n kind wat een deel van je longinhoud wegschopt :P
pi_112400135
Hier ook hoor! Ben er stiekem best wel klaar mee :X
  zondag 3 juni 2012 @ 21:45:39 #243
351479 KatyM
Hihaah!
pi_112400880
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:34 schreef Marjolijntje het volgende:
Hier ook hoor! Ben er stiekem best wel klaar mee :X
Ik ook sinds vandaag eigenlijk. Hoop dat onze beebs vanzelf komen met een week of 38. Al hoop ik dat ze bij jou niet hoeven te gaan inleiden door je hoge bloeddruk. Of zou je dat wel oke vinden?
  zondag 3 juni 2012 @ 21:48:24 #244
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112401028
Jullie zijn lief. :*

Whaha ja die hormonen :D Tis idd nooit goed :') Fijn dat je to-do lijstje zo kort is Gerb! :D O+
  zondag 3 juni 2012 @ 21:49:16 #245
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112401078
Gerbera erg he :D
Ik stond op van de bank om de telefoon op te nemen, nog geen 3 meter moest ik lopen. "Zat je boven? Je klinkt helemaal buiten adem."
:@

En hier ook gerommel in de borsten. Ik had van de week 's avonds gedoucht en zat daarna in nachtjurkje, zonder bh, op de bank. Ineens ter hoogte van mijn tepel een natte plek!

Het is weer zo'n dag, ik ga maar aan het mango-ijs...
pi_112401209
Sluit zich aan bij het "ik vind het ff niet zo leuk" clubje. Nouja, morgen weer beter.
pi_112401257
Succes morgen Enfermera!

Zo, bezoek is weer de deur uit, het was gelukkig heel gezellig!

Ik ben nog helemaal niet klaar voor de bevalling hoor. Ik had er wel 'zin' in, maar sinds de harde buiken wat pijnlijker (kunnen) zijn, begin ik 'm wel een beetje te knijpen :+. En ik wil nog best veel dingen doen de komende weken, maar dan hoop ik wel dat m'n hormonen wat rustiger aan doen :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 3 juni 2012 @ 21:55:22 #248
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112401382
las hier iets over er jonger uit zien en je jonger voelen... ik word steevast 5 jaar jonger geschat. Mijn manager riep "Nu al!" toen ik aangaf dat ik zwanger was van Noortje. En ik voel me echt geeeeeen 33. Ook geen 23 maar meer zo eind 20 of zo. Maar helaas. Ik zeg dan ook dat die het laatste kindje is omdat ik al bijna 34 ben als de tweede wordt geboren. Niet te oud hoor, maar mooie leeftijd om een tweede EN laatste kind te krijgen. Een derde zal dan rond 37 zijn en dat zie ik vooralsnog niet zitten.

Dames die het ff zwaar hebben, toi toi toi! Morgen is alles vast weer beter.

Ik kijk wel weer enorm uit naar een dikke buik met bewegend kind erin. O+
  zondag 3 juni 2012 @ 22:05:30 #249
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_112402008
Enferma succes morgen

:* voor een ieder die dat nodig heeft

as het is ook een vreselijk spannende tijd!

Becky daar kan ik ook niet opwachten inderdaad dat je de baby kan voelen!
  zondag 3 juni 2012 @ 22:17:04 #250
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_112402853
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:55 schreef becky27 het volgende:

Ik kijk wel weer enorm uit naar een dikke buik met bewegend kind erin. O+
Ik ook! O+
En ik ben 36 als dit tweede kindje komt! (als alles goed gaat)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')